Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jeetje Appel wat een vreselijk nieuws. Hopelijk heb je snel een gesprek en is de volgende keer een betere kans.

Paula het gaat je goed. Je blijft toch wel op hyves bij mij?

De daagjes texel zijn erg fijn geweest. Het weer hadden we niet mee maar verder was het erg gezellig. Zijn zelfs naar de kroeg geweest tot 3 uur. Dat is wel heeeeeeeeeeel lang geleden. En lekker gedronken. En het eiland rond gereden met de auto.

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Appel; jeetje dat zijn mindere berichten. Hopelijk de volgende keer zeker een betere! Heel veel sterkte!

@ Paula; jeetje wat jammer dat je ons gaat verlaten maar ook wel begrijpelijk. Het spookt bij mij ook steeds vaker door mijn gedachte. Maar vind het toch nog te leuk dus blijf nog wel ff hangen hahaha. Ik mag je toch zeker nog wel op mijn hyves houden? Het ga je in ieder geval goed en geniet van je heerlijke manneke!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Bedankt voor jullie reacties. 21 februari hebben we een gesprek met de arts. Dat is al mooi vlot. Had ik niet verwacht zo snel, maar ik vind het wel fijn dat we er al zo snel terecht kunnen. Ben wel heel erg bang dat ik in de overgang ben of zo en dat het einde oefening is. Moet ik nu even niet te veel aan denken en hoop houden op het beste.

Paula, Wat een verschrikkelijk mooie ventje is Max, daar mag je zeker erg trots op zijn. Ik wens jou en je gezinnetje het alle beste en veel geluk met elkaar.

Doortje: Heb je al een datum voor de echo? Hoe voel je je?

Goofy: Ik verwacht dat bij jullie de zenuwen nu echt aan de loop gaan met jullie. Nog een paar nachtjes. Ik begin alvast met duimen.

Zwangeren in de laatste weken: Wie o wie gaat ons als eerste verassen met een mooie aankondiging? Sterkte met de laatste loodjes.

Meiden allemaal nog een fijne avond en zondag.

Appel

Geplaatst

@ Appel: Jeetje wat een enorme domper is dat zeg! De behandeling komt dan ineens zo ineens ten einde. Je valt dan vaak in zo'n gat.. Wel fijn dat je zo snel terecht kan.

@ Paula: Heel veel geluk met je mooie gezinnetje. Heel begrijpelijk dat je een keertje afscheid neemt hier. Fijn dat je ons dit nog even laat weten.

@ Sharon & Pammie: Het is BIJNA zover... Ik ben zóóóó benieuwd.

@ Doortje: Lekker aan het genieten van het idee dat je kleine wondertje(s) in je buik zit(ten)?

Wanneer heb je de echo?

@ Raba: Fijn dat je zo hebt genoten in Texel. Heerlijk even weer nergens rekening mee houden en lekker doorzakken in de kroeg. Dat heb ik tussen de behandelingen door ook wel gedaan.

@ Jessie: Voor jou schiet het nu ook op hé? Hoe voel je je nu?

@ Goofy: Moest je nou wachten tot de 21ste voor de uitslag? Hoe gaat het verder samen. Na jullie goede gesprek de vorige keer zou het toch wel anders zijn nu of niet? Vaak is er dan minder irritatie onderling.

@ Natahalie: Hoe is het met jou dan? Ik hoor niet zoveel meer van je? Gaat het goed? Hoe is het met de misselijkheid, ik hoop al minder! Verder aan het genieten van het wondertje in je buik?

Geplaatst

@ Appel, meid wat erg wat ik nu lees! Ik schrik ervan. Heel veel sterkte en ik hoop dat je een goed gesprek hebt op de 21ste! Spannende dag voor ons beide!

@ Paula, het gaat je/jullie goed! Geniet van je heerlijke ventje!

@ Raba, fijn dat je genoten hebt op Texel! Dat verdien je!!

@ Nathalie, dezelfde vragen als Sanne, gaat het goed met je?

@ Sharon en Pammie, hoe gaat het? Nog niet ongeduldig aan het raken?

@ Sanne, 9 weken en 2 dagen alweer! Gaat het goed met je?

@ Jessie, gaat het een beetje met je? Jij krijgt ook een hoop voor de kiezen zeg! Sterkte!

@ Doortje, hoe gaat het met je? Wordt het al een beetje werkelijkheid voor je?

Up-date van hier.

Het begint nu idd te komen die spanningen (als ze er al niet waren, hahahahaha). Het zijn heel drukke dagen geweest afgelopen 2 weken, dat was goede afleiding. Wel hoop ik dat we a.s. weken het wat rustiger krijgen zodat we ons nu ook echt kunnen gaan concentreren op Nijmegen.

Idd Sanne, 16.02.11 moet mijn partner zaad inleveren om in te laten vriezen. Dan krijgen we 21.02 aan het eind van de dag een telefoontje of dat is gelukt en of we weer mogen stimuleren en de Icsi voort kunnen zetten. Lukt dit niet dan krijgen we te horen of ze een Tese gaan doen en het stukje weefsel weg gaan halen bij mijn patrner.

Na het gesprek tussen ons is het wel wat stiller geworden in het thuisfront. Hij is en blijft een binnenvetter maar als ik wat wil zeggen of vragen doe ik het gewoon en dan praten we. Maar uit hemzelf zal ik niet veel moeten verwachten. Maar goed, daar zal ik mee moeten leren omgaan. Dat weet ik al heel lang dat hij zo is........

Verder wens ik jullie een fijne zondag en tot gauw maar weer. Ik hoop dat ik wat meer tijd kan vrijmaken om op het forum te komen.

-xxx-

Een 1 jaar oudere Goofy............

Geplaatst

Hey meiden,

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Lees nog wel mee hier op het forum maar ben niet echt heel veel meer actief. Komt vooral door de vermoeidheid en er wordt zoveel geschreven dat het echt moeilijk word om bij te lezen. Ik doe in ieder geval m'n best. Hier gaat het wel zijn gangetje. Nog wel erg moe maar de misselijkheid is zo goed als verdwenen. Kan ook weer wat vlees bakken zonder over mn nek te gaan hahaha. Verder de laatste paar dagen heel veel last van hoofdpijn weet dan ff niet waar ik het zoeken moet. Moet ik dinsdag maar weer eens aan de VK navragen wat dat kan zijn. Inmiddels al weer ruim 14 weken gaat zo hard. We zijn ook al druk bezig met het kamertje. Hebben 2 weken geleden laminaat gekocht en kastsysteem voor het schuine dak zodat we daar wat spulletjes achter kunnen opslaan. Heel raar dat het nu ineens werkelijkheid word en dat daar dadelijk echt in de zomer een klein Ukkie van ons saampjes zal liggen. Heb wel regelmatig last van huilbuien gewoon puur van geluk zo raar dat je hormonen zo de loop met je nemen maar wel heel mooi en bijzonder om mee te maken. Zoals vele van jullie al gelezen hebben is mijn vriendinnetje Pleun moeder is geworden van Stan. Ik was een week voor ze moest bevallen nog bij d'r en een week later is ze mama. Ga haar van de week even bellen om die mooie man eens te gaan bewonderen. Ik ga weer even liggen. Ik hoop dat het voor degene die gaan beginnen met de behandelingen dit jaar een superjaar mag worden en voor de prille zwangeren kom op meiden het gaat jullie lukken en voor de 2 dames die bijna zover zijn om hun spruitjes te mogen verwelkomen heel veel succes en zet hem op! Dikke kus voor jullie allemaal.

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Nathalie fijn om even weer van je te horen. De kritieke fase ben je voorbij wat heerlijk. Felicitatie voor pleun. Geniet er van

Goofy zo moeilijk die binnenveters je weet het wel maar lastig is het wel digiknuf

Vandaag gewerkt op de huishoudbeurs

Geplaatst

Hallo dames, ik had een paar dagen niet meer gelezen want hier is het even erg hectisch geweest. Gisteren de crematie van de vader van mijn beste vriendin gehad. Erg moeilijk om te zien als een wandelwagen zo naast de kist staat. Er werd veel gepraat over kleinkinderen en dat vond ik zo moeilijk. Voordat mijn ouders ooit gaan wil ik dat ze ook kleinkinderen van mij hebben. Daarnaast hadden we nogal wat trubbels met de ex van mijn man en de kinderen waardoor ze nu uiteindelijk niet naar mijn verjaardagsfeest vandaag zijn gekomen.

Ik ben dinsdag pas jarig maar heb het vandaag gevierd. Ik zit helemaal niet lekker in mijn vel en had na deze week ook helemaal geen zin om mijn verjaardag te vieren. Maar ja, mensen komen toch. Verder vind ik het erg spannend dat het voor ons donderdag weer gaat beginnen. Mijn emoties zijn op dit moment all over the place. Weet niet zo goed wat ik met mezelf aan moet. Maar dat komt wel goed.

Geplaatst

Het ritje naar Nijmegen is weer achter de rug.

Nu maar duimen dat het invriezen is gelukt!

Zou er zaad gevonden zijn.

Zo ja, is het genoeg. Spannend........

Op naar maandag....de uitslag......

We hebben gelukkig de griep buiten de deur kunnen houden......

Allemaal veel succes en sterkte met alles. :icon_flower:

-x-

Goofy

Geplaatst

Jessie,wat zit jij momenteel in een emotionele achtbaan. Heb wel met je te doen.

Toch nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en hopelijk heb je er nog een beetje van kunnen genieten!

Heel veel succes morgen.

Goofy,joepie voor jullie is het weer begonnen. Eindelijk hé. Dat heeft lang geduurd,en hopelijk is al dat lange wachten het waard,en komt er een goede uitslag maandag!

Geplaatst

Goofy, voor jou is eindelijk de dag aangebroken. Wat heb je hier lang op moeten wachten.

Ik hoop zo voor je dat er zaad gevonden is. He bah, wat duurt dat nog lang voordat het maandag is.

Voor ons gaat het morgen allemaal weer beginnen. Spannend.

Dank je Pammie: mijn mannetje heeft me gisteren goed verwend. Hij kwam eerder terug van het werk en had een mooie bos bloemen meegenomen. Ook een leuke kalender met eigen foto's en.... hij heeft me lekker mee uit eten genomen en daarna zijn we naar de bios gegaan. Zo werd het toch nog een leuke verjaardag.

Ik heb alleen vandaag erg veel last van mijn onderbuik. Voor de zekerheid maar even getest op een blaasontsteking maar dat was het niet. Ik zit nu tegen mijn eisprong aan en sinds de laatste punctie heb ik erg veel last rond die tijd van mijn eierstokken. Herkent iemand dit? Ze lijken enorm op te zwellen, mijn buik is dan een stuk dikker en als ik om mijn onderbuik duw voelt het pijnlijk.

Geplaatst

Hee dames,

Door alle vermoeidheid ben ik ik tot veel bijschrijven in de verschillende topics toegekomen.

Hier gaat alles nog steeds goed, maar blijf nog wel onzeker hoor. Gelukkig zijn er momenten dat ik er helemaal in geloof en dan ook super blij ben, maar als ik dan hier weer lees dat het bij iemand fout gegaan is, dan kieper ik weer heel hard van de roze wolk.

1 maart hebben we de eerste echo, dus dat is over ruim ander halve week. Ik hoop zo dat alles dan ok is. Het moet gewoon!

Jessie: vandaag weer starten. spannend hoor. Hopelijk brengt het je veel goeds dit keer!

Pammie: houdt je het nog een beetje vol?

Goofy: wat spannend allemaal zeg. Ik hoop voor je op goed nieuws maandag. Fijn dat de griep buiten de deur is gebleven.

Natalie: fijn dat de kritieke weken nu voor bij zijn en dat alles goed gaat. Houden zo!

Sanne: hoe is het met je? Je bent ook al bijna bij de 12 weken! Gaat toch best snel.

Alle anderen die ik vergeten ben: veel succes, geluk, sterkte met wat er op je pad is nu.

Tot gauw maar weer. Ik ga nu naar huis want mn ogen vallen bijna dicht achter de pc hier op mn werk.

Geplaatst

@ Jessie; meid ik ben blij voor je dat je nog een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag. Alsnog gefeliciteerd:icon_flower:. Ik durfde je niet te feliciteren. Je maakt ook zo veel mee, maar doe het toch maar!

@ Pammie, 01.03.11 schiet nu wel aardig op! Succes hoor met de laatste zwagere dagen!

@ Doortje, heerlijk hoor op die roze wolk zitten. Blijf er maar lekker op en ja, het is balen als je een bericht leest dat het bij iemand anders niet is goed gegaan. Maar goed, op naar de echo.... Spannend! Ook 01.03.11. Wordt een spannende dag!

Ik heb net op de digi poli van het Radboud gekeken naar de uitslag van het zaadonderzoek. Ik denk, misschien zetten ze het er wel op. En ja hoor, het staat erop. Als ik het goed heb begrepen is het zaad een stuk erop vooruit gegaan maar nog steeds is het erg slecht. Tevens zijn er geen rietjes ingevroren. Balen dus........(Kl*%$)

Ik denk dat het gesprek van maandag wel zal gaan resulteren op een Tese....

Wij hadden dat eigenlijk al wel verwacht....maar toch......

Het is een grote domper maar we hadden het al zo ingecalculeerd dat het eigenlijk al onderdeel van onze gedachten is dat er en Tese gaat plaatsvinden......nogmaals, maar toch......

Nu maar even afwachten wat de arts zegt.

Misschien mag ik wel stimuleren met een evt tese of misschien willen ze eerst zaad in een rietje hebben voordat ik mag stimuleren.

Wat een vragen toch allemaal weer.....

Wat een onzekerheid.....

Alles duurt ook altijd zo langggggggggg....

Op naar maandag..........

Maar goed, ik wens iedereen een fijne avond en tot gauw,

Goofy

Geplaatst

jessie, alsnog gefeliciteerd. Fijn dat jullie ondanks alle spanningen toch een fijne dag hebben gehad samen. Hij heeft zich inderdaad goed uitgeslooft, wat lief. En nu op naar een beetje geluk. Succes en heel veel sterkte.

Goofy: Wat een verschrikkelijk tegenvaller. Tuurlijk ben je je bewust dat het niet zo zal zijn, maar een grote tegenvaller is het wel. Sterkte!

Alle anderen ook veel succes met waar je mee bezig bent.

Wij hebben maandag een evaluatiegesprek, ben echt heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Maar nu eerst weekend.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Appel,

Succes maandag met het evaluatie gesprek!!

Goofy,

Wat een tegenslag moet het voor jullie zijn zeg. Je hebt toch altijd ergens een sprankeltje hoop dat er geen tese hoeft plaats te vinden. Succes met het gesprek,hopelijk worden al jullie vragen beantwoord,en kunnen jullie weer een keertje starten.

Doortje,

Fijn dat je zwangerschap goed verloopt. Op naar de 1e echo!

Raba,

Hoe is het met jou? Gaan jullie weer snel verder met een evt volgende behandeling?

Meiden die vroegen hoe het met mij ging; Rond en gezond! Waggel nog vrolijk rond. Nou ja vrolijk? Ik ben het best een beetje zat,geniet elke dag,maar de beeb mag van mij wel komen.

Gisteren last gehad van voorweeen,en het rommelt ook hier en daar. Het is dus echt afwachten.

Fijne zaterdag allemaal.

Geplaatst

@ Appel, succes maandag!

@ Pammie, vind het erg spannend voor jullie! Zit hier helemaal mee te leven en in spanning:happy:........

Hoe zou het met Sharon zijn.......misschien al een kleintje op de wereld????

@ allemaal, fijne zondag en tot gauw weer!

Kus,

Goofy

Geplaatst

Goofy: Jij ook veel succes met het telefonisch overleg. Ik hoop dat er iets bevredigens uit komt. Iets waar jullie mee door kunnen. Oh, wat is het toch allemaal spannend. Heb je tijd waarop ze bellen of bellen ze bijvoorbeeld tussen 8:00 en 17:00?

Jessie: Als ik het goed heb ben jij weer begonnen met prikken? Hoe voel je je nu. Ik kan me goed voorstellen dat dit heel anders voelt. Straks moet je toch de helft van de eitjes afstaan. Tuurlijk daar staat iets tegenover, maar het zal vast wel een ander gevoel met zich meebrengen als de vorige behandeling. Toi, Toi, Toi.

Raba: Hoe is het bij jullie? Gaat het al weer wat beter met je moeder? Hebben jullie al een maand waarop jullie je richten voor weer een poging of zijn jullie daar nog niet aan toe?

Straks even lekker douchen en dan gaan we richting Nijmegen, verwacht niet dat er direct wat uitkomt, maar ben wel benieuwd of ze wat extra's nu gaan doen. Ik heb de hele week vrij, dus deze datum komt super uit. Hoef ik ook geen vrij te vragen.

Iedereen een fijne dag en ik laat nog wel even weten wat ik vandaag gehoord heb.

Appel

Geplaatst

Appel, Ik ben ook erg benieuwd wat ze tegen je gaan zeggen. Nu de vorige poging is afgeblazen telde dit als poging 2 of niet? Ik hoop het niet dan heb je er tenminste nog 2 te gaan, al hoop ik dat 1 al voldoende voor je zal zijn.

Goofy, heb je al je overleg met de arts gehad? En wat zei die?

Voor mij is het inderdaad afgelopen donderdag weer gestart. De deca zit er weer in. Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. Ik voel me helaas vrij negatief, maar er gebeurt zoveel om me heen. Ik ben wel natuurlijk stiekem aan het tellen en zo waneer ik dan uitgeteld zou zijn mocht ik toch zwanger raken. Maar op dit moment ben ik nog helemaal niet bezig met het feit dat ik eitjes ga afstaan. Ik probeer van dat gevoel ook afstand te houden en er niet teveel bij stil te staan en gewoon blij te zijn dat ons nog een kans geboden wordt die we vergoed krijgen.

Geplaatst

Hoi Jessie,

Gek is dat hé, dat je soms eigenlijk niet weet wat je voelt. Dat je afgesloten bent van iets wat eigenlijk iets enorms is in je leven op dat moment. Misschien is dat ook wel handig en prettig een soort van overlevingstechniek. Meisje heel veel sterkte en lekker blijven rekenen doe/ deed ik ook. Want we moeten hoop houden dat één keer die berekeningen van ons uitkomen.

Liefs Appel

Geplaatst

Hee Appel en Jessie: goede moed blijven houden hoor. Kijk maar naar Wish. Zij is nu ook van de 5e behandeling zwanger, dus het kan wel degelijk ook al lijkt het soms zo ver weg.

Ik duim voor jullie allebei dat het zo snel mogelijk ook voor jullie goed komt. Het is jullie zo gegund!

Geplaatst

Ja inderdaad Appel. Ik ben echt mijn gevoel wat aan het afsluiten uit een stuk zelfbescherming. Maar dat betekent ook dat ik minder kan genieten van de leuke dingen. Maar Doortje je hebt helemaal gelijk. We moeten goede hoop houden. Waarom zou het anderen wel lukken en ons niet? Kijk maar eens naar jou.

Geplaatst

probeer ook te ontspannen jessie. het is helemaal niet erg als je je rot voelt! stress en opgekropte frustraties helpen niet bij t zwanger worden. hopelijk heb je ergens een goede uilaat klep.

heel veel succes in elk geval!

Geplaatst

@ Appel, en weet jij al wat meer?

@ Jessie, wat spannend weer voor jullie. De Deca zit er weer in!!! Succes en probeer idd te ontsnannen, hoe moeilijk dat ook is. Neem echt de tijd voor jezelf en voor je partner. De mensen om je heen begrijpen dat heus wel! Heel veel geluk!!!!

Ik kan na 17.00 uur gebeld worden. Ben net thuis van mijn werk en toch best wel heel erg zenuwachtig!!!!

Ik zou zo graag willen dat ze nu belt!!!

Maar goed, ik laat het jullie weten.

Tot straks....

Goofy

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden