Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Sil,

Kan je miscchien mijn test datum aanpasen? Ik mag eigenlijk 14 na de tp testen en dat wordt helaas 25 juni pas :sad:.

Thanx

• Reacties 670
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Ana

Je testdatum is aangepast!

sh*t nu moet je nog iets langer wachten. Hou je het nog wel vol?

Gr, Sil

Geplaatst

Adriana, gefeliciteerd!! Wat fijn dat het nu toch gelukt is!

Vandaag heb ik weer helemaal geen afscheiding, wel nog wat menstruatie-achtige pijn maar verder niets. Ik denk dat we toch het beste maar gewoon de bloedtest kunnen afwachten, ik had namelijk gisterenmiddag (nog voor de bruine afscheiding) ook nog een gewone, dus niet extra gevoelige, test gedaan en die was ook harstikke positief. Maar goed, ik ga niet meer testen hoor, ik wacht morgen wel af!

Meiden die weer op het wachtbankje plaats hebben genomen, succes!

Geplaatst

Voor de meiden van dit juni-bankje waarbij deze poging niet is gelukt; veel sterkte met het verwerken van de teleurstelling en het geven van een plekje!

Lonki, Dinky, Annelies, Suus, Linda, Neel en Adriana; gefeliciteerd!!!

Sandra; wanneer mag jij testen? Is dat nog wel in juni?

Laika; da's wel erg spannend zo! Hopelijk geven de testen de juiste indicatie! Hoelaat weet je morgen meer?

Zelf kom ik niet meer op het juni-bankje; hopelijk wel ergens vooraan op het juli-bankje! Ik spuit sinds vorige week woensdag Gonal-F (naast de Decapeptyl) ter voorbereiding van de IUI-inseminatie (2de poging) en mag morgen terug voor een een fm. Ook wordt mijn BMSV in de gaten gehouden, want dat is erg dun. Het was bij de vorige inseminatie maar 4,5 mm.

Zijn er onder jullie die ervaring hebben met (te) dun BMSV?

Succes allemaal!

X

Geplaatst

Hoi meiden,

ik hoop dat ik nog bij jullie op het wachtbankje mag..

Ik heb vanmorgen een 10-cellig top-embryo teruggeplaatst gekregen! Alleen neemt ons ziekenhuis het best ruim met testen; 15 dagen na de TP en dat is dus 1 juli..

Ik geloof alleen dat ik zelf toch al wel het weekend ervoor (27/28 juni) ga testen, 2 weken na de punctie..

groetjes,

Knorrie

Geplaatst

Dat heb je maar weer gehad Knorrie. Lekker!

Zet je jezelf op het wachtbankje erbij??? Ik wil het ook wel voor je doen hoor. Laat het me maar weten.

gr Sil

Geplaatst

Ik heb mezelf erbij gezet!

Kammie, IUI, 2 juni testen, negatief getest

Luna, IVF, 2 juni bloedtest, negatief getest

Rose, IVF, 2 juni bloedtest,

Svenska, IVF, 3 juni testen, ongi geworden

Meiske74, IVF, 3 juni bloedtest, ongi geworden

Pam, IUI, 3 juni testen, ongi geworden

Marchan, IVF, 4 juni testen, ongi geworden

Lonki, IVF, 5 juni testen, positief getest

Miki, IVF, 5 juni bloedtest, ongi geworden

Dinky, IVF, 5 juni bloedtest, positief getest

Annelies (SJSL), IVF, 7 juni testen, positief getest

Suus77, IVF, 8 juni bloedtest, positief getest

Marin, IVF, 8 juni bloedtest, ongi geworden

Wendy (Schapenwolkje), IVF, 9 juni bloedtest, ongi geworden

Linda (Linny), IVF, 10 juni testen, positief getest

Sjuul, IVF, 10 juni bloedtest, ongi geworden&negatief getest

Esther (EDR), IVF, 11 juni testen, ongi geworden

Cindy1978, IVF, 11 juni bloedtest

Daan26, IUI, 11 juni testen

Karin (Katiepoe), ICSI, 12 juni testen, negatief getest

Neel, IVF, 14 juni testen, zwanger

Adriana, IVF, 16 juni testen, zwanger

Laika, IVF, 17 juni bloedtest,

Vanessa (dandy78) IVF 20-06 testen

Nienke, 21 en 23 juni bloedtest

Tiesam, 22 juni testen

Ester, 22 juni testen

Linda31, 24 juni testen

Ana1972, 25 juni testen

Sil IUI, 26 juni testen

Anouk (Knoer), 26 juni testen

Knorrie, 1 juli bloedtest

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi meiden,

Adriana gefeliciteerd!

Laika, je houdt ons wel in spanning! haha. Ik hoop zo voor je dat de testen gelijk hebben :-)

Ana, inderdaad super spannend! Ik weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik ervan moet denken.. pfff. Ik heb goede hoop, maar vraag me dan weer af of ik dan niet al iets zou moeten voelen en dan verwacht ik er maar weer niks van. Lekker indekken, haha, ik voel me een sufferd. Niet de hele dag gelukkig, haha, maar zo nu en dan.... pfffff.

Vandaag een brief van het VU: 5 cryo's in 3 rietjes :-)

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

Zal voor je duimen morgen Laika!

Dat je al een aantal positieve testen gehad hebt is toch al een stap in de goede richting. Dus wie weet morgen de bevestiging!

Ik krijg zelf geen bloedtest, dus kan voorlopig alleen op de thuistesten afgaan, ik weet het dan pas echt zeker als we de echo hebben gehad over 4 wkn. Voorlopig besef ik het nog niet echt goed, komt denk ik ook door het lichte bloedverlies van afgelopen zondag, wordt ik toch onzeker van..

Geplaatst

hoi hoi,

Wij hebben een score 4, 8 cellig dus wij zijn helemaal happy. Er is er maar 1 ontdooid, dat betekend dat we nog 1 rietje hebben met 2 emmys dus nog een kans....

De 29ste mag ik testen in het ziekenhuis. Precies 14 dagen na de tp. Ik heb het gevoel dat het ons deze keer gaat lukken, hopelijk is mijn gevoel goed deze keer.

Sandra

Geplaatst

hallo, hier is de stuiterbal weer haha. Heb mezelf in het lijstje geplaatst. Knorrie wat moet jij laat testen!! Ik precies 14 dagen na tp. Mijn emmy was 3 dagen oud, misschien dat het daaraan ligt?????

Tiesam, 22 juni testen

Ester, 22 juni testen

Linda31, 24 juni testen

Ana1972, 25 juni testen

Sil IUI, 26 juni testen

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

Geplaatst

ja, we hebben de emmy samen goed toegesproken en oma ook (mijn schoonmoeder), dus dat kan alleen maar goed komen.

En als bijgeloof staat hier nu een kaarsje te branden voor iedereen!!!!!!!!!!!!!

Ik ben zo happy, dat is echt niet te beschrijven met woorden, we gaan proberen het gevoel vast te houden.

Sandra

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd Adriana!!!!! Dat er nog maar veel meiden jou achterna mogen gaan.

Groetjes, Linda

Geplaatst

Voor de 2e x in juni 2009 op het wachtbankje en het is wederom erg spannend.

Suc6 voor iedereen.

Rose

Geplaatst

Hoi Sandra,

Vind zelf ook dat ik laat mag testen! Weet nu eigenlijk al bijna zeker dat ik zelf al wat eerder test hoor.. Bij mij was de emmy ook 3 dagen en 10-cellig, dus daar kan t volgens mij niet aan liggen... Ik denk dat het ziekenhuis gewoon een slag om de arm wil houden ofzo..

Maa rik herken je gevoel wel, was gister ook helemaal hyper! Alleen mag ik nu helemaal niks van de gynaecoloog, behalve veel drinken en rusten.. Ze zijn bang voor overstimulatie, mijn buik zit vol vocht en daar heb ik ook behoorlijk last van. Dus da's minder!

liefs,

Knorrie

Geplaatst

Rose wederom succes!!!!! Dat het deze keer maar wel mag lukken.

Knorrie doe het zeker lekker rustig aan. Laat je lekker verwennen door iederreen, veel drinken en veel rusten. Dan ben je er ook het snelste vanaf. Luister naar je lichaam, die heeft het meestal bij het rechte eind na de punctie. Ik vind het ook weer spannend. Begin weer te dromen over wat we nodig hebben, opvang, trotse opa's en oma's. hmmm heerlijk. Als ik zo ontspannen de 2 weken doorkom hoor je mij niet klagen. Ach meer dan afwachten kunnen we niet doen.

Liefs van Sandra

Geplaatst

Tiesam, 22 juni testen

Ester, 22 juni testen

Linda31, 24 juni testen

Ana1972, 25 juni testen

Sil IUI, 26 juni testen

Sandra (witje), 29 juni bloedtest

Rose, 30 juni

Rose, ik heb je er even bij gezet!~

Groetjes Sil

Geplaatst

We hebben de G muvsdz.gif

We hebben de E muvsdz.gif

We hebben de D muvsdz.gif

We hebben de U muvsdz.gif

We hebben de L muvsdz.gif

We hebben de D muvsdz.gif

muvsdz.gif We hebben GEDULD!!! muvsdz.gif

Geplaatst

Ha meiden,

Maar nu voel ik het ongesteldheid........ooh ik ben bang.......:crybaby2:

:bye2: Tiesam

Geplaatst

Hoi Tiesam,

Hopelijk zet het niet door. We zullen hard voor je duimen. Sterkte en succes.

Groetjes, Linda

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi hoi, ben ik weer,

Dag 8 na de tp (als je de dag van de tp niet meetelt, geen idee hoe ik moet tellen).

De woensdag is altijd mijn vrije dag. Die duurt lang!! :misc_expressions-wh

Kon het natuurlijk niet laten al over een strookje te pissen, maar natuurlijk geen streep, haha. Daar is het veel te vroeg voor. Weet ik ook wel, maar nu denk ik toch weer de kant op dat het niet gelukt is. ARRGGGGHHH Ik word wel eens moe van mezelf.

Groetjes, Nienke

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden