Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

:happydance:yes lees net op hyves dat sharon is bevallen van een dochter. Nog maals van harte gefeliciteerd

Gisteren met mijn zus ons laten verwennen bij elysium zo heerlijk een lekkere facial gehad en een hamman. Zo lekker dan word je eerst geschrubt en daarna gaan ze je masseren met olijfzeep. Je ligt dan in het schuim. Degene die mij behandelde die had hele stevige handen. Dat vind ik altijd wel fijn dan heb je tenminste het gevoel dat er iets gebeurd. Maar nu was het af en toe wel erg gevoelig maar gelukkig deed ze het dan iets zachter. Had echt het gevoel of alles blauw was toen ze erover heen ging. Dat zal wel door de stress van de afgeliopen tijd zijn. We hebben ook lekker van de diverse baden en sauna's genoten. Jammer dat dit zo veel geld kost anders hadden we het snel nog een keer gedaan. Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar. Zo erg lekker een dag niks geen mobiel geen internet alleen ik en mijn zus.

Geplaatst

Hey meiden,

Ik had hier vanochtend ook iets gepost over Sharon maar zo te zien is het niet aangekomen. Sharon is bevallen van een dochter en ze luistert naar de naam Danae! Als Sharon zich fit genoeg voelt zal ze zich hier wel melden om de details te komen vertellen. Sharon meis van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter met een schitterende naam!

Liefs,

Nathalie

Geplaatst

Sharon, Yes, een dochter. van harte gefeliciteerd meid. Super goed nieuws.

Clauw natuurlijk ben je hier welkom. Gezellig, maar ik heb het idee dat ik je verhaal op een andere site ook al eens heb zien staan? Kan dat? Het komt me zo bekend voor.

Ooh heerlijk raba zo'n verwendag.

Balou ben jij alweer 16 weken? Wat gaat dat snel.

Sanne je krijgt echt al een mooi buikje. Leuk.

Appel, valt niet mee he om te gaan uit eten als je wilt gaan afvallen. Maar je hebt het toch netjes gedaan zie ik. Goed zo.

Geplaatst

Jaaaa Sharon is bevallen. Ik las het ook op Hyves net!

Appel,lekker hé chinezen. Lastig dat je daarbij wilt afvallen,maar het is af en toe zo lekker!

Clauw,welkom hier. Zie dat je ook hier in de buurt woont! Ik wens je heel veel succes met je allereerste ivf behandeling.

Raba,oh heerlijk hammam. Wat zul jij je ontspannen hebben gevoeld erna! Heerlijk.

Geplaatst

Wat een mooi nieuws van Sharon. Ben benieuwd naar haar verhaal.

Clauw welkom en natuurlijk veel succes.

Raba; lekker zeg zo'n verwen dag.

Sanne mooi buikje al hoor, wat zul je daar trots op zijn.

Alle ander meiden, hopelijk ook een fijne dag gehad.

Liefs Appel

Geplaatst

Joooooeeehhhhooooeeee, een dochter met een prachtige naam voor mama Sharon!! Meid gefeliciteerd en geniet maar flink! :blowkisses:

@ Clauw, :welcomeani:Succes ook met je behandeling!

@ Raba, heerlijk meid, je hebt het verdiend zo'n ontspannen dagje. Op naar de volgende.

@ Appel, nog wat aan mijn tips gehad? Heerlijk hoor uit eten.

@ Sanne, whoouuuwww, mooi buikje:B-0020:! Gaat het goed met je?

@ Nathalie, gaat goed bij jullie daar hé? 16 weken en 4 dagen alweer! Ik las op een ander forum dat jullie de kinderkamer ook al zo goed als af hebben:thmbup:. Heerlijk hoor! Op naar 25.03.11....

Fijne avond allemaal en tot schrijfs maar weer!

-xx-

Geplaatst

Sharon Gefeliciteerd!!! Wat een prachtnaam! Hopelijk maken jullie het goed!

Tanx voor jullie lieve welkom....en Jessie je hebt het denk ik goed hoor:icon_flower:it`s mè!!!

Mooie dag gewenst allemaal!

Geplaatst

Clauw kom jij ook uit 1980? Welkom hier.

Maandag op bezoek geweest bij mijn broer in het slaapcentrum in Zwolle. Het leek net een bungalow park. Hij heeft een eigen kamer met douche en word door camera's in de gaten gehouden. Gisteren met hem gechat en hij had aan krachttraining gedaan. Vandaag ging die een vogelhuisje maken. Wel bijzonder dat ze dat allemaal doen daar. Goed geregeld. Omdat het helemaal in Zwolle is red ik het niet om er vaak heen te gaan. Daar baal ik wel van. Volgende week dinsdag gaan we er weer heen. Hij moet daar waarschijnlijk wel 6 weken blijven en mag af en toe met weekend verlof. Vind het heftig dat het zo lang gaat duren. Maar hoop zo dat er wat uit komt waarom mijn broer aanvallen heeft.

Geplaatst

Even een vraagje.

Volgens mijn natuurlijke cyclus zou ik vandaag op zijn laatst ongi moeten zijn. Weet iemand of de deca hier veel invloed op heeft en je het daardoor later kunt worden? Ik zit er nu echt op te wachten. Wil met de gonal beginnen.

Geplaatst

Hi Jessie,

Ik werd de laatste behandeling ook later ongesteld door de deca. Het scheelde iets van drie dagen ofzo. Als je niet goed weet wat je moet zou ik gewoon even het ziekenhuis bellen.

Hier verder nog geweldig nieuws: we hebben afgelopen dinsdag voor het eerst het hartje gezien. Alles ziet er goed uit. Ben helemaal blij

Geplaatst

@ Jessie: Ik had het ook hoor dat ik later ongesteld werd door de Deca. Het scheelde een paar dagen met mijn normale cyclus. Drie dagen dacht ik. Kan me voorstellen dat je met de Gonal wilt beginnen. Weer een stapje dichterbij! Hééééél veel succes..

Nou Pammie: Jij bent de volgende die gaat bevallen. Ben zo benieuwd!! Morgen gok ik..

Geplaatst

Nou Pammie: Jij bent de volgende die gaat bevallen. Ben zo benieuwd!! Morgen gok ik..

Nou,ik hoop het écht.

Doortje,super meid. Gefeliciteerd!!

Geplaatst

@ Jessie, ik was ook 3 dagen later met de deca. Succes meid! Gaat het verder een beetje met je?

@ Pammie, kom maar op met die baby van je! Succes!

@ Raba, jeetje wat zit je broer ver. Ik hoop dat ze hem kunnen helpen. Sterkte!

@ Doortje, Joooeeehhhee, gefeliciteerd meid. Goed nieuws!

@ Sharon, wat een prachtige meid heb je gekregen. Hoe gaat het?

@ Sanne, hoe gaat het met jou?

Hier alles zijn gangetje. Flink aan het aftellen. Nog zo'n 2 weken en dan mogen we ons weer aanmelden. :clap2:

Fijne avond allemaal!

-xxx-

Geplaatst

Doortje@ super zeg meid het hartje. Gefeliciteerd

Gisteren vertelde een vriendin dat haar man heeft gezegd van haar te willen scheiden. Ze hebben 2 kids 1 van 2 en 1 van 4.

Ze had dit nooit verwacht omdat ze dacht een goed huwelijk te hebben. Hij wil niet meer in een bed slapen en stuurt haar gewoon naar haar ouders om te slapen. En ze doet het ook nog want ze weet niet wat ze anders moet. Hij blijkt een gokschuld te hebben en ze zitten nu over de oren in de financiele shit. Er zit niks anders op dat ze bij elkaar moeten blijven wonen. Ze moet meer gaan werken en wil zo graag voor de kinderen er zijn. Ze zei daar heb ik toch geen kinderen voor gewild. Ik was vandaag bij der en ze weet niet wat ze met de situatie aan moet. Ik kan ook weinig voor haar doen. Alleen maar luisteren. jemig wat is het toch oneerlijk. ze zijn 3 jaar getrouwd en hij wil niet knokken. Kan er a.u.b niet meer ellende bij. Ze heeft ook een eigen paard die ik al 3 jaar rij. Die moet ze nu ook verkopen. Ik mag hem voor een kleine bedrag kopen maar ik kan dat niet. Want de omkosten die er elke maand zijn kunnen wij niet dragen van het paard. Mijn hoofd loopt over. net heel lang onder de douche gestaan, wilde er niet onderuit. Ik ben met mijn man uiteten gegaan. Moest echt effe aan iets anders denken. Ben zo blij dat ik het hier kwijt kan.

Geplaatst

Jeetje Raba wat een toestandbij die vriendin. Dat snap je toch ook niet he, dan heb je een mooi gezinnetje gesticht en ineens ziet 1 persoon het niet meer zitten. Zo ging dat ook bij mijn man en zijn ex. De kinderen waren 2 en 3 en ineens vertelde ze hem dat ze niet meer van hem hield en wilde gaan scheiden. Waarom sticht je dan samen een gezin. De kinderen zijn er altijd de dupe van vooral als bij jou vriendin ze ook nog gedwongen samen moeten blijven wonen. Goed van je man dat hij je wat afleiding heeft kunnen geven en lekker bent gaan uit eten. Dat is beter dan mij, heb de hele avond gewerkt ben net pas thuis.

Radonstraat 30

Veel sterkte hiermee en gooi je verhaal hier maar neer.

Geplaatst

Jep ben ongi geworden. En hoe maar ik zal jullie de details bespraren haha. Ik kan maandag naar de kliniek voor een uitgangsecho en dan starten met de gonal f.

Geplaatst

hallo dames even kort hier alles goed met mama en danae gaat het allebei super later mijn verhaal als ik iets meer tijd en energie heb

iemand iets van pammie gehoord???

Geplaatst

Jessie, mooi weer een stapje verder. Zet hem op meid, hopelijk vanaf maandag lekker broeden op heel veel goede eitjes.

Goofy hoop dat het aftellen lekker snel gaat.

Raba: Jemig nu weer ellende bij je vriendin. Zo'n heel gezin op de kop. Vind het zelf voor de kinderen altijd zo zielig, maar heb wel eens gehoord dat kinderen er vaak beter mee omgaan dan wij volwassenen denken. Volgens mij zit je broer op een goede plek, vindt hij dit zelf ook?

Doortje: SUPER!!! een kloppend hartje. Wat een mooi en bijzonder moment. Ga je nu over naar een verloskundige of blijf je onder toezicht van een gyn.

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Hi Appel,

Voorlopig blijf ik onder controle in het ziekenhuis omdat ik nog erg opgezette eierstokken heb en cystes in mijn eierstokken die door de zwangerschap minder snel weggaan (lichte vorm van overstimulatie).

Dus op 15 maart mag ik weer naar de assistent verloskunde. nu wel een verdieping hoger dus (ben gepromoveerd.. hihi..)

Geplaatst

Jessie wat fijn dat je ongie bent geworden. Nu weer een stapje dichterbij! Succes maandag.

Raba,wat een ellendig verhaal over je vriendin. Sterkte hiermee.

Sharon,heb net al een berichtje gedaan via Hyves. Beebje zit nog veel te goed bij mama. En ik ben het zo zat!

Je hebt je meisje een prachtige naam gegeven!

Geplaatst

Jessie super. Nu kan je verder.

Ben nu bij mijn broer mijn man en andere broer zijn dingen op de computer aan het doen. Hij zegt geen aanval te hebben gehad. Maar aangezien hij het vergeet vraag ik het me af. Hij móet zich wel vermaken verveelt zich snel.

Pammie ik hoop dat je snel mag bevallen je hebt al zolang gewacht

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden