Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie,

Jee, hoeveel zitplaatsen heb jij in je auto?

Jijzelf, Levi, Bianca, Maris, Pippe en ik.

Pippe en ik hebben contact gehad en ik kom vrijwel langs Pippe gereden.

Ik denk dat jullie om moeten rijden om ons dan op te pikken.

Dus zullen wij 2 samen rijden en dat we jullie bij Lala gaan zien?

Maris,

:positive energie:

Heel goed gedaan, van harte gefeliciteerd!!!!

Lala,

Wat super om op die dag jullie tweede echo te hebben!

Fantastisch!:woohoo:

Geplaatst

Heb 7 zitplaatsen dus ja het zou makkelijk passen hoor. Als je me even VIA mail laat weten hoe en waar je woont kan ik wel even kijken hoor. Net zo gezellig toch net 1 auto. Of het moet om zijn, of jullie gaan liever samen dan ook ook even goede vrienden hoor.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd Hihi

Geplaatst

Dank je wle Pippe en Wish dames jullie zijn allemaal schatten.

Ik heb me voor vanavond ook lekker soesjes gehaald dan maar 1 avond zondigen maar ik vond dat we dat wel verdiend hadden haha

Ik had trouwens nog foto´s van onze kat/hond beloofd haha vanmiddag had ik de camera toevallig bij de hand en kreeg ik hem erop haha

[ATTACH=CONFIG]2106[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2107[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2108[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]2109[/ATTACH]

Geplaatst

Aah Maris,

Wat een leuke foto's!

Echt grappig hoe jullie hond op de vensterbank ligt. Lijkt me eerlijk gezegd ook een heerlijk plekje om te liggen.

Lekker warm in het zonnetje, mooi uitzicht. Haha!

Kimmie,

Pleun woont bij mij in de buurt. Misschien dat Pippe, Pleun en ik samen kunnen gaan rijden.

Dan kan natuurlijk ook nog.

We komen er wel uit!

7 zitplaatsen, tjonge dat is een grote auto!

Geplaatst

Haha ja hij ligt erg graag in de zon en eigenlijk wou ik niet dat hij op de bank ging maar dat is hem nu eenmaal aangeleerd door de oppas en dat krijgen we er niet meer af en ach hij maakt niks kapot en ligt alleen maar te kijken naar de kindjes aan de overkant.

Geplaatst

Ik ga met de voetjes omhoog op de bank liggen.

Even t.v kijken en het eten laten zakken. (ben met een vriendin uit gaan eten, was heerlijk)

Voor het slapen gaan wat verkoeling zoeken onder een wat frisse douche en dan naar bed.

Zie nu alweer een beetje op tegen de nacht die komen gaat omdat het slapen echt niet meer goed wil lukken.

Lig van rechts op links te draaien, dan even naar m'n rug. Maar dan krijg ik rugpijn in m'n onderrug, dus weer op een zij, dan weer andere zij etc. etc.

En dat voedingskussen ligt ook met regelmaat niet helemaal goed, dus daar lig ik ook wel eens mee te vechten.

Als ik het zo lees moet ik er toch wel om lachen hoor.

Ik klaag hier echt niet over, wil het alleen even van me af schrijven.

Geplaatst

Meid je mag best klagen hoor want er gaat niks boven een goede nachtrust en je hebt alle rust nog nodig want je moet sterk zijn voor de bevalling straks.

Ik hoop dat je vannacht beter zal slapen.

Ik ga ook mijn vriend is toch fc Twente aan het kijken en dat vind ik niks aan haha

Geplaatst

Dank je Maris, lieve reactie!!!

Wie heeft er gewonnen met voetbal? (ik volg dat echt totaal niet en mijn man ook niet)

Zoë,

Hoop dat je druk bent met klussen in jullie huis en dat je hierdoor niet online kan komen!

Zou het wel leuk vinden als ook jij in sept. kan komen.

Geplaatst

Hier wordt ook geen of weinig voetbal gekeken, heb wel gezien dat het 1-0 werd voor Benfica. Een paar seconden na rust.

Wish, klaag lekker verder hoor! hahaha. Je moet het toch ergens kwijt! ;-) We kunnen er wel tegen hoor. Maar ook ik slaap slecht, als ik op een zij lig, dan gaan mn darmen protesteren en krampen, en da's niet leuk! Dus voornamelijk op mn rug slapen, en dat vind ik dus zelf vervelend, lig liever op een zij. En minstens 1x per nacht opstaan om te plassen :S Heb ik nooooooooit gehad. Kon altijd doorslapen. Dus da's op zn minst al vervelend hihi

Alles goed hier, net terug van de acupuncturiste. De energie is weer netjes op zn plek getrokken. (t zal wel hoor!)

Hoe is t met iedereen??

xxx

Geplaatst

Wish graag gedaan Twente heeft verloren met 3-1 dus dat is slecht haha

Hier word heel vele voetbal gekeken mijn vriend is helemaal sport fan motorrace, autorace, voetbal en schaatsen en het enige wat ik ook wel leuk vind om te kijken is het nederlandselftal en schaatsen.

Maar vaak ga ik dan wel boven kijken of achter de laptop als ik gtst en as the world turns maar mag kijken maakt het mij niet zoveel uit de rest neem ik wel op hihi

Heb je vannacht beter geslapen?

Lala fijn dat de energie weer op z´n plek zit haha

Hier gaat het goed mijn ouders komen vanavond even een gebakje eten omdat ik geslaagd ben dus ik ben even het huis aan de kant aan het maken.

Nou hebben we morgen en zondag weer eens een bbq haha echt het houd maar niet op hier maar ach is altijd ook wel weer gezellig.

Geplaatst

/hoe meer mensen over de vloer, hoe gezelliger, in mijn beleving hoor! Dus hier ook vrijwel elk weekend bezoek

Gezellig!!

Hee, veel plezier met je ouders vanavond, en zeker met de BBQ dit weekend!

Ik vind t super dat je zo snel door je opleiding bent gegaan! Goed, en veel beter dan t bloemenwerk. Heel leuk, maar ook heel zwaar ;-)

Nog nieuwtjes over t bruidswerk dat je mag gaan doen??

xx

Geplaatst

Dank je wel lief dat je dat zegt het was ook wel even pittig maar ach dan heb ik het maar gehad.

Nee we hebben morgen avond een bbq met mijn vriendin en haar aanstaande en dan zullen we het er vast wel weer over hebben, maar ze moet eerst de jurk uitzoeken voor we de bloemen erop aan kunnen passen, maar ik heb al wel een hele mooie vorm van boeket in gedachten nu is het te hopen dat ze het zelf ook mooi vind hihi

Hier is ook altijd een komen en gaan van mensen wij hebben elke dag wel bezoek vaak is het voor de duiven, maar ben niet meer anders gewend

Geplaatst

Lala,

Moet jij er nu al 1 keer uit om te gaan plassen! Pfff, dat wordt nog wat.

Ik moet er nu gemiddeld 2 keer uit om te gaan plassen.

Maris,

Twente verloren, helaas!

Ook wij hebben 2 keer een bbq dit weekend. 1 keer met de buurt en 1 keer met familie.

Maandag mag ik weer gaan werken, ben benieuwd. Zal wel iets tegen gaan vallen nadat ik 9 dagen vrij ben geweest.

Enne, het slechte slapen zal wel aan blijven houden, misschien nog wel 'erger' gaan worden.

Maar goed, dan kan ik vast heel goed wennen aan het nieuwe ritme wat komen gaat.

Ik lach er maar wat mee, er is toch niks aan te doen.

Wel spannend of dat je vriendin je idee mbt de vorm van het boeket mooi zal vinden.

Laat je ons dit nog weten?

Geplaatst

Haha ja ik zal wel een keer een voorbeeld hier neer zetten als ze een keuze heeft gemaakt en als het klaar is volgend jaar zal ik wle foto´s maken. Dat doe ik sowieso altijd van alles wat ik maak.

Ja dat is wel een van de nare dingen als je niet goed slaapt maar net wat je zegt un je vast in het ritme komen.

Lala ik ben niet eens zwanger en moet er elke nacht wel minstens 1 keer uit dat is iets van de laatste tijd soms zelfs 2 keer zo irritant haha maar ach blijven liggen geeft ook zo´n rommel hihi

Geplaatst

Dames toch, waar hebben jullie het over.......Hahaha!

Lala,

Jij kan dan wel de smoes gebruiken dat het waterbed lekt. :laugh:

Geplaatst

He Wish,

Hier gaat het goed!

De pijn is echt minimaal! Maar dit komt echt omdat er geen verklevingen weg gebrand zijn!!

Ben zo blij dat ik die niet had!Mijn buik is wel beurs en de sneetjes zijn gevoelig en bepaalde bewegingen kan ik niet doen en wat spierpijn door het gas.

Maar als dat alles is!!

Had een heel schema voor de honden kim zou 2x op een dag de honden uit komen laten verder zouden andere mensen het doen.

Maar dat doe ik nu lekker zelf.Wel wat rustiger aan.Want vriendlief gaat strakkies naar Belgie naar Formule 1 en komt dan pas maandag avond weer terug.

Helaas zat gouda er wederom weer naast!!Als het aan hun lag werd ik namelijk begin dit jaar geopereerd om mijn verklevingen te verwijderen die ze inwendig gevoeld zou hebben!!Maar dat weigerde ik dus heb toen 2 maanden aan de lucrin gezeten om te zorgen dat het wat tot rust kwam.

En nu blijkt er niks te zitten haha.

Met jou ook alles goed??Gister lekker een niks dagje gehad??Nog 20 dagen werken toch??Dan heerlijk verlof!!

En 2x per nacht maar??Overdag plas ik heel weinig maar s nachts is 2x er uit niks ;)!

Geplaatst

Haha we zijn een mooi stelletje ´zeikwijven´ bij elkaar:wetpants:haha

Bianca gelukkig is de pijn minimaal maar doe je wel rustig aan zeker als je vriend een paar dagen weg is.

Wat slecht dat ze in Gouda dachten te voelen dat er verklevingen zaten terwijl er niks zat en met een kijkoperatie kunnen ze dat toch echt wel zien.

Maar goed je bent daar mooi weg en je gaat hier gewoon je geluk krijgen.

Geplaatst

haha zeikwijven is idd het juiste woord haha :wetpants:

Klopt met een kijkoperatie hadden ze dat idd kunnen zien.En het zou dan ook verwijderd worden door middel van een kijkoperatie.Maar ik wilde het niet.

Mijn gevoel was niet goed.En dat bewijst dit maar weer!

Doe zeker rustig aan!Peet is net weg gegaan tot maandag avond en vond het wel ff gek hoor!

Vandaag een grote bos bloemen bezorgt gekregen van de meiden van mijn werk.Erg lief!

Hoe is tie met jou???Ben benieuwd wat ze nu van plan zijn in jullie nieuwe ziekenhuis!!

En jij hebt weer een lekker weekendje voor de boeg!

Waren de gebakjes vanavond lekker :D!?

Geplaatst

Bianca,

Zo zie je maar, dat je op je eigen gevoel heel goed kan vertrouwen!

Blerrr, t/m maandagavond helemaal alleen thuis.

Niet 'echt' alleen, je hebt je honden nog. (wat voor honden heb je en hoeveel)?

Ik lees nu je onderschrift, ik vind deze veel mooier dan de vorige die je had!!

Hoop met je mee dat jullie dit jaar nog verder kunnen gaan.

Heb je nog wat vernomen of dat jullie vergoeding krijgen mbt de andere pogingen?

Maris,

Ik vind mezelf niet zo'n zeikwijf als ik naar Lala en Bianca kijk.

Die moeten er volgens mij vaker uit dan ik hoor.

Lekker puh!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden