Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Meiden ik ben weer thuis. Het was heerlijk die 2 weken weg. We zaten in een huisje in didam genaamd Foxheuvel. Zeker het aanraden waard als jullie ook ver weg wonen en het liefst niet zo ver naar nijmegen willen rijden. Kijk voor meer info op www.foxheuvel.nl.

Echt zo gastvrij en heerlijk rustig. 35 min van Nijmegen vandaan.

Als deze poging mag lukken dan zal dit voor ons ook een heel bijzonder plekje zijn.

Fijn dat jullie zo genoten hebben Raba.

9 augustus mag je testen hé? Spannend hoor. Je hebt nu wel kans op een tweeling,ook doordat je gewoon 2 A-tjes hebt,en 2 hebt laten terugplaatsen.

T.K.Welkom hier! Ga je IVF of ICSI doen?

Iig heel veel succes alvast!

• Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Raba wat spannend wordt het he.. hier alweer 2 wk aan het spuiten met deca. wat gaat het snel! en ook weer lang.. haha!

Geplaatst

Wat is het hier rustig......

Vanmorgen 2e echo gehad,en alles is goed met ons frummeltje.

3.11 cm.

Over 2 weken weer een echo in t ziekenhuis,dan weer over 2 weken,en dan door naar de verloskundige.

Vanmorgen voor het eerste het hartje ook horen kloppen. Zo bijzonder!

SANNE,ik ga jou zo onwijs veel succes wensen voor morgen. Hopelijk veel mooie follikeltjes,en snel een punctie datum. Denk aan je.

Hoe is het met de andere meiden??

Geplaatst

Pammie, wat geweldig. Het hartje horen kloppen. Mijn zusje had dat ook afgelopen vrijdag. Echt bijzonder.

Hier is inderdaad alles rustig. Ikzelf heb ook niet zoveel te melden aangezien ik aan het wachten ben op mijn ongi.

Geplaatst

Hoi Pammie,

Ik mag Icsi doen..

Ik vind het wel eng moet ik zeggen. eerste keer:sad2:

Ik ben al heel blij voor je dat je een hartje hebt horen kloppen.

heel bijzonder

Geplaatst
Wat is het hier rustig......

Vanmorgen 2e echo gehad,en alles is goed met ons frummeltje.

3.11 cm.

Over 2 weken weer een echo in t ziekenhuis,dan weer over 2 weken,en dan door naar de verloskundige.

Vanmorgen voor het eerste het hartje ook horen kloppen. Zo bijzonder!

SANNE,ik ga jou zo onwijs veel succes wensen voor morgen. Hopelijk veel mooie follikeltjes,en snel een punctie datum. Denk aan je.

Hoe is het met de andere meiden??

Hey Pammie: Wat fijn dat je het hartje hebt horen kloppen. Helemaal blij voor je!! Je krijgt nog best veel echo's, leuk!!

Dus je gaat door naar de verloskundige? Lekker in de buurt ook!

Bedankt voor het succes wensen. Ik ben ook erg benieuwd.

Ik heb niet het gevoel dat er trossen hangen ofzo. Ik merk wel dat mijn slijm weer begint te komen zoals ik normaal heb voor een eisprong. En ik ben zóóóó moe. Ik lijk wel zwanger, ik kan 's middags echt pitten hoor.

Ik hou jullie wel op de hoogte!

Geplaatst

Hoi TK, welkom op dit forum!

Ik hoop dat je hier een beetje je draai gaat vinden, er zitten allemaal super leuke meiden hier. Het is toch heerlijk om met mensen die dezelfde behandeling ondergaan je ervaringen, frustraties en (het liefst:) BLIJDSCHAP te delen.

Of het in 1x lukt of pas na een paar keer of dat je met lege handen blijft staan weet niemand voorafgaande aan het traject. Één ding is zeker: het is een zware periode.

Ik wens ook jou heel veel succes en schrijf lekker alles van je af!

@ Pammie: mooi hè zo'n echo en hartje luisteren?

@ Sanne: succes vandaag!

Geplaatst

Paula,

dank je wel voor je reactie,

Iedereen die hiermee te maken heeft wil dat het de eerste keer lukt maar dat zit er natuurlijk niet altijd in...

Ik ben aan het wachten op mijn uitnodiging dat is heel erg zwaar vind ik. Onbewust ben je er toch de hele dag/nacht mee bezig....

Wij moeten een beslissing nemen.

1 of 2 embrio`s terugplaatsen...

Ook dit beslissing vind ik zwaar. Ik weet niet wat ik moet doen... Veel nadenken dat weet ik wel...

Geplaatst

Hallo T.K welkom op de site.

Er komt inderdaad erg veel op je af als je gaat beginnen met icsi.

Misschien dat de kwaliteit de keuze van je gemakkelijker kan maken?

Met A kwaliteit bv. 1 terugplaatsing en bij b en c kwaliteit 2 terugplaatsingen? maar die keuze moet jij zelf maken.

Wij hebben al 2 icsi pogingen achter de rug en gaan nu voor de derde en laatste.

Schrijf anders maar al je twijfels, ervaringen en gevoelens hier en dan kunnen wij misschien wel een steun voor je zijn. Ik heb wel degelijk steun aan deze site en de lieve dames die erop zitten. Iedereen is er echt voor elkaar en weten wat je doormaakt.

Geplaatst

goedemiddag Jessie,

Ik hoop dat de 3 de poging voor jou een zwangerschap wordt....

Hoeveel embrio`s heb jij teug laten plaatsen???

Uit een boekje die ik gekregen heb staat dat er meer kans is als er twee terug geplaatst worden. Als die er zijn tenminste.....

Geplaatst

Ja, maar je moet wel in je achterhoofd houden dan een meerling zwangerschap ook meer risico's met zich meebrengt. Dus ook wij hebben gekozen voor:

1 embryo bij A (= boven gemiddeld) kwaliteit

2 embryo's bij B (= gemiddeld) kwaliteit

2 embyro's bij C (= onder gemiddeld) kwaliteit

Je kan overigens per poging je keuze herzien hoor.

Ons idee was: laten we de eerste ICSI maar gewoon eentje laten terugplaatsen als we A hebben. Want met 2x A in je buik heb je dus ook kans op een tweeling en dus meer complicaties.

Het blijft natuurlijk een persoonlijke afweging.

Geplaatst

Hoi Paula,

Bedankt voor je uitleg. Ik heb er heel veel aan.

Ik vind het eerlijk gezegt heel moeilijk om te beslissen...:(

Geplaatst

Ik ben misschien te makkelijk.

Ik had gelijk toen de IVF arts dat zo voorstelde zoiets van: oké prima, doen we.

Mijn idee was: wordt ICSI nummer 1 niks, dan gaan we er gewoon opnieuw over nadenken.

Geplaatst

Hoi T.K.: De keuze voor twee één of twee embryo's is ook lastig. Wij hebben het advies van de gynaecoloog gevolgd en dat was zoals Paula het hier mooi heeft neergezet.

Wij zijn nu al met de twee poging IVF bezig en ik laat het zoals we het ook bij de eerste poging hadden. Misschien dat het bij een laatste poging anders wordt, maar daar wil ik nog niet aan denken.

Vandaag weer de eerste fm gehad. We moeten a.s. donderdag weer terug voor een echo. Er zaten een aantal grote, maar ook heel wat kleinere die nog mee kunnen gaan doen voor de punctie. Ik verwacht a.s. weekend wel de punctie. Het baarmoederslijmvlies was in ieder geval erg mooi opgebouwd, maar dat had ik zelf al gemerkt ;).

Geplaatst
Ik ben misschien te makkelijk.

Ik had gelijk toen de IVF arts dat zo voorstelde zoiets van: oké prima, doen we.

Mijn idee was: wordt ICSI nummer 1 niks, dan gaan we er gewoon opnieuw over nadenken.

Wij dachten precies t zelfde. De keuze was heel snel gemaakt.

T.K. Je moet doen waar je je zelf het best bij voelt,en waar jij en je partner achter staan. Maar wat ze hier al tegen je gezegd hebben; de kwaliteit van het zaad zegt ook veel.

De gyn in Nijmegen zei tegen ons ook; Met A kwaliteit 2 terug laten plaatsen is kans op meerling zeer aanwezig. (en dan over de comlicaties gesproken,dat hebben ze liever niet).

Maar nogmaals; Jou keuze!

Jessie;Jullie starten alweer met de 3e ICSI. Spannend meid.

Sanne;Ik had je vandaag al gesproken. Ik ben benieuwd of je daadwerkelijk de punctie dit weekend zult hebben. Dat betekend volgende week al op het wachtbankje. Oei...spannend!

Sharon,hoe gaat het met jou? En Raba? En diegene die ik vergeet.....

Geplaatst

Sanne spannend ik hoop voor je dat je van het weekend de punctie heb

tk Welkom hier

Ik ben nog aan het wachten de tijd gaat langzaam. Hou wel rekening met het eten voor de zekerheid. En ik drink veel groene thee nou heb ik gelezen dat je dat niet te veel mag drinken en op moeten letten of er theine inzit. Rooibos mag zo en zo wel dus nu maar meer rooibos drinken

Jessie ik hoop zo voor je dat je binnenkort je weer aan kan melden.

Pammie wat geweldig het hart gehoord. Heerlijk

Appel hoe ist met jou?

Geplaatst

Hey meiden,

Zomaar weer eens even een berichtje van mij tussendoor.

Ik lees zo vaak nog even mee met jullie verhalen, al voel ik me er toch niet meer zo bij horen.

(Ligt niet aan jullie hoor, maar aan het feit dat we niets anders kunnen doen dan wachten, wachten en nog eens wachten)

@ Pammie; Wat fijn dat je het hartje gezien/gehoord hebt! Super hoor! Ben heel blij voor je.

@ Raba; Spannende tijden voor jullie. Succes en sterkte!

@ Jessie; Ik hoop dat je je snel kan aanmelden.

Ik begrijp dat de zwangerschap van je zus goed gaat? Leuk hoor!

@ Sharon; Hoop dat het goed met je gaat? Genieten hoor! En hoe gaat het met LIZZY?

@ Sanne; meid, spannende dagen voor jullie. Succes met de punctie en ik hoop op een mooie TP! Toi toi toi!

@ Paula; wat gaat jouw zwangerschap snel! Hoop dat je je goed voelt! Gaat het een beetje met je na je val?

@ T.K; Succes en sterkte met jullie behandeling!

Even een kleine up-date;

Hier gaat het goed. Ben het wachten nu zo beu. Zou zo graag verder willen.

We gaan binnenkort lekker met vakantie. Even de zinnen verzetten en dan gaat manlief zich weer aan de "leefregels" houden voor de mogelijke Icsi. Niet dat hij dat nu niet doet, maar geen zon, geen strakke wielrenbroeken, niet dat ene biertje wat hij drinkt in de maand. We hopen hiermee een goed resultaat te behalen en zo niet, Tjaaaaa dan maar weer praten met de gyn...

Spannend dus, maar ik blijf positief... (al is dat soms moeilijk)

Meiden, het gaat jullie goed en als ik iemand ben vergeten, Sorry!

Liefs,

Goofy

Geplaatst

T.K. Wij hadden bij de eerste icsi poging helaas geen embryo's dus ook geen terugplaatsing. Bij de tweede icsi hadden we 2 c kwaliteit embryo's maar helaas geen zwangerschap. Bij de derde zullen we ook voor 2 kiezen.

Sanne, ik duim voor je dat je dit weekend je punctie zult hebben.

Helaas zal ik jullie de aankomende 2 weken niet kunnen volgen omdat we morgen naar italie vertrekken. Voor mijn gevoel met een dubbel gevoel want ik ben erg bang dat de warmte niet goed zal zijn voor de kwaliteit van het zaad. En ook verwacht ik deze vakantie dat ik me aan kan melden. Ik voel me ook nog niet helemaal happy, maar hoop dat de vakantie daar verbetering in kan brengen.

Dames heel veel succes met alles. Ik hoop dat ik goede berichten kan lezen tegen de tijd dat ik terug ben.

Geplaatst

Hoi Jessie,

Ik hoop dat de 3 de lukt.

3 is scheepsrecht....

ik weet ook niet of er bij ons een bevruchting plaats zal vinden dat zien we vanzelf wel. Nu wachten op onze uitnodiging voor de bijeenkomst en dan kunnen we beginnen. Het kan ook begin oktober worden ik ben beniewd....

Geplaatst
Sanne spannend ik hoop voor je dat je van het weekend de punctie heb

tk Welkom hier

Ik ben nog aan het wachten de tijd gaat langzaam. Hou wel rekening met het eten voor de zekerheid. En ik drink veel groene thee nou heb ik gelezen dat je dat niet te veel mag drinken en op moeten letten of er theine inzit. Rooibos mag zo en zo wel dus nu maar meer rooibos drinken

Jessie ik hoop zo voor je dat je binnenkort je weer aan kan melden.

Pammie wat geweldig het hart gehoord. Heerlijk

Appel hoe ist met jou?

Tot 9 augustus wachten en dan mag je testen? Wel ontzettend spannend hoor!

Theine? Ik heb er nog nooit van gehoord en let daar ook helemaal niet op eigenlijk. Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een dikke vette positieve test hebt, ik ga voor je duimen.

Even een kleine up-date;

Hier gaat het goed. Ben het wachten nu zo beu. Zou zo graag verder willen.

We gaan binnenkort lekker met vakantie. Even de zinnen verzetten en dan gaat manlief zich weer aan de "leefregels" houden voor de mogelijke Icsi. Niet dat hij dat nu niet doet, maar geen zon, geen strakke wielrenbroeken, niet dat ene biertje wat hij drinkt in de maand. We hopen hiermee een goed resultaat te behalen en zo niet, Tjaaaaa dan maar weer praten met de gyn...

Spannend dus, maar ik blijf positief... (al is dat soms moeilijk)

Meiden, het gaat jullie goed en als ik iemand ben vergeten, Sorry!

Liefs,

Goofy

Ik kan me echt goed voorstellen dat je het wachten helemaal zat bent! En die onzekerheid, dat je gewoon "niets" weet en iedere keer maar moet afwachten. Het hele traject blijft van wachten aan elkaar hangen, vreselijk!

Je doet er in ieder geval alles aan om een goed resultaat te behalen en meer kan je ook niet doen. Positief blijven is belangrijk en ja, soms echt héél moeilijk! Lekker genieten van je vakantie en daarna weer verder!!

Sanne, ik duim voor je dat je dit weekend je punctie zult hebben.

Helaas zal ik jullie de aankomende 2 weken niet kunnen volgen omdat we morgen naar italie vertrekken. Voor mijn gevoel met een dubbel gevoel want ik ben erg bang dat de warmte niet goed zal zijn voor de kwaliteit van het zaad. En ook verwacht ik deze vakantie dat ik me aan kan melden. Ik voel me ook nog niet helemaal happy, maar hoop dat de vakantie daar verbetering in kan brengen.

Dames heel veel succes met alles. Ik hoop dat ik goede berichten kan lezen tegen de tijd dat ik terug ben.

Dat je je niet happy voelt heeft misschien wel te maken met de onzekerheid waar je in verkeert op dit moment. Het wordt toch wel heel erg spannend voor je met de volgende behandeling. En daarbij maak je je ook druk om het zaad omdat je nu op vakantie gaat. Heel herkenbaar. Wij zijn net terug uit Spanje en daar was het ook bloedje heet. We horen het wel of het effect heeft gehad op zijn zaad. Als je maar lekker geniet van je vakantie. De rust kan je dan wel goed gebruiken, dat heb ik ook gemerkt. Ik sta heel anders in deze behandeling dan de vorige keer.

Ik wens je een hele fijne vakantie in Italie en ik hoop dat je vol positieve energie aan je volgende behandeling kan beginnen.

Nu wachten op onze uitnodiging voor de bijeenkomst en dan kunnen we beginnen. Het kan ook begin oktober worden ik ben beniewd....

Dat wachten op de uitnodiigng voor de bijeenkomst is ook al heel spannend, want daarna kan je je aanmelden en dat betekent het begin van de hele behandeling. Ik weet nog dat ik zowat onder de brievenbus leefde, haha.. Je kan ook altijd even bellen met de afdeling hé? Kunnen ze je vertellen of je al op de lijst staat voor de Gezamenlijke afspraak.

Nou meiden, ik mag morgen weer voor een echo en hoop dan een punctiedatum te krijgen.. Spannend!!!

Geplaatst

Hoi Sanne,

Heet spannend dat je misschien de data van de punctie krijgt..

Hoop op korte termijn en dat het een zwangerschap voro je wordt....

Ik leef ook bijna al een week onder die brievenbus lijkt het wel idd...

Spannend en slopend eiegenlijk

Geplaatst

Hoi meiden,

Zoef ook weer ff voorbij. Hier gaat alles wel z'n gangetjes eigenlijk niet echt iets te melden behalve dat ik echt sinds ik de deca gebruik echt verschrikkelijke hoofdpijn heb echt niet leuk. Ik mag volgende week woensdag voor de echo ben echt heel erg benieuwd. We zien het wel...j

groetjes,

nathalie

Geplaatst

Balu,spannend volgende week. Het begint voor jullie ook weer!

Sanne,succes morgen. Moet je weer zo vroeg? Laat je t weten?

Zou mooi zijn;Punctie in het weekend. Kun je lekker uitrusten,en het kost je geen dagen. Had je dat de vorige keer ook niet?

TK; Hopelijk snel die uitnodiging!

Jessie; Je zult dit vast niet meer lezen,maar geniet in Italie van je vakantie!

Geplaatst
Balu,spannend volgende week. Het begint voor jullie ook weer!

Sanne,succes morgen. Moet je weer zo vroeg? Laat je t weten?

Zou mooi zijn;Punctie in het weekend. Kun je lekker uitrusten,en het kost je geen dagen. Had je dat de vorige keer ook niet?

TK; Hopelijk snel die uitnodiging!

Jessie; Je zult dit vast niet meer lezen,maar geniet in Italie van je vakantie!

Lieve Pammie: Ja dat klopt, dat was toen met Koninginnedag. Toen zijn we vrijdag al naar Nijmegen gegaan en de volgende dag (zaterdag) was de punctie. Ik had toen twee weken vakantie.

Nu kost het me inderdaad geen dagen, maar mocht a.s. dinsdag de terugplaatsing zijn, dan neem ik wel een dag verlof op. Ik ga daarna niet direct weer aan het werk. Ik ga je natuurlijk morgen sms-en.

Nog een paar daagjes en dan vakantie, toch? Heeeerlijk, ben jaloers!!

Hoe is het verder? Voel je je lekker zwanger?

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik ben ook weer terug van een heerlijke vakantie. Moet erg veel bijlezen hier op het forum, dus als ik vergeet op iemand te reageren nu alvast sorry:

@ Raba: Wat een goede oogst, 3 A'tjes. Dat moet toch gaan lukken, dacht ik zo. Nog even spannend en dan hopelijk een super positieve test in handen. Toi toi toi.

@ Goofy: Ja, moeilijk al dat wachten. Probeer zo veel mogelijk te genieten van de vakantie en dan straks je man op de strakke leefregels zetten:) Wij gaan ook pas weer eind dit jaar beginnen, dus hopelijk straks samen starten.

@ Jessie: Meissie niet al te druk maken om de warmte. Niet te strakke kleding dragen en een beetje de koelte op zoeken en dan komt dat helemaal goed. Ik hoop van harte dat je je kunt ontspannen en het nare gevoel overgaat in gezonde spanning voor de volgende behandeling. Dit is heel moeilijk en helaas kan ik je niet vertellen hoe je dit doet, daarom in ieder geval even een :hugs2:.

@T.K Welkom en vooral heel veel succes gewenst.

@ Balu: Je schiet ook al mooi op. Ik had dat ook de vorige keer veel hoofdpijn van de deca. Bij mij ging dit over toen ik de puregon er bij ging prikken. Ik hoop dat dit ook bij jou zo is. Veel succes.

@ Sanne: Hopelijk heb je gauw de punctie en tp met een verbluffend resultaat.

Met mij gaat het goed. Op vakantie heerlijk genoten van al het Lekker dat Limburg te bieden heeft. Na thuiskomst gelijk begonnen met een gezondere levenstijl. Wij staan even in een zelfgekozen wacht, maar ben opeens zó bezig met alle zwangerschappen om mij heen en vind dat zelfs een beetje moeilijk en dat had ik eigenlijk niet verwacht. Zie zelfs een beetje op tegen oktober, want dan worden er minimaal 4 kindjes in de straat geboren. Mooie maand om ons dan weer aan te melden dacht ik zo:)

MEiden, succes met waar je mee bezig bent en tot gauw.

Liefs Appel

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden