Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Jep dinsdag punctie. Zo spannend vanavond hopelijk de laatste spuit.

Raba,spannend hoor. Wens je heel veel succes dinsdag met de punctie!

Nathalie,hoe gaat het met jou? Heb je inmiddels het ziekenhuis gesproken?

Geplaatst

Goede morgen dames!

@ Raba: morgen de punctie! Spannend hoor. Heel veel succes!

@ Nathalie: hoe is het nou met je? Ik zo dat het vruchtje toch is blijven zitten... Heb je het ziekenhuis al gebeld?

@ Susan: hoe is het met jou? Jij bent ook al een heel eind, morgen 29 weken! Ik zag leuke foto's op je Hyves!

@ Sanne: hoe gaat het met jou?

@ Sharon: ben je nog zo beroerd (ik las er op Hyves iets over) of ben je al aan de beterende hand?

Ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest. Baby is goed gegroeid, vruchtwater is al wat minder, bloeddruk goed en nog beter nieuws: ik mag gewoon weer lekker wat dingetjes doen. Ze zei dat ik vanaf nu "gewoon" mag bevallen (ik ben morgen 37wk), dus is het niet erg als de kleine al komt. Harde buiken (of zoals zij denkt: voorweeen) blijven aan de gang.

We zullen het wel zien, want de kleine kan natuurlijk net zo goed nog 3 weken op zich laten wachten!

Geplaatst

Hey meiden,

ff een updat vanuit deze hoek. Nou voor de rest van het weekend dus geen bloeding meer gehad. Zelfs geen spotting van bruin of wat dan ook. Wel een beetje zeuren in mijn liezen en darmen. Vanochtend het Radboud gebeld en zij geven het nog hele goede hoop aangezien een MA of MK gepaard gaat met buikpijn/krampen. Ook de zwangerschapstest was vanochtend nog steeds positief. Verder borsten zijn nog gevoelig, misselijk in de ochtend en ook in de auto. Maar moet vrijdag nog een keer opnieuw testen als deze nog positief is dan krijg ik volgende week maandag de vervroegde echo. Heb er toch wel goed hoop op. Maar al met al blijft schrikken en moet m'n vingers kruisen tot vrijdag.

@ Raba; heel veel succes morgen meis met de punctie. Spannend hoor! Zal voor je duimen

@ Paula; Oehoe spannend hoor voor jou gaat het nu opschieten dat de kleine spruit komt ben heel benieuwd.

@ Pammie; hoe voel jij je? Ik zag je mooie buik op hyves super! En dank je wel voor je tik....

@ als ik nog iemand vergeten ben sorry daarvoor ik spreek jullie snel weer...

Ik ga nu even rusten ben heel erg moe als ik mezelf er aan toe geef kan ik de hele dag wel slapen hahaha

Doei doei,

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Nathalie hopenlijk helpt het dat we voor je duimen, want zoals ik je verhaal lees zou het vruchtje dus nog bij je zijn! Super fijn, al blijft het wel heel spannend! We duimen gewoon nog een week door (die week duurt voor je gevoel veeeeeel te lang!!).

Geplaatst

@ Paula, spannende tijden voor jullie. Succes met de bevalling binnen nu en ???????.

Weet je eigenlijk al wat het geslacht van jullie baby is? Mag je thuis bevallen of moet het in het ziekenhuis? Ben erg benieuwd.......... Ik houd de site in de gaten.....

@ Nathalie, voor jullie ook weer een spannende moeilijke week. Zoals Paula al schrijft, ik duim ook mee!!

@ Raba, Succes morgen. Ben benieuwd...... We gaan voor groen, Oke???

@ Sharon, ik lees dat jij ook niet lekker bent (geweest). Het noro virus heerst heel erg. Daar had ik echt last van. Braken en hevige diarree met koorts. Nu is mijn maag nog steeds niet in orde maar voel me iig wel weer een stuk beter. Hoop ook dat jij je beter voelt!

@ de rest, hoop dat alles goed met jullie gaat!

Kleine up-date van mijn kant:

Alle afspraken zijn definitief verzet..... (snik).......

Op 16.02.11 gaan de onderzoeken plaatsvinden.

Zaad inleveren + invriezen (duim, duim) en de echo.

Op 21.02.11 de belafspraak voor de uitslag en als de uitslag niet bekend is dan 28.02.11.

Verder gaat het hier de goede kant op qua ziek zijn.

Poehee, dit gun je je ergste vijand niet.

Wat hebben we ons beroerd gevoelt.

Maar goed, dit is weer verleden tijd.

Op naar de feestdagen en aftellen naar 16.02.11...

Meiden, het gaat jullie allemaal goed.

Knufffff,

Goofy

Geplaatst

Nathalie,wat onzettend spannend. (en ook een onzekere week).

Wat zal deze week lang voor jullie duren. Ik hoop zo op het beste,dat verdien je wel! Enorm succes vrijdag.

Goofy,wat zal je balen. Aan koorts en griep kun je helaas niets aan doen,als dat komt,dan komt het.

Zuur is het wel als je een hele lange tijd hier naar uitgekeken hebt,en dat je dan nét op die datum zo ziek bent.

Nu op naar 2011! Nieuw jaar,nieuw geluk.

Sanne meid,hoe is het met jou? Hopelijk voel je je een beetje beter?

Hier verder alles prima. Vanmorgen wezen bloedprikken ivm mijn bloedgroep (O neg).

Krijg 22 dec bij de VK een spuit tegen de Rhesusfactor,en ook na de bevalling.

Paula,rustig aan doen hé! Langzaam voorbereiden op de bevalling (kun je dat eigenlijk wel!?) ;-),en uitkijken naar jullie mannetje.

Geplaatst

Nathalie: Dit klinkt toch wel veel belovend. Ik hoop dat de vevroegde echo je helemaal gerust kan stellen met een mooi knipperlichtje. Blijf gewoon nog voor je duimen hoor.

Raba: Heel veel succes morgen. Op naar een mooie oogst.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben vanochtend ook even naar de huisarts geweest omdat ik zo ontzettend duizelig en misselijk blijf. Mijn HB waarde is 8,4 perfect en bloeddruk 131/88 ook goed zei ze. Mijn huisartse is er van overtuigd dat mijn kleine engel nog bij me zit. Ook vanochtend weer getest een ook gelijk sloeg deze positief uit. Ik heb hieronder een foto erbij gedaan. Ik ben wel benieuwd wat jullie reacties zijn.

[ATTACH=CONFIG]435[/ATTACH]

Liefs,

Nathalie

Geplaatst
Hoi meiden,

Ben vanochtend ook even naar de huisarts geweest omdat ik zo ontzettend duizelig en misselijk blijf. Mijn HB waarde is 8,4 perfect en bloeddruk 131/88 ook goed zei ze. Mijn huisartse is er van overtuigd dat mijn kleine engel nog bij me zit. Ook vanochtend weer getest een ook gelijk sloeg deze positief uit. Ik heb hieronder een foto erbij gedaan. Ik ben wel benieuwd wat jullie reacties zijn.

[ATTACH=CONFIG]435[/ATTACH]

Liefs,

Nathalie

ik heb ook zo'n gevoel dat je gewoon die kleine spruit nog bij je hebt geniet er gewoon van en wacht het weekend af ziekenhuis en huisarts zegt zoiets niets voor niets

Geplaatst

je testen worden in iedergeval niet lichter wat volgens mij wel zou moeten gebeuren als je niet zwanger meer zou zijn dus volgens mij ben je gewoon nog zwanger

Geplaatst

Nathalie, jij ben gewoon nog zwanger.Ik ga daar nu helemaal vanuit.

Raba: ik denk aan je. Ik hoop zo op een goed resultaat en ik hoop dat de punctie is meegevallen. Ik wacht op je berichtje.

Paula ook voor jou kijk ik regelmatiger op de site. het wordt nu zo spannend.

Goofy, ik ben blij dat jullie je weer iets beter voelen. En dat wachten is echt vreselijk. Wij zijn nu echt aan het wachten op bericht van de kliniek of ze een donormatch voor ons gevonden hebben. Als dit zo is dan zou ik in januari kunnen gaan starten.

steeds als we iets moeten plannnen bijv. de vakanties op het werk denk ik stiekem, ik hoop dat ik dan zwanger ben en met verlof zal zijn.

Geplaatst

6 eitjes. De punctie viel mee. Nu nog even wachten op vrienden.

Die hadden er 15 maar haar man krijgt nu de tese. Zo spannend.

Geplaatst

Raba,wat fijn dat de punctie is meegevallen. Ben blij voor je.

Nu maar hopen op goede bevruchtingen....

Nathalie,als de dokter er al van overtuigd is dat je je beebje nog bij je draagt,dan zou ik daar de volste vertrouwen in hebben.

Ook de testen zeggen een hoop hé. Wat zal dat het mooiste kerst cadeau voor jullie zijn!

Geplaatst

@ Raba; oh wat fijn dat de punctie meeviel nu hopen dat je mooie bevruchtingen hebt! Maar daar gaan we van uit.

@ Pammie; ja de huisarts was vol vertrouwen maar ja probeer toch een slag om de arm te houden alhoewel. We hadden vanavond lekker gehaktballen met andijviestampot en na het eten ging ik de honden eten geven en onze duitse dog die krijgt altijd wat aardappels erbij en ik ruik die aardappels en dat ging helemaal mis gelukkig stond er een emmer in keuken waar dus de helft van mijn avondeten in ging. Nou vertel mij wat dat is??????? Dat heb ik nog noooooit gehad.

Nou ja ga zo nog maar even wat yoghurt eten.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Raba, fijn dat de punctie meegevallen is. 6 is goed zeg. Nu komen er een paar spannende dagen voor jullie. Veel succes.

Nathalie, als je dan niet zwanger ben weet ik het ook niet meer.

Geplaatst

Nathalie volgens mij komt het allemaal goed ik blijf duimen

We maken ons wel zorgen. Probeer te denken aan we hebben er maar één nodig. Maar mijn hoofd maalt. Ik moet positief blijven. Morgen gauw in de ochtend op het forum kijken.

Geplaatst
@ Paula, spannende tijden voor jullie. Succes met de bevalling binnen nu en ???????. Weet je eigenlijk al wat het geslacht van jullie baby is? Mag je thuis bevallen of moet het in het ziekenhuis? Ben erg benieuwd.

Ja, begint toch best een beetje spannend te worden nu. Volgens alle echo's zou het een jongetje moeten zijn! Ik mag thuis bevallen (zeker vanaf nu: 37 weken), maar ik wil zelf graag poliklinisch bevallen. Mijn vriend zegt altijd: in het ziekenhuis er in en in het ziekenhuis er uit. Hahahaha...

Geplaatst
Ja, begint toch best een beetje spannend te worden nu. Volgens alle echo's zou het een jongetje moeten zijn! Ik mag thuis bevallen (zeker vanaf nu: 37 weken), maar ik wil zelf graag poliklinisch bevallen. Mijn vriend zegt altijd: in het ziekenhuis er in en in het ziekenhuis er uit. Hahahaha...

Leuk een jongetje! Ben echt benieuwd wanneer je gaat bevallen en hoe hij mag gaan heten. Mijn vriendin op 31.12.08 om 23.56 bevallen. Vuurwerk voor je kindje. Ikzelf hoop ooit ook te mogen bevallen en dat wil ik dan ook graag poliklinisch denk ik. En ja, mijn vriend zegt precies hetzelfde, hahahahaha. Succes hoor, ik houd de site goed in de gaten!!

@ Raba, spannend zeg en balen dat het wachten altijd zo lang duurt hé....

Ik duim voor het beste resultaat voor jullie!!

@ Pammie, wat een prachtige schermafbeelding heb jij!

@ Sharon, mooi buikje op de foto!

@ Nathalie, hoe gaat het? Lukt het allemaal een beetje?

@ Jessie, ik duim voor jullie dat je in Januari weer van start kunt!! 2011 wordt een topjaar!! Deal?

Ik ken dat gevoel wel... dan hoop ik te zwanger te zijn.... dat schiet ook regelmatig door mijn hoofd. Grappig dat jij dat nu zo opschrijft....

Hier alles weer oké.

Heb maandagavond de arts nog even gesproken. Ze belde toch even ondanks dat ik de afspraak had geannuleerd. Echt super, ze leven echt met je mee! Toppie!

Meiden, een fijne dag en ik ga zo weer bij mams langs. Ze ligt in het ziekenhuis. Ze is gisteren aan haar knie geopereerd. Zo zielig als er een dierbare van je zo veel pijn heeft. Maar goed, het wordt er alleen maar beter op!

groetjes en tot schrijfs,

Goofy

Geplaatst

Hoi Goofy,

Grrr had een hele tekst getypt maar hij was ineens weg hahaha. Of ik heb gewoon ergens verkeerd op gedrukt kan ook.

Hier gaat het wel goed naar omstandigheden. Het gewoon heel frustrerend dat je niks weet. Je hoopt op een goede afloop maar de overhand dat het misschien wel eens niet zo zou kunnen zijn is ook heel beangstigend. Ik heb vanochtend op internet zitten speuren en helaas kom ik tegen dat het goed kan gaan maar ook dat het niet goed gaat en dat het een missed abortion kan zijn maar de klachten zoals misselijkheid en braken gewoon door blijven gaan. Ik heb vorig jaar ook een Missed abortion meegemaakt maar toen waren mijn klachten al van te voren afgenomen. Het is zo dubbel allemaal. Had vanochtend weer een mooie positieve test dus ik hoop er maar het beste van.

Jij heel veel sterkte met je mams en verwen haar maar lekker. Voor jullie komt het ook zeker goed dat weet ik zeker. En het is zeker niet leuk dat je ergens naar uit kijkt en dat het vervolgens niet door gaat omdat moeder natuur een griepvirus verspreid. GRRRRR... maar nu kunnen jullie weer naar februari uitkijken en toch aardig dat ze je hebben gebeld. Het is gewoon ontzettend zuur. Maar kop op meis je kunt het!

Liefs en een dikke knuffel,

Nathalie

Geplaatst

@ Nathalie, ik vind het echt heel spannend hoor wat je allemaal mee moet maken. Ik ga ervanuit dat het wel goed zit bij je! Je testen zijn positief, je ben nog steeds misselijk. Het moet gewoon goed zijn! Je hebt ook genoeg ellende meegemaakt en dat moet maar eens afgelopen zijn. Ga maar lekker met die meiden mee op weg naar de bevalling. Wij die nog bezig zijn volgen!!!! (zeg ik stoer en hoop ik echt!!!!)

:aaaflowersmiley:

Geplaatst

Goofy@Zo lief ja gelukkig zijn ze allemaal heel meelevend.

Toen wij gisteren hoorde dat we er maar 6 hadden. Kwam eerst iemand van het lab om het nieuws te brengen. Een jonge vrouw die ondanks haar spraakstoornis goed heeft uitgelegd wat er nu zou gebeuren. Ze vertelde ook dat ze er nu 6 hebben geteld maar dat, dat nog kan veranderen omdat ze, ze eerst gaan schoonmaken. Echt een gek idee schoonmaken je kan moeilijk een doekje gebruiken of een water straal. Haha ben wel benieuwd hoe dat gaat. Misschien wel een centrifuge. Anders zou ik het ook niet weten. Hierna kwam dr veenstra en die zei ik heb er toch 8 aangeprikt. Jammer genoeg zijn het er maar 6. Ik merkte aan haar dat ze meeleefde. En ook dit niet had verwacht. Vandaag op het radboud forum staat dat er 4 geinjecteerd zijn en de pijl staat rood en naar beneden. Ik hoop zo dat die pijl ongelijk krijgt. Hopelijk is het snel morgen. Morgen vroeg maar snel kijken.

Geplaatst
Goofy@Zo lief ja gelukkig zijn ze allemaal heel meelevend.

Toen wij gisteren hoorde dat we er maar 6 hadden. Kwam eerst iemand van het lab om het nieuws te brengen. Een jonge vrouw die ondanks haar spraakstoornis goed heeft uitgelegd wat er nu zou gebeuren. Ze vertelde ook dat ze er nu 6 hebben geteld maar dat, dat nog kan veranderen omdat ze, ze eerst gaan schoonmaken. Echt een gek idee schoonmaken je kan moeilijk een doekje gebruiken of een water straal. Haha ben wel benieuwd hoe dat gaat. Misschien wel een centrifuge. Anders zou ik het ook niet weten. Hierna kwam dr veenstra en die zei ik heb er toch 8 aangeprikt. Jammer genoeg zijn het er maar 6. Ik merkte aan haar dat ze meeleefde. En ook dit niet had verwacht. Vandaag op het radboud forum staat dat er 4 geinjecteerd zijn en de pijl staat rood en naar beneden. Ik hoop zo dat die pijl ongelijk krijgt. Hopelijk is het snel morgen. Morgen vroeg maar snel kijken.

meid snap best dat je er 20 wilde maar je moet wel iets positiever worden misschien heb je morgen wel 4 a-tjes dat negatieve werkt ook door in je lichaam gewoon van het beste uit gaan je hebt maar 1 a nodig 2 3 of 4 is leuk uiteraard tis ook die onzekerheid allemaal maar positief blijven denken is al een hele stap en die pijl moet je niet naar kijken dat is alleen maar een richtlijn ik ben ook zwanger geraakt van een a of b weet niet welke is blijven plakken zorg dat je een beetje slaapt vanacht en kom op we gaan voor groen

goofy wat ben je toch altijd positief en een steun voor iedereen ondanks de ellende van jezelf leuk om te lezen hoe je iedereen opbeurd

nathalie wat een onzekerheid voor jou maar volgens mij ben jij nog harstikke zwanger ook jij positief blijven en houd dat buikje lekker warm

paula ooh spannend voor jou nu het kan elk moment gebeuren ben ook zo benieuwd naar jullie naam daar ben k trouwens bij iedereen altijd benieuwd naar vriendin van mij zei laats ik weet altijd wel wat iedereen een beetje voor een naam heeft maar bij jullie kan ik me geen voorstelling maken ik zei al nou dan moet je toch nog even wachten maar ik ken niemand met onze naam dus ze zal het ook wel niet raden vind onze naam ook helemaal geweldig ik hou je hyves iig goed in de gaten

hier alles goed de kleine dame beweegt goed soms iets te hard haha met mij gaat het ook goed sinds ik 20 uur werk heb weer beetje energy voor andere dingen

en met de hond ook alles goed gister sprong ze achter de bal aan de sloot in die maf ik erachter aan me vriendin helemaal in paniek dat ik voorzichtig moest doen JE BENT ZWANGER riep ze heel hard en ik heel droog ja en niet gehandicapt ik me hond gered uit het water en gelijk naar huis gerend ja gerend ja de hond onder de warme douche me vriendin werd niet goed jij mag niet rennen tis spekglad ach ja ik als nuchtere hollander straks vat me hond kou maar volgens mij geven alleen hondenliefhebbers mijn gelijk volgens mij had zei der hond gewoon laten liggen in dat ijskoude water en het mooie is ik ging er net uitlaten rolt weer die bal in het water en ik heel hard LIZZY HIER en gelukkig bleef ze op de kant haha nou dat was me dag wel weer een balletje minder maar gelukkig me hond droog nou ik heb me verhaal weer gedaan fijne avond allemaal en dames op naar GROEN

Geplaatst

Goofy,heel veel beterschap voor je moeder. Wat sneu dat ze een operatie heeft ondergaan,terwijl ze (en jij) eigenlijk heel druk zijn met haar huisje.

Fijn ook dat je arts zo meeleeft,dat werkt zeker heel positief!

De schermafbeelding is trouwens van de pretecho.

Nathalie,hebben jullie een Deense dog? Wow,super. Dat zijn echt grote honden!

Ik denk dat het helemaal goed zit bij jullie wat betreft zwangerschap. Vrijdag testen hé. Spannend zeg....

Raba,voor jullie een spannende tijd. En iedereen heeft wel gelijk,je hebt er maar eentje nodig. Blijf positief hoor. Dat is heel belangrijk.

Heel veel succes morgen hoor!

Sharon,rennen met dit weer? Ik moet er niet aan denken,ik ben zo bang om (verkeerd) te vallen. Overal is het zo spekglad. Morgen verwachten ze ook onzettend slecht weer. Nog meer sneeuw! Wat een ellende.

Ik ben ook benieuwd naar Paula's jochie. En ook naar de naam. Die is altijd zo persoonlijk. En hoe je t ook went of keert,iedereen vind hun eigen gekozen naam voor het kindje helemaal het einde! Wij hebben ook een prachtige naam,vind ik zelf dan! Haha.

Sanne,ik las op Hyves dat je naar Nijmegen moest vandaag? Ik heb wel aan je moeten denken. Hopelijk heb je een fijn gesprek gehad! -X-

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden