Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Lisette,

Nee, het is niet heftig, maar ik geloof niet dat het innestelingsbloed is, want ik heb ook helemaal geen zwangerschapssymptomen. Als ik ongesteld wordt heb ik altijd hele zware benen, dat heb ik nu ook, dus denk niet dat het goed gaat.

Nee, we hebben geen cryo's, dus we zullen weer van voren af aan moeten beginnen vrees ik. Bah, wat kun je je dan kloten voelen, zit ik hier alleen in huis te janken....

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, dat is heel shit. Ik weet hoe je je voelt. De spanning van het wachten en de hoop zijn zo hoog, dat de teleurstelling gewoon heel groot is als het mis gaat. Jammer ook dat je geen cryo's hebt...

Misschien helpt dit een beetje: ik heb ook (ondanks dat ik wel 2 cryo's had) helemaal opnieuw moeten beginnen. En zie hier....zwanger.

Hou de moed erin hoor, het is nog lang niet voorbij allemaal...

Maar ik begrijp heel goed dat je nu zo verdrietig bent....

Sterkte ermee.

Geplaatst

Bedankt voor je lieve berichtje! We moeten inderdaad de moed erin houden en weer opnieuw beginnen en dan zal het hopelijk wel goed komen. Fijn dat je jou situatie er neer hebt gezet, daar krijg je weer meer hoop van!!!

Geplaatst

Oh nee Lisette ik had het zo gehoopt voor jullie. Heel veel sterkte met de verwerking hiervan.

Ik weet niet of het je helpt en je moet ook zelf weten wat je er mee doet maar wij zijn dit keer extra naar Dusseldorf gegaan omdat in Zwolle bijna nooit ingevroren word en in Dusseldorf wel. Wij vonden het zo jammer dat er voor ons gevoel telkens emmy's weg gegooid werden. De gyn in Enschede gaf ons toen ook groot gelijk.

Maar goed je moet het ook kunnen betalen en willen succes.

Geplaatst

Hoi Maris,

Ik hoor wel meer dat je misschien beter naar Düsseldorf kunt gaan, moeten we maar eens kijken of we dat willen. Hoor van meerderen dat het evt. ook een innestelingsbloeding kan zijn, wat is jullie ervaring hiermee? Zou ik dat nu nog kunnen hebben? Heb nu namelijk weer geen bloed.... gek wordt ik ervan! Maar dat lijkt me zo laat of niet?

Geplaatst

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Wel eens gehoord dat er een bloedvaatje in de baarmoeder kan springen waardoor je iets bloed verliest. Maar ik heb geen idee hoe je dat kunt herkennen.

Bij mij begon de eerste ongesteldheid ook met een heel klein beetje roze afscheiding. De volgende dag zette de bloeding pas echt door.

Geplaatst

Ik heb er geen ervaring mee, want bij mij word de ongi tegen gehouden door de bollen zodra ik daar mee stop word ik 2 dagen later ongi. Maar het zou nog kunnen ik weet het niet. Ik hoop het wel voor je. Succes.

Diaan hoe is het met je?

Geplaatst

Hey meiden,

Ik heb nog geen bloedverlies weer gehad en heb vanmorgen weer getest. Tot mijn grote verbazing kwam er een licht streepje in beeld! Mijn gevoelens denderen echt alle kanten op op dit moment. Waarschijnlijk is het dan toch een innestelbloeding geweest.... Voor de zekerheid maar rustig afwachten en testen tot de 28e.

Diaan, hoe gaat het nu met jou? Vindt het best lastig om dit nieuws te brengen, terwijl het bij jou misgaat. Hopelijk is alles eruit gekomen en hoef je geen curretage te ondergaan.

Maris, geldt voor jou ook!

Geplaatst

joeppie liesjuh

dus toch een innesteling geweest als je van vrijdag negatief naar vandaag lichtpositief hebt getest

weer de kruidvattest gedaan?

die pakt namelijk al een hcg van 10 volgens mij op!

in ieder geval is dit een test die t gevoeligst is voor hcg

denk dat je we over een paar dagen echt mogen feliciteren meid!

hebben we toch niet voor niks deduimd voor jou!

en niet zeggen dat je t vervelend vind voor mij en maris(tenminste.. ik denk dat maris ook zo denkt)

het moet er toch 1 als 1e lukken om zwanger op dit forum te worden van ons 3!

het is je super gegund meid!!!

maris hoe gaat t met jou?

hier alles oke!

bloeden is mooi doorgezet alleen nog geen grote stolsels maar misschien is t niet nodig omdat t allemaal ook nog zo klein was he!

ik voel me goed en ga zo voor t eerst weer heen werken!

en vanaf morgen weer heerlijk beginnen met mn cambridge dieet om mn kilo's er weer af te werken!

dus gaat hier echt goed!

lekker genoten van t mooie weer t weekend dus wat wil je nog meer!

groetjes

Geplaatst

Hey Diaan,

Fijn dat je je goed voelt en dat het doorgezet heeft. Je klinkt inderdaad ook goed als ik dit zo lees (rare zin) met je werk en weer aan het dieet. Het weertje zat inderdaad ook mee, vandaag nog effe genieten en dan wordt het minder.

Ik heb inderdaad weer de Kruidvattest gedaan, zal er straks nog wat bijhalen en heb nog een predictor liggen, die doe ik dan de 28e wel denk ik. Gelukkig ben je blij voor me en vindt je het niet vervelend, ik gun het jullie gewoon van harte en ben ook zo blij met de gesprekken met jullie, echt waar!

Meid, doe het vandaag nog effe rustig aan!!

Geplaatst

Yes Lisette zie maar dat je te vroeg was. Diaan had het al gezegd maar voel je absoluut niet schuldig, want we duimen niet voor niks voor je. Het is je gegund en wij volgen je straks heel snel hoor haha.

Alvast een voorzichtige proficiat. Maar dat gaat goed komen want pregnyl kan het niet meer zijn dus het moet een zwangerschap zijn.

Diaan je klinkt inderdaad opgewekter wat fijn. Gelukkig dat het nu dan toch eindelijk een beetje op schiet.Doe nog even lekker rustig aan.

Hier gaat het ook eigenlijk wel goed ben er nu niet zo mee bezig omdat we heel druk zijn met de tuin en de bruiloft van mijn zwager die trouwt over 2.5 week dus hier gaat het helemaal goed komen.

We hebben besloten per cyclus te kijken hoe ik mij voel en dan te beslissen of de cryo's terug te laten plaatsen.

Maar goed vrijdag hebben we een gesprek in het zh en dan zien we verder.

Geplaatst

Maris, dan moet ik je maar bedanken voor het duimen, haha.... het heeft geloof ik geholpen! Fijn dat jij je ook weer wat beter voelt, heb je vrijdag een gesprek met Oosterhuis?

Lisette, de hoop is er zekers weer groter geworden!

Geplaatst

hoi

dank jullie wel

voel me ook echt goed zo

eindelijk een punt achter de onzekerheid doet me goed

dan te bedenken dat ik een kleine week terug nog met mn ziel onder de armen liep

maris

ga je praten over de cryo's dan of is t gewoon ook de nacontrole na je behandeling?

zit jij ook bij oosterhuis?

wat een geweldige man he?

hij heeft me zo goed gesteund en hij was zo trots op mij dat ik zo sterk ben/was met dit gedoe

liesjuh

al bekomen van de schrik?

gaan er niet opeens allemaal kwaaltjes opduiken?

hoor je ook vaak he dat wanneer ze een positieve test hebben gehad dat ze dan opeens ook echt zwanger voelen!

en wat vond je man ervan?

gaat helemaal goed komen hoor meid!

Geplaatst

Hey Diaan,

Kan het nog niet helemaal geloven hoor, wel raar zo.... Ik heb helemaal geen kwaaltjes moet ik zeggen, maar dat is toch nooit zo vroeg of wel? Tijdens mijn vorige zwangerschap kwam dat later, was toen kotsmisselijk en zere borsten. Mijn man vindt het ook geweldig, maar hij is wat voorzichtiger, ik loop helemaal blij door het huis (gister nog de hele dag in tranen.. wat impulsief dus, of toch de hormonen) hij is wat stabieler, rustig afwachten wat het de 28e geeft.... Morgen ga ik weer heen werken, zat tot dusver in de ziektewet, dus ben wel benieuwd hoe dat gaat, zit namelijk in een rotsituatie en ga ontslag nemen.

Geplaatst

hoi

denk dat t ook wel een tijdje gaat duren voor je t echt geloofd tenzij je idd de kwaaltjes mag hebben want dan ben je overtuigd

mijn eerdere mk had ik ook nooit kwalen en kon ik t niet geloven dat ik zwanger was maar van mn zoontje heb ik t geweten vanaf een dag na t testen!

toen werd ik echt kotsmisselijk en heb bijna 5 maand de hele dagen overgegeven!

alles stonk en ik was vreselijk moe

ik geloof voor mezelf echt niet meer in zwanger zijn zonder kwaaltjes want had t nu ook niet en weer ging t mis!

jou ervaring is dus kotsmisselijk en alsnog een mk dus wie weet nu geen kwalen en toch hartstikke zwanger blijven!

je hoort heel veel dat ze of helemaal geen kwaaltjes hebben gehad of dat ze rond de 7 weken pas kwaaltjes gaan vernemen!

dus gewoon afwachten!

kan me voorstellen dat je man beetje afwacht nog maar geloof er stiekum maar een beetje in!

de pregnyl is uit je lichaam doordat je negatief getest hebt en vandaag positief!

nog paar daagjes en dan heb je een dikke streep!

Geplaatst

Hoi dames

Wij hebben een gesprek met dr Turnhout, Oosterhuis heb ik nog nooit gehad dus weet het eigenlijk niet hoe hij is.

Het is de na controle van de behandeling, maar ik ga vragen of ze ook nog meer onderzoek bij mij kunnen doen omdat er nu na 6 emmy's nog niks zich heeft ingenesteld en komt er niks uit dan hebben we gewoon het geluk nog niet gehad, maar je weet het niet misschien is er bij mij ook wel iets mis.

Verder wil ik overleggen of dat ik kan bellen wanneer ik er aan toe ben om de cryo's terug te laten plaatsen, omdat ik dan een echo op de 12de dag moet hebben.

Diaan fijn dat je je wat beter voelt. Ik kan me indenken dat het een opluchting is nu je uit die onzekerheid bent.

Lisette ik vind het wel zo mooi voor jullie laat het maar een dikke vette streep worden deze week. Geniet ervan.

Geplaatst

Hey meiden,

Ben toch weer onzekerder geworden, vanmorgen weer een test gedaan en nu leek het streepje nog lichter dan gisteren..... zal dat iets te betekenen hebben? Ik had zondag voor de test al een keer geplast, dus het was niet de sterke ochtendurine, maar de 2e plas zeg maar. Toen gaf hij negatief aan.... dacht hierdoor dat de pregnyl uit m'n lichaam was, maar kan dit ook komen omdat het niet de ochtendurine was?

Dinsdag dus wel een licht streepje te zien en vanmorgen was het streepje nog iets lichter.... getver.... vindt het toch wel heel erg spannend worden nu. Morgen is de testdag vanuit Enschede namelijk en vrijdag vanuit Zwolle!

Zit nu op m'n werk te typen, heb zojuist ontslag genomen in samenwerking met m'n baas. Ga elke dag met tegenzin naar m'n werk, heb nu 2 weken in de ziektewet gezeten en vandaag weer op het werk gekomen. We hebben besloten dat ik ontslag krijg, zodat ik nog wel een uitkering kan ontvangen. We doen er dus alles aan om geen spanning te hebben en dan moet het toch goed gaan.

Jullie zitten misschien niet te wachten op al die onzekerheid van mij, maar dacht schrijf het even van me af.... dat lucht toch altijd op!

Maris, dacht dat je Oosterhuis had, maar niet dus..... Heb jij al die vooronderzoeken gehad dan zoals een kijkoperatie e.d.? Hier zou anders toch uitkomen dat er iets mis zou zijn bij jou? Bij mij vonden ze in de vooronderzoeken ook dat ik in de vervroegde overgang zit namelijk. Het zou fijn zijn als je mocht bellen wanneer jij eraan toe bent, succes met je gesprek vrijdag!

Diaan, bij je vorige zwangerschap dus flink misselijk geweest. Hoor wel vaker dat elke zwangerschap wisselt wat kwaaltjes betreft, dus hier kunnen we niet van uitgaan hoe het de vorige keer was.

Nou dames, ik zal m'n bureau eens ontruimen! Toch wel een erge opluchting dat ik straks niet meer naar m'n werk hoef.....

Geplaatst

hoi liesjuh

allereerst niet steeds denken dat je wij niet op jou onzekerheid zitten te wachten want we gunnen jou dit onzettend en jij zit nu alleen midden in de behandeling!

als we er geen behoefte aan zouden hebben dan waren we niet eens meer op t forum aanwezig tot we zelf weer aan t behandelen zijn!

OKE????:tongueP:

kan me voorstellen dat je nu onzeker bent

maar naar mijn weten is dat je test en je hebt nog pregnyl in je lichaam dat t dan ook overdag op elk moment nog in je bloed moet zitten!

dus niet alleen in de ochtendurine

verder kan ik je geen ervaring hierin vertellen helaas want ik ken t niet!

je hebt op vrijdag de tp gehad toch?

die dag geld als dag 1 dus dan mag je idd op donderdag testen!

morgen is t dan jou 14e dag!

bel anders even naar t zh en vraag of je morgen mag laten bloed prikken en dan heb je vrijdag de uitslag na 3 uur!

dan weten ze of je hcg hoog is of laag!

of vrijdagochtend prikken en dan heb je smiddags de uitslag na 3 uur!

en dan moet je hcg ook hoger zijn dan morgen!

wel heel fijn zeg dat je baas (ex-baas) zo is dat hij jou t ontslag geeft terwijl jij ontslag neemt!

vind ik netjes want dat zie je niet gauw en zo heb je idd nog recht op een uitkering!

was t geen fijne baas of werkplek/werksfeer?

maris

ik vind ook echt dat je erop moet gaan staan dat ze jou nu gaan onderzoeken!

je hebt t recht erop want je krijgt wel steeds embryo's dus t zaadprobleem is voor de innesteling al geen probleem meer.

weet ook dat je onverklaarbaar onvruchtbaar kunt zijn!

zoals ik!

maar dat wijzen dan de onderzoeken vanzelf wel uit

t is ook voor je eigen gemoedrust dat je die onderzoeken wilt hebben en daarom zou ik t zeker vrijdag ter sprake maken!

en geen nee accepteren!

Geplaatst

Lisette dat geeft helemaal niks en zeker geen sorry zeggen, want als wij wat hebben schrijven wij het ook hier van ons af daar zijn we voor.

Maar ik kan je niet helpen hier mee want ik heb nog nooit een positieve test gehad, maar als je het niet vertrouwd zou ik morgen het zh bellen en om een bloedtest vragen en willen zij dit niet dan belde ik mijn huisarts om een bloedtest. Ik kan me voorstellen dat je heel onzeker word nu. Heel veel succes.

Wat goed dat jou baas mee wou werken en jou ontslag heeft gedaan, want als je je ergens niet meer fijn voelt valt er niet te werken ik weet er alles van. Ik zit nu ook bij huis doordat mijn baas geen begrip kon op brengen voor het hele icsi traject. Ik ben namelijk tijdens de eerste behandeling overspannen thuis komen zitten (mede door het werk) en op aanraden van de arbo arts en psycholoog ben ik toen een paar maanden bij huis geweest en mocht ik tijdens de tweede behandeling absoluut niet werken van de arbo om stress te voorkomen en daar was mijn baas ook al niet blij mee dus werd in maart mijn contract niet verlengd.

Het is voor mij een grote opluchting dat ik daar weg ben en nu rust heb. Nu kan ik rustig solliciteren er is alleen niet zoveel te vinden in mijn richting (bloemist) vandaar dat ik nu een opleiding doe voor kantoor werk.

Maar ik hoop dat je snel wat anders vind, waar je het wel leuk en naar je zin hebt.

Bij mij hebben ze voor 3 jaar terug alleen een uitstrijkje, inwendige echo en bloedprikken gedaan. Dat was allemaal goed en toen eruit kwam dat mijn vriend bijna geen zaad heeft zijn ze daar verder mee gegaan en is bij mij verder niks onderzocht. En het kan best zijn dat er ook niks aan de hand is en dat we gewoon nog pech hebben gehad tot nu toe, maar ik wil het wel zeker weten dat er niks bij mij is.

En met nee neem ik inderdaad geen genoegen haha:blob1:

Geplaatst

:argue: Diaan, wist niet dat je boos werd... hahaha....

Jullie hebben gelijk, zal d'r niet meer over noemen!

Morgen ga ik weer testen, als het streepje dan nog zo licht is bel ik het ziekenhuis en dan hoor ik wel wat te doen. Normaal zeggen ze ook dat een licht streepje ook goed is, maar even afwachten dus....

Wat mijn werk betreft:

Ik ben in november begonnen met een nieuwe baan, ik werkte altijd in de zorg, maar kon dit door rugklachten helaas niet meer uitoefenen. Hierdoor ander werk gezocht en gevonden, maar helaas werd dit niet wat. Redenen hiervoor zijn dat ik niet goed ingewerkt ben, contact met mijn naaste collega (bureau tegenover mij) niet goed, als ik vragen had kreeg ik geen antwoord, geen communicatie, had haar verteld over het ivf traject, maar nooit vragen hoe het gaat en noem maar op....

Verder is het totaal ander werk dan dat ik gewend was, zit nu hele dagen op kantoor, terwijl ik een gezelligheidsmens ben die het liefst onder de mensen werkt en in een team. Al met al ging het me steeds meer tegenstaan en omdat ik alles niet goed onder de knie kreeg verwachtte mijn baas ook meer van mij. Mijn contract zou dus niet verlengd worden, loopt tot eind oktober. I.v.m. de ivf besloten om de ziektewet in te gaan en de spanningen te vermijden, vond het erg fijn dat mijn baas mij hierin steunde! Vanmorgen zou ik weer beginnen, heb een heel goed gesprek gehad met mijn baas en besloten om per direct te stoppen. Ontslag in samenwerking genomen/gekregen en ik zou tot eind juni moeten werken, maar dat hoefde dus niet meer. Krijg mijn salaris nog wel de hele maand juni, dus ik mag niet klagen, ze hebben erg goed meegedacht en zijn meelevend wat het ivf traject betreft.

Maris, wat vervelend dat je overspannen bent geworden mede door het werk! Mag ik vragen welke opleiding je nu volgt? Ik zit namelijk zelf ook te denken aan een nieuwe opleiding.... zaterdag is er ook nog een banenbeurs wil daar ook nog effe naartoe. Misschien ook een idee voor jou??

Geplaatst

Dat is inderdaad vervelend dat je daardoor je werk niet goed hebt kunnen doen.

Ik volg de boekhoud opleiding van NHA en het gaat me goed af moet ik zeggen.

Die banen beurs had ik inderdaad een brief van gekregen, moet even kijken of dat ik zaterdag tijd heb wou er anders nog wel heen gaan.

Ik heb inderdaad ook erg veel last van mijn rug en daardoor had ik eigenlijk ook zoiets dat het in een bloemenwinkel toch wel heel zwaar is (maar oh zo leuk) vandaar dat ik een baan op kantoor zocht.

Het is nog even 4 weken wachten of die baan door gaat waar ik gesprek heb gehad je krijgt daar namelijk een screening wat 6 weken duurt. omdat het een baan bij de overheid is. Ik hoop wel dat dat door gaat dat zou perfect zijn.

Geplaatst

Tja... bij de bloemist moet je ook veel staan hè, is funest voor je rug!

Hopelijk krijg je die baan bij de overheid, zou mooi zijn. Misschien zie ik je zaterdag dan nog wel bij de expo, kan ik lekker gissen wie je bent..... haha...

Geplaatst

Ja dat is inderdaad heel zwaar ook veel tillen. Maar we wachten af.

Ja misschien zien we elkaar haha. Het hangt alleen nog of ik ga want ik moet de hele dag oppassen op mijn neefje en misschien ga ik wel wat leuks met hem doen.

Hoe voel je je verder?

Geplaatst

Voel me wel goed, ben alleen heel erg moe, kan steeds wel slapen.... En ik heb steeds een apart gevoel in m'n buik, kan het niet goed omschrijven. Heb er nu wel een goed gevoel bij, we zullen het morgen weer zien!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden