Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Jee, krijg kippenvel van wat ik lees mbt het stukje over adoptie. Wat heftig om dit te horen te krijgen zeg.

En dan ook nog die reactie op wat jij zei.

Wat een ontzettend nare situatie moet dat geweest zijn.

Een volgende keer dat jullie elkaar zullen gaan zien zal er toch wel wrijving zijn denk ik als er niet meer over gesproken gaat worden.

Zal je schoonvader of schoonmoeder hier nog op terug gaan komen?

Geplaatst

Hoi Babeth,

Vanavond even een half uurtje geweest!

Kim voelde zich super goed.Nergens last van.

En wat een mooi kereltje!!Smelt.........

Volgende week maar is even knuffelen!!!Wil ze alle tijd samen met hun mooie mannetje geven!!

Maar het begint nu bij mij ook wel te kriebelen hoor haha ik wil ook ;)!!!

Hoe voel jij je babeth?!

Liefs Bianca

Geplaatst

Zo meiden daar ben ik dan even, voel me opzich heel goed maar het hele verhaal tikken dat doen we nog wel.

Bianca onwijs bedankt voor de updaten van de site! Oh enne meiden onze hele knappe zoon heet: Levi!

Meiden spreek jullie weer ga even smelten (L)

Geplaatst

Kimmie meid van harte gefeliciteerd met de geboorte van Levi!!!

Ik heb net de foto gezien op je hyves maar wat een mooi ventje.

Ga er lekker van genieten je hebt er heel wat voor moeten doen.

Wish daar gaan zij niet op terug komen die mensen hebben een bord voor hun kop zo groot als een voetbalstadion.

Maar ik kom er ook even niet hoor ik heb hier nog jemako doeken liggen voor haar wat ze via mij altijd besteld en die zal ze dit keer zel fop moeten halen want ik breng ze niet.

Maar lieve Wish hoe voel jij je?

Heb je erg last van kwaaltjes?

En Pippe en Lena hoe gaat het bij jullie met de kwaaltjes?

Ik ben er net weer van Tineke Schouten jeetje wat heb ik gelachen ik moest in de pauze al rennen want ik moest zo nodig plassen haha echt een aanrader.

Alleen jammer dat je de kaartjes bijna een jaar van te voren moet boeken.

Maar voor de dames wie er ooit nog heen willen ik zou echt gaan het is de moeite waard.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris, ongelooflijk hoe sommige mensen kunnen reageren he?! Zo bekrompen! Groot gelijk dat je er even niet komt. Zoals je beschrijft over dat bord voor hun hoofd, hier precies hetzelfde hoor.... Dat maakt het ook zo vermoeiend, omdat je weet dat het nooit zal veranderen.

Goed gelachen dus vanavond haha. Fijn dat het een geslaagde avond was!

Kimmie, goed uitrusten meis. En smelt maar lekker weg bij je beeb. Wat een gave stoere naam trouwens!

Geplaatst

Jeetje maris, ik Lees net je bericht over die opmerking tav adoptie, wat een enorme k-opmerking zeg, wat bekrompen en ongelofelijk gevoelloos , ik kan er niet over uit!!!

Wat knap dat je netjes hebt kunnen verwoorden wat je er van dacht en dat je weggegaan bent. Ze snappen er geen hol van, er is nog nooit iemand zwNger geworden van een portie geduld, en de mensen in deze molen hebben het toch heel wat . Sorry ze bedoelen het wellicht " Goed" maar beseffen niet wat een pijn het jullie doet !!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Dank ej wel dames voor jullie lieve reacties.

Zoe inderdaad dat maakt het vermoeiend ja haha veranderen doen ze toch niet meer. maar het wil toch wel wat zeggen dat mijn psycholoog en die van mijn schoonzus (hun dochter) ons allebei aangeraden heeft afstand te nemen van hun en nu is dat voor mij makkelijker omdat het mijn ouders niet zijn (gelukkig)

Ja gisteren was echt heel erg leuk haha.

Hoe is het met jou en Duuk?

Babeth tja daar heb ik soms mijn vraagtekens bij of dat ze het wel ´goed´ bedoelen maar daar gaan we maar vanuit. Zij weten ook niet dat we in april voor de cryo´s gaan en dat komen ze ook niet te weten eer dat het gelukt is en anders maken we ze niet wijzer dan dat ze zijn. Ze vinden het toch allemaal onzin.

Hoe gaat het nu met jou?

Ik heb gisteren de bedrijfsleider de situatie uitgelegd en dat ik straks 1of 2 keer even naar het zh moet voor een echo en 1 keer een hele dag vrij moet hebben voor de tp in DD en hij had alle begrip gelukkig. Hij was blij dat het waarschijnlijk na pasen ging vallen en wenste mij alle geluk ermee.

Echt zo´n opluchting want mijn vorige werkgever vroeg toen een dag voor de punctie of ik s´middags na de punctie niet nog even kon komen werken en vervolgens kwaad worden als je de dag daarna ook nog niet kan werken en dat terwij l ik van te voren alle steun was toe gezegd. Maar goed dit bedrijf is natuurlijk wel groter en zijn ze ook iets meer gewend. Ik kwam er van de week ook achter dat er nog een vrouwtje daar met onderzoeken bezig was en dat zij ook voor een behandeling moesten gaan, maar weet alleen nog niet wat voor een behandeling.

Iedereen fijne dag nog ik ga even ramen lappen het is nu nog mooi weer.

Geplaatst

Maris, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie niets verteld hebben over de komende cryo poging, je hebt ook het gevoel dat ht toaal geen zin heeft om te vertellen, je stuit alleen maar op onbegrip en wellicht overdiende pijnlijk opmerkingen.

;et wat ik schreef wellicht bedoelen ze het "goed" bedoelde ik te zeggen, sommige mensen kunnen dergelijke situaties niet aan en voeren een soort van struisvogelpolitief: niet het probleem onder ogen willen zien maar voor zichzelf maar blijven volhouden dat het "vanzelf" wel goedkomt....grrrrrrrrrrrrrrr werkt wellicht voor hun en voor veel "problemen" maar met dergelijk goedbedoelde opmerkingen schiet je geen ene sodemieter op: juist omdat het niet vanzelf gaat zitten we in de medische molen!

Maar goed, genoeg er over, knap in ieder geval hoe je er mee omgaat!!!

Met mij gaat het verders wel goed, de kleine voel ik steeds meer en dat is erg fijn!

Pippe en Lena, jeetje al bijna maandag meiden, spannend!!!! en zo bijzonder

liefs

Babeth

Geplaatst

Even snel een reactie voordat ik naar mijn werk ga.

Kimmie,

Wat een knappe zoon en mooie naam!!!

Smelt maar lekker weg en geniet, geniet, geniet!!

Pippe en Lena,

Pffff, nog 1 nachtje slapen en dan is het zover.

De zenuwen zullen nu wel aanwezig zijn en morgen in de wachtruimte nog meer denk ik.

Dat was bij mij ook.

Had zelf een hartslag van 140 volgens mij en ik had een rood gezicht en vlekken in mijn hals van mezelf 'druk maken'. haha!

Geplaatst

Babeth dank je voor je reactie ik laat ze gewoon in hun waan.

Wat mooi dat je de kleine zo goed voelt wat zal dat een geruststelling zijn of niet.

En alweer bijna 18 weken jeetje wat gaat dat snel.

Pippe en Lena nog 1 dag hoe laat mogen jullie morgen?

Ik ga maar weer eens moet klootschieten haha.

Geplaatst

Hee meiden,

Ik ben even afwezig geweest, mijn schoonmoeder hadden we 2 dagen op bezoek. Ik heb niet alles precies terug gelezen, maar ik denk dat ik in tegenstelling tot sommige van jullie geluk heb. Die van mij is een schat van een mens. Scheelt misschien dat ze niet in de buurt woont. Haha

Maris, wat een rot opmerkingen zeg. Ik zou dan ook niet meer informeren. Bah, wat kunnen mensen toch ongevoelig en alles behalve hoopvol en begripvol zijn.

Wish, hoe is het met jou? Heb je de 23e weer bij geertgen een echo? Volgens mij zijn wij na morgen 'klaar' daar en kunnen we hier in de buurt verder gaan. Als alles goed is natuurlijk.

Lala, hoe is het met jou? Heb ik het goed gelezen dat jij morgen je operatie hebt?

Babeth, fijn dat je jullie kindje goed voelt! Lijkt me zo bijzonder!

Kimmie, lekker aan het genieten van jullie knul? Wat een knap mannetje is het!!

Bianca, hoe is het met jou? En met je vriend? Lukt het stoppen of minderen met roken nog?

Zoë, met jullie ook alles goed? En met Duuk? En de therapie?

José, ik las in een ander topic dat je positief hebt getest! Gefeliciteerd!!! Op naar de echo!

Vanessa, hoe is het met jullie? Ik ben benieuwd! Maar eerst genieten met z'n 5-en!

Hier beginnen de zenuwen een beetje te gieren haha. Nog 1 dag. We hebben om 15uur de echo, eerst een halve dag werken, ik vraag me af wat daar nog van komt. ;-)

En dan te bedenken dat we eigenlijk nog 3 dagen moesten wachten.

Ik ga zo even wii-fitten. Dan kunnen jullie wel lachen, maar dat is écht leuk, ik ga niet zo snel hardlopen buiten. ;-)

Vanavond Lena van haar werk ophalen en naar een verjaardag en dan is de dag hopelijk toch een beetje snel om!

Geplaatst

Jaaaaah Pippe, nog 1 dag... dan mag je jullie kleine aanschouwen. Logisch van je zenuwen, wordt morgen nog erger ;)

Op naar een mooie echo.

Geplaatst

Jee Pippe, nog maar 1 dagje! Klinkt kort, maar voor jullie zal het nog wel een eeuwigheid zijn! Wanneer kun je ons berichten? Anders log ik op het werk even stiekem in ;-)

Maris, lekker kloot geschoten (of zeg je dat niet zo...) Lekker weertje erbij in ieder geval!

Kimmie, je mag hier ook een foto plaatsten haha. Ben benieuwd naar jullie kerel.

Ik kom zo terug, mijn kerel zit te wachten op z'n fruit (en papa is voetballen)

Geplaatst

Jeetje wij gaan binnenkort naar Valkenburg met mijn vriendinnen en aanhang en nu is er 1 vriendin wat te laat vrij heeft gevraagd (zij zou het ook samen met mij organiseren maar achteraf sta ik er alleen voor) en dus nu geen vrij heeft nu heb ik haar namens de ons allemaal gevraagd of dat het dan erg was dat wij dan vast s´morgens vertrekken en dat zij dan na komen. Krijg ik me toch een mail terug niet normaal of dat ik wel niet dacht wie ik was wij h°gingen maar mooi zonder hen en ze vond het wel goed allemaal met ons. Volgens haar liep ik vooruit op de zaken omdat ze misschien toch vrij kreeg en ze keek wel of dat zij nog wel gingen of niet.

Ik zit er gewoon van te huilen want ik probeer het iedereen zo goed mogelijk naar de zin te maken zodat iedereen tevreden is en dan krijg je zo´n boos mailtje. Niemand hoeft ook maar ergens achteraan terwijl we het samen zouden doen. Ik heb bij haar ook 3 weken moeten wachten op het geld terwijl het wel van mijn rekening afgehaald werd en nou is het niet erg als ik het een keer moet voorschieten maar als er dan vervolgens allerlei smoesjes komen over waarom het geld er niet is weet ik het ook niet meer. Ik heb het uiteindelijk 3 weken later gekregen en nu dit weer ik weet even niet meer wat ik hier nu weer mee moet.

Sorry ik moest even mijn hart luchten.

Zoe ja het klootschieten was wel lekker het was droog en dat is het voornaamste.

Pippe succes morgen

Geplaatst

Hoi dames

Pippe en Lena, heel erg veel succes en veel plezier morgen, vergeet de tissues niet voor de vreugde tranen!!!

Maris, wat rot zeg, zo had je het duidelijk niet bedoeld, ik zou denk ik wel even contact opnemen met wat je bedoeling was; als ze alsnog vrij krijgt is er niets aan de hand en mocht ze geen vrij meer krijgen komt ze na, is toch een super oplossing?:happy7:

helaas kunnen berichten via een sms of email weleens anders overkomen als je bedoelt maar wel erg vervelend hoor, je hebt het allemaal zo goed geregeld

Ik hoop dat het goed komt!

Pippe, ik heb het ook getroffen met de schoonouders hoor, en mijn man ook met zijn schoonmoeder! ze staan altijd voor ons klaar en als ze ergens een andere mening over hebben dan willen ze ook ons aanhoren en dat is erg fijn, los van het feit of we dan wel of niet op een lijn zitten.

dames fijne avond allemaa!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Dank je ik ga haar morgen maar even bellen denk ik ben nu te kwaad dus dan zou het toch in ruzie uitlopen.

Het leek mij ook een goede oplossing maar dat is het dus blijkbaar niet.

Ach ja we wachten gewoon af.

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]952[/ATTACH]Even een korte reactie van mijn mama want die is nog steeds erg moe Het gaat goed met mama maar ze moet het rustig aan doen, ik ben ook heel lief en huil alleen eventjes als ik honger ben.. Wat lief he voor papa en mama!

Oh en hierbij wil ik jullie even laten zien hoe knap ik wel niet ben!

Geplaatst

Hai Levi, wat ben jij een mooie kerel! Wat fijn dat papa en mama zo van je genieten en dat je het zo goed doet! Laat je maar lekker knuffelen!

Maris, jee wat een heftige reactie zeg. Denk dat het een goed besluit is om even tot morgen te wachten en haar dan de situatie eens even goed uit te leggen.

Wat fijn trouwens dat ze op het werk zo positief reageren op jullie cryo tp. Is toch even weer een geruststelling lijkt mij.

Babeth, super dat je je kindje al zo goed voelt. Ook wel herkenbaar dat je je even ongerust voelt als je hem even niet gevoeld hebt. Mijn verloskundige zei destijds tegen mij: waarschijnlijk ben je pas gerustgesteld als het kindje gezond en veilig op je buik ligt. Daar heeft ze wel gelijk in gehad hoewel ik met 28 weken ook wel een heel geruststellend gevoel kreeg.

Duuk en z'n therapie. We hadden als advies gekregen om hem op z'n zij te leggen in bed zodat z'n platte kant ontlast werd en z'n schedeltje dus weer in z'n oorspronkelijke vorm terug kan groeien. Nu is hij bijna 6 mnd en ligt hij uiteraard niet meer zo stil in bed als een pasgeboren baby. Hij viel dus wel goed in slaap maar even lekker draaien met z'n hoofd ging dus niet. Dikke tranen en uiteindelijk hartstikke moe van het tekort aan slaap. Toen afgesproken om hem lekker op z'n rug te laten slapen en dan in z'n slaap z'n hoofd steeds de goede kant op te leggen. Helaas heeft dit alles toch te weinig resultaat gegeven en worden we doorverwezen naar het ziekenhuis om daar allerlei metingen te doen. Nav die metingen wordt dan bekeken of het noodzakelijk is om een helmpje aan te laten meten. Het zou best kunnen dat z'n schedel zich vanzelf hersteld maar of het helemaal goed komt is de vraag. En met een helmpje komt het zeker goed. Dus als ze dit een het ziekenhuis adviseren dan gaan wij daar ook absoluut niet moeilijk over doen en krijgt hij gewoon een stoere helm!

Geplaatst

Wat jammer zoe dat het nog niet veel resultaat heeft maar net wat je zegt als het nodig is dan maar en leuke stoere helm als het maar helpt doe je alles voor je kleine

Geplaatst

Owwwww Levi wat ben je een mooie lieve knappe kerel !!

Wat zullen papa en mama trots op je zijn, en tante Bianca natuurlijk ook ;-))

Zoe wat jammer dat het tot nu toe nog niet het gewenste effect heeft gehad maar wat je zegt, even afwachten wat het zkh zegt en Dan indien nodig een stoere helm!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden