Ga naar inhoud

uitgerekend juni 2010


visje83

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi Joyce,

 

 

 

Gefeliciteerd. Op naar de echo!

 

 

 

Ik heb geen last van bijwerkingen door medicijnen (in natuurlijke cyclus gegaan), maar wel last van een opgeblazen gevoel. Vanmiddag had ik ook voor het eerst een gespannen gevoel in mijn borsten.

 

 

 

Zijn jullie ook nerveus voor de echo?

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Natasja,

 

 

 

Ik ben echt super nerveus voor de echo. Ben zo ontzettend bang dat het niet goed zit, kan er niets aan doen. Ik wil zo graag genieten maar krijg het op de één of andere manier niet voor elkaar, jammergenoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natascha, ook jij bedankt en natuurlijk gefeliciteerd (wat natuurlijk geld voor alle dames hiero).

 

Maar wb de zenuwen: enorm! En ik heb zojuist t lijstje aangepast en nu ben ik als laatste Dus ik hoop dat ik tot die tijd zeker van jullie verhaaltjes mag gaan genieten en dat er een heleboel leuke en positieve echootjes zijn :active:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

Ik wil me toch aansluiten bij jullie. Ik ben denk ik 16 juni uitgerekend en heb 2 nov mijn 1e echo.

 

Wat een herkenning na het lezen van jullie verhalen. Ik dacht dat de wachtbankje erg was, maar dit is moordend. Ieder moment van de dag denk ik aan of het wel goed gaat met de kleine. Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes. Ik heb wel veel steken. Ik merk ook dat ik aan de ene kant heel veel bij mijn vriend wil zijn maar aan de andere kant zoveel behoefte aan het alleen zijn heb. Wat ik wel heb is dat ik enorm veel om niets kan lachen. Dit is soms zo irritant maar dan moet ik weer om mezelf lachen. Eigenlijk zouden ze ons iedere week een echo moeten laten doen zodat we zeker weten dat het goed gaat.

 

Die onzekerheid is gewoon killing. Ik herken ook veel in het nog niet kunnen genieten en geloven dat het gelukt is.

 

Blij dat ik van me af kan schrijven.

 

 

 

liefs,

 

Elly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Joycex en Elly! Van Harte Gefeliciteerd!

 

 

 

En ja, het is allemaal zeer herkenbaar wat ik lees. Die behoefte aan alleen zijn heb ik ook heel erg. Helaas ben ik minder vrolijk, maar wel geirriteerd...

 

 

 

Gister had ik last van ongesteldheidskrampen, maar vandaag heb ik tot nog toe nergens last van.

 

 

 

Het wordt hier al lekker gezellig druk! Hopelijk volgen er meer dames (ik gun iedereen die hier zit groen!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Elly,

 

 

 

Gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom hier.

 

Ik heb je aan ons lijstje toegevoegd zodat we ook met jou mee kunnen duimen naar je eerste echo. Spannend allemaal he?

 

 

 

1e echo's

 

Natasja (Otjes) 21-10

 

Es (Meisje81) 22-10

 

Esk 27-10

 

Dorine (Simonja) 30-10

 

Elly (Wolkje) 02-11

 

Joyce(x) 5-11

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooo, zo veel herkenbaar..ik moet soms tot 5 tellen wil ik niet geirriteerd van raken door sommige klanten op het werk of van mijn man...

 

ik blijf mijn verschijnseltje nog steeds te verbergen. En soms dan doe ik uiterst best om vrolijk te doen, terwijl dat niet echt meer inzit.

 

Mijn man vind me ook aan anders worden en soms hij staat echt gechokeerd van te kijken . Achteraf vind ik allemaal heel grappig, maar soms denk ik ' als zo door blijft gaan , kan relatie goed schade anbrengen', of niet .:icon_scratch:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, nou had ik volgens mij al 's geschreven dat ik zo moe was, maar het begint nu echt hele vervelende vormen aan te nemen. Ik lig al de hele week voor negen uur in bed en dan ben ik zo tegen twee, drie uur 's middags echt al erg moe! Ik sta rond zeven uur op.

 

 

 

Ik moet er echt rekening meehouden dat is 's avonds door de week echt niet veel afspreek met vriendinnen of zo, want ik ben gewoon te moe. Hebben jullie dat ook zo erg of is dit gewoon mijn zwakke plek (op zich beter dan misselijk zijn natuurlijk).

 

 

 

Ik zit nu ook echt op mijn werk te gapen en ik zou heel graag even naar bed gaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Esk, misschien zijn de zwangerschapsvitaminen van Etos wat voor jou: "zwanger zijn" ?? (Ik heb van meiden gelezen dat ze er goede ervaringen mee hadden.)

 

Daar zit een vitamine B complex in dat zou kunnen zorgen voor meer energie.

 

 

 

Groetjes Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Nathalie, ik zal er strax eventjes naar gaan kijken...

 

 

 

Overigens, niet bedoeld als klagen hoor! Ik ben superblij dat ik zwanger ben. Ik vroeg me alleen af of meer mensen hier last van hadden. Ik pas gewoon mijn programma er op aan :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiet, gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wanneer je eerste echo is?

 

 

 

Esk, haha, ik moest wel lachen toen ik jouw berichtje zag. Ik was vanmiddag thuis aan het werk en zo verschrikkelijk moe dat ik even een tukkie was gaan doen. Je bent dus niet de enige, zodra het kan slaap ik 's-middags zelfs ff.

 

Groetjes Dorine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Het wordt gezellig hier :-)!

 

 

 

Heb vandaag de stoute schoenen aangetrokken en toch nog maar zo'n digitale test gedaan. Het geeft nu aan: "zwanger". We hebben er gelijk maar een foto van gemaakt en ook ik heb er een hele tijd naar zitten kijken. Het gaat nu toch een beetje beter tot me doordringen.

 

 

 

Heb nog steeds een opgeblazen gevoel, maar voor de rest ben ik niet sjaggie (sorry esk) of moe.

 

 

 

Nog een paar daagjes en dan weten we echt meer. Kan niet wachten. Ga dan ook nu maar naar bed, dan is het weer eerder morgen.

 

 

 

Kus

 

Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiet, van harte gefeliciteerd.

 

 

 

Hoe is het verder met jullie allemaal? Het is hier echt om gek van te worden. Steeds het gevoel of ik een straal voel en dan denk ik dat ik ongi wordt maar als ik ga kijken is er niets aan de hand.

 

Ik ben wel benieuwd of je bij de 1e echo gelijk ook een foto meekrijg. Ik heb wel het idee dat ik bij iedereen van de hak op de tak spring en dat niemand mij eigenlijk nog kan volgen. Herkennen jullie dit ook?

 

Gelukkig nog geen last van misselijkheid. Ik wou dat ik de tijd kon wegtikken.

 

Nu maar weer gaan wachten en hopen dat de tijd snel voorbij gaat.

 

 

 

liefs,

 

Elly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden!

 

 

 

Ik sluit me bij jullie aan! Ik ben zwanger.... wauw! Uitgerekend op 25 juni.

 

 

 

Ik weet nog niet wanneer ik mijn echo heb, daar moet ik het ziekenhuis voor bellen. We hebben behandeling gehad in het AZM, maar wonen in China, dus voor de vervolgecho's zullen we hier naar het ziekenhuis gaan.

 

 

 

Iedereen die zwanger is: GEFELICITEERD!!! Jullie liggen mooi een beetje voor op mij, dan kan ik lezen wat me te wachten kan staan :-)

 

 

 

@ Rachel: wat vreselijk voor je: ik leef met je mee!

 

 

 

Liefs,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik meld me ook maar aan hahaha. Heeel langzaam begint het tot mee door te dringen dat ik toch echt zwanger ben!

 

6 november 1e echo! Spannend.

 

 

 

@IVFSH ik ben op de dag van de puncte begonnen met de bolletjes en daarna dagelijks 3 x 2 per dag, in totaal 15 dagen lang. Daarna niet meer.

 

 

 

@ESK ik ben vanaf de TP al moe, vooral smiddags. Ik lig er s'avonds ook lekker vroeg in. Ik heb ook de vitaminen van de ETOS gehaald daar zit inderdaad alles in ook al de foliumzuur, dus hoef je dat ook niet apart te slikken, wel zo makkelijk!

 

 

 

Ik ga straks ook een foto maken van mn testen.....haha leuk om te hebben denk ik zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn om te zien dat er steeds meer mensen bji komen op dit forum Gefeliciteerd allemaal.

 

 

 

Ik vind het nog steeds allemaal erg onwerkelijk. Af en toe ben ik heel erg blij en af en toe slaat de onzekerheid toe. Hebben jullie dit ook??

 

Verder ben ik wel moe en heb ik last van mijn borsten maar ik ben niet misselijk ofzo. Ik zou willen dat ik super misselijk was voor mijn gevoel is het dan goed??? Maar volgens mij hoeft dat ook niet zo te zijn.

 

 

 

Nog wachten tot donderdag dan de echo spannend......

 

 

 

X Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi, wat fijn dat het hier steeds drukker word; gezellie!

 

 

Ivfsh, ik mocht vd verpleegkundige direct stoppen met Utrogestan toen ik haar belde om te zeggen dat ik zwanger ben. Ik neem dus aan dat jij er ook mee mag stoppen; bel anders voor de zekerheid ff naar t ziekenhuis.

 

 

Wb de kwaaltjes :tongue1:; ook ik ben regelmatig goed sjachie, maar dat komt betreft de hormonen ook door t wachten op de echo (goede redenen he :yeswink-1:).

 

En ik moet bijna altijd plassen zodra ik ga staan of lopen (vreemd of hebben hier meer last van?)

 

 

Cu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden