Ga naar inhoud

Wachtbankje maart

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

ooo sorry dames, vergeten erbij te zetten..hij was negatief..helaas.. daarom ook blij want er is nog hoop toch? omdat het oud bloed is. pff woensdag is dag 17 en mag ik officieel" testen..:hypocrite:

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kossie en Gerreber onzettend gefeliciteerd zeg!!!!!! :woohoo:

Ik hoop jullie te kunnen volgend vrijdag.......... De buikkrampjes zijn weer wat minder en de rugpijn ook. Zo zwaar deze laatste dagen. Maar tot de uitslag van vrijdag zullen we moeten wachten, er is geen bloed en ook geen luchtbelletjes uit mijn baarmoeder, daar heb ik altijd last van de week voor ik ongesteld moet worden. Dus we houden moed :gekruiste vingers 4

Succes voor alle wachtenden!!!!!!!!!!

Geplaatst

Oena , TP 13-02, 2 emmy's, testen 25-02

Audrey, TP 17-02, 2 cryo's, testen 02-03

Leeuw (Maaike) TP 18-02, 1 cryo, testen 02-03

Magda, TP 16-02, 2 emmy's, testen 03-03

Sabi, TP 18-2 ,2 emmy's,testen 03-03

Moos, TP 19-02, 1 emmy, testen 05-03

Monthe, TP 19-02, ? emmy, testen 06-03

Linda J, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Zjoediezzz, TP 22-02, 1 emmy, testen 08-03

Spaatje ,TP 25-02 , 1 emmy, testen 08-03

Maartje2058, TP 23-02, 2 emmy's, testen 10-03

Pleun,TP 24-02 , 1 emmy, testen 12-03

Tess,TP 25-02, 2 emmy's, testen 12-03

Bengel, TP 26-02, ?, testen 12-03

Boompje, TP 28-02, 1 emmy,testen 12-03

Saab, TP 28-02, 1 emmy, testen 12-3

Albert, TP 28-2,2 emmy, testen 15-3

Meetje, TP 01-03, 2 emmy's testen 15-3

Kaartje, TP 03-03 1 emmy, testen 17-3

Kim2911, TP 04-03 2 emmys, testen 18-3

Chantal, tp 04-03, 1 cryo, testen 19-3

Angel2009 TP 04-03 1top emmy Testen 18 Maart

mamma van noa,TP 04-03 2 emmy's',testen 19 maart

Annetje-tannetje, TP 06-03 2 emmys,testen 19 maart

Kossie1,iui 03-03, testen 21-03

Lily67 TP 10-03 2 emmy's Testen 22 Maart

Gerda, TP 07-03, 2 emmy's, testen 22 maart

Laika, TP 10-03, 1 cryo, testen 22 maart

Krisje, TP 08-03, 2 emmy's, testen 23 maart

natascha tp 14-3 2 cryo's ,testen 23 maart

Lafinah, TP 11-3, 1 emmy, testen 24 maart

Shanna, TP 10-03, 1 verse emmy, testen 24 maart

Dafke32, TP 12-03, 1 verse top emmy,bloedtest 24 maart

Renate, TP 13-03, 1 emmy, Testen 25 maart

Kaykay,TP 13-3, 1 cryo, Testen 25 maart

Witje, tp 12-3, 2 verse emmy's, bloedtest 26 maart

Pieternel, TP 12-03 1 verse emmy (AZR icm EMC), testen 23 & 26 maart

Aafke, TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Marlijn TP 14-03 1 verse emmy, testen 29 maart

Kris74 TP 14-03,1 emmy,testen 30 maart

Moontje TP 15-03,2 emmy's bloedtest 30 maart

Annema, TP 16-03, 2 verse embryo's, testen 30 maart

Arzu TP 16-03, 1 cryo (blastocyst) testen 31 maart bloedtest.

ICSI tp 20-3, 1 emmy, testen 31 maart

Lonneke TP 17-03, 1 emmy, testen 1 April

Gerda ik heb je Groen gemaakt hoor!!!!!!!!

Ik heb het trouwens al 2 avonden KOUD en ik lees dat ik niet de enige ben. Kan dat ook een zwangerschaps kwaaltje zijn???? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

liefs

Geplaatst

Nou witje, welkom in de koelkast! :smiley_freezing: Maar vandaag voelde ik ook een beetje verhoging. En hoofdpijnerig. En lichte steekjes in mijn linkeronderbuik. Hm, innesteling-tijd???

Heb trouwens net 1 van mijn artsen geemaild aangezien ik nog maar voor 3 dagen bolletjes heb en ik moet nog een week.

Renate, ik heb begrepen van ons ziekenhuis dat de bolletjes niet echt heel diep ingebracht hoeven te worden. Vind ik ook een beetje eng, eigenlijk. En ik verlies niet echt veel troep. Soms s'ochtends als ik wakker word en ga douchen, dan is het wel meer dan normaal. Overdag is het net alsof er een Prit-stiftje over mijn inlegkruisje is gehaald maar het is niet veel. Maar dank je voor de tip!

Ik ga douchen en lekker naar bed, nog even lezen. Truste!!! (en toen was er weer een wachtdag voorbij)...

Geplaatst

Joepie, weer 2 groene regeltjes! Gefeliciteerd!

Rode meiden, heel veel sterkte en op naar de volgende ronde.

Voor de anderen: succes met wachten.

Gast Shanna42
Geplaatst

Yeah weer twee dames met goed nieuws, zwanger joepieeeee van harte gefeliciteerd hoor!

Hier nog geen bloed dus vanochtend gebeld met het ziekenhuis hier (en een beetje gelogen net gedaan of ik dacht dat het 14 dagen na punctie testen was) en aangegeven dat het nu 14 dagen geleden was dat ik de punctie had gehad en nog steeds niet ongesteld was, of ik morgen bij hun een bloedtest kon laten doen.

Allemaal vragen, waar ik de punctie gehad had en of het nog niet te vroeg was en pas na tp getest kon worden, oeps mijn leugentje, maar snel gezegd dat ik dat niet meer wist wat ze gezegd hadden na punctie of tp. Want zegt ze het ligt heel erg aan de medicijnen die gebruikt of gebruikt hebt, gezegd dat ik nu bolletjes gebruik maar die hebben geen invloed op de uitslag, Pregnyl, dat was 6 maart, tja dat heeft 21 dagen nodig om uit je lichaam te gaan, dus dat is zaterdag de 28e pas testen, paniek bij mij, zolang nog, dus gezegd dat er toch echt gezegd was 14 dagen na punctie of tp. Ja dan zal het wel zegt ze maar je kunt dan woensdag wel urine langs brengen, of zelf een thuistest doen en als je zwanger bent contact met de verloskundige opnemen, maar dat wil ik niet, ik wil zekerheid, dus een verhaal opgehangen over de verzekering (wat klopt) en dat die alleen vergoeden als ik zwanger ben, en of ze een urine test wel als geldig zien, en wat als het na een week toch misgaat, nou uiteindelijk gaf ze toe en ligt er woensdag een lab.formulier voor me klaar (waar het uiteindelijk om ging is dat een bloedtest 8x zo duur is als een urinetest, nou ja daar ben ik toch voor verzekerd, moet al meer dan genoeg zelf betalen).

Dus als er morgen nog geen bloed is dan de officiele test op woensdag spannend nog .....

Geplaatst

Goeiemorgen meiden

Vandaag de officieele testdag (2 weken na punctie) maar hij was echt net zo negatief als gister. Snifff, maar geen rode duivel te zien........ Dalijk de uitslag maar doorbellen op het telefonische spreekuur.

De klap was (nog) niet zo hard omdat ik er wel al rekening mee had gehouden.

Zodra hier meer nieuws te melden is dan horen jullie het.

Meer geluk toegewenst voor andere testers vandaag.

Hoe is het met de groene meiden? Alles nog goed, of lopen jullie al spugend rond? Ook dat is een ervaring en je krijgt er was moois voor terug, moet je maar denken.

Zo dacht ik net nog steeds toen ik bij mijn zoontje ging kijken die lekker ligt te slapen. Ondanks dat ik hem soms achter het behang kan plakken, maar haal hem er met liefde ook weer achter vandaan.

Koester je buikie hoor.

Geplaatst

Spannend Shanna. Ik heb nog 3 dagen te gaan. Vrijdag mag ik bloedprikken.

Hoe pessimistisch ik gisteren was met hevige huilbuien, buik- en rugpijn was niet leuk meer. Wat kan een lichaam je toch aan doen.

Het is nu nog heel vroeg en zit alweer achter de pc en tv met een kopje thee en wat tucjes (lekker fout maar wel lekker!). Nu Voel ik wel wat vaags in mijn buik maar verder niks. De spanning is weer toegeslagen dus vroeg wakker..........

Vanmorgen op het werk wat koffie delen en drinken voor de afleiding, mijn huisje klaarmaken voor de waardebepaling van de makelaar die morgen komt en 's middags weer helpen bij de tweeling van mijn vrienden en wandelen met hun en de hond.

Een lekkere drukke agenda, maar dat geeft niet. Dan gaat hopelijk dag wd 12 ook weer snel voorbij en is het sneller vrijdag.........

Natascha succes met testen!!!!!!!!!

Geplaatst

Pieternel, wij zijn samen wel heel vroeg uit bed haha.

Wat een rotuitslag zeg!!!!! Dat was niet de bedoeling!! Hoewel je zegt dat je het wel verwacht had doet het toch heel veel pijn natuurlijk.

Sterkte meis......

Geplaatst

Pieternel; wat ontzettend balen.. is weer even flink slikken voor jullie.

marjon; ook voor jullie was er geen goed nieuws.. Pff.. kop op,je ziet het aan ons, het kan!!

@ iedereeen; dank jullie wel voor jullie lieve reacties. Het is nog zo onwerkelijk!! wij zijn gewoon zwanger! Daar waar het RKZ eerst zei dat wij geen kinderen zouden kunnen krijgen... de aanhouder wint!

Ik heb het vorige week ook koud en warm gehad. Soort van koortsaanvallen leken het wel. Wat de bolletjes betreft, hoeft niet heel diep en het is verstandig om daarna nog even te gaan liggen. Kan je lichaam het beter opnemen en komt er minder uit!

Ik ga duimen voor de testers!

Kom op meiden!!

Geplaatst

Van harte gefeliciteerd gerreber.

Maar liggen is moeilijk op het werk hihihihihi.

Geniet heerlijk!

Geplaatst

@lafinah duim me gek dat je test nog mag omdraaien

@pieternel ik mag pas 18 dagen na punctie testen, misschien over een paar dagen nog eens proberen als er geen bloed is

@shanna veel succes morgen bij het bloedprikken

Geplaatst

goedemorgen! Hier ook een vroege vogel. Was al om 5 uur wakker met tranen in mijn ogen. Ben als sinds gisteren erg depri, ik zie het helemaal niet meer zitten , ik verlies een beetje oude bloed ( ik weet het, moed opgeven pas bij vers bloed maar toch! ) en ik ben boos op mezelf dat ik blijkbaar zo weinig vertrouw in de succes heb. Dan denk ik bij mezelf als ik er niet in geloof dan verdien ik het ook niet. Kortom, rot dag en veel tranen gisteren

Ik heb in ieder geval afgesproken in het ziekenhuis dat ik al Maandag de 29e mag testen. Scheelt een dag onzekerheid.

Shanna wat een gedoe met de bloedtest met al die vragen! Raar hoe ziekenhuizen verschillende beleid hebben. Bij ons gewoon 2 weken na TP bloedtest

Geplaatst

@kris74 hoop dat je vandaag een betere dag hebt als gisteren

de dag is in ieder geval goed begonnen met een zonnetje dat geeft frisse moed

ben net ff lopend naar de supermarkt geweest, daar kikker je van op

denk dat ik straks de tuinstoelen buiten zet

echt heerlijk in de zon uit de wind het is lente

Geplaatst

pff, hier is het lange wachten begonnen. Net terug uit het zh waar vriendlief 2 monsters moest inleveren. We worden vanmiddag gebeld of er zaadcellen gevonden zijn en of de eicellen goed zijn ontdooid. Van alle spanning vanmorgen al ruzie gehad en nu zit ik met knallende koppijn op mn werk...

Geplaatst

He getver Fren, ruzie op zo'n moment is ook niet leuk! Maar kan me bij spanningen aan beide kanten wel wat voorstellen... Ben zo benieuwd wat het gaat worden! Succes!

Geplaatst

Jeetje meiden, 1 dag hier niet geweest en moet heel veel bij lezen!! Als eerste alle groene meiden WAANZINNIG!!!!!! en nu vasthouden hé. Spannend tot aan de echo!!! Wanneer is die eigenlijk en moet dan het hartje kloppen??

Kris: geen schuldgevoel hoor!! het is een hel die wachtweken. We doen zoveel voor zo'n kleine kans dat je lichamelijk en psychisch erg belast wordt. Als je moet huilen, so be it!! Gewoon jezelf op 1 zetten de rest komt later.

Hier gister en slechte dag gehad. Had te veel bollen erin gedaan!!! vier keer op een dag twee stuks. Resulaat: maagpijn ,misselijk. Ben heel de dag ziek geweest. Durf het ZH niet te bellen. wat een doos ben ik toch!!

Pieternel: jij zat toch in zwijndrecht?? daar mogen we vroeg testen. Vorige keer had ik ook negatief en geen ongi. Zeiden ze oh dan zit je in een grijs gebied!!!! Ik hou nu 14 dagen na punctie aan, maar weet dus dat het heel vroeg is! succes meid ik duim door voor je!

Verder vroeg ik me af of bij jullie je vagina aan de binnenkant ook zo anders voelt. Niet dat ik normaal elke dag voel whahahahaha maar het is net of er een dikke bobbel aan de bovenkant zit. Soms kan ik die bollen alleen maar links of rechts kwijt!! hahaha wat een story

Geplaatst

Fren wij hebben ook vaak ruzie in de auto naar het ziekenhuis, of de dag ervoor enz enz. Dat hoort erbij. Als je goed kan ruziemaken betekend dat alleen maar dat je elkaar 100% vertrouwd. dat is liefde.

maar leuk is anders. Ga lekker buiten wandelen de spanningen eruit lopen en goed voor de bloedsomloop

dikke kus!!!

Geplaatst

@icsi2009 die bobbel voel ik ook met de bollen inbrengen

moet dan ook links of rechts om

ik dacht altijd dat dit de baarmoeder mond was maar weet niet zeker

Geplaatst

denk dat ruzie maken erbij hoort

dat zijn de spanningen en die reageer je af op de mensen die het dichtst bij je staat omdat het dan ook vanzelf weer over is

Geplaatst

Hallo dames,

Ook al ben ik van dit bankje gevallen... Ben benieuwd hoe het er hier voor staat!!

Is er een actuele versie van het lijstje?

Succes voor alle wachtenden, Gefeliciteerd aan alle groene dames en veeeeeeel sterkte aan alle rode meiden... Op naar de volgende ronde waar mogelijk!

Liefs, Judith

Geplaatst
@icsi2009 die bobbel voel ik ook met de bollen inbrengen

moet dan ook links of rechts om

ik dacht altijd dat dit de baarmoeder mond was maar weet niet zeker

:boff:wat kunnen wij ons lijf goed hé!! zou dat de baarmoedermond al zijn?? nou dan is die wel behoorlijk opgezwolle.

Gast Shanna42
Geplaatst

Fren wat spannend nu voor jullie zeg.

En Pieternel dat is geen leuk nieuws zeg, balen een negatieve test en toch geen ongi, dat maakt het altijd zo erg.

Witje voor jou is het aftellen dus ook begonnen, wat een ellende hè dat wachten. Zelf heb ik vanochtend last van bruin bloedverlies, hoofdpijn en het gevoel in mijn buik dat ik ongesteld ga worden, dat gevoel klopt eigenlijk altijd, ik hoop maar dat ik de test van morgenvroeg ga halen. Maar ik ben er bang voor. Hetzelfde gevoel als dat jij hebt Kris ik kan wel janken.

ICSI die bobbel voel ik ook vaak geen idee of dat altijd zo is, mss valt het wel op omdat we die zo vaak die bolletjes inbrengen, heb jij trouwens geen vaste tijdstippen voor het inbrengen? Ik heb op mijn mobiel de drie inbrengtijden ingeprogrammeerd als wekker dus kan het dan ook niet vergeten (daar ben ik nogal goed in dingen vergeten).

Liefs van Shan

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden