Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden,

Ohhhh Kimmie met kippenvel lees ik je berichtje, ik kan me voorstellen dat je moederhart momenteel gebroken is! Lieverd ik neem aan dat je hem regelmatig kan opzoeken? Ik hoop echt dat ze snel een oorzaak en oplossing gevonden hebben, hou jevtaai meid!!

Pleun wat gaat het hard! Fijn dat ie het zo goed doet? Lukt het inmiddels met duimen?

Maris jij hebt vandaag weer een ech hè? Succes!!

Wish het komt bij mij inderdaad door de groei en gelukkig niet continu hoor , dat van jou en lala klinkt veel lastiger !

Lala als ik het zo lees over je wer dan hoop ik des te meer dat je eigen toko snel van de grond komt!!! Dat lange autorijden gaat voor jou niet werken...succes!!!!

Wish hoe gaat het met jou?

Zoé wat Goed dat Duuk het zo lang volhoudt met de helm, voor hoe lang zou hij deze moeten gebruiken denk je? De drukte is bij jullie al iets minder??

Bianca hie gaat het met jou?

Pippe en Lena, ik hoop dat het bij jullie inmiddels wat beter gaat

Liefs Babeth

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och Kimmie toch, wat moet dit ontzettend moeilijk voor jullie zijn.... Ik hoop dat ze snel meer weten en dat jullie jullie mannetje weer snel mee mogen nemen naar huis. Heel veel sterkte!

Maris, hoe is het gegaan met je echo?!

Pleun, wat fijn dat jullie man het zo goed doet! Alleen erg vervelend dat je nog zo'n last hebt van je bekken.

Hier is de rust langzaam aan het wederkeren. Fijn hoor om weer een beetje van je oude regelmaat terug te krijgen! En wij zijn ook trots op Duuk en z'n helm! Babeth, ze zeggen tot hij maximaal 1 jaar oud is. Dus dat valt gelukkig wel mee. En moet eerlijk zeggen dat we ook al verschil zien dus wat dat betreft zijn we blij dat we destijds de knoop hebben doorgehakt.

Hebben jullie nog plannen met koninginnedag?

liefs

Geplaatst

Zoe wat fijn dat hij er zo snel aan gewend is. En tot een jaar valt inderdaad mee.

Ik ga niet veel doen met koninginnedag boodschappen en het huis door werken denk ik haha.

We hebben vanavond bruiloft van een collega dus ga morgen ook eerst uitslapen.

Pippe en Lena ik denk ook aan jullie hoe gaat het nu met jullie?

Ik heb vanmiddag de 3de meting gehad maar het was nog rustig. Alleen het bms was mooi dikker geworden naar 8. Maar nu zit ik met het probleem dta zij zeiden dat ik maandag maar terug moest komen voor weer een meting en nu is normaal gesproken mijn eisprong zondag of maandag dus ik vragen of ik dan voor de zekerheid de testen als vast kon gebruiken dat mocht maar ze verwachte toch nog niks hoor dit weekend, maar ik vertrouw het niet straks ben ik te laat dus ik doe toch maar die testen en zodra die positief is bel ik met DD of het nu zondag is of niet en of Enschede het nu weet of niet.

Sorry moet even klagen hier haha.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Maris, veel plezier vanavond, ik zou ook zeer zeker de ovulatietesten gebruiken voor de zekerheid!

Zoé wat goed en zeker dat jullie het verschil al zien

Pleu wat leuk zeg, dan wordt Stan gedoopt op moederdag, bijzonder, succes met de voorbereidingen!,,

Wij gaan niets bijzonders doen, ik breng nog steeds de meeste tijd op de bank door met een boek, dvd of iPad , mijn man gaat wel even naar de koninginnemarkt in Eindhoven , mijn moeder heeft daar (al jaren) een kraam en kan altijd wel wat hulp gebruiken.

Geplaatst

He Babeth,

Lief dat je naar mij vraagt!

Hier gaat alles goed.6 Mei mag ik eindelijk weer van start.

Dus ben benieuwd!!! Hopelijk kom en blijf ik dan in de uitgerekend Februari topic!

Ik lees nog steeds met jullie mee!Goed om te lezen dat het nog steeds goed gaat allemaal!!

Ondanks dat je natuurlijk veel rust moet houden.Je zit nu in de 24ste week toch!!Joepie!!

Geplaatst

Kimmie,

Och nee toch! Dit zal jullie zeker aan het hart gaan.

Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie kleine knul snel weer thuis zal zijn.

Maris,

Mooi dik bms, toppie!

Ik maakte mezelf bij de eerste twee keer cryo tp ook druk of dat het wel goed gepland zou worden, dus herken je onzekerheid.

Goed van je dat je de ovulatie testen gaat doen en zelf actie zal gaan ondernemen als die positief zou zijn.

You go girl!!!

Bianca,

Joehoe, nog 5 nachtjes slapen en de eerste Deca gaat er weer in.

Succes!

Blijf je hier regelmatig mee schrijven om ons op de hoogte te houden?

Ik ga weer snel aan het werk. Was nieuwsgierig naar wat er geschreven was en moest even kijken hahaha.

Tot snel maar weer.

Hoop dat deze avonddienst snel zal gaan, heb sinds gisterenavond zo'n hoofdpijn en wil geen Paracetamol innemen ofzo.

Veel drinken en mezelf rustig houden is de remedie waar ik me aan wil houden.

Geplaatst

Dank je Wish werk ze vanavond.

Kimmie hoe is het met Levi nu?

Zoe ben jij nog het dorp in geweest?

Babeth hoe gaat het kun je het een beetje vlhouden met het rusten?

Pippe en Lena ik denk aan jullie en wil jullie toch een dikke knuffel geven.

Bianca nog even en je eerste spuit gaat er weer in ik duim heel erg hard voor jullie dat het deze keer helemaal goed komt.

Ik heb vanmorgen zo'n test gedaan en er was een heel dunn streepje te zien dus ik zal er vanavond en morgen weer een doen kijken wat er dan gebeurd.

Ik ben er nu wel klaar voor haha elke keer vrij nemen voor die echo's word ik ook niet vrolijk van.

We hebben gisteren een geweldig gezellige bruiloft gehad waren er pas om half 3 geloof ik weer haha heb me rot gelachen zo leer je je collega's weer op een andere manier kennen.

Vanmorgen lekker huis schoon gemaakt en de tuin gedaan samen met mijn vriend.

Ben nu even bij mijn ouders die vroegen of we mee aten straks lekker pannenkoeken haha.

En morgen doe ik lekker helemaal niks denk ik.

Fijn weekend allemaal.

Geplaatst

He Wish,

Wat saai dat je met koninginnedag moet werken.

Of vind je dat niet erg?

Hopelijk gaat je hoofdpijn snel over!!Waardeloos is dat!

Hoe voel je je verder?

Ik zal tegen die tijd nog wel eens komen schrijven.

Voel me altijd een soort indringster hier ;)!

Nog 5 nachtjes slapen!En dan eindelijk weer!!

Bijna alle meiden die vorig jaar een miskraam kregen zijn nu zwanger,

Dus dat kan dan toch maar 1 ding betekenen??Dat ik ook weer zwanger word!

Goh wat ben ik positief hihi.

@Maris,Hopelijk word je streepje snel donkerder!

Bij mij duurde het 2 dagen voor hij donder was!

En sommige testen gaven helaas altijd een licht streepje maar betekende dus niks.

Welke ovu testen heb je?

Kan me voorstellen dat je het wel zat bent om steeds vrij te nemen.

Kan me wel leukere dingen bedenken om vrij voor te nemen!

Jij hebt tot nu toe al een heerlijk weekend achter de rug!Heerlijk!!

Meiden geniet nog van jullie weekendje!

Liefs Bianca

Geplaatst

He meiden het lijkt wat beter te gaan.

Het spugen wordt weer wat minder, gisteren nog wel bij 1 voeding veel en weer dat stikkende geluid.. Hier was een verpleegster bij gelukkig.

Zijn saturatie en hartslag dalen niet bij dit dus dat is een fijn idee. Maar het blijft een naar en rot gezicht.

Vandaag overdag geen monitor meer, vannacht weer wel. En dan morgen helemaal niet, en dan blijf ik de nacht slapen om te kijken hoe het gaat en of ik

het vertrouw. Dan gaan we dinsdag overleggen over hoe en wat. Mijn verjaardag is dus morgen in het ziekenhuis :(..

Geplaatst

hoi Kmmie

fijn dat het spugen wat minder is geworden maar het klintk toch wel heftig hoor, arm klein ventje!

rot dat je je verjaardag in het zkh. doorbrengt maar fijn voor Levi en je gemoedsrust, alvast gefeliciteerd, het mooiste cadeau voor jullie nu is dat het snel goed gaat met Levi

Bianca, top hoor die positieve gedachte!!! fijn dat je nu wer echt kan gaan starten, heel erg veel succes!!!

Maris, ik hoop dat de test van vandaag een duidelijke naderende ovulatie aangeeft en dat je niet al te veel echo´s meer zult hebben, iig deze week de tp!! heel veel succes

de rust kan ik wel goed volhouden gelukkig, ik heb genoeg afleiding

liefs

Babeth

Geplaatst

Och gossie, Kimmie wat een toestand toch zeg.

Hoop dat het de goede kant in blijft gaan en dat Levi snel naar huis mag.

Ik wil je ondanks dit toch alvast feliciteren met je verjaardag.

Al vier je dit helaas in het ziekenhuis, je zult het er dubbel en dwars voor over hebben.

Succes lieve Kimmie!

Babeth,

Fijn om te lezen dat je genoeg afleiding hebt.

Mag je wel met de hond gaan wandelen, met mooi weer lijkt me dit wel prettig om te doen.

Geplaatst

Kimmie ik duim voor jullie dat het snel nog beter gaat maar wat zielig voor zo´n klein mannetje.

Jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag.

Babeth gelukkig is het nog vol t ehouden.

Wish hoe gaat het met jou dan alweer bijna 15 weken jeetje wat dat gaat hard.

Nou ik heb gister een test gedaan met een licht positief streepje maar vandaag was die er niet meer dus ik snap er niks meer van. Gelukkig heb morgen een echo dan kan ik zien of er wat is of niet is toch wel een keer te hopen.

Ik ga maar eens slapen heb een drukke week voor de boeg met hopelijk een tp en het is moederdag dus zal wel weer erg druk worden op het werk.

Geplaatst

Hoi meiden,

Bedankt voor alle knuffels. Hier gaat het inmiddels weer wat beter. Het is soms nog erg confronterend en die gevoelens moeten

we een plaatsje geven. Het werkt goed mee dat het weer erg goed is en we er samen op uit kunnen gaan.

Koninginnedag heb ik aan me voorbij laten gaan. We hadden afgesproken met een stel dat meteen de eerste ronde zwanger is geraakt. Hartstikke fijn, en ben oprecht blij voor ze, MAAR.... ze gaan ermee om alsof het allemaal 'niets' is. Roken, drinken, moet kunnen toch op Koninginnedag?! Right, niet dus. Zo not-done als je zwanger bent. Vind ik dan.. Lena is wel gegaan, die heeft me dit ook verteld. En ik weet zeker dat er een hoop woede bij mij zou opborrelen als ik erbij was. Het is ieder zijn keus hoor. Maar ik vind het pijnlijk omdat wij er álles aan gedaan hebben om gezond te leven. En voor ons gevoel gaan ze er een beetje 'laks' mee om. Of zie ik dit verkeerd? Is een sigaret af en toe niet erg?

Gezellig dat ik weer begin met frustraties eruit te gooien hé? :toppie:

Wish, fijn dat alles goed gaat! Wanneer hebben jullie die 20 weken echo?

Babeth, 25 weken! Gaat de goede kant op. Ik hoop dat ze nog een paar weekjes bij je blijft zitten!

Maris, op naar de TP! Spannend zeg. Hoe voelt het voor jullie? Spannend? Laat je het op je af komen? Wanneer verwacht je ongeveer de tp?

Kimmie, van harte! En hopelijk knapt Levi snel op.

Bianca, fijn dat je weer bijna kan beginnen! Toi toi toi.

Lala, Hoe is het met jou? Heb ik goed gelezen dat je nog een operatie hebt?

Ben ik nog iemand vergeten?

Wij wachten Lena's menstruatie af en dan gaan we er weer voor..

Geplaatst

hoi dames

Pippe, wat fijn om iets van je te horen en dat jullie er weer voor gaan!! op zich is dat al een hele grote en bijzondere stap.

Ik kan me jullie gevoel erg goed voorstellen hoor met dat stel, ik kan het me ook niet voorstellen!!! ongelofelijk, zelfs nu ik zo´n eind op weg ben ga ik nog niet in een ruimte zitten waar bv. gerookt wordt, ik kan er ook niet over uit maar helaas zitten velen anders in elkaar.

Anderen vinden mij misschien te bezorgd, ja dat kan maar goed, ieder heeft zijn of haar eigen ervaringen.... maar ik snap goed dat het erg pijnlijk voor jullie was en als jij erbij was gewest je wellicht ontploft zou zijn.

Lieverd, veel succes met de komende poging!!!!

Maris wat irritant zeg met die test, getver, ben benieuwd wat de echo laat zien, succes!

Bianca, jouw startdatum komt ook al erg dichtbij, heel veel succes!!

Wish, kan en mag niet echt lopen met de hond, of ik bedoel wandelen, dat is te belastend. Ik loop een enkele keer naar het einde van de straat en dan weer terug.

Ben je nog iets wijzer geworden van je trouwjurk? verwachten ze dat ze die genoeg kunnen uitleggen?

liefs

Babeth

Geplaatst

Pippe,

Wat knap van je dat je hier een stukje hebt geschreven. En voor ons erg fijn om te weten hoe het met jullie gaat.

BAH, BAH, BAH!!!! Ik ga zeker ook ruimtes uit de weg waar gerookt wordt, op straat wuif ik de rook al weg als er iemand voor me loopt met een sigaret.

Roken en drinken is echt niet goed als je zwanger bent.

Ik kan mezelf daar ook 'druk' om maken als mensen dit wel doen tijdens de zwangerschap.

Net als Babeth al schrijft, vind ik het ook een dappere stap om te maken.

Jullie gaan er weer voor! Samen staan jullie sterk en kunnen jullie dit aan!!!

En vanuit dit topic proberen wij jullie zoveel mogelijk steun te geven!

Wij hebben 10 mei 16wkn controle en krijgen dan uitleg over de 20 wkn echo.

Dan zullen we ook een datum af gaan spreken.

Bianca,

Nog 4 dagen......!!!

Maris,

Succes met de echo. Ik duim en duim dat er een eisprong aan zit te komen en dat je bms op en top zal zijn!

Lala,

Druk aan het freubelen en geen tijd voor het forum? Haha!

Babeth,

Ik breng mijn jurk 2 weken voor de bruiloft weg. Er zullen aan de zijkant stukken ingezet moeten gaan worden.

Ik pas er anders echt niet meer in hoor.

Heb je mijn buik gezien in het oktober topic?

Geplaatst

Wish ik ben even je foto gaan bewonderen, het gaat hard hè! Mooi hoor, en stukken ertussen is toch een mooie oplossing ? Het wordt hoe dan ook een plaatje!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Dank je wel lieverds!

Ben vanmiddag geslaagd voor jurkjes voor de bruidsmeisjes, ben er zó blij mee!!!

En mijn nichtjes vonden ze ook erg mooi!

Al gaat het er bij hun voornamelijk om dat de jurk aan de onderkant mooi bol gaat staan als ze een rondje draaien. Hahaha!

Babeth,

Inderdaad, gewoon stukken aan de zijkant ertussen laten zetten is de enige manier om de jurk passend te maken.

Ach, komt wel goed.

Het is een goede coupeuse (schrijf ik dit goed) die mijn jurk gaat vermaken.

Geplaatst

Wow Wish wat heb je al een mooi buikje ik kan me indenken dat de jurk niet meer past haha.

Ik ben echt zo benieuwd hoe je eruit gaat zien.

Op de echo was nu eindelijk iets te zien ik had 2 follikels van 12 en 9 en het bms was nog 8 nu woensdag nog een keer en dan hopelijk een keer de tp het weekend.

Kimmie gefeliciteerd hoe gaat het nu met Levi?

Pippe wat ben ik blij te horen dat het iets beter gaat met jullie ik ga heel erg hard duimen dat het de volgende keer goed gaat.

En met dat roken terecht dat je daar niet tegen kan kan ik ook niet. Ik heb altijd wel gerookt maar vanaf dat wij graag een kindje wilden ben ik gestopt en omdta ik het voor een heel erg goed doel deed had ik er ook geen moeite mee dus ik weet zeker dat iedereen het zou kunnen als ze maar echt willen.

Vanmorgen bij het zh buiten kwam ik ook een vriendin van mij tegen zij is zaterdag bevallen van de tweede maar ze stond wel buiten te roken dan denk ik waar ben je mee bezig zeg wat is belangrijker. Ze heeft gewoon de hele zwangerschap gerookt en ze weet donders goed hoe ik er over denk dus ze zal het niet doen alsd ik er ben maar mooi dat ik vanmorgen betrapte.

Fijne avond dames.

Geplaatst

Maris,

Mooi dat die dominantie follikel 12mm is. Dan is die woensdag hopelijk groot genoeg voor de eisprong.

Moet je 1-malig Pregnyl spuiten om precies de eisprong te kunnen plannen of helemaal geen medicatie?

Het bedje is in ieder geval nog mooi dik voor de cryo's om zich er goed in te kunnen settelen!!!

Geplaatst

Nee geen pregnyl dat wil DD niet hebben. Als het aan mijn gyn hier had gelegen had ze mij wel de pregnyl gedaan, want zij hield ook niet zo van die testen.

Mooie ticker heb je nu haha 15 weken alweer.

Hoe is het met de andere dames?

Ik ga dit weekend weer naar ene uitverkoopdag van gaastra en mcgregor in Waalwijk dus ben benieuwd hoeveel we nu uit gaan geven haha

Geplaatst

Maris,

Het gaat erom dat ze de eisprong hebben opgemerkt, of dit nu met of zonder medicatie zal zijn.

Ze houden je mbv echo's goed in de gaten, dus dat komt helemaal goed daar ben ik niet bang voor!

Met wie ga je daar winkelen?

Als ik met vriendinnen ga winkelen koop ik minder als dat ik alleen ga of met mijn moeder ofzo.

Zonder vriendinnen geef ik mezelf meer de tijd om iets te passen, anders ga ik de kleding keuren die mijn vriendinnen aan doen en gun ik mezelf geen 'pastijd'. Haha!

In ieder geval, veel plezier!

Heb net mijn ticker gezien, vind de foto inderdaad erg mooi die er nu bij vermeld wordt.

Geplaatst

Ik ga met mijn moeder haha maar dit is niet zoals gewoon winkelen want dit is een grote hal waar allemaal buizen hangen met kleren eraan en dan krijg je een grote vuilniszak en dan moet je alles wat jou wat lijkt erin gooien en na de tijd ga je passen en kijken of je het echt mooi vind zo niet dan hang je het gewoon weer ergens neer. Hier krijgen we elk jaar kaartjes voor van mijn tante die heeft daar gewerkt en dat scheelt heel erg in de prijzen. Zo heb ik een zomerjas gehaald vorig jaar van gaastra van €209 voor €25 en dat zijn nog eens leuke prijsjes haha

Maar inderdaad met mijn moeder koop ik ook vaak meer haha.

Geplaatst

Ja Levi is thuis!!

We hebben nu de juiste medicatie en voeding en nu moet het gaan lukken. Spugen is aanzienelij minder. Vannacht in het ziekenhuis wel weer een stik moment gehad, maar ik kon het goed handelen en weet wat te doen. Ook spuugde hij hier veel bij, ze denken dat het een incident is aangezien hij daarvoor 4 nachten goed sliep. Dus met tips/trucs/medicatie en voeding moet het gaan lukken!

Dus we hopen dat het vanaf nu goed blijft gaan. Het blijft eng en niet heel fijn maar ze zeggen dat het niet mis kan gaan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden