Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je wel voor jullie reacties.

Zal ervoor zorgen dat mijn tas zekers te weten boven op alle andere spullen ligt! Komt goed.

Ben net thuis van de kerstmarkt in Antwerpen.

Dat viel me wel tegen. In Duitsland is de markt gezelliger, straalt veel meer sfeer uit. Weten we dit ook weer.

En het was echt koud om zo lang buiten te lopen.

Er waren heel veel dezelfde kraampjes, het viel dus echt tegen.

Maar we hebben het zelf gezellig gemaakt en hebben veel gelachen.

Heb mijn vriend uit de badkamer getrokken. (tja, wat badkamer moet gaan worden)

Ze hebben vandaag de leidingen, stroom, water, afvoer gelegd.

Ook meteen naar de zolder, zodat de wasmachine naar zolder kan. Of als we ooit een wastafel willen plaatsen.

Heb de trap, w.c en woonkamer gestoft en gezogen, kan het niet aanzien als er overal gruis en stof ligt.

Nu ga ik zo op de bank hangen met mijn voetjes omhoog, voel dat ik veel gelopen heb.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha Wish dat doet mij denken aan de kerstmarkt waar wij waren vorige week in Duitsland. Toen we aan kwamen rijden moesten we al lachen er waren 6 kraampjes met de meest ouderwetse dingen niet te geloven haha mijn schoonzus en ik kwamen niet meer bij.

Dat is normaal wel anders hoor maar we waren gewoon op de verkeerde markt.

Vandaag lekker wezen winkelen met mijn moeder voor de kerst en mocht een cadeau uitzoeken voor mijn verjaardag namelijk een nieuwe foto camera. Ik wou er zelf een nieuwe halen maar dat mocht niet ze wou hem per se voor de verjaardag halen (ondanks dat ik het te duur vond)

Ze hoopte dat het geluk ging brengen zodat ik volgend jaar mooie foto´s van haar eerste kleinkind kon maken. Echt dan springen de tranen in je ogen. Maar wel erg lief.

Geplaatst

hoi dames

even nog een berichtje en dan naar bed!!!

Wish, hoe lang zit je nu al zonder badkamer? bij ons heeft het alles bij elkaar 3 weken geduurd, wat was ik blij toen alles klaar was!!!! en dan jullie nu, met deze kou!!!! nog even geduld....

het stof is inderdaad een drama, alhoewel het bij ons 2 dagen echt erg was met het uitbreken van alles en het verwijderen van de troep. Hte slijpwerk konden ze bij ons gelukkig buiten doen.

Toen het klaar was hebben we een paar weken later ook nog het toilet beneden hetzlefde laten uitvoeren...dat stelde gelukkig erg weinig voor en boven was alles klaar dus we misten het toilet beneden niet echt.

Jammer dat de markt in Antwerpen tegen viel, maar toch plezier gehad, dat is het belanghrijkste!!!

Maris, ik snap goed dat je dan een traantje wegpinkt, erg lief!!

Ik heb juist nu met het verlies van onze jongens echt ervaren hoe de hele reeks behandelingen bij de ouders er ook enorm inhakt....ze zouden zo graag ons willen helpen maar staan zo machteloos.

liefs

Babeth

Geplaatst

hee meiske

heb jij eigenlijk al weer aan je ouders verteld dat je weer zwanger bent of heb je nog gewacht omdat je de vorige keer met 5 weken je mk had ?

zoja hoe reageerde ze

want nu gaat het zeker goed blijven gaan

Geplaatst

Hoi Pleun,

we hebben het eigenlijk direct verteld aan de mensen die wisten dat we weer een behandeling gehad hadden, anders is het ook zo raar.

Mijn moeder en schoonoudes weten het dus ook.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me niet zo bezig hou met wel of niet vertellen want stel je voor dat....mocht het misgaan dan snapt men ook waarom we verdrietig zijn.

Maar wat wel beter voelt is dat de testen direct al erg duidelijk waren (eerste test op dag 12 na de punctie) en per dag zag je ze donkerder worden. Daarbij nemen de verschijnselen ook toe, dat scheelt ook wel. Met kerst zien er de familie, die vertellen we het dan ook, of het wel of niet goed gaat, je hebt het niet in de hand en ik wil echt proberen te genieten van iedere dag. Nadat de familie het weet mogen anderen het ook weten, ga ook weer meedoen met MvM dus in de buurt weten ze het dan ook snel genoeg.

Uiteraard is iedereen erg blij (die het weten dan he) maar tevens hebben zij ook de ervaring hoe het kan gaan...toch allemaal vol goede moed!

Geplaatst

Babeth,

We zitten nu drie weken zonder badkamer.

Mijn vriend doet alles zelf.

Gisteren zijn 2 vrienden van ons geweest die zijn loodgieter.

We hebben van alles in onze vriendengroep zitten. We zouden met z'n alle een huis kunnen bouwen.

Ik vind het niet erg om bij mijn moeder en schoonmoeder te gaan douchen.

Mijn schoonzus heeft mij de sleutel gegeven van haar appartement.

En één keer in de week kan ik na het volleyballen douchen.

Dus, ik heb het nog niet zo slecht. Haha!

Pleun,

Joehoe, 31 weken zwanger.

Hoe voel je jezelf? Wat is je gevoel wanneer je gaat bevallen?

Geplaatst

meiske

ik vindt dat je helemaal gelijk hebt hoor dat je het al verteld hebt en dat je bewust iedere dag geniet

ik denk er ook zo over maar was gewoon benieuwd naar de reactie van je moeder

maar kon me ook wel een beetje voor stellen dat je mss tot 8 of 12 weken wilde wachten nu

maar hoe dan ook je hebt gelijk , iedere minuut dat je kan genieten neemt niemand je meer af wat de toekomst ook gaat brengen

ik weet ook zeker dat het nu allemaal gewoon tot het einde en dan nog 80 jaar goed blijft gaan bij jullie

@wish

ik voel me vrij goed , merk wel dat alles minder makkelijk gaat en ik echt wel soms eerder een stapje terug moet doen ,maar dat hoort er bij

iedereen riep dat al tegen me maar wilde er tot deze week nog niet aan maar mijn lichaam geeft door harde buiken echt wel aan wanneer het klaar is

en ik denk dat hij iets eerder gaat komen , hij loopt steeds al een beetje voor en hij is ook al aan t indalen , dus mijn gevoel zegt 1 a 2 weken eerder ,maar aan de andere kant mijn gevoel is vaak niet juist ,ik dacht ook te voelen dat het een meisje werd en dat is toch echt niet zo

Geplaatst

hoi dames

Wish, fijn dat het zo voorspoedig gaat, wij hadden ook wel plaatsten om te douchen maar toch....maar ja, ik ben ook niet zo van het "normale" camperen dus dat speelt wellicht ook mee hihi. In ieder geval wordt het julie droombadkamer, top!

Pleun, de reacties waren hartverwarmend, en ach iedereen kijkt er anders tegenaan. Maakt ook nit uit, bedankt voor je lieve wensen!

Goed dat je nu af en toe een stapje terugdoet, wordt spannend nietwaar? ik kan me voorstellen dat je er enorm naar uitkijkt!

Geplaatst

Ben benieuwd hoe het er morgenvroeg op de weg uit zal zien richting mijn werk.

Eerst mijn auto zoeken, hier zit echt een dik pak sneeuw op.

Misschien neem ik wel een thermoskan met koffie mee in de auto. Hahaha!

Kijk goed uit allemaal!!

Iedereen een fijn begin van de week toegewenst.

Geplaatst

Hier was het chaos er is namelijk bij mijn ouders voor het huis een vrachtwagen tegen een boom gereden jeetje we werden er even heel erg druk mee.

Gelukkig had de chauffeur maar lichte verwondingen, maar toch was het echt schrikken als je dat voor je neus ziet gebeuren.

Geplaatst

Poeh Maris,

Dat is idd heftig als je dit ziet gebeuren.

Politie etc. erbij geweest?

Er komen dan ook een hoop mensen bij staan om te kijken wat er is gebeurd, zal zeker wel een drukke bedoeling zijn geweest.

Meiden,

Moet toch even bijkomen van het bericht van Mart.

Ben er ondersteboven van en ook erg emotioneel.

Geplaatst

Hai Wish

inderdaad, ik ben er ook behoorlijk stuk van, heb al heel de avond heel wat tranen gelaten, verdomme zeg, wordt er verdrietig en opstandig van.

Maris, inderdaad heftig als je het zo voor je neus ziet gebeuren, het is dan een erg groot gevaarte en je staat machteloos, gelukkig niet ernstig afgelopen. Hoe gaat het met je pols overigens?

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik word er ook echt raar van van die berichten dat mensen stoppen. Dat is toch wel onze grootste angst denk ik.

Wish inderdaad alles was erbij politie en ambulance en aangezien wij als eerste samen met de buurman ter plaatse waren was het wel even heftig want we wisten niet hoe we hem aan zouden treffen, maar dat viel gelukkig mee.

Hoe is het met jou? Al helemaal klaar voor de wintersport?

Babeth met mijn pols gaat het nog steeds niet heel erg goed jammer genoeg, maar nog tot volgende week woensdag en dan zien we wel wat ze zeggen.

Hoe is het met jou?

Wij gaan zo even gezellig naar de ikea mijn grote spiegel is kapot en nu gaan we even voor een nieuwe kijken. Even lekker neuzen haha

Geplaatst

Maris,

Pfff, als eerste aanwezig..... Dan is het inderdaad eng hoe je iemand in de auto aan zal treffen.

Goed van jullie zeg!!

Veel plezier bij de Ikea!

Wij zijn helemaal klaar voor de wintersport.

Hebben afgelopen week nog wat spullen aangeschaft.

Mijn vriend moest nog een snowboard helm, en een speciale broek voor het vallen. Al hoopt hij dit zo min mogelijk te doen, haha.

Ik heb een warme muts gekocht, zo één tot over mijn oren....Ziet er niet charmant uit, maar is wel WARM en dat telt.

En nieuwe skischoenen, had die van mij al een aantal jaren en die zitten niet lekker meer.

Babeth,

Krijg kippenvel als ik aan je denk! Nog echt maar heeeel eventjes wachten en dan hoop ik dat jullie een super echo zullen krijgen!!!!

Geplaatst

Babeth hoe laat moet je vandaag of ben je al geweest?

Sorry dat ik niet eerder succes heb gewenst maar de laptop had kuren.

Maar heel erg veel succes hier brand een kaarsje voor jullie.

Hoe gaat het met de andere dames?

Hier zijn we vooral druk voor de verjaardag en kerst vanavond komen mijn vriendinnen met aanhang en morgen komt de familie dus erg gezellig.

Geplaatst

Hoi meiden

ik heb vanochtend inderdaad de echo gehad, er groeit een mooi klein hummeltje!!! en er was ook hartactiviteit te zien gelukkig.

De echoscopiste was voor ons nieuw maar ze kende gelukkig wel ons dossier, ze deed de echo zeer uitgebreid en echt, er was geen 2de hummeltje te zien. Alles zag er goed uit, helemaal mooi op maat, de eierstokken waren nog wel wat vergroot maar dat komt wel goed.

Wat een opluchting zeg!

Met 8w en 6dagen nog een keer bij de echoscopiste en met 11 weken bij de gyn.

Maris, jij hebt een lekker druk programma, klinkt erg gezellig!! alvast veel plezier en gefeliciteerd!! ben je trouwens nog geslaagd bij Ikea?

Wish, hoe gaat het bij jou? alles nu gereed voor de kerst en de wintersport? jeetje, over 1,5 week begin jij alweer....

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Babeth,

:clap2: Joehoe!!!

Een goede echo gehad. Er is een wonder aan het groeien en hij/zij heeft zich al goed aan jullie kenbaar gemaakt door een mooie hartslag te laten zien.

Wat ben ik blij zeg!

Maris,

Alvast een fijne verjaardag gewenst!

Ik mag dit jaar met kerst gaan werken. (voor het eerst in 8 jaar ofzo. De andere jaren heb ik met oud/nieuw gewerkt)

Heb kerstavond een late en eerste kerstdag ook een late.

Tweede kerstdag heb ik een vroege dienst, dan komen rond de klok van 16.00uur de hele familie bij ons. Gezellig een avond met z'n alle doorbrengen!

Iedereen neemt iets mee mbt het eten.

Wij bereiden het vlees en verder niks. Is echt een super uitkomst! :happy:

We zijn klaar voor de vakantie!!

En al helemaal klaar om met een volgende poging te gaan beginnen!

Kom maar op met dat nieuwe jaar, wij hebben er 'zin' in om het zo maar te zeggen.

Geplaatst

Wish, dat klinkt allemaal erg goed!!!! jullie beginnen de poging met een lekker frisse wind en een uitgerust / ontspannen lichaam, het moet gewoon gaan lukken.

Ow meiden, ik hoop toch zo voor jullie allemaal dat het komend jaar ook voor jullie een mooi jaar wordt!

Pippe, hoe gaat het met jullie?

liefs

Babeth

Geplaatst

:woohoo::confettistars:

Babeth wat ben ik blij voor jullie dat dit wondertje nu in jou groeit.

Wat zullen jullie lekker de kerst in gaan.

Wish zo te horen ben je er helemaal klaar voor het gaat dit keer bij jullie ook vast en zeker goed komen. We gaan gewoon een hartstikke mooi jaar tegemoet samen met Pippe en Lena natuurlijk.

Klinkt wel erg gezellig met de kerst wij gaan de eerste gourmetten bij mijn ouders en de tweede eten we ree bij mijn schoonouders, die hebben wij nog in de vriezer en ik heb dat laatst ook gemaakt en schijnbaar was dat een succes bij mijn schoonfamilie haha. Is soms best handig als je zo´n beest vind en laat slachten door een kameraad.

Pippe hoe is het met jullie?

Dank jullie voor de felicitaties het is niet de mooiste dag van het jaar om jarig te zijn maar wel gezellig.

Ik ben zeker geslaagd bij de ikea ik heb een mooie spiegel uitgezocht.

Geplaatst

Hoi lieve meiden,

Ik wil jullie ook hele fijne feestdagen toewensen!

Kimmie,

Vandaag precies 28 weken zwanger, wat een lief plaatje op je ticker!

Babeth,

Dank je wel, zal zekers te weten gaan lukken om er een top vakantie van te gaan maken!

Maris,

Dus goed verwend, mooi zo, dat verdien jij ook!!!

Geplaatst

Hoi allemaal,

Wij hebben gisteren een gezellige middag en avond gehad.

Ik heb eerst gewerkt tot 15.30uur. Daarna heb ik mijn moeder opgehaald. Ze heeft geen rijbewijs en om haar nu met de scooter door de sneeuw te laten rijden. Dan komt ze aan als sneeuwpop, nee dat was geen optie. Hahaha!

We hebben een tafel in de woonkamer met 6 stoelen. Dit was niet voldoende voor elf personen.

En om in 2 groepen te eten is niet zo gezellig.

De tuintafel eraan gezet, toen was er voor iedereen plaats.

Het was zeer geslaagd om iedereen wat mee te laten nemen: 2 soorten cocktail (vis en kip), 2 soepen (tomaten en mosterd) 3 rollades, boontjes in katenspek gerold en worteltjes, aardappel toefjes en ijs met stoofperen.

We hebben echt lekker gegeten en gezellig zitten buurten.

Onze 2 nichtjes hebben er ook van genoten. ( van 2 en bijna 5 jaar) Door de kamer gedanst en veel lol gehad met al die aandacht die ze van ons kregen!

En als klapper van de avond: "de zus van mijn vriend gaat trouwen." Mijn schoonmoeder zag een nieuwe ring om haar vinger en vroeg voor de grap of dat dit een verlovingsring was. Waarop mijn schoonzus zei: "JA!"

En ze heeft altijd gezegd dat ze niet zou gaan trouwen.

Maar ik denk 'stiekem' dat ze zwanger is. Of dat ze hiermee 'bezig' zijn. Ze heeft het er regelmatig over, dan zegt ze. Als wij ooit kinderen mogen krijgen dan.....

Het zou super voor hun zijn natuurlijk. Maar als dit zo is dan zal ik echt wel een traantje laten van vreugde voor hun maar ook van verdriet voor ons......

Jullie begrijpen me wel.

Deze week nog 2 dagen werken en dan krijg ik vakantie!!!

Hoe zijn jullie feestdagen verlopen?

Geplaatst

Wish wat gezellig allemaal.

Wel erg leuk dat je schoonzus ook gaat trouwen.

Ik snap heel goed dat je het er moeilijk mee zou hebben als ze zwanger zou zijn dat zou ik ook hebben (ik denk dat het er bij onze niet zo leuke schoonzus ook wel een keer aan zit te komen)

Ik ben altijd maar weer blij dat ze niet met zulk nieuws met dit soort dagen komen.

Onze kerstdagen waren ook wel erg leuk de eerste waren we bij mijn ouders en hebben we met cadeautjes gedaan en lekker gecourmet en gisteren waren we bij mijn schoonouders en daar hebben we lekker ree gegeten.

Vandaag doen we lekker niks haha. Mijn nichtje belde net of ze woensdag bij ons mocht spelen, dus die halen we na het zh op. Ik hoop zo dat het gips eraf mag dan, maar ik ben er bang voor ik heb nog zoveel pijn.

En donderdag ga ik met mijn moeder naar mijn oma en naar mijn oom op kraambezoek.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden