Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi Wish,

Ja idd das waar mijn gevoel heeft er in dit traject nooit naast gezeten helaas.

Ja helemaal alleen!! Saai hoor! Ga een keer bij Kim eten en een vriendin komt koken.Verder bewust een rustig weekendje.

Deze is mooier he ;)! Hoop eind oktober maar we zullen zien :D!

Wij hebben 2 honden Summer is een Franse Bulldog en Diezel is een Old english bulldog.

Ik ben wel gebeld door Gouda over mijn klacht.En hun wilde toch gegevens hebben uit voorburg.

Over 6 weken heb ik sowieso een gesprek met Dr Jansen en dan bespreek ik gelijk met hem wat wijsheid is.

Het hier bij laten of toch de gevraagde gegevens op sturen.

Gaat het met jou goed?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed van je dat je dit nog gaat overleggen met Dr. Jansen.

Ik gun het jullie van harte dat er toch een vergoeding zal gaan komen. Er is niet goed gehandeld en daar zijn jullie de dupe van geworden.

Het zh krijgt het geld voor een behandeling toch wel terug 'verdiend', dus ik vind een vergoeding voor jullie echt op zijn plaats!

Met mij gaat het nog steeds goed.

Als ik de trap op ben gelopen ben ik wat korter van adem, en na bijv. douchen, afdrogen etc. moet ik ook echt ff bijkomen zeg maar.

Gelezen dat dit wat beter wordt als de kleine straks ingedaald is. Dan hebben de longer weer wat meer ruimte.

Afwachten of dat dit ook zo is.

Verder geen last van m'n bekken, rug o.i.d wat je vrij vaak hoort tijdens een zwangerschap. Daar ben ik echt zó blij om!

Geplaatst

Ja vind wel dat ik hem hierbij moet betrekken.

Dr jansen had namelijk iets anders verteld aan ons als de uroloog.

De uroloog vond de uitslagen niet heel slecht.De wittebloedlichaampjes waren wel aan de hoge kant maar te weinig om deze conclusie te trekken.Nu had hij ook maar 1 test uitslag.Dus wie weet was de tweede slechter.Het is ook een moment opname volgens de uroloog.Dus zit een beetje in dubio.

De gyn die ze in gouda hebben gesproken zei gelijk ze kan toch zwanger worden dat is ze geweest dus er is niks mis mee.Waarom hadden we meer dingen van de partner moeten onderzoeken.Dus ben benieuwd wat dr jansen zegt.

Logisch dat je dan moet bijkomen!Is ook niet niks he wat je bij je draagt!

Zoiets had ik idd ook gehoord!!Maar het duurt nog wel een paar weken toch voor de kleine in gaat dalen of vergis ik me

Je hebt bijna een zwangerschap uit een boekje ;)!

Wees blij dat je al die klachten niet hebt!Dat lijkt me ook een ellende!En ach dan maar 2 of 3keer pernacht even plassen!!

Geplaatst

Ja, ik vrees hier t ergste! Ik ben nu inderdaad al een zeikwijf! En dat gaat niet beter worden, denk ik! Hahaha

En daarnaast vrees ik ook dat de krampen na t stofzuigen een bekken probleem is. Dus ook daar kan ik mn lol op, denk ik. Maar je hoort me tot nu toe niet (heel hard) klagen. Die paar krampjes en slecht slapen, ach.... Als dat alles is....

Bianca, mijn Peet zat vandaag ver weg voor t werk. Ik haat t als ie dat doet, dus een heel weekend weg, vind ik vreselijk! Maar helaas ,oet dat af en toe voor t werk. En ik heb t ookmwelmeens gedaan, dus eerlijk is eerlijk, ik mag niet klagen. Maar jouw peet t hele weekend al weg naar formule1? Bloemetjes buiten zetten! Hahahahaha nee, ik snap het saai gedeelte wel hoor!

Totmzover! Ik ga nog effe snel door de rest van t forum en dan naar bedje.....kijken of ik wat meer kan slapen vandaag. Hahahaha

Geplaatst

Hier word ik dus echt chagerijnig van mijn laptop is gecrashd vanavond ben de hele avond bezig geweest om hem weer aan de praat te. krijgen grrr maar hij doet het weer alleen is alles weg wat erop stond :(

Geplaatst

Oh je was altijd al een zeikwijf ;) Dat word wat de aankomende 7.5 maand hihi.

Jeetje gaan die bekken problemen dan zo snel al opspelen??Het is niet te hopen dat het nu al je bekken zijn!!

Soms kan het niet anders he!Dan moet je wel eens wat verder bij elkaar vandaan gaan.Nu ga ik ook wel eens een nachtje weg hoor of 2 nachten maar nooit langer!!Dus is wel gek even!Ben het met je eens als we het zelf doen mogen de mannen het ook ;)!

Jaa de bloemetjes buiten zetten NOT! Haha kon dat maar grapje!

Ik doe lekker relaxed aan!Als ik me zo goed blijf voelen neem ik aan dat het iedere dag beter is en wil ik misschien di en do 3 uurtjes gaan werken in de middag.Dan is het zware werk gedaan en kan ik een beetje krantje lezen en wat lichte werkzaam heden doen.Want het is dan nooit druk.

Ga jij lekker slapen!!!En vergeet je poo niet :P!

@Maris,Waardeloos zeg!!Dat is echt klote!! Al je fotos al je dingen??

Is er niet iemand in je omgeving die heel handig is?Die ze eventueel terug kan halen??Ik heb het ook vaak gehad nu zet ik alles op mijn usb stick.Weet hoe jeje dan voelt!!Pfffff erg frustrerend!!Succes meis!!Hopelijk kun je nog het 1 en ander redden!!Je bent zo te lezen wel een handig vrouwtje ;)

Slaap lekker iedereen!

Geplaatst

Weer heel wat gemist, dan iedereen maar een goede nacht wensen... Dit meisje heeft weer eens rugpijn, dus lekker liggen nu!

En hopen op morgen een frisse Levi.. Hij was weer vrolijk, maar dat spugen de hele dag! Pff wil niet klagen, maar mag ik ook

gewoon even zorgeloos genieten?!?!

Geplaatst

Dat had je dan weer niet moeten zeggen maris ;)!

Maar hij doet het gelukkig weer!!Anders voel jeje ook zo kaal zonder laptop haha.Hopelijk kan hij nog iets terug krijgen.

Lieve Kim,

Slaap lekker!!Wat kan zon klein mannetje een hoop spugen he!zo sneu voor jullie!Maar jullie doen het super goed!!Er komt strakjes een tijd dat jullie eindelijk kunnen gaan genieten!!Tuurlijk genieten jullie nu ook maar zonder de ziekenhuis bezoekjes bedoel ik dan!!Gelukkig is hij er nog steeds erg vrolijk onder!Dikke knuff voor jullie!

Geplaatst

Wat is het druk geweest hier!

Ik heb helaas niet uitgebreid de tijd om te reageren.

Bianc, fijn dat je je weer wat beter voelt!

Kimmie, hopelijk gaat het snel beter met je rug!

Maris, een leuk weekend voor de boeg, veel plezier!

Lala, steeds meer kwaaltjes, geniet ervan!

Wish, het aftellen voor je verlof kan beginnen!

Babeth, hoe is het met jullie?

Pleun, met jullie ook alles goed?

Zoë, druk aan het klussen in jullie nieiwe huis? Succes!

Wij gaan de zon opzoeken! Tot over een aantal dagen!

Ik denk aan jullie en een dikke knuffel.

Geplaatst

Heee Pippe!! Heeeeel veel plezier! Geniet ervan enne......laat die zon haar vrolijke werk ook maar doen. Dat jullie even alle zorgen achter jullie kunnen laten!

Tot!!

Kim,

wat mij betreft mag je elke dag een onbezorgde dag hebben. Ik kan me voorstellen dat het gewoonweg niet leuk is dit. Arm mannetje.......maar wel lekker vrolijk blijven. Da's een geluk zeg! Doe je kalm aan? (Niet té kalm, want dat is ook niet goed voor je rug).

Bianca, ik hoop inderdaad ook dat het geen bekken problemen zijn, maar acupuncturiste had er een hard hoofd in. Moet de 7de naar de chiropractor, zal het hem ook even voorleggen, en de 14de de VK. Hopelijk is het net als nu heel erg sporadisch en kom ik er met veel plassen en darmkrampen goed van af ;-)

Maris, hoop dat er nog wat te redden valt! Ik heb gelukkig geleerd dat ik veel moet verdelen en zo min mogelijk op de pc/laptop zelf moet laten staan. De werk laptop is dan ook bijna schoon. Wat bestandjes, die ook op de server van t werk staan, en wat foto's, maar niet de meest belangrijke.

Zeg, met hoeveel zijn we nu eigenlijk de 24ste? En moet ik voor de kleintjes nog wat in huis halen? (uhm.........moeder in spe......heb geen flauw idee hoor! hihihi)

Willen we ook wijntjes of biertjes (met of zonder alcohol?)

Laat maar weten!

U vraagt, wij proberen zo goed mogelijk te draaien! hahaha

xx

Geplaatst

Yes Lala, wat een prachtige afbeelding van 'Jay'. Jippie!!!

Je hoeft geen speciale dingen in huis te halen.

De 'gewone drankjes' zijn volgens mij prima hoor.

Kimmie,

Sterkte met je rug. Hoop dat het na rusten wat is gezakt.

Het zal zeker niet meevallen dat Levi nog steeds last heeft van het spugen.

Je mag hier gerust over spuien in dit topic.

Meid, je doet het super, je zorgt goed voor jullie knul. Je bent een toppertje!!!

Pippe,

Een hele fijne vakantie!!! Probeer samen te gaan relaxen!

Geplaatst

Maris,

Wat kl*te van je laptop!

Er bestaan inderdaad bestanden die veel gegevens terug kunnen halen, hoop dat dit voor jou ook gaat werken!

Ik zou 'm naar iemand brengen die dit kan. (mijn man kan dit zelf en heeft dit pas bij zijn computer ook moeten doen, veel bestanden terug gevonden, gelukkig)

Wij proberen elke maand een back up te maken. Sowieso maken we een backup als we er nieuwe foto's op hebben gezet en daarna wissen we pas het kaartje wat in de camera zit. (dit hadden we de vorige keer dus niet gedaan, veel foto's weg)

Succes meid!

Bianca,

Wat mag jouw baas zich gelukkig prijzen met zo'n goede werknemer!

Als het goed gaat kun je inderdaad beter op wat rustige momenten op je werk aanwezig zijn, langzaam aan beginnen en aan jezelf denken!

Wat voor werk doe je ook alweer?

Geplaatst

Pippe heel erg veel plezier op vakantie ga er lekker van genieten

Lala mooie eerste fot van jullie kanjer Jay!!!

Om mij hoeft er niks speciaals gehaald te worden ik lust alles wat als het op drinken aan komt.

Wish ja inderdaad laat ik dat doen door iemand wat er verstand van heeft haha

Mijn zwager is systeembeheerder dus die doet niet anders dus ik breng hem het weekend even naar hem. Maar ben allang blij weer internet te hebben het is zo kaal zonder hihi hoezo verslaafd.

Ik ga ook een externe harde schijf kopen zodat alles daarop gezet kan worden.

Gelukkig had ik net vande week bij mijn nichtje alle foto's van de laatste tijd bij haar op de laptop gezet van de week omdat zij daar ook veel op staan en die kan ik dus terug halen.

Ik kom net van de dietist weer en er is ruim 2 kilo af ondanks dat ik het idee had door de vakantie dat er eerdre wat bij op was gekomen dus we zijn heel erg tevreden.

Nu de vakantie voorbij is zal het wel iets harder gaan hoop ik

Geplaatst

Wat goed!!!

2 kg eraf en dat inderdaad tijdens je vakantie, super gedaan hoor!

Na de vakantie ga je er 'nog meer' op letten en dan zal neem ik aan nog sneller gaan.

Dat zal je wel een boost geven of niet?

Gelukkig dat je een aantal foto's op een andere laptop hebt gezet.

Wij hebben nu ook een externe harde schijf, maar wij gaan een Nas-harde schijf aanschaffen.

Dan hoef je er zelf niet meer aan te denken om een backup te maken.

Misschien iets om over na te denken om ook aan te schaffen, een paar euro meer uitgeven en je hebt een Nas.

Geplaatst

ok dat is een goede tip ik zal het er eens over hebben met mijn vriend

Ja dat geeft wel moed om door te gaan het valt alleen niet mee als we dit weekend alweer 2 keer gaan bbqen haha oh nee 1 keer want vanavond hebben we ivm het weer besloten naar de wok te gaan haha maar ach dat heb ik in de vakantie ook gedaan en toen ging het ook goed nee grapje het is gewoon zo irritant dat we allemaal feestjes hebben de komende tijd, maar ja dan maar een gebakje afslaan en een glaasje wijn minder hihi

Ik heb trouwens maandag nog een gesprek bij een ander gastouderbureau hopelijk hebben zij nog 1 of meerdere gezinnen om op te passen.

Geplaatst

Hee Maris, zo lang je een beetje minder doet met koolhydraten zal t best gaan. BBQ is eigenlijk ideaal: veel vlees eten, en van het stokbrood afblijven! hahaha

2 kilo is prima! Goed gedaan hoor!

Ik ga zo even boodschappen doen. Hebben besloten om lekker op kantoor zelf bammetjes te smeren. Wel zo handig (goedkoper) en gezellig. En daarbij: je gaat dan ook even écht pauze nemen.

Nasje is hier al een tijdje in huis. Wel zo handig. Heb er ook de backups staan van mn oude laptop e.d. handig om even snel wat terug te halen.

xxx

Geplaatst

Kijk net eens goed in mijn agenda: nog 4 daagjes werken en dan heb ik vakantie!!!! Zo kom ik die 2 uurtjes ook nog wel door vandaag!

Oe.....koopje bij de aldi vandaag: de hortensia's waren in de aanbieding. Grote plant voor €1,50!!

2 meegenomen, 1 meteen weer afgegeven voor hier op kantoor. Maar als ie uitgebloeid is, gaat ie fijn mee naar huis, voor in de tuin :toppie:

Collega is nu naar de Aldi, kijken of er nog meer zijn. Die gaat voor mij nog een blauwe halen, en een roze. De roze zijn uitgebloeid, maar da's niet erg. Die gaan volgend jaar dan wel weer bloeien. hahaha Ik ben plantjes-koopjes-jager hoor! :D

Geplaatst

Joepie lala daar is je kleine uk dan eindelijk!!!Nu al nieuwsgierig naar de volgende echo!

Lekker nog 4 dagen werken!En dan je welverdiende vakantie!Hortensia s vind ik ook altijd mooie planten!!Heb er ook een aantal van in de tuin staan!

Heeft je collega er nog een paar op de kop kunnen tikken?

@Maris,Welke dames komen er nu?

@Wish, Ik werk in een cafetaria,en opzoek naar een nieuwe job! Niet echt mijn ding maar moet wat.Mijn bazin is ook een vriendin van mij!Dus misschien dat ik daarom ook wel zoiets heb van wil snel weer aan de slag.aangezien ik voor haar een dure kracht ben.

@Joehoee Maris!! 2 kg eraf!! Goed bezig!!Op naar de volgende 2!

Hoeveel dagen werk je nu bij de kindjes???Want hoe ga je het combineren?Of worden de kindjes bij jou thuis gebracht?

Iemand inmiddels al iets van zoe gehoord??Er staat me iets van bij dat iemand zoe op hyves heeft!Weet alleen niet meer wie haha.

Geplaatst

Lala,

Wat fijn voor je! Nog maar 4 dagen te gaan, heerlijk!!

Groot gelijk Maris, dat je gaat vragen of er meer animo voor je is om te gaan werken.

Je hebt nu de smaak te pakken of niet?

Bianca,

Ik heb Zoë niet op hyves. Dacht dat ze dit niet had. Kan het ook verkeerd hebben.

Snap dat je die vriendin wil helpen, maar wel aan jezelf denken.

Mocht het toch niet lekker met je gaan, geeft dit dan op tijd aan.

Als ze een echte vriendin is begrijpt ze dit en accepteerd ze dit ook.

En als ze je ziek meld, is er toch niks aan de hand?

Of is het moeilijk om inval te regelen?

Geplaatst

Als zei er niet is ben ik er en andersom.We hebben nog 2 meisjes maar die werken alleen in de avond uren.

Ze heeft het nu aardig rond kunnen breien voor deze en volgende wk.Ze zat ook met oppas voor der zoontje maar is ook geregeld.

Maar zei heeft ook zo iets je kan beter volgende week nog thuis blijven voor je dingen forceert.

En dat ik dan gewoon die week erop weer kom werken.Maar ik heb zelf zoiets maandag ga ik ook weer huishoudelijke dingen doen boodschapjes doen etc en als ik dat ga doen kan ik net zo goed een aantal uurtjes gaan werken.

Ze heeft er alle begrip voor!Kreeg gister een onwijs grote bos bloemen.Ze gunt het mij verschrikkelijk en geeft mij alle ruimte in dit hele traject.Dus dat is onwijs lief!

Jij mag ook alweer bijna gaan werken he!

Je dagen zitten er helaas weer op.En dan gaat het aftellen beginnen!

Heb zon zin in de 24ste!!

Liefs x

Geplaatst

Bianca,

Wat een super aardige vriendin/bazin!!

Mijn oma zei altijd: "Zo ge doet, zo worre gedaon." Kan niet goed in dialect schrijven wel praten haha. Maar het betekend, Wie goed doet, goed ontmoet.

En dit geldt zeker voor jou!

Inderdaad, helaas zitten de vrije dagen er bijna op.

Maar daartegen is het ook aftellen, net wat je zegt.

Het aftellen zal snel gaan. Vooral de eerste 1,5 week.

Dan werk ik namelijk 7 diensten in 9 dagen, dus hoef ik er nog maar 13 te werken!!!

Dit is de laatste keer dat ik zoveel diensten achter elkaar werk. Daarna is het 3 werken 2 vrij, of 3 werken 1 vrij.

Dus dat is echt wel om te doen. (zeg ik nu heel stoer, we zullen zien hoe het gaat lopen.....)

Ik heb ook heel veel zin in de 24ste!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden