Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Diaan, dat is mooi snel zeg, super! Wij waren hier nog wel aan de klets hoor, maar jij was er niet, haha.... raar dat je de berichten niet in beeld zag trouwens....

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat raar dat je niks zag, maar ja je bent er weer gelukkig haha.

Wat lekker snel weer dat je mag beginnen geweldig ik hoop dat je dit keer meer geluk hebt.

Geplaatst

Ik ben al eens geweest en zou inderdaad ook zo weer gaan, vindt die muziek ook helemaal geweldig! Met mij gaat het goed, nog steeds nergens last van....

Geplaatst

Hey dames het is hier wel heel rustig nu.

Hoe is het met jullie? Lekker genoten van het mooie weer dit weekend?

Hier kon het beter ik ben met pinksteren door mijn enkel gegaan (vorig jaar enkelbanden gescheurd) en heb toen de banden weer opgerekt. Maar aangezien ik zo ben van niet zeuren maar doorgaan ben ik toen niet naar de dokter gegaan ik dacht dat het met een beetje rust wel weer over ging, maar nu 2 weken later word de pijn alleen erger, dus ik ben maar even naar de huisarts geweest en nu heb ik dus een soort verband/tape om de enkel en moet ik rust houden.

Had ik zulke leuke schoenen gehaald voor de bruiloft vrijdag moet ik weer wat anders halen omdat deze geen gezicht zijn onder mijn jurk met tape. Bah ik baal er gewoon van ben er chagerijnig van.

Geplaatst

Hey Maris,

Het is hier inderdaad erg rustig, komt w.s. door het mooie weer van de afgelopen dagen, dan ga je toch minder snel achter de laptop zitten.

Wat balen van je enkel zo net voor de bruiloft, al andere schoenen gevonden?

Hier gaat het z'n gangetje, nog geen kwaaltjes, dus nog in afwachting van de 1e echo, duurt wel lang, pffffffffff.........

Diaan, hoe is het met jou??

Geplaatst

Wat een rust hier...... zijn jullie er nog?

@Maris, hoe was de bruiloft gisteren en hoe ging het met je voet?

@Diaan, hoe is het met je, lang niks van je gehoord!

@Lisette, heb je de uitslag van de vlokkentest al binnen?

Ik was gisteren helemaal blij, was zo beroerd als een hond, overgeven en de hele dag misselijk, nog nooit zo blij geweest dat ik misselijk was, hahaha....

Verder ben ik vreselijk moe, heb geen puf om iets te doen, dus kan nu eindelijks zeggen dat ik me zwanger voel!

Geplaatst

Lisette gelukkig dat je je nu hartstikke zwanger voelt het is toch een soort bevestiging.

Wanneer heb je de eerste echo ook al weer?

Diaan hoe is het met jou?

Lisette heb je de uitslag al?

Hier gaat het iets minder. Ik heb een hele leuke bruiloft gehad een beetje tam maar dat hadden we wel verwacht en met de enkel is goed gegaan wel veel pijn gister maar daar heb ik niet zoveel op uit gedaan omdat ik het feest er niet door wou laten verpesten.

Alleen toen ik vanmorgen door het dorp liep ben ik weer door mijn enkel gegaan en nu moet ik op krukken lopen.

Ik moet maandag terug naar mijn huisarts en die moet laten onderzoeken of er een scheur in de enkelband zit. Dat konden ze nu niet op de huisartsenpost. Mooi k$#%^t dus weer.

Geplaatst

Hey Maris,

Wat balen zeg dat je weer door je enkel bent gegaan, hopelijk heb je er geen scheur in zitten. Houd je pootje maar goed hoog voor de zekerheid!

Ik heb maandag 21 juni de echo, nog een week wachten dus....

Geplaatst

Dat ga ik zeker doen met mijn pootje omhoog.

Nog een week die is zo voorbij en dan krijg je een geweldig hartje te zien dat weet ik zeker.

Ik kreeg net een telefoontje dat mijn beste vriendin is bevallen van een dochter Hanne echt geweldig alles was goed.

Geplaatst

Wat leuk dat je vriendin bevallen is van een dochter, Gefeliciteerd!

Kun je hier goed mee omgaan of vindt je het moeilijk?

Bedankt dat je zo'n vertrouwen in me hebt, hoop volgende week zeker dat hartje te horen!

Geplaatst

Dank je ik kan er nu redelijk goed mee omgaan. Al blijft het moeilijk, maar het ergste heb ik al gehad toen ze vertelde dat ze zwanger was. Daar heb ik het heel moeilijk mee gehad terwijl ik wel heel blij was voor hun hoor, maar het kwam heel onverwachts en heel hard aan.

Maar goed ik kan nu niet wachten om te gaan kijken ik heb haar vanmiddag gesproken en ze mogen morgen naar huis dus ik denk dat ik woensdag direct op de stoep sta haha.

We zijn trouwens ook nog familie en dus al 26 jaar vriendinnen du shet is wel bij zonder allemaal.

Tuurlijk gaat het helemaal goed komen met jou wondertje. In 2011 gaat ook jullie wonder geboren worden. En ik hoop die van ons ook haha.

Diaan hoe is het met je?

Geplaatst

hey meiden

lang niet geweest voor mijn gevoel maar ben zo mega druk!

sorry!

liesjuh

dus eindelijk een zwanger gevoel?

he he dan krijg je direct wat meer goed gevoel erbij he!

nog een paar dagen en dan heb je de 1e echo!

zp spannend maar gaat vast helemaal geweldig zijn!

maris

hoe gaat t nu met je enkel?

trek je t een beetje?

wat leuk dat je vriendin bevallen is en wat een lange tijd al he 26 jaar vriendschap!

is ook wel heel speciaal,..heb ik ook maar dan met een jongen en dat is nu 23 jaar!

hier gaat t goed!

net wat ik boven al aangaf!

druk druk druk!

wel met de leuke dingen hoor!

alleen morgen word een baaldag dan gaat mn zoontje naar zijn opa en oma die verder weg wonen!

hij gaat daar voor t eerst logeren!

vind t zo spannend omdat hij zover weg is als hij naar mij toe wil!

mn maag draait ervan maar ja t moet toch een keer gebeuren he!

zondag word hij weer teruggebracht en gaan we hier bbquen!

we zijn namelijk morgen 4 jaar getrouwd en t iszondag vaderdag dus ff vieren he met onze ouders!

morgen hebben we zelf een feest dus komt t er nket van dus zondag alles in 1 haha!

verder mag ik vanaf maandag weer beginnen met spuiten dus we zitten weer in de ronde haha!

ben weer benieuwd!

14 juli dan heb ik de 1e follikelmeting!

dus verwacht een week erna de punctie en tp dan!

wel spannend allemaal!

xxx

Geplaatst

Diaan wat leuk weer van je te horen en wat mooi te horen dat het goed met je gaat.

Dat lijkt me ook heel moeilijk dat je zoontje gaat logeren succes gelukkig heb je afleiding. Ook gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Maandag mag je alweer beginnen wat gaat dat snel ik hoop dat je nu een beter resultaat gaat krijgen. Heel veel succes.

Met mijn enkel gaat het redelijk op de langere afstanden moet ik nog met krukken, maar thuis gebruik ik ze niet meer.

Die vriendschap ik inderdaad wel speciaal ja. We hebben woensdag het kindje gezien en wat een schatje is het. Maar het is wel heel dubbel omdat we zelf ook zo graag willen en wij zijn ook al veel langer bezig dan zij en dat is zo frustrerend hoe blij ik ook voor ze ben. Maar goed ik denk dat iedereen dat hier wel snapt.

Lisette hoe is het komende week is toch de eerste echo spannend. Heel veel succes en veel plezier.

Geplaatst

Hey Diaan,

Fijn te horen dat het goed met je gaat!

Maandag weer beginnen met spuiten, wens je heel veel succes deze ronde, hopelijk gaat het dit keer helemaal goedkomen!!!!

Maandag heb ik de echo, vind het zooooooo spannend........ was het maar maandag, haha.....

Geplaatst

Diaan heel veel succes met het spuiten weer vanavond.

Het is toch weer een stapje dichterbij vind ik elke keer.

Lisette hoe is het gegaan?

Geplaatst

liesjuh

hoe is t gegaan vandaag?

hopelijk heb je een mooie echo gehad en was t lange wachten deze weken t allemaal waard!

dank jullie wel

vanavond gaat de 1e spuit erweer in dus idd een stap dichterbij!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden