Ga naar inhoud

IVF in Enschede

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Heb vanmorgen weer getest en het streepje was iets donkerder, dus het gaat geloof ik helemaal goed komen! We kunnen het haast niet geloven, eerst werd ons verteld dat het allemaal heel moeilijk ging worden om zwanger te worden en nu zou het ons bij de 1e poging direct lukken. Vindt het allemaal wel eng hoor, voordat je aan de 12 weken zit is het nog veel onzekerheid, de vorige keer ging het mis met 9 weken, heb daar nog wel angst van overgehouden. Maar nu zijn we vooral heel erg blij!!!

Morgen gaat de predictortest eraan en dan ga ik mezelf groen maken op het wachtbankje.

Geplaatst

:woohoo: je bent gewoon zwanger gefeliciteerd het lijkt me toch vrij duidelijk nu.

Ik dacht net eerst even kijken of lisette al wat geschreven heeft haha en het was gelukkig goed nieuws.

Geniet ervan.

Geplaatst

Bedankt Maris! Hoe laat moet je morgen in het ziekenhuis zijn? Wens je veel succes met je gesprek en geef duidelijk aan dat je graag verdere onderzoeken wilt, dit zullen ze toch niet weigeren neem ik aan!

Geplaatst

Dank je we moeten er om kwart voor 11 zijn. Gelukkig hebben we Turnhout zij raadde het ons de vorige keer ook aan om naar DD te gaan dus het komt vast goed.

Daarna gaan we met z'n tweeen lekker even winkelen voor de bruiloft van de broer van mijn vriend.

Geplaatst

hoi hoi dames

nou liesjuh

ik ga je echt al wel voorzichtig feliciteren

als je predictor test hebt gedaan dan ga ik heeeeeeeel hard juichen hahahahaha

het is je gewoon gelukt en wat nou gaat moeilijk worden?

gewoon poging 1 is je gegund geworden!

je hebt een lekker plakkertje haha

maris

morgen dus het gesprek

ik ga ervan uit dat ze wel meewerken hoor als je vraagt om je eigen onderzoeken

dat is ook waar je immers recht op hebt!

in ieder geval heeeeel veel succes morgen meid!!

en daarna lekker uitleven met je man in de stad voor de bruiloft!

gaat vast wel goedkomen

hier verder weinig te typen

ban vandaag lekker bezig geweest in t huis met t achterstallige werk van de afgelopen weken waar ik weinig zin in had en lekker genoten van t mooie weer.

moet me ook wel ff goed bezig houden nu de eerste 3 dagen met dit dieet!

mn maag knort om eten maar moet me verzetten he

gisterenmorgen begonnen en vanmorgen al 1,5 kilo lichter

heerlijk toch?

Geplaatst

Dank je Diaan.

Ik ga er ook wel vanuit dat het goed komt.

Dat gaat lekker snel dan weer met de kilo's. Ik had gekeken op de site van dat dieet, maar vond het nog wel erg duur dus ik ga eerst zo proberen en anders probeer ik dat.

Geplaatst

Diaan, wat goed zeg 1,5 kilo na één dag! Succes met je dieet, je hebt in ieder geval straks een blinkend huis, haha...

Maris, veel plezier met shoppen!

Geplaatst

hallo

en liesjuh

wat gaf de test vandaag aan?????

zeker geen verrassing dat er een positieve streep op staat!

gaat helemaal goed komen

vanmorgen weer op de weegschaal en ben nu van woensdag naar vandaag 3,3 kilo wijt

gaat zo goed

succes maris zo met je gesprek

groetjes

Geplaatst

De test gaf vanmorgen weer een heel licht streepje aan, wordt hier zo onzeker van! Gebeld met het ziekenhuis en ik heb zojuist mijn urine ingeleverd, ze schijnen daar betere testen te hebben, mag straks bellen voor de uitslag, dus nog steeds een beetje in spanning, maar ik heb er wel een goed gevoel over!

Geplaatst

:happydance: Ik ben zwanger!!! Zojuist met het ziekenhuis gebeld en de uitslag is positief! Kan het nog niet geloven, wat een spanning valt er van me af....

Maris, hoe ging je gesprek?

Diaan, 3,3 wat knap zeg!!!

Geplaatst

GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD LIESJUH

WAT GEWELDIG GOED NIEUWS

nu erin geloven en gaan genieten!

:B-0020:....dit mag je gaan verwachten

vind het geweldig voor je!

echt super

Geplaatst

:wav:

Gefeliciteerd Lisette wat mooi. Ga er lekker van genieten.

Diaan dat gaat echt snel die kilo's ga zo door.

Hoe voel je je verder?

Hier ging het wel goed ze heeft een biopsie van het bms genomen om een ontsteking uit te sluiten. Verder kon ze niks onderzoeken omdat ik wel voldoende eitjes aanmaak dus de eileiders is niks mis mee.

Wel een naar iets ik bloed nog steeds.

Nu mag ik ook bellen als ik eraan toe ben en dan krijg ik op de elfde dag een echo voor de cryo tp.

Geplaatst

hoi

geen dank hoor liesjuh

maris

ja kan me voorstellen dat t naar is

maar dat nabloeden is vaak wel normaal hoor

niet druk om maken

dus je mag nu als je zelf eraan toe bent gaan bellen voor de afspraak

wel een fijn idee dat je nu je eigen tijd ervoor kunt nemen en dat je kunt bellen wanneer je zelf wilt

nu maar afwachten wanneer je gevoel goed zit om t weer aan te gaan

hier gaat t idd snel

je verliest de 1e 3 dagen gewoon mega veel vocht en je gaat afkicken van de koolhydraten en dan ben je zo ff snel lichter

ik voel me verder geweldig

wel raar hoor dat ik me zo voel terwijl we weer wat hebben verloren waar we zo voor vechten en zo gewenst is maar t is nu eenmaal zo

ik voel me fit en ben uitgebloed en voel dat ik weer straal en hoor t ook van de mensen dus blijkt echt dat t me goed gaat en me dat niet verbeeld haha

hebben jullie ook hyves???

Geplaatst

Gelukkig dat je je zo goed voelt en als anderen het ook op valt dan zal het ook echt wel zo zijn haha.

Ik begin me ook steeds beter te voelen gelukkig ik heb overal steeds meer plezier weer in.

Ja ik heb hyves maar ik zal je het adres wel even sturen via een privemail want die zet ik hier liever niet neer.

Geplaatst

Meiden, fijn dat jullie je beiden weer goed voelen!

Maris,

Is bms baarmoederslijmvlies? Fijn dat je mag bellen als je eraan toe bent!

Ik heb ook wel hyves, maar hoe stuur ik hier een persoonlijk bericht? Diaan had me al uitgenodigd, maar ik weet niet hoe ik je hier kan accepteren??? En dan ben ik nog niet eens blond.... haha....

Geplaatst

Lisette ja bms is baarmoederslijmvlies.

Als het goed is heb je een priveberichtje ontvangen van mij. Die kun je versturen via gebruikers instellingen dat staat ergens aan de linker kant.

Moet je na gaan ik ben wel blond en ik snap het ook dus het komt vanzelf haha.

Geplaatst

liesjuh

ik heb je ook een prive bericht gestuurd met mn profiel voor mn hyves

kun je zo aanklikken en dan accepteer ik je graag hoor

maris

leuk je zo te zien op hyves haha

Geplaatst

Ja vind ik ook nu kun je er een gezicht bij vormen haha.

Wij zijn vanmorgen nog bij jullie in het dorp geweest bij de dierenzaak moesten even duiven voer halen.

Geplaatst

Ik heb je ook geaccepteerd inderdaad leuke foto's. Jij ook Diaan van je zoontje mooi kereltje.

Vanuit het ziekenhuis was dit makkelijker dan Almelo en hier in het dorp is het veel duurder dus vandaar dat we daar kwamen. Konden we ook direct even naar het tuincentrum bij jullie.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden