Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Meiden,

Ik heb niet de energie om op iedereen te reageren..

Bij ons gaat het naar omstandigheden redelijk. Donderdagavond zijn we nog bij Geertgen geweest om te kijken of alles schoon is, en dat was het gelukkig.

De volgende keer krijgen we elke week een echo, om dit te voorkomen. Nu willen we eigenlijk zo snel mogelijk

door. Dus we kijken nog even aan hoe we ons geestelijk voelen tegen die tijd. De klap is hier erg hard aangekomen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth,

De verlosk. merkte al dat ik onzeker was en gaf zelf al aan dat ik vaker mocht komen.

Meteen een afspraak gemaakt om het hartje te komen luisteren.

A.s woensdag en de woensdag erop mag ik komen. Dan spreken we nieuwe data af.

Ze begreep het heel goed en was erg aardig en begripvol. Ontzettend fijn ook voor ons, dan is de drempel om het te vragen niet hoog.

Fijn dat jullie kleine meid flink aan het bewegen is.

Heeft ze dit niet van jou, hahaha! Jij kan het ook grappig vertellen he Babeth!

Maris,

Tweede paasdag dus de eerste echo. Wat fijn om weer een datum in het vooruitzicht te hebben, of niet?

Lala,

Ach, wat sneu. Net op zijn verjaardag moet jij gaan werken. (hoe krijg je het zo gepland)?

Wat krijgt je man voor kado, ben nu wel benieuwd omdat het in 2 delen is.

Yep, heb vanmiddag 2 broeken gekocht. Bij Prenetal. Een lichte en een donkere spijkerbroek. Vind ze super hip, en ze zitten heerlijk!

Lijkt wel of m'n buik in deze broeken nog groter wordt.

Pippe,

Pfff wat heftig allemaal zeg!

Inderdaad 'gelukkig' dat het schoon was.

Hebben jullie gevraagd wat de rede was dat jullie 1 echo hebben gekregen en dat andere (bijv. ik) wel 2 echo's hebben gekregen bij Geertgen?

Natuurlijk hebben jullie hier een flinke klap van gekregen, afschuwelijk.....

Hele dikke welgemeende en warme knuffel van mij voor jullie alletwee!!

Uhm, wou het hier op het forum wat 'geheim' houden wat vandaag voor een dag is.....

Zou je je berichtje aan kunnen passen? bvd

Geplaatst

Hoi meiden

ik ben wat minder actief op het forum, kom wel kijken maar reageer wat minder, lastig met de iphone en ik lig zoveel mogelijk omdat bij de controle vorige week de baarmoederhals dus wat verkost was...zullen blij zijn als we tenminste 24 weken op weg zijn, nog even doorbijten!!

Maris, wat fijn dat de echo-afspraak gemaakt is, weer echt in de race, heerlijk maar ook spannend uiteraard!

Wish, fijn dat je geslaagd bent!!! hihi ik ben normaliter wel druk en bezig maar net met gymen haha. Fijn dat de verloskundige zo begripvol is!!

Weet jij al waar jullie 20w-echo gemaakt wordt? niet iedere echoscopiste/vk kan deze maken, en die van icsi-zwangerschappen zijn uitgebreider

Lala, hoe reageerde je man? balen zeg dat je even moet wachten voor jullie cryo tp!! gelukkig gaat je herstel voorspoedig en met je werk komt het ook vast wel goed toch?

Kimmie hoe gaat het met Levi?

Lieve Pippe en Lena,

jeetje meden, wat een K-zooi is het toch, waardeloos!! goed om te horen dat er geen curretage nodig is geweest, jullie hebben nu alle energie nodig om hier bovenop te komen, logisch. Je schrijft dat jullie bij een volgende zwangerschap meer mogen komen voor een echo, dat is fijn om te horen, als zal een volgende zwangerschap extra spannend zijn.

Heel veel sterkte meiden!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Je baarmoederhals is wat verkort denk ik dat je bedoeld.

Ik tel met je mee af naar de 24 weken, en verder......

Vraag morgen nogmaals of dat we een uitgebreide 20 wkn echo krijgen.

Vorige keer gaf de verlosk. aan dat we een gewone 20 wkn echo zullen krijgen, maar in het uitgerekend in okt. topic lees ik dat veel meiden een uitgebreidere echo krijgen.

Het kan geen kwaad om dit nogmaals te vragen.

Ook moet ik een zwangerschapsverklaring vragen om aan mijn manager te geven.

Hoe gaat het met de rest van de meiden?

Geplaatst

Hier gaat het goed sorry ben heel druk en merk dat ik dan niet zoveel zin heb om hier te reageren als ik laat thuis kom

Lieve Pippe en Lena gelukkig is er geen curetage nodig maar wat is dit zwaar k$%_&$t voor jullie.

Doe lekker rustig aan om dit met elkaar te verwerken.

En gelukkig kun je bij de volgende zwangerschap wel elke week voor een echo.

Sterkte

Babeth ik tel ook met je mee tot de 24 weken maar toch het liefst tot 37 weken.

Maar doe maar rustig aan en laat die mooie meid van je maar lekker even zitten.

Wish lijkt mij ook dat jij met icsi een uitgebreide 20 weken echo krijgt hoor maar goed ze zullen het overal wel anders doen.

Wat mooi dat je 2 broeken gevonden hebt.

Wanneer is eigenlijk je volgende echo of afspraak?

Lala jammer dat je moet wachten, want het scheelt toch een hoop geld vind ik en als ik me dat kan besparen doe ik dat haha hoezo zuinige tukker.

Nee ik heb het wel voor het kiezen dus dan zouden we gek zijn als we het niet deden.

Zoe hoe is het met Duuk vind hij het nog steeds allemaal goed?

Kimmie hoe is het met Levi?

Pleun doet Stan het ook goed?

Nou dames geniet van het mooie weer ik geloof dat het weekend als ik vrij ben ook mooi word dus dat is wel lekker haha.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Maris je hoeft je niet te verontschuldigen hoor !!! Druk op het werk en je gezondheid, het forum is geen verplichting!!

wij gaan idd ook voor de 37 weken maar zullen blij zijn als de grens is bereikt waarbij men iets kan doen indien nodig.

Wish dat bedoelde ik idd, stomme iPhone ;-))

Wat de echo betreft, misschien dat je vlos er niet van op de hoogte is. Kindjes die via icsi verwekt zijn krijgen idd de uitgebreidere echo. Daar is ook niet iedereen voor bevoegd

Toen icsi in nl toegestaan werd is hier voor gekozen omdat men wil onderzoeken of de niet natuurlijke zaadselectie wel of niet lijdt tot een verhoogde kans op afwingen.

Tot op heden is dat overigens niet aangetoond.

Ik wist dit ook niet en dacht dat wij destijds via het MMC doorgestuurd werden naar het diagn. Centrum vanwege de tweeling, maar het had puur te maken met de icsi.

Onze eigen gyn doet alle mogelijke 20 w echo's maar vanwege de icsi dus weer naar het diagn. Centrum , werd ook door haar uitgevoerd maar met geavanceerdere apparatuur.

Sorry, heel verhaal hihi

Geplaatst

Maris,

Het is bijna zover dat je voor de eerste echo mag komen!

Wat denk je zelf, heb je zelf enig idee wanneer de tp zou kunnen zijn?

Het weekend wordt het zeker nog heel mooi weer!

Ik ben vandaag vrij en dan mag ik 5 dagen werken.

Vanmiddag mag ik naar de verlosk. om naar het hartje te gaan luisteren.

Vind het wel weer spannend, heb er een raar gevoel bij in mijn buik. (zenuwen)

Babeth,

Ik vraag het vanmiddag zeker na en leg ook uit dat ik dit van vriendinnen heb begrepen die ook via icsi zwanger zijn geworden.

Pippe,

Bedankt dat je het berichtje hebt aangepast.

Moet vaak aan jullie denken!

Nogmaals een hele dikke knuffel voor jullie en sterkte!

Geplaatst

Wish ik denk tussen 1 mei en 4 mei maar we gaan het zien

Vanmiddag mag je dus alweer luisteren oh spannend het zal vast een krachtige hartslag zijn.

Dus je moet met pasen ook werken? Ik ben blij dat ik vanaf zaterdag weekend heb. Vrijdag is de drukste dag van het jaar dus ik ben benieuwd want het is de hele week al zo druk, maar goed hier kan ik om 18uur wel gewoon weg met deze dagen en bij mijn vorige baas moesten we dan altijd tot een uur of 11 s´avonds werken soms zelfs nog later maar dat heb ik gelukkig niet hier.

De baas zit nu ook in China en ik moet zeggen dat verandert de sfeer direct haha.

Geplaatst

Jee, tot 23.00uur werken, dat is dan toch niet normaal voor een tuincentrum.

Zal best dat het de hele week al druk is.

Mensen gaan met dit mooie weer in de tuin aan de slag.

Je baas zit nu in China. (in het topic uitgerekend in okt. kletst Ellen mee en haar man zit nu in China, vandaag vertrokken)

Straks is dit je baas.....

Weet niet wat voor werk de man van Ellen doet, maar dat zou toch 'the bom' zijn als dit zo zou zijn. Hahaha!

Geplaatst

He dames, ik hoorde van Bianca dat mensen hadden gevraagd hoe het met Levi was.

Met Levi gaat het redelijk, blijft alleen spugen en heeft enorm veel last van krampjes..

Overdag kan je die wel handelen maar in de nacht weleens vervelend. Hij hoeft geen fles meer

in de nacht ( jeeeeeeeeeej) maar wordt halverwege de nacht wakker van de krampjes en laat dan

scheten daar zeg je u tegen. Ook is zijn ontlasting de laatste dagen erg hard. Spugen is wel minder als het was

dus dat is wel iets beter, maar nee nog niet te spreken erover,

Volgende week toch maar weer kinderarts bellen, maar eerst morgen naar het ziekenhuis voor Bjorn.

Die hoort dan eindelijk wanneer de operatie gaat komen..

Geplaatst

Kimmie wat balen dat het nog niet je van het is met Levi.

Hopen dat de kinderarts iets anders kan geven wat wel helpt.

Succes morgen ik hoop dat hij dan snel geholpen word want al met al is hij er al een mooi tijdje zoet mee.

Wish haha zou wat zijn ja haha nee denk het niet die van mij is 64 jaar en zijn zoon is wel jonger maar is getrouwd en heeft 3 kinderen. Maar het kan wel zijn dat ze voor hetzelfde zijn want er is nu beurs daar.

Hoe is jou afspraak bij de vlos gegaan?

Geplaatst

Kimmie,

Wat vervelend voor Levi dat hij hier nog last van heeft.

Zo zielig, zo'n klein ventje wat je moet troosten.

Succes!

Hoop dat jullie morgen een datum te horen zullen krijgen die heeeel dicht bij is!

Maris,

Mijn moeder is met mij meegegaan, mijn vriend kon helaas niet mee.

We hebben het prachtige geluid van een mooi kloppend hartje mogen horen.

Hier kan ik geen genoeg van krijgen!

Volgende week woensdag mag ik weer terug en dan denk ik dat ik wel 2 weken kan wachten tot de 16 weken controle.

Zou kunnen inderdaad dat ze daar voor hetzelfde zijn.

Geplaatst

Wish wat mooi dat alles goed is en dat het hartje mooi aan het kloppen is. Lijkt me een magisch geluid om te horen.

Zo ik ben er weer van de waterearobic even lekker fanatiek gedaan want volgende week kunnen we niet en die week erna heb ik net tp gehad hoop ik dus dan durf ik het niet aan want het is wel bijna alleen buikspier oefeningen en daar voel ik me dan niet fijn bij.

Moet maar even een smoes verzinnen waarom ik niet ga dan want mijn vriendinnen weten het namelijk niet dat we verder gaan maar ach met griep kom je een heel eind haha.

Fijne avond nog dames.

Geplaatst

Nou net terug uit het ziekenhuis na een dag van 09.00 tot 15.00 uur in het ziekenhuis.

Hele traject doorlopen, arts/verpleegkundige/anestisist/foto/bloedprikken/hartfilmpje.

Maar nog geen datum, Bjorn had een TE hoge bloeddruk en dus gaan ze nog niet opereren....

Jee toen hij dat hoorde onplofte die zowat, wat een ellende zeg!

Woensdag naar de huisarts en dan opnieuw na laten kijken als die beter is kan er een datum gepland worden zo niet

moet eerst die bloeddruk onder controle worden gebracht... Dus met andere woorden we weten nog niets..

Na een dag binnen merkte ik niet eens hoe warm het was ;) Poe he.. Levi was de hele dag mee, die heeft zich wel

voorbeeldig gedragen zeg! En wat een bekijks hadden we.. hihi

Geplaatst

Kimmie,

Wat ontzettend balen zeg. Kan me wel indenken hoe frustrerend dit antwoord moet zijn geweest.

Je gaat naar het zh om een datum te plannen, krijg je dit op je bord.

Sterkte!

In het zh met airco zul je inderdaad niet in de gaten hebben gehad dat het buiten heerlijk weer is.

Leuk dat jullie met Levi hebben kunnen 'showen'. Zal onbewust gebeuren, maar toch wel leuk als mensen zeggen dat jullie een prachtig ventje hebben.

Geplaatst

He bah Kimmie wat balen dat er nu nog geen datum is.

Ik hoop maar dat die bloeddruk snel zakt en dat hij een keer geholpen word.

Sterkte

Ik heb ook niet veel door van het mooie weer alleen dat het warm is dat voel ik wel in de kassen maar verder krijg ik het niet zo mee. Ook veel te druk voor haha

Nou wij hebben straks weer een afspraak staan bij de magnetiseur kijken of hij wat met de tp kan ben benieuwd.

Geplaatst

Ja hij heeft mij rustig gemaakt (was ik al wel zei hij maar toch) en ik moet weer komen vlak na de tp dan gaat hij mijn baarmoedermond sluiten en dat moest het hem doen dus ik ben benieuwd.

Ik weet dat het bij een bekende wel gelukt is want toevallig stond dat geboortekaartje daar net op de kast haha.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Maris,

Als je hier een prettig gevoel bij hebt moet je het zeker doen! Je hebt het bewijs dat het goed kan gaan dus nu op de kast staan. Geweldig toch!

Hoe gaat het met de rest?

Het is niet zo druk meer hier.

Geplaatst

hoi meiden

Kimmie wat ontzettend sneu om te horen dat Levi zo´n last van krampjes heeft zeg, jeetje, harde ontlasting is voor ons al lastig maar "begrijpelijk" en we kunnen er evt. nog iets voor poberen te gebruiken maar met zo´n kleintje, echt zo zielig!!!

Dat van die bloeddruk is nou ook nog eens een beroerde situatie, heeft het mogelijk te maken met de toestnad van Levi? dat Björn daar moeite mee heeft, lijkt me niet vreemd nl.

Ik hoop dat het met Levi en je hubbie snel beter gaat en dat er uitzicht kan gaan komen op de ingreep!

Maris wat moet dat warm zijn momenteel in de kassen nietwaar? goh, je eerste echo komt al erg dichtbij en dan de tp, spannend!!!

groot gelijk dat je het met die magnetiseur probeert, het zal zeker geen kwaad kunnen, heel veel succes alvast!!

Wish hoe gaat het bij jullie? het luisteren was weer top las ik, erg fijn, ook dat ze zo meedenkt en meeleeft, zo hoort het nietwaar?

Hier gaat het zijn gangetje, ik houd echt nog volledige bed/bank rust, de warmte kan ik op dit moment niet hebben, dus lig ook niet in de zon te bakken.

de 24w grens komt gelukkig steeds dichterbij, net hoorde ik nog het verhaal van een vriendin, vrouw van collega had met 29w een volledig verstreken baarmoederhals maar is met rust thuis uiteindelijk bevallen met 39w3 d, owwww ik teken ervoor!!!

Mijn man is nu naar zijn broer toe, daar is gisteravond de kleine geboren, onze kleine meid heeft dus een groter neefje....alles is gelukkig goed gegaan, maar manlief wilde mij echt nog niet meenemen, eerst de komende controle afwachten.

ook geen punt, lang leve internet en de fotocameras!

dames, geniet van het mooie weer en de paaseitjes

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Het is inderdaad fijn als de verlosk. met je mee denkt en mee leeft!

We hebben een fijne verlosk.praktijk getroffen.

Er werken 5 verlosk. en ik heb er nu 3 gezien en ze waren alledrie aardig.

Lieve Babeth, ik leef met je mee en inderdaad, de 24 wkn komen erg dichtbij!

Wanneer heb je de volgende controle?

Proficiat met de nieuwe telg in de familie, wat leuk!

Geplaatst

Hoi Wish ,

Een fijne praktijk is heel wat waard, bij de vorige zwangerschap liep ik direct in het zkh maar de dag na de bevalling werd ik thuis nog nagekeken door een vk bij ons uit de buurt, een dag voor de crematie kwam er nog een andere vk uit die praktijk langs, ik was geen "patiënt " bij hun maar was erg blij met hun komst.

De uitbreiding van de familie is idd leuk, ook dat er dadelijk maar een paar maanden tussen zitten.

Dinsdag hebben wij weer controle en nu is het bijna alweer zaterdag..... Schiet wel wat op nu.

Liefs Babeth

Geplaatst

Heer dames, hier even wat druk. We hebben woensdag deel 1 vh kado opgehaald. Is ook meteen voor ons 5 jarig huwelijk in september. Het is een klein kaliber geweer. Ik weet t, de schietsport staat in een slecht daglicht, maar geloof me: ben instructrice, en het gaat bij ons er zeer serieus aan toe. Daarnaast zijn we een kleine vereniging dus kunnen we elkaar goed in de gaten houden.

Deel 2 krijgt manlief morgen: een set poolballen, speciale, uit de vs laten komen, want hier in Europa zijn ze peperduur. Terwijl het notabene een belgisch product is.

Gsprek met de baas gehad, hij gaat me helpen met verder solliciteren, dat scheelt hem natuurlijk ook in de kosten van evt. Ontslag.

Gisteren voor een uurtje naar kantoor in amersfoort mogen rijden, leuk! Vooral dat Vakantieverkeer allemaal!

Vrijdag mag ik waarschijnlijk naar Almere voor overleg, dus ik ga toch stiekem.weer kilometers maken.

Gisteren en vandaag gepoetst, morgen veel bezoek, en de hondjes vinden het leuk om de boel zo smerig moglijk te maken. Ach ja, ze zijn wel schatjes.

Net te horen gekregen dat n nest broer van onze reeds overleden Engelse stafford waarschijnlijk vergiftigd is, en een uurtje of 3 geleden is ingeslapen. Altijd rot! Deze 2 leken ook als 2 druppels water op elkaar, kwa uitzien en doen en laten. Dan doet mijn hartje ook weer even zeer.

Pippe: fijn dat alles schoon is en jullie meteen verder kunnen.

Maris: succes overmorgen met de echo

Babeth: schiet nu op wel die weken. Ik hoop zo voor jullie mee dat je lekker lang t meisje mag dragen.

Ik heb een hoop van jullie overgeslagen, maar dat ga ik komende week goedmaken! Er staat nog een berg afwas en de nog een mand strijk, en eigenlijk is t te mooi weer om iets te doen.....

Dikke knuffel voor iedereen!!!! Xx

Geplaatst

Babeth,

Morgen controle, ik zal aan je denken!

Wat een mooi gebaar van de vk om bij jullie langs te komen terwijl jullie niet onder controle stonden bij hun.

Pippe,

Lieve meid, als ik het forum open denk ik aan jullie!

Knuffel!!!

Lala,

Toe maar, een echte shotgun.

Geloof je zeker wel als je zegt dat je hier voorzichtig mee om gaat, anders zou je het neem ik aan niet aanschaffen.

Vandaag hebben jullie de poolballen ontvangen. En, al mee gespeeld of vinden jullie dit nog zonde omdat ze splinter nieuw zijn?

Na elk spel worden ze denk ik keurig gepoetst en in een doos opgeborgen, of heb ik dit verkeerd?

Poeh hé, dan zit je dus veel op de weg.

Wel fijn dat je baas je gaat helpen, hop naar een nieuwe job!!

Jee, een hond die vergiftigd is en hier ook nog eens aan is ingeslapen. Hoe is dit gebeurd?

Natuurlijk doet dit je zeer!

Hoe gaat het met je moeder?

En met je eigen herstel?

Maris,

Hoe gaat het met jullie?

Ik mag morgen nog één vroege dienst werken en dan ben ik 2 dagen vrij.

Had afgelopen nacht een vervelende kriebelhoest. Zo vervelend dat ik na 2 keer hoesten een braakneiging kreeg.

Heb water op het nachtkastje gezet, maar dit hielp maar voor even.

Pfff, heb elk uur van de klok gezien.

Vandaag overdag ook een paar keer gehad.

Hoop dat dit vannacht niet weer zal gaan gebeuren.

Geplaatst

He bah wat naar Wish ik hoop dat je dat niet weer krijgt. Werk ze nog even morgen en dan lekker genieten van je vrije dagen.

Lala oh ja jullie waren van de schiet sport lijkt me wel een keer heel erg gaaf hoor.

Hoe voel je je verder?

Zoe hoe is het met jou en Duuk?

En de andere dames hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het verder goed morgen ochtend de echo dus ben benieuwd. Heb verder nog geen zenuwen maar dat zal vast morgen komen.

Ik zal morgen direct laten weten hoe het gegaan is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden