Ga naar inhoud

45 jaar en voor eerste keer IVF

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee waar is mijn berichtje gebleven .........

Had straks rond acht uur toch echt een berichtje hier geplaatst? Heel vreemd. Maar ik schrijf nog wel weer even opnieuw, hou het nu wel iets korter als jullie het niet erg vinden.

Rachel wat een teleurstelling zeg toch ongi geworden wat balen zeg. Trek je het een beetje?

Wat leuk 3 nieuwe meiden in het topic, gezellig hoor. Zetten jullie jezelf ook in het lijstje? Rachel, weet niet goed wat ik voor jou in het lijstje moet zetten? Nieuwe regel met ongesteld of zo? Caroline en Sannie willen jullie ook mee in het lijstje? Jullie schrijven hier toch ook wel met regelmaat.

Manouk jammer we hebben niet tegelijk de punctie. Bij mij is het nog niet duidelijk wanneer ik de punctie krijg. Vandaag dus de meting gehad en nog steeds follikels, op links van 16 en 17 mm, het BMS is goed. Ze wilde alleen dat ik nog op oestradiol liet prikken. Daarvoor vanmiddag gebeld voor de uitslag, die weer doorgegeven aan Dusseldorf, die hebben met dr. S. overlegd en toen ben ik weer teruggebeld, moet morgen weer voor een echo en weer het oestradiol laten bepalen (dit heb ik nog niet eerder gehad). Wanneer de punctie dan zou zijn, kon ze niet zeggen dat ligt aan wat er morgen te zien is. Straks maar de Cetrotide ook op links gespoten, hopelijk komt het dan meteen op de goede plek aan, of werkt dat zo niet ;-)?

Groeten van Shan

• Reacties 10,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Mees

1357

• elinorac

1097

• sas67

1082

• Fortuna

717

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nee dank je Shanna, ik heb voor de derde poging besloten niet meer op lijstjes te gaan staan... wel lief dat je het aanbiedt hoor! Bovendien weet ik nog niet wat we gaan doen, of we uberhaupt wel doorgaan (maar denk het wel), is nog afwachten wat uit de evaluatie komt...

Caroline

Geplaatst

3 keer is scheepsrecht, dit wordt de 3e keer dat ik dit berichtje schrijf, elke keer ben ik het kwijt......

ik krijg tranen in mijn ogen van jullie lieve berichtjes. Ik ben een emotiemuts, maar het zal ook wel van de hormonen komen haha. Maar zo lief hoe iedereen hier met elkaar mee leeft.

Mijn man heeft nog even de arts gebeld om te vragen of alle 3 de follikels mee zullen doen bij de punctie. Helaas niet. De waarde was dusdanig dat langer dan donderdag wachten, er een kans zou zijn dat de follikel van 20 mm zou gaan springen. Dr. verwacht dat de follikel van 15 mm ook nog wel mee zal gaan doen en de 3e helaas dan niet meer.

San, ja ik ben door bovenstaande wel teleurgesteld, want nu heb ik er maar weer 2 of misschien maar 1 die mee doet. Ik houd me dan aan jou vast dat het bij jou met 1 super emmie ook gelukt is om zwanger te zijn, dus ik wil de moed niet laten zakken hoor. Maar leuk is het niet om nu weer maar 1 (hopelijk 2) eitje te hebben. Maar het is niet anders.

Elies, wat super dat je vader nu van de beademing af is. Geeft jou wellicht ook een beetje minder spanning, dit is toch weer een verder stapje naar herstel. Ik duim nog steeds heel hard dat je een positieve test in handen zult hebben. Nog even afwachten en ik wacht met je mee, hoeveel eitjes er echt zijn, of ze bevrucht raken en goed delen en dan het wachtbankje....Nog even volhouden!

Gezellig dat we weer een paar meiden erbij krijgen op dit topic.

Menta, heel veel succes en sterkte met jouw poging

Door, ook veel succes en ik zou ook die afspraak laten staan, je weet inderdaad nooit waar die goed voor is, je kunt het altijd nog afzeggen.

Rachel, hoe gaat het met je?

Nog een uurtje en dan mag ik de Pregnyl zetten.....ga maar vast mijn bedje opwarmen.

Slaap lekker allemaal.....

Liefs

Manouk

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Wat gaat het ineens snel bij Manouk en Shanna.

Zet hem op meiden.

Elies wat goed dat je nog niet ongesteld bent en wat een geduld heb je dat je nog niet getest hebt.

Erg fijn dat je vader nu ook beter gaat, geeft je wat meer rust.

Gisteren kwam mijn lieve vriendje zelf al dat hij nog een poging wilde doen maar dan wel echt de laatste.

Ik wil nu vragen of ze 2 rietjes ontdooien (4 cryo's) zodat ik in ieder geval toppers kan krijgen.

Nieuwe meiden welkom, wordt het eindelijk weer druk hier.

liefs

Rachel

Geplaatst

Rachel wat fijn zeg dat je vriend er toch zelf op terugkwam. Scheelt natuurlijk ook wel dat je nog wat in de vriezer hebt. Goed hoor dat je nog een poging kan gaan doen.

Elies wat een goed nieuws over je vader, eindelijk een stapje vooruit, nu maar hopen dat hij steeds verder vooruit gaat.

Zometeen weer voor de echo, ben benieuwd. Ze belde net nog van Dusseldorf of ik wel gewoon door was gegaan met spuiten, ze maakte zich zorgen. Lief hè. Maar meteen gevraagd of ze nog voor 1 dag spuiten een recept wil faxen, stel dat ik morgen ook nog moet spuiten dan krijg ik niet op tijd de spullen in huis. En meteen maar gevraagd of ze de neusspray erbij kan doen. Dan heb ik mooi alles in huis. Stelt weer gerust.

Manouk is het gelukt met de pregnyl? Ben je wakker gebleven? Lekker nu een dagje zonder spuiten, en dan morgen de grote dag. Ga je vanavond nog ergens overnachten in DD of rij je er morgenvroeg gewoon naartoe?

Groeten van Shan

Geplaatst

Goedemorgen girls,

Rachel heel fijn te lezen dat je liefde zelf met het voorstel kwam,hoe dan nu verder bij jullie? vandaag bellen ofzo?

En dat ik nog niet heb getest heeft niks met geduld te maken hahaha gewoon kwestie van niet durven en bang zijn.

Manouk kom op meis,we hebben maar 1 goed ei nodig hé laat het toch nu voor jullie ook es even goed gaan aflopen allemaal! Ik duim iig.

Liefs en tot later,

Elies

Geplaatst

Shanna ook voor jou: you go girl!! laat ons weten hé hoe het was met de fm.

Rachel,ik weet het ook niet durf zelfs geen eens een test te gaan halen bij de drogist. Zal de eerste keer niet zijn dat ik dacht "vanmiddag uit mn werk ga ik dr 1 halen"en na een uur werd ik ongesteld.. Wat ik voel zijn mn darmen echt hele erge krampen maar niet het gevoel vandaag dat er ongi aan zit te komen.

Deze dag en morgen maar weer door zien te komen zonder rode duivels.

Groetjes,

Elies

Geplaatst

Ook goeiemorgen allemaal,

Wilde gisteren nog ff berichtje schrijven, maar...kreeg voor de 2e keer in anderhalve week migraine. Moest snel naar huis toen ik flitsen zag en dook thuis meteen mijn bed in. Als ik binnen 20 minuten op bed lig en in slaap val (met paracetamol) kan ik het net handelen en word ik niet super beroerd.

Nou, vandaag weer tot het land der levenden terug gekeerd en toch maar eens op de bijsluiter van dat utrogestran gekeken en wat is een vd bijwerkingen: Migraine!!

Hebben jullie daar ook weleens last van (gehad)? Ik doe 2x 3 vdie bolletjes per dag. Er staat op de verpakking dat je 1 of 2 per dag max mag hebben. Heb daar eigenlijk nooit naar gekeken terwijl ik dit al een paar keer heb gedaan.

Nog even over mij:

Ik ben 45 jaar en zo'n beetje 5 jaar bezig met paar keer een stop van een jaar ertussen.

Ik heb de 1e keer met zo'n pen gespoten (weet al niet meer hoe het heet, maar wel makkelijk) maar omdat die 'pokon' mijn eitjes niet echt beinvloedden, daarna steeds Menopur gehad.

Ben sinds maart ongeveer in DD en omdat mijn voorraad eitjes niet zo groot is (kunnen ze zien door een of andere meting in het bloed) 'doet' hij de behandeling (icsi) in mijn normale cyclus. Het voordeel is dat ik bijna geen medicijnen hoef te spuiten, maar je hebt dan maar 1 of als je geluk hebt 2 eitjes.

Het werkt zo dat hij bij een echo kijkt of er een eitje is dat hij 'op kan pikken'. Als het een zekere grootte heeft, dan 'begint' het. Dat betekent meestal 2 dagen menopur spuiten (2 capsules) en ook de cetrotide zodat het eitje niet springt.

De 1e keer had ik de punctie, lag daar helemaal klaar half verdoofd (wat ik NIET wil, maar dat doen ze toch in DD) en bleek het eitje al gesprongen te zijn. Ik was erg overstuur vooral omdat je erg teleurgesteld bent, ook nog een dosis narcose voor jan doedel krijgt en omdat ze niet precies zeiden wat er ging gebeuren. Ik lag daar geluidloos snikkend met mijn partner in die uitligkamer en steeds zeiden de verpleegsters daar: stop toch met huilen, etc. Ik dacht: Laat mij lekker huilen en bemoei je er niet mee. Daarna deden ze nog het zaad er 'zo maar bij' zodat er nog een kansje is. Dat was nog iets. Vooral was ik een beetje boos omdat ik aan mijn afscheiding al had gezien dat het 'tijd' was en ook moest ik net voor de punctie ook nog extra cetrotide spuiten. De punctie had gewoon eerder moeten gebeuren.

Maar goed, de 2e en nu 3e keer is het goed gegaan (met de punctie) en een wat kortere tijd tussen de pregnyl en de punctie gepland.

En nu ben ik dus in de wachttijd van deze 3e punctie in DD.

Dat wachten is wel erg hoor. Ik ben nog geen week onderweg en moet dus nog een week. Zo lang!

Ik doe eerst ff dit bericht 'weg' want ik heb ook al gemerkt dat soms de berichten niet geplaatst worden en je weer opnieuw moet beginnen.

Liefs, Mees.

Geplaatst

Haai, ik ben weer terug. Echo laat nog hetzelfde zien als gisteren, dus niet groter en ook geen erbij. Het BMS is ietsiepietsie dikker geworden. Vanmiddag om half twee kan ik bellen voor de uitslag van het bloedprikken en dan naar dusseldorf bellen om te horen hoe nu verder.

Groeten van Shan

Geplaatst

Wauw, wat een lang verhaal. Dat zie je helemaal niet als je in dat kleine berichtenvakje aan het typen bent. Hoop dat ik niet te langdradig ben.

Wb die utrogestanbolletjes, degenen die in DD onder behandeling zijn. Moesten/moeten jullie allemaal ze blijven gebruiken tot de testdatum? En hoeveel per dag? Ik moest dat trouwens ook bij het AMC, tot de testdatum. Maar ik lees dat sommigen eerder stoppen. Heb wel gehoord dat utrogestan de ongesteldheid 'tegen houdt'.

O ja, en Shanna, jij schreef van dat bijschrijven op het lijstje. Dat wil ik wel maar ik weet niet hoe? (Blond, haha)

Elies, heeeeeeeeeeeeeeeeel spannend!!! Bijna testen!!!

Rachel, top dat jullie het toch nog een x proberen. En heel fijn dat je nog cryo's hebt!

Verder ook allemaal veel suc6!!!

Liefs, Mees.

Geplaatst

Hee Mees we hadden tegelijk een berichtje geplaatst zie ik nu. Wat een nare bijwerking zeg, die migraine, gelukkig was je er op tijd bij zeg.

Voor wat betreft die bolletjes, ik moest de vorige keer ook 3x 2 per dag inbrengen. En tot aan de testdatum gebruiken. Op de verpakking staat ook niet dat je ze vaginaal moet inbrengen ;-)

Wel handig dat je het in eigen cyclus kunt doen. Mijn AMW waarde (eitjes) is ook laag, vandaar nu ook maar 2! Maar ik spuit wel gewoon Menopur om toch meer eitjes te kunnen krijgen, niet dat het helpt hahahaha. Wachten is altijd killing hè. Wie dat bedacht heeft -big smile -.

Ik wil je wel aan het lijstje toevoegen, even terugzoeken wat ik precies er neer moet zetten.

Groeten van Shan

Geplaatst

Spannend Shanna. En goed dat het BMS dikker is geworden. En 2 eitjes is goed toch?

Wat weet je de grootte vd eitjes en bms goed. Vraag jij dat altijd na aan Dr. S? Want tijdens de echo zegt hij wat tegen de verpleegster, maar hij is niet echt duidelijk. Ik vraag het wel na, maar hij is zo snel dat ik het niet altijd helemaal mee krijg.

Hij is wel vriendelijk hoor, maar ik vind het vaak wel een beetje te snel gaan, zonder dat je echt iets kunt vragen. Dat vind ik wel een verschil met een nederlands ziekenhuis. Daar ga je na de echo rustig praten met de arts. Die zegt hoe het ervoor staat en zegt precies hoe groot de eitjes zijn enzo.

Hebben jullie ook die ervaring? Beetje snel en fabriek-achtig?

Liefs, Mees

Geplaatst

Intake

Uitgangsecho

Claus 16-08

Follikelmeting

Manouk 2e fm 17-08

Shanna 3e fm 18-08

Nicole 1e fm 20-08

Punctie

Elies 03-08

Manouk 19-08

Terugplaatsing

Rachel 5-08 cryo

Elies 6-8

Mees 12-08

Manouk 21-08

Testdatum

Rachel 17-08

Elies 20-08

Mees 26-08

Zwanger

Rustmaand

Joske augustus rustmaand 16-8 eitje

Geplaatst

Nou Mees je staat erbij, klopt het zo? Manouk ik ben zo vrij geweest om jou er ook bij te zetten, is dat goed?

Dit keer doe ik de echo's hier in het ziekenhuis, kost me te veel reistijd en zoveel voegt dr. S er niet aan toe. Hier schrijven ze dan netjes de resultaten voor me op het formulier van DD, zodat ik dat kan doorbellen, net zo handig. De vorige keer heb ik ze wel bij hem gedaan, maar dan zit je zo lang in de auto voor 5 minuten binnen, dat opmeten kunnen ze hier ook wel. Ik heb wel de uitgangsecho bij hem laten doen, even mijn gezicht laten zien voor de nieuwe poging, maar ook dat zou ik een volgende keer niet meer doen, alleen nog voor de punctie en tp naar DD rijden. Scheelt veel tijd en geregel. Ik heb veel vertrouwen in ze, maar je bent zeker een nummer daar, hij heeft gewoon veel te veel patienten, maar ja dat betekend wel dat je er meteen terecht kunt dat is ook fijn. Overigens belde I me vanochtend heel vroeg op omdat ze bang was dat ik niet gespoten had, dat had ze gister niet duidelijk gezegd dat vind ik toch wel super attent en lief van haar. Meteen maar nog een receptje laten faxen zodat ik eventueel morgen niet in de problemen kom.

Groeten van Shan

Geplaatst

Haha, het 2e berichtje was ook tegelijk!

Ik zal ff mijn data opschrijven:de 26e testen, de 12 was mijn tp, de 10e de punctie van 1 eitje, de 6e de 2e echo, en de 3e de 1e echo van deze cyclus. (hehe, ff nagekeken allemaal, eigenlijk wel leuk om bij te houden) Allemaal augustus he.

En ja, gelukkig kon ik snel weg en mijn bed in.

Haha, wel suf eigenlijk, van dat het er niet bij staat dat het vaginaal moet. Dat wist ik niet eens. (wel dat het vaginaal moet, maar niet dat het er niet in staat ;-)

Ok, dus jij moet ook 6x per dag en tot de testdatum. Ik werd al beetje onzeker en dacht erover DD te bellen. Maar hoeft dus niet :) Dankjewel!

Jij bent wel goed, AMW. Ik weet zoiets nooit. Dat is dus die meting. Wel goed dat je me snapte:)

JA, WACHTEN!! Echt bijna onmogelijk. Ik denk echt elke dag: dit is dag 1, dag 2 etc. Hoezo neurotisch...

Liefs, Mees

Geplaatst

Typefout van mij hihihi het is AMH waarde! Soms weet ik ook niet wat ze zeggen hoor, maar meestal is er dan wel iemand op het forum die aanvult (net zoals ik nu bij jou doe!).

Ik zet de andere data er nog bij, alleen de laatste fm meting anders wordt het zo een vol en onoverzichtelijk lijstje :toothy9:

Geplaatst

Intake

Uitgangsecho

Mees 03-08

Claus 16-08

Follikelmeting

Mees 2e fm 06-08

Manouk 2e fm 17-08

Shanna 3e fm 18-08

Nicole 1e fm 20-08

Punctie

Elies 03-08

Mees 10-08 (1 eitje)

Manouk 19-08

Terugplaatsing

Rachel 5-08 cryo

Elies 6-8

Mees 12-08

Manouk 21-08

Testdatum

Rachel 17-08

Elies 20-08

Mees 26-08

Zwanger

Rustmaand

Joske augustus rustmaand 16-8 eitje

Geplaatst

Dankjewel Shanna!!! (We blijven tegelijk berichten sturen :)

Ja, heel goed, je lijst! Alles staat prima!

Dus dat kan ook? In een ander ziekenhuis de echo's laten doen?

Hoe spreek je dat dan af? Kan dat overal, kun je meteen terecht in zo'n ander ziekenhuis?

Het zou super zijn, want het is idd zooooooooooo ver weg.

Hopelijk is het niet nodig....... maar stel dat......dan wil ik dat ook gaan doen. Ik wist niet dat dat kon. (zie je... blond)

Ja, wel lief van I. Blijkt dat ze toch wel aan je denken en zorgzaam zijn.

Liefs, Mees.

Geplaatst

Okido, AMH waarde. Ik leer.

De andere data hoeven niet hoor. Ik dacht alleen voor de zekerheid en zodat je het niet op hoeft te zoeken. Het belangrijkste is 26/8!!!! Is dat morgen al? :)

Liefs, Mees

Geplaatst

Even een kort berichtje, sta met 1 been al in de auto ;-). Moest even weten Shanna wat jouw resultaat is....is dat normaal dat de follikels niet zijn gaan groeien? Maar de bloedwaarde zal wel het belangrijkste zijn, dus wie weet krijg je vrijdag de punctie. Ik lees het vanavond wel en zal dan ook op de andere berichtjes reageren. Mees succes ook, we zijn bijna even oud, volgens mij ben ik de oudste in het rijtje. Maar we hebben nog eitjes en daar gaat het om toch. Wat een nachtmerrie als het eitje al gesprongen is. Ik hoop dat dat mij bespaard mag blijven deze keer. De spuit zat er om twaalf uur in, en nu heb ik het gevoel alsof mijn eileiders gaan ontploffen....pff nog even volhouden. Dag dames, fijne dag, ik meld me vanavond weer.

Liefs

Manouk

Geplaatst

Nou het feest gaat door, vrijdag de punctie en dan als er een goed eitje is dan maandag de terugplaatsing.

Ze reageerde vanmiddag wel een beetje vreemd toen ik zei dat de eitjes niet gegroeit waren, dus werd al bang, maar na overleg met de arts toch vrijdag de punctie.

Wel een opluchting zeg, het begint weer te kriebelen. Vanavond om twaalf uur de Pregnyl zetten.

Groeten van Shan

Geplaatst

Goed zo Shanna, zet 'm op!

Manouk, hopelijk ging het allemaal goed...

Nog even terugkomend op dat ik hier wel vaker schrijf maar niet op het lijstje wil: ik probeer wat minder te forummen, maar lees dit topic wel altijd, omdat ik me wel met jullie verbonden voel als 41 en een half jarige...

Succes!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden