Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala,

Nu met poolen wel gewonnen?

Volgens mij kun jij wel goed tegen je verlies, jij bent mijn inziens nuchter ingesteld. (of heb ik dit helemaal mis)?

Je wil wel winnen, maar als dit niet is gelukt zet jij jezelf hier zo over heen, dat bedoel ik ermee.

Het vlees al in de marinade, water loopt me hier al in de mond......

Echt super dat je dit wil doen!

Wat sneu voor je hond dat ie al een verleden heeft met operaties. Nu maar hopen dat het een speekselklier is die opgezet is en niks ernstigers.

Oef, nu ik je berichtje heb gelezen keek ik even naar mijn ticker. Dat klinkt wel erg kort 'nog maar 35 dagen te gaan'.

Maris,

Pfff, sommige bedrijven kun je wel achter het behang plakken!

Gelukkig is het nu goed afgelopen voor jullie.

Ik duim voor je dat je morgen goed bericht krijgt en je de baan hebt gekregen. Succes en toi, toi, toi!

Bianca,

Heb ook reuze zin in zaterdag. We gaan gezellig met elkaar kletsen en lekker eten.

Er zal zeker een vervolgafspraak gepland gaan worden, daar weet ik zeker!

Als we hier op het forum al een 'klik' met elkaar hebben en zoveel kletsen, wat moet dit zaterdag wel niet worden? Hahaha!

Vanavond fotoshoot gehad. Binnen 1 week zullen wij de foto's digitaal krijgen.

Als ze mooi zijn zal ik ze zeker aan jullie laten zien! (wel via een mailtje, zet ze niet op het forum)

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He Wish,

Heb er ook alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen zaterdag!!

Jammer dat niet iedereen er bij is!

Maar bij onze volgende date wel hoor!En wat je zegt die gaat er gewoon komen!!

Het word een kippen hok zaterdag!Benieuwd ofdat Peet (van lala) het allemaal gaat trekken al die kippen om hem heen :P!

Wat leuk!Wat voor soort fotoshoot hebben jullie gedaan??

Zullen vast hele mooie fotos worden van je buik!!!!

Wie weet heb je ze zaterdag!Kun je ze mooi meenemen!! haha.

Ben erg benieuwd naar de Sate en Nasi!! Ik ben dol op Sateeeeee!!Jummie!!!

Geplaatst

Wish, watje! HahaIk speel nu een jaar denk ik. Tegenspeler is niet gekomen vandaag. Heb tegen peer en n vriend gespeeld, heb 1 potje verloren, rest gewonnen. Ik zet me er inderdad snel overheen, ben wel competatief ingesteld msar weet dat ik nog veel moet leren.Kosten zal ik morgen even uittekenen, zal niet zoveel zijn. Ben iverigens wel benieuwd hoor wish! Naar de foto's Tot zover even vanaf mn foon ;)

Geplaatst

Hoi dames ik reageer later wel even uitgebreider want anders verbrand mij het eten maar wou toch even zeggen dat ik aangenomen ben en per 1 november in het hotel ga beginnen.

Ik ben hier zo blij mee eindelijk iets vast want dit is bij hun in dienst en niet via een uitzendbureau dus ik ben helemaal blij.

Geplaatst

Maris,

:clap2::clap2::laugh::laugh::clap2::clap2:

Wat super dat je aangenomen bent!!!

Van harte gefeliciteerd.

ps ik ben aan het genieten van mijn eten, burito's, rijst, tomaatjes, zit achter de laptop.

Man heeft een etentje met het werk.

Bianca,

Zal je via een mail de site geven waar wij zijn geweest. Zij maakt echt super mooie foto's!

(je kunt de site trouwens op m'n hyves vinden haha, dacht ik net nog aan voordat ik op reageren klikte)

Geplaatst

Dank je wel Wish ben er ook echt blij mee eindelijk na 2 jaar weer iets voor vast en dan ook nog precies de uren die ik wou

Haha lekker burrito's met rijst heerlijk wij hadden stamppot andijvie daar ben ik gek op hihi en aangezien mijn vriend dat heel erg lekker kan maken moesten we het er even avn nemen hihi.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar je foto's hoor maar ze zijn vast heel erg mooi geworden daar twijfel ik niet aan.

Fijne avond dames ik moet straks zwemmen en daarna komt er nog iemand van de verzekering dus hopelijk is hij nog een keer weg kan ik mooi op tijd naar bed want morgen gaat de wekker ook weer om 6 uur maar goed we zien het wel.

Geplaatst

Jaaaa Maris ben zo blij voor je joepie!!!

Eindelijk wat meer werk!! alleen minder van de avonden en weekenden ;)!!

Hoe is het met de hond??

Zwemse vanavond!

@Wish,Jammie burrito's!! Dat vind ik toch zo lekker!!!Volgende keer even een uitnodiging sturen hoor :P!!

Ja ik zag de site!!Klopt het dat je dan huisdieren ziet??

Ben erg benieuwd!! Leuk leuk leuk!

Hier alles zn gangetje.

Vandaag Samen met Kim en Levi naar de Jaarmarkt in Alphen aan den rijn geweest.Dat is de grootste van Nederland.We waren er om 10 uur en reden pas om half 3 weg!! Was blij dat ik zat!Was erg gezellig!!

Alleen bij thuis komt voelde ik iets op me lip en ja hoor een KOORTSLIP!! Vreselijk ding!Uitgerekend nu!!We hebben vrijdag avond de jaarlijkse braderie en dan kom je iedereen weer tegen.Erg jammer!Scheelt wel een hoop zoenen :P!

Vandaag eindelijk het ontwerp van mijn Tattoo toegestuurd gekregen.Was hem vergeten mee te nemen en had hem bij de shop laten liggen.

Kreeg ook een brief van het ziekenhuis.Dat onze afspraak een dag vervroegd is.Dus het is nu 12 oktober inplaats van de 13de.

Ben benieuwd!!Gelukkig vliegt de tijd de laatste weken voorbij!!

Kan niet meer wachten wil door!!!!!!

Nou meiden ik ga even douchen en dan installeer ik me op de bank! Even gtst kijken en het blok!!

Fijne avond iedereen! x

Geplaatst

Andijviestamppot vind ik ook lekker. Eigenlijk alle stamppotten zijn lekker! haha!

Als er een gehaktbal met uitjes bij zit Mmmmm!

Hier ook een wekker die om zes uur weer gaat.

Kimmie,

Shit zeg een koortslip! Heb dit zelf nooit gehad, maar hoor van vriendinnen dat dit erg pijnlijk kan zijn en natuurlijk super vervelend.

De tattoo is prachtig! Vooral de betekenis bezorgde me kippenvel!

Wat fijn dat de afspraak een dag vervroegd is. Weer een dag minder lang wachten. Alle dagen tellen mee toch!

Ze zet ook huisdieren op de foto. Maar er staan foto's op van buiken, baby's, bruiloften, gezinnen/kinderen, stelletjes.

Geplaatst

Hee Wish,

Je bedoeld Bianca zeker inplaats van Kimmie ;-)

Ja joh die stomme koortslippen!!Word er gek van!Laatste keer was met mijn miskraam ofzo.Dus gelukkig alweer een tijd geleden.Maar goed je koopt er niks voor.

Ja vind je hem mooi??Het zijn gewoon letters en een vlinder.Maar er zit wel een betekennis achter en dat vond ik het belangrijkste!Wilde iets als aandenken.En denk dat ik niet iets beters kon verzinnen!!Met dank aan de vader van zjoediezz van het forum!Die heeft het vertaald voor me.

Ben idd wel blij dat hij vervroegd is ook al is het maar 1 dag.Ben op die dag gelukkig vrij dus komt mooi uit.Hopelijk is de zaaduitslag van Peet dan wel bekend.Want hij moet het op maandag inleveren en woensdag is het gesprek.Dus word duimen!

Hoeveel dagen moet je nu nog werken??

Niet heel veel meer toch?

Ja ik zag als eerste honden en heb hem toen eigenlijk weg geklikt omdat ik moest eten!

Erg he!haha.

Rijden jullie trouwens met zn tweetjes naar Lala??

Liefs x

Geplaatst

Het was heel gezellig vandaag.

En nu moet ook Kimmie er voor boeten maar helaas..

Bianca vergeet nog wel het belangrijkste te vertellen, tssss! Heb haar vandaag een klein, maar mooi cadeau gegeven.

Wat hopelijk dat laatste zetje geeft bij zwanger worden!

Morgen doen Levi en ik Pyjama dag hebben we afgesproken, en dan is het alweer bijna vrijdag.. Nog maar 3 nachtjes slapen.

Heb er zo'n zin in. Even lekker weg!

Geplaatst

Oh Kimmie heel toevallig opende ik net het forum om dat neer te zetten!!Onze berichten op fb deden me dat herinneren!!

Vandaag op de jaarmarkt kon je allemaal van die stenen kopen met een betekennis!Hoe heten die dingen.Mineraal stenen enzo??

Maar goed ik zei voor de gek zullen ze ook een steen hebben voor vruchtbaarheid.

Dus kim is dat gaan vragen.En ze hadden er idd 1 die voor vrouwen was die zwanger wilden worden.

Dus kim vond het een heel mooi gebaar om mij die kado te geven.Het is een klein kado maar heel symbolisch!!Dus als het gaat lukken is het met dank aan Kimmie!

En volgende keer alleen maar relaxen!En geen lange wandel tochtjes voor jou meer!!Vrijdag gooische vrouwen film maar eens kijken ;)

Geplaatst

Kimmie en Bianca ik heb die ook ooit gekregen van mijn moeder dus hopelijk gaat het ons een keer helpen ik vind dat we het wel een keer verdiend hebben. Wel een heel bijzonder cadeau.

Ik vind de tatoo heel erg mooi hoor kreeg ook kippenvel van de betekenis. Ik heb zelf 2 hele kleine rode hartjes op de schouder staan die hebben niet echt een betekenis maar vond ze gewoon mooi en ik wou niet zo'n grote dus kwam dit eruit.

Jeetje een koortslip dat heb ik ook wel eens zo pijnlijk vind ik dat. Laatst had ik een tijdje dat de een weg was zat de ander er al weer zo irritant maar goed moet je tandpasta opsmeren voor je naar bed gaat dan droogt die in en ben je er eerder vanaf.

Ik gebruik altijd wondzalf voor dieren (via mijn zus bij de dierenarts) en dan is die met een paar dagen weg echt ideaal.

Met de hond gaat het nog hetzelfde en eigenlijk zijn mijn ouders er allang over uit dat het niet meer wat gaat worden maar mijn zus wil er nog niet aan maar ik weet het niet hoe het verder gaat.

Het zwemmen was weer even heerlijk even afreageren, want net voordat we het water in gingen vertelde een vriendin dat ze 10 weken zwanger is, zij heeft al 2 miskramen gehad en stonden op het punt met iui te beginnen dus dat is wel erg mooi voor ze dat ze dat leed bespaart is gebleven maar toch doet het pijn als ze met zulk nieuws komen. Haar man is ook nog eens een collega van mijn vriend en vrijdag hebben we de hele dag feest van hun werk en dan zal iedereen wel helemaal blij gaan uithoren en feliciteren en dat is ook terecht maar ik heb daar niet zo'n zin in. Maar goed komen we ook wel weer overheen.

Stamppot vind ik ook heerlijk alleen de zuurkool niet maar Wish dit was zonder gehaktbal maar met rookworst haha morgen eten we gehaktbal met gebakken aardappeltjes dat moet allemaal even snel want mijn vriend moet beunhazen morgen avond en aangezien ik er pas om half 6 weer ben en hij om kwart voor 6 alweer weg moet moet het even heel rap haha.

Nu ga ik mijn bedje maar eens opzoeken zodat ik morgen weer fris en fruitig ben haha dat ben ik nooit maar het gaat om het idee.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Zooo!! Ben ik even een dagje niet actief!! hahaha

Voor ik het vergeet: Maris, ik bedoelde burgelijk in de zin van een Volvo. Stationwagons hebben we altijd wel gehad (tot op de laatste paar jaar na). ;-)

Peer is overigens wel een kippehok gewend hoor! Afgelopen zaterdag was ging hij met 3 vrouwen shoppen in Den Bosch, en hij gaat ook altijd mee met het etentje van "de poffers". Wij zijn een groep meiden die elkaar ook eigenlijk via het web kennen.......ben erbij gekomen via de fokker van Tikaani.......ze vond mij wel passen bij die groep meiden. Een keer in t jaar gaan we uit eten, en Peter gaat dan altijd mee. De dames vinden t niet erg, en peer ook niet. hahaha

Maris,

ik herken het wel....de pijn van een andere zwangere in vriendenclub of kennisenclub. Zo zijn Peter en ik niet naar het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders gegaan. Mijn schoonzusje was toen (nét) zwanger, en ik had geen zin in het gekirr van de tantes (OF mn schoonzusje). Die overigens ook die dag vrolijk verder rookte en aan de wijntjes zat. Daarnaast hebben mijn ouders altijd de neiging mij aan het werk te zetten bij feestjes waardoor ik eigenlijk totaal niks aan zo'n feest heb, en mn ouders goedkoop personeel, als je snapt wat ik bedoel. ;-)

Ow: GEFELICITEERD!!! goed hey, van de baan! Precies wat je wilde, kwa uren en werk! Komt helemaal goed met jou hoor!

Bianca, Kimmie........wat zijn jullie toch lieve vriendinnen! Wat is het voor steen Bianca? Lief hoor! Komt met jou ook helemaal goed!

Willen jullie trouwens ophouden met over eten te praten! Ik krijg er alleen maar trek van, en dat is niet echt handig, hier op t werk, en daarnaast: ben al 8 kilo aangekomen, dus moet niet gekker worden!! En ik lust bijna alles!! Geen lever, maar dat mag nu ook niet, en ben niet echt kapot van zuurkool. Maar voor de rest: BRING IT ON!!!! hahahaha

Ga maar een koekje eten, denk ik.

Alles goed hier!

Heb zin in zaterdag! Heb nog niet gerekend, maar zal niet veel zijn.

Nog 2 nachtjes slapen dames!!

Tot!!

Geplaatst

Ik kan niet zeggen dat mn zwangerschap mn eetgewoontes / voorkeuren heeft aangepast. Vind appeltjes nog steeds niet lekker :(

(En daar zitten ook veel suikers in hoor! hihi)

Geplaatst

Aaaaaahhh............Maris!! Jeetje!

Sterkte meid, kan me voorstellen dat je kapot bent. Sterkte ook aan je ouders natuurlijk.

Dikke knuffel!

xx

Geplaatst

Dank je wel lieve Lala we hebben hem vanavond begraven in de tuin van mijn ouders.

Mijn vader geloofde eerst niet dat hij dood was want hij lag daar met zijn oogjes open en het was net of hij gewoon even lag zo zielig.

Maar goed het was te verwachten we waren er wel op voorbereid maar toch is het wel even moeilijk het was echt een maatje van iedereen het is wel kaal hoor bij mijn ouders.

Morgen hebben we de hele dag feest van het werk van mijn vriend we gaan om 9uur al weg en dan zijn we er 'savonds pas weer dus een lange dag.

Vanmiddag ben ik nog met de kinderen in de speeltuin geweest het gastouderbureau had de binnen en buitenspeeltuin hier in de buurt afgehuurd en daar konden we gratis heen maar aangezien de kinderen het om 5uur nog lang niet zat waren zijn de ouders mij maar komen aflossen hihi.

Ik kon ook nog een aantal mensen mee nemen dus zijn mijn nichtjes en neefje ook nog gekomen met mijn schoonzus dus was wel even gezellig en ach als de kinderen zich maar vermaken dan is het ook goed ja.

Fijne avond allemaal ik ga lekker met de beentjes hoog op de bank

Geplaatst

Hoi maris,

Wat een ellende he die koortslippen??Heb er nu 4!!!!!!!! Word er gek van!!

Ga vanavond idd maar eens tandpasta erop smeren!! Wat een drama!!Hopelijk steek ik je dan niet aan!

Gecondoleerd met het verlies van de hond.Bah heee wat is dit sneu!!Heel veel sterkte meis!

Wat onwijs moeilijk dat je vriendin zwanger is.Je gunt het haar wel ook zodat ze de mm molen niet in gaat maar ooo wat is het dubbel!!

@lala,lief he!! Geen idee ben vergeten hoe hij heet,Weet alleen maar dat hij groen is!Je zal hem wel zien zaterdag moet hem in mn broekzak houden namelijk ;)

Koekkie monster!!Heerlijk koekjes jammie!!

Spannend nog 2 nachtjes idd!!Wat grappig dat peet ook altijd met je mee gaat!!Mijn peet zou dat dus echt niet gaan doen.Erg grappig!

@Wish,Waar ben jij dan???

Hier even een off day!! Kan heel de dag wel huilen.Alles zit tegen en is gewoon bah!!!

Kreeg op me donder van mn bazin/vriendin.Ik moets eens aan mezelf gaan denken en ben altijd alleen maar met anderen bezig als hun het maar goed hebben vind ik het goed.Maar dat gaat nu momenteel ten koste van me zelf.

Slaap de laatste maanden max 4 uurtjes per nacht en dat breekt me nu!

Denk dat ik daarom ook 4 koortlippen heb!

Meiden sorry voor het aanzicht hoor zaterdag!Kan er niks aan doen!! Zo ben ik normaal niet :P!!!

Liefs x

Geplaatst

Bianca!!! MUTS!!! Ga dan ook rustiger aan doen!! Hoe wil je nou ooit je eigen kindertjes kunnen verzorgen als je constant in de lappenmand ligt omdat je zo nodig iedereen moet helpen!! Meid, ik weet t uit ervaring, ga rustiger aan doen. Neem je tijd, en leer weer te ontspannen!! Het gaat je zoooo helpen he! Niet alleen met je lichamelijke gezondheid maar dus ook je geestelijke gezondheid. Die off-days zullen dan veel minder vaak zijn! Ik ga je morgen op je flikker geven hoor!! Tss!!

Het was trouwens ook Peer die zei: "dan kunnen jullie toch hier bijelkaar komen! Gezellig!" hahaha

Hij wil echt op de hoogte gehouden worden, ook van jullie reilen en zeilen!! Goed he?!

Maris......hier even wat traantjes om jullie hondje hoor! Het verdriet van ons hondje verliezen kwam ook weer even naar boven. Potverdorie. Hoe dan ook: sterkte.......en hem missen gaan jullie nog heel lang. Maar dat mag ook. Jullie maatje! Fijn dat hij in de buurt is nog. Als je snapt wat ik bedoel.

Fijn dat de speelmiddag leuk was.

Tot zover meiden, moet snel weer aan t werk. Wil t zo snel mogelijk af hebben, zodat ik vanmiddag vrij kan nemen en de boel kan voorbereiden voor morgen ;-)

Peer heeft ook verlof en die gaat mooi helpen!

En zo te zien hebben we geluk met het weer, niet?!

Komt helemaal goed!

Tot straks, maar zeker tot morgen!

PS: ik stuur straks even een mailtje uit met mn telefoonnummer.........als er wat is, kunnen jullie dan altijd even bellen.

:hugg:

Geplaatst

dames vinden jullie het echt niet erg dat ik stan mee neem omdat imke en levi er nu niet bij zijn is hij het enigste kindje

eerlijk zeggen hoor

bianca neem effe lekker de tijd voor een kopje thee en geniet effe van van wat je wel hebt ,en vergeet wat een ander van je wil

lala ik heb zo'n zin in morgen , zal straks mn kleren voor je bij elkaar pakken . en dan kijk ik wel wat je past

Geplaatst

Lieverd,

We gaan heel boos zijn als je Stan niet meeneemt! Dat heet: ik in iede geval! Hahaha

De naasi-goreng bumbu is al klaar, morgen alleen de rijst erbij en smullen maar!

Rijst wordt zo opgezet. Jullie vinden het vast niet erg als peter en ik vanavond voorproeven! Hihi

De saté wordt zo op stokjes gedaan en dan benne we echt klaar voor morgen.

Terras is schoon, tuinkamer is klaar....alleen hier binnen nog, maar dat is voor morgenvroeg.

Heb er zin in!

Pleun, kijken morgen inderdaad wel wat past. het begint nu ook collega's op te vallen dat ik flink ben aangekomen. Kom nog goed weg met een paar rokjes en wat blousen. Hahaha

Tot!

Xx

Geplaatst

Thanks lala!! Op zich niet heel vaak een offday alleen gister even.

Ik val nu ook om van de slaap.

Dus ga nu eens heel even een tukkie doen als ik nu eindelijk eens kan slapen.

Vanmorgen slaap pillen van de dokter gehad.Alleen bij de apotheek vroegen ze of ik niet zwanger was want dan mocht ik ze niet innemen

Waarop ik reageerde geen idee.Dus die pillen laat ik nog even een weekje liggen.

Na mijn operatie vond de arts dat we maar eens zelf aan de klus moesten dus hebben we gedaan.De kans is klein maar ga dus geen risico nemen.

Ook is het geen koortslip maar krentenbaard.Zit er zo van te balen.Geen braderie vanavond voor mij en had erzoveel zin in.

Loop nu echt voor lul met gele koorsten op mn gezicht.En het doet zon zeer.Wel zalf gekregen hopelijk werkt t snel.

Dus als jullie er bezwaar tegen hebben dat ik morgen kom eerlijk zeggen hoor!! Is niet zo smakkelijk :( baal baal.

Zo sorry eens even flink zitten klagen sorry hahaha.

Lala klinkt goed jummie jummie!!Ben benieuwd hoe het proeft!!

Truste voor nu even ;-)

Geplaatst

Hey meiden, alvast een hele fijne dag morgen. Komt vast helemaal goed!!

Bianca, krentenbaard is wel besmettelijk, maar waarschijnlijk ben je die fase al voorbij.... ach en jou misstaat niets ;)

Geplaatst

José, dank je wel! Komt vast goed met ons!

Bianca, je MOET komen, heb net 85 stokjes saté klaar, dus je zult moeten helpen! Hihihi

Dames, de nassi-goreng is toch aan de pittige kant geworden. Wordt morgen flink doordrinken ;)

Maar er is henoeg bij om t milder te maken. Komt ook wel goed!

Zo....en nu wachten op TVOH! Het enige programma waar ik voor thuis zou blijven hihihi

Tot!

Xx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden