Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Haha ja Pleun ik weet dat ik geduld moet hebben en dat heb ik ook zeker maar het is gewoon raar haha

Maar doe jij even rustig aan die tuin blijft wel hoor straks maak je het er alleen maar erger mee.

Wel fijn dta je nu langs kan komen om het er eens over te hebben hoe en wat.

Mijn oma is vandaag geopereerd aan een knobbel in de keel (het was of het risico van de narcose op 86 jarige leeftijd of stikken) en gelukkig is het goed gegaan en was ze weer helemaal bij na de narcose want dat is altijd maar de vraag op die leeftijd ze zag er zelf erg tegenop en dacht dat ze het niet ging halen, maar ik heb haar van de week even gebeld en heb gezegd dat ze nog lang geen tijd had om te gaan aangezien ze eerst ons kindje moet zien haha ze is zo trots dat het eindelijk zover is bij ons haha

Nou ga ik maar eens op de bank liggen kijken hoe lang ik mijn ogen open kan houden haha

Fijne avond

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maris,

Wat lief van je vriend!

Zoals jij het omschrijft voelde ik me ook. Ontzettend raar vond ik het toen ik de eerste echo had gehad.

Heb vrijwel de hele zwangerschap dit onwerkelijke gevoel gehad, tot dat Mijke werd geboren.

Ik riep dan ook na de bevalling toen ik Mijke net vast had: "Kijk nou schat, we hebben een kindje!"

Hè, word ik weer emo..... Haha!

Geplaatst

Haha ja het is ook zo bijzonder echt niet te beschrijven en ach die tranen heb ik ook veel last van haha hoort er allemaal bij.

Ik denk inderdaad dat het nog wel een hele tijd zelfs als het geboren is wel onwerkelijk blijft dat dit gewoon van ons samen is zo raar en mooi.

Geplaatst

Wish, hahaha nee hoor het is bekend dat we een zoontje krijgen :-) ook de omgeving weet het, we vertellen niet de ks datum we houden de geboorte "spontaan " en zn naam uiteraard.

Inderdaad is geplande ks de beste optie hoewel ik het bij Ilona echt heel erg vond dat het een ks geworden is, ik wilde zooooooo graag gewoon bevallen ben ik me nu bewust dat mijn gezondheid kwa bekken/ kans opscheuren bm belangrijker is.

Het is wel "gek "om de datum te weten nu maar geeft ook rust.

Maris, fijn dat je oma goed uit de operatie gekomen is.

Ik begrijp ook wat je zegt Wish, na de geboorte van Ilona heel ongelofelijk gevoel en als ik al naar haar keek zoooo bijzonder dat ze gewoon echt was, misschien heel stom maar ik ben na haar geboorte nog meer van mijn man gaan houden.

Lala, nog 1 nachtje, heel veel sterkte en succes morgen hebben jullie wondertje in je armen

Geplaatst

Ik vind het nog maar niks de nieuwe versie gister had ik wel het pijltje en nu weer niet ik heb liever het oude

Sorry voor het geklaag maar ik hou weer niet veel binnen vandaag bah voel me zo raar en slap en ik moet nog zolang vandaag

Maar hopelijk morgen weer een goede echo

Mijn oma is inderdaad goed eruit gekomen maar nu is haar lievelings broer gistermorgen overleden en dat was wel echt een klap voor haar zo zielig

Geplaatst

Ach gosh, dat is inderdaad zielig voor je oma.

balen dat je weer zo weinig binnen houdt Maris, ben je al eens bij de ha geweest voor dat middeltje?? weet niet hoe het heet.

Geplaatst

He maris,

zit jullie echt niet mee he?

sterkte voor je oma, is niet zo leuk nee! Potverdikkeme!

Wish, babeth,

heeeeeel erg bedankt voor jullie kaartjes! Dank jullie wel hoor! Doet echt goed! Doet Peter ook goed, te weten dat er zoveel mensen met ons meeleven.

Zo, nog 1 nachtje. Peter komt vanavond hier in zkh slapen. Kunnen we morgenvroeg van hier uit naar Leuven rijden.

vriendin gaat vannacht en morgen op de woeffels passen en ze eten geven. Vinden ze heel fijn.

moet alleen p nog even zeggen dat ie nog een paar knuffels moet inpakken zodat er elke dag een knuffeltje met geur van knullie naar huis gaat zodat de woefjes kunnen wennen. Hopelijk is de transitie dan makkelijker. Luier doet t ook wel, denk ik, hihihi

Meduus, ga ik t nog van je winnen he?

dacht zeker wel dat jij eerder zou zijn maar t is toch niet zo.

van half april naar begin maart.....

Voel me goed, meneer doet t ook goed, ondanks de anderhalf uur ctg vanochtend. Manneke vindt leuk om te pesten. Telkens als t bijna goed was, draaide hij zich weer om, zodat zn hartslag weer wegviel op de ctg. Heeeeel fijn! En dan mag ik van manlief knullie niet pesten! (over zn bolletje aaien hihi) tsskk...

Zoo....ga verder met mn breiwerkje. Net n vriendin op bezoek gehad. Zijn even vd afdeling af gegaan. Effe lekker n saucijsje gaan eten en meteen n paar snickers gescoord voor vanavond ;-)

Tot zover!

Xxx

Geplaatst

lieve lala nog 1 nachtje slapen

heb je je enveloppen binnen?

fijn dat p vanacht bij jou mag slapen krijgt hij een bed of moet hij zelf een matje mee nemen ????

maris bah niet fijn zo en hier mag je klagen zoveel je wil :

heb je ook al eens gevraagt aan de dokter of dit niet ook met je fibro te maken kan hebben

fibro en rare hormoon schommelingen doen ooit rare dingen bij mijn schoonmoeder dus mss ook bij jou

Geplaatst

Enveloppen, nee, maar p heeft ook jiet gebeld gisteren :S slimpie!

hij krijgt n eigen bedje!

Lig op n hele ruime 1 persoonskamer waar altijd plek is voor husband :-)

dus...lekker hoor mn kerel bij me vannacht. Hoop alleen dat ie beter geluimd is dan nu. P is aan t stressen. Vandaar dat slaapkamer en keuken al gepoetst zijn. Kan me wel voorstellen hoor!

en zn vrouw onder t mes, en zn zoon daarna wellicht ook meteen. En hij kan niks doen. Lijkt me ook frustie...zo van de zijlijn af alles moeten meemaken.

Geplaatst

Dank je dames nee het is net of iedereen hier komt te ovelijden in de buurt echt niet normaal meer. Maar goed ik moet positief blijven want stress en verdriet word niemand beter van op dit moment.

Medusa ja ik slik nu een week emesafene en dat hielp wel tot gister toen werd ik weer heel erg misselijk en vanaf vandaag moet ik ook weer overgeven, maar goed morgen moeten we toch naar de gyn dus vraag ik het daar wel even na.

Het is gewoon lastig en vooral omdat ik vandaag ook van 7,30 uur tot 22 uur moet werken en dan duurt de dag nog langer als normaal maar goed er komt vanzelf een einde aan deze dag haha hopelijk is de moeder er een beetje op tijd weer en kan ik eerder als 22 uur nara huis.

Lala zo te horen vermaak je je nog best wel goed in het zh ook wel fijn dat P vannacht ook daar slaapt want het is tenslotte jullie laatste nacht met z'n tweetjes morgen is jullei kanjer er gewoon al jeetje het is voor mij al raar wta zal dat dan wel niet voor jullie zijn.

In elk geval heel veel sterkte en succes morgen ik hou de hele dag mijn telefoon en het forum in de gaten morgen haha in afwachting op nieuws van jou.

Ik hoop dat ik morgen ook weer goed nieuws kan melden hier en dat ons wonder het ook nog steeds goed doet

Geplaatst

hoi meiden

Maris wat fijn dat je oma de ingreep goed doorstaan heeft maar wat triest het overlijden van haar broer, sterkte!!!

Lala, graag gedaan meid!! ik ben niet veel meer online maar denk niet minder aan jullie hoor, fijn dat jullie zo voet bij stuk gehouden hebben en dat jullie vannacht samen kunnen slapen. Wij kregen de tip om de baby regelmatig in een hydrofielluier te leggen en die dan mee te nemen voor thuis, maar goed, uiteindelijk niet zo gegaan maar in jullie geval wellicht een goed idee ?Goh wat een gek idee, morgen is het zover.....en wat je zegt, voor P natuurlijk moeilijk om aan de zijlijn te staan. Lieverd alvast een voorspoedige bevalling gewenst en alle positieve krachten die er maar zijn moeten naar Leuven, naar J!!!

Medusa, jij gaat ook bijna je zoontje in je armen sluiten, hoe fijn is dat!!!

Geplaatst

Ja, zal P zeggen dat ie wat hydrofielluiers en of knuffeltjes moet meenemen. Heeft voor morgen geen haast maar daarna wel.

Dringt nog niet helemaal door dat we morgen tegen deze tijd onze knul al hebben vastgehouden.

Komt vast vanavond of morgenvroeg.

Geplaatst

Lala die zenuwen zullen vast nog wel komen het is ook wel onwerkelijk dat het gewoon al zover is.

Wel verstandig dat je een knuffel of hydroluiers mee neemt zodat ze er aan kunnen wennen ik ben zoiets straks ook wel van plan weet nog niet wat en hoe maar daar vinden we wel wat op.

Geplaatst

Maris,

Zie nu pas je berichtje van je oma. Gelukkig is de operatie goed gegaan, zal zeker spannend/eng zijn geweest voor haar.

Ze weet zelf ook dat het een risico was. Beterschap voor haar!

Wat zielig dat haar broer is overleden, gecondoleerd.

Ook nog voordat zij geopereerd moest worden, wat heftig allemaal.

Ik zal extra aan jullie denken morgen. Hoe laat heb je de echo?

Lala,

Ligt Jay nog in stuit? Mijn vriendin kreeg een ks en tegen haar werd gezegd dat de kleine dan 'beter te pakken was' voor de gyn.

Nu weet ik niet of dit voor alle situaties geldt of alleen toen bij haar?

Haha, mag jij niet over zijn bolletje aaien, is Peter jaloers? Aai dan toch ook een keer over Peter zijn bolletje. ;)

Natuurlijk is het voor Peter stressen.

Hij kan zwart/wit gezegd niks doen. Actief iets doen bedoel ik dan om jou/jullie te ontlasten in wat er komen gaat.

Hij zou het zo van je/jullie over willen nemen.

Lieve Lala en Peter, dikke knuf!!!

Mijke en ik zullen morgen een kaarsje aansteken.

Geplaatst

Vandaag is Mijke de hele dag naar het kdv geweest.

Ze heeft het echt super goed gedaan! Ben zo blij dat ik haar vrolijke snoetje weer zag.

Ook wel zo leuk voor mama dat ze meteen begon te lachen toen ze mij zag!

Ze heeft heel goed geslapen. één keer 2,5 uur en één keer 2 uur.

Zal zeker komen van alle indrukken die ze op heeft gedaan, ze heeft veel rond liggen kijken en gespeeld.

Ik kwam om 16.30u met samen met Mijke thuis en om 16.45u heb ik haar naar bed gebracht. Ze was bekaf. Haha.

Gelukkig was ze alleen vanmorgen nog wat snotterig/hoesten en verder vandaag niet meer zoveel hoeven hoesten en snotteren.

Nu even eten klaar maken zodat ik dit alleen aan hoef te zetten als mijn man belt dat hij naar huis komt.

Geplaatst

Wish, zowel hier als in Leuven doen ze niet moeilijk bij stuitligging. In Maastricht alleen bij uitzondering geen ks. Leuven volgt Maastricht hierin op ons verzoek, was voor hun dan ook nog beter te plannen. Ivm oPeratie kamer. Ik vind t best. Had eigenlijk heel graag n waterbevalling willen hebben maar dat kon niet thuis. De honden zouden t machtig interessant vinden nl. En ik had ook heel graag n gezond kindje willen hebben maar ook dat ging niet door. Dan maar " go with the flow" en bijsturen als t nodig is. Hihi

Dus ks voor ons, in Leuven.

Maar da's best.

Wat fijn dat Mijke t zo goed gedaan heeft op t kdv!!! Weerrr n mijlpaal'! Goed hoor!! Je hebt n voorbeeldig meiske zeg! Smakelijk eten!!

En t kaarsje wordt gewaardeerd ;-)

Xxx

Geplaatst

Wish wat is Mijke ook een schatje haha wat leuk te horen dat ze het zo goed doet en dat ze het zo naar haar zin heeft op het kdv dat hoor je wel eens anders haha

Maar we hebben morgen om half 10 de echo dus lekker vroeg helaas moet mijn oppaskindje wel mee maar goed die zet ik extra in de buggy zodat hij achter het gordijn kan gaan staan en er niet uit kan haha is over nagedacht.

Lala morgen gaat mijn kaarsje hier aan voor jullie hopelijk gaat alles voorspoedig heel veel succes meid ik wacht je bericht af.

Hier gaat het weer iets beter heb het avond eten nog binnen kunnen houden al was het niet heel veel maar zolang het er nog in zit is weer mee genomen denk ik dan maar.

Hopelijk kan ik vannacht een beetje slapen kijk echt uit naar morgen met hopelijk weer een hartje

Geplaatst

Lala, inderdaad zat er van de week nog aan te denken, je haalt me gewoon in, daar hadden we niet op gerekend.

Heel veel succes morgen zal zeker aan je denken.

Geplaatst

Lala en Peter,

Het kan niet genoeg gezegd worden, dus doe ik het nog een keer:

Heel, heel veel toi toi toi en dikke knuffels en sterkte en alle goeds voor morgen! (en natuurlijk de periode voor daarna.....)

Liefs van Mijke en mijzelf!

Maris,

Ik blijf duimen dat jullie kanjer een mooi hartje laat zien en ook goed gegroeid is!

Geplaatst

Lala ook van mij heel erg veel succes en sterkte ze hem om meid mijn duimen draaien

Wish dank je ben nu best zenuwachtig hihi ga eerst even naar het werk dan breng de oudste naar school en dan komt mijn vriend ons daar ophalen

Geplaatst

Dank je we Wish maar het was allemaal weer goed we hebben lekker lang mogen kijken en hij/zij is nu 8,3mm met een hartslag van 144bpm dus dat was perfect oh ik ben zo blij haha kan niet wachten om weer te kijken volgende week

We zag ze een 2de vlek in de baarmoeder wat kon duiden op een 2de vruchtzak maar die is dan vroeg gestopt met groeien en kwam er vanzelf we uit het kon ook een bloeduitstorting zijn maar daar kijken ze volgende week weer naar.

Ik zal vanavond de foto's plaatsen maar ben aan het werk dus gaat een beetje moeilijk hihi

Geplaatst

dames ik heb de eer om aan jullie voor te stellen :

Matt Louise Daniël Masca Scheeren

roepnaam Matt

geboren op 8-3-12 om 9.05

gewicht :2340 gr

en 44.5 cm lang

[ATTACH=CONFIG]3728[/ATTACH]

alles gaat redelijk goed met deze kanjer en zijn stoere papa en lieve mama zijn helemaal in de wolken

hij ademt zelfstandig en krijgt maar een heel klein beetje zuurstof bij

dus

...................................

:aaaflowersmiley::100-percent-cutie::blue_babydust::bcbbboy2::baoy-comment-graphi:confettistars::bpotda:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden