Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish, jij vroeg om die buikfoto en ik meen dat Maris ook reageerde van wat een flinke buik al...

klopt, het gaat hard, nu ben ik al niet slank m,aar het gaat vooral hard omdat dit de 2de zwangerschap is (alles is al opgerekt geweest) en ik neem heel veel rust....

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Pippe en lena ik wil jullie nogmaals heel erg veel sterkte wensen.

Ik ben er de hele dag al van slag van bah het is zo oneerlijk.

Wish wat super dat jullie kanjer het zo goed doet en nu lekker genieten.

Babeth dat is vaak wel zo he dat het bij een tweede zwangerschap de buik nog groter word ach ja kun je ook zien dat je zwanger bent.

Mijn vriendin is zo dik dat je pas vanaf een week of 30 echt kon zien dat ze zwanger was, zelf zag ze het natuurlijk wel eerder maar als je haar niet kende zou je het niet gezien hebben haha.

Ik zal me eens gaan omkleden moet zo naar de waterearobic.

Geplaatst

Het is zo onwerkelijk.. We zijn kapot van verdriet.

Het leefde al ruim een maand niet meer. Enkele dagen na onze mooie echo was het al gedaan..

Vandaag is het uit zichzelf losgekomen.. Hoe bizar het ook klinkt, we hebben het zelf onderzocht. We hebben een armpje vastgehouden. Dat denken we en geloven we..

Bedankt voor jullie steun. Ik zal nog meelezen, maar voor nu even afstand van het forum..

Het allerbeste voor jullie, ik meld we weer als het gezakt is...

Een dikke (groeps)knuffel, en hopelijk tot snel.

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Zit hier na het lezen van je berichtje met kippenvel en traanogen.

Wat heftig om jullie klein wondertje te moeten gaan missen!

Hoop dat Lena geen pijnlijke krampen heeft gehad. Het is zo al erg genoeg.

Logisch dat je voorlopig afstand neemt van het forum.

Lieve, lieve meiden, ik denk aan jullie en wil jullie een hartverwarmende knuffel geven!

Geplaatst

Ben toch even aanwezig hier, kan het niet laten.

Babeth,

Bij een tweede zwangerschap groeit je buik inderdaad sneller en je neemt veel rust, dat zal er ook zeker mee te maken hebben.

En wat een prachtig kamertje. Heb dit mijn vriend laten zien en hij vond het ook geweldig mooi.

Maris,

Hoe gaat het met je?

Ik ga nu echt meer proberen te genieten van ons kleintje in mijn buik.

Heb al een paar keer naar de videobeelden gekeken. (heb ik op mijn laptop gezet) kan er niet genoeg van krijgen, zó mooi.

Zoë,

Ben zo benieuwd hoe Duuk zijn helm vindt en hoe jullie het als ouders ervaren.

Hoop dat hij (en jullie) er snel aan gewend zullen zijn en dat Duuk er geen hinder van zal ondervinden en dat het zal gaan helpen. Dat zijn 2 belangrijke dingen!

Heb avonddienst en morgen ook, dus zal nu niet meer op het forum verschijnen voor vrijdagavond of zaterdagochtend.

Geplaatst

Lieve pippe, ik vind het zo verdrietig voor jullie!! Ik kan me voorstellen dat het "goed" voelt dat het spontaan is afgekomen en ik hoop dat jullie wijze van afscheid nemen jullie zak sterken!!!! Neem alle tijd voor elkaar, en nogmaals veel sterkte!!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Pippe en Lena ik vind het echt verschrikkelijk bah wat is het oneerlijk.

Ik wens jullie nogmaals heel erg veel sterkte en neem de tijd om het rustig te verwerken.

Een hele dikke knuffel voor jullie.

Geplaatst

Wish hier gaat het goed ik ben aan het wachten (haha hoezo in eens ongeduldig) op mijn ongi die komt waarschijnlijk zondag dus dan kan ik maandag bellen voor de echo.

Wat goed te horen dat je steeds meer gaat genieten van jullie wonder. Moet je ook zeker doen want het is echt zo.

Zoe hoe gaat het met Duuk en zijn helm?

Vanessa hoe is het met jou en de kids?

En hoe is het met de andere dames?

Fijne avond allemaal

Geplaatst

pippe, Lena,

lieve meiden: een hele dikke knuffel voor jullie. Wat KUT zeg, ik gebruik het woord bijna nooit, maar nu is het wel toepasselijk.

Hou elkaar goed vast, neem alle tijd van de wereld om dit verdriet te verwerken, en sorry voor de late reactie.

Ik ga verder ook niks meer schrijven.. ik kom morgen vroeg nog wel een keertje aanwaaien...

Pippe, Lena,

mijn hart huilt ook een beetje voor jullie.....

xx

Geplaatst

Pippe en Lena, zo'n wondertje wat jullie veel te kort bij jullie hebben mogen dragen. Het is gewoon niet eerlijk. Meiden, heel veel sterkte en een dikke knuffel terug.

Geplaatst

Meiden, ik had (wederom) eerder willen reageren maar de tijd haalt me af en toe in op het moment. Mijn man maakt nog steeds dagan van 12 uur en dan 6 dagen in de week. Is niet erg hoor, nog even 1 weekje doorbijten en dan wordt het weer rustig. Hij baalt alleen van het feit dat hij het 's avonds niet altijd kan redden om op tijd in huis te zijn voordat Duuk naar bed gaat. En dat kan ik me wel voorstellen idd.

Met de helm gaat het super. We moeten het langzaam opbouwen maar hij vind het geen probleem! Dus das wel fijn. Ook voor ons voelt het goed dat we hebben doorgepakt. Ik mocht alleen altijd zo graag door z'n haartjes wrijven en kusjes op z'n hoofd geven en dat wordt nu wat lastiger haha.

Maris, zullen dus hoogstaande gesprekken op de werkvloer zijn met die Poolse dames.;-) Ach ja, als ze hun werk maar goed doen! Oh, en kan me voorstellen dat je ongeduldig bent! In gedachten draag je jullie cryo alweer bij je of niet?!

Wish, goed meid. Probeer te genieten! Wat gaaf trouwens, hebben jullie bewegende beelden van jullie beeb?

Lala hoe is het met je?

Babeth, das een goed teken dat je buik zo mooi groeit. Groeit jullie meisje ook goed!

Meiden, ik ga slapen. Welterusten

Geplaatst

Hey dames,

ik was gisteren even goed uit het veld geslagen door pippe en lena's verhaal en verdriet.....

Maar voor de rest gaat het redelijk. Gisteren is de wortelkanaalbehandeling af gemaakt, en dus had ik gisteravond weer fijn pijn in mn mond, maar voor de rest wel goed.

Van de operatie heb ik weinig last gehad, ook weinig bloedingen, dus ik ben eigenlijk aan het wachten tot mijn ongesteldheid doorbreekt. Dat zal elk moment zijn nu.

Ik heb van mijn moeder haar lockmachine gekregen en vandaag een hoop lapjes mee gekregen, dus ik kan van de week écht meters gaan maken (of massa's tutteldoekjes hhahaha)

Het werk: ach, het zat er aan te komen, waar ik een beetje op hoop, is dat mijn huidige werkgever wil meewerken aan mij introduceren bij een bedrijf hier in t dorp. Bijna zelfde werk, alleen heb ik wellicht te weinig ervaring. Even kijken of mijn huidige werkgever er iets aan kan doen (2-3 maanden op proef bijvoorbeeld). Zou wel fijn zijn, is aan de andere kant van t dorp, en kan op de fiets (mij kennende zal t een brommertje worden hoor!).

Dat geeft me wel meer tijd om thuis te kunnen knutselen en de webshop op te bouwen. Dát gaat komende 2-3 maanden écht wel lukken hoor! Maar we zien wel.

Groente tuin schiet al op, ik lig aardig op schema, manlief is een nieuw stukje om aan t spitten voor de rest wat er nog in moet (bonen, courgette e.d.)

Het gaat dus eigenlijk wel goed hier.

Zoë fijn om te horen dat Duuk zijn helm geen probleem vindt! En hou vol hoor! Nog een weekje en je hebt je man weer terug! hahaha

MAris: ik heb mijn rekening van de cryo's ingediend bij de ziekenkostenverzekering (FBTO) en die gaan opnieuw beoordelen of ze gaan betalen. Ze dachten nl dat het een hele nieuwe poging was, en dan zou ik weer verwijsbrief e.d. moeten opsturen. Ik gok erop dat t betaald wordt, maar zo niet, ook geen ramp.

Ik denk overigens dat ik ook ergens tussen vandaag en maandag ongi moet worden, jammer dat ik besloten heb deze maand over te slaan, anders konden we carpoolen ;-) hahaha

Tot zover even! Is relatief druk hier, met moestuin en 3 wasmanden strijk, dus ik weet niet wanneer ik me weer meld hier. Zal nog voor maandag zijn hoor!

Ow.....vandaag met mams naar kapper geweest. Allebei een stuk korter en ik een stuk roder! Zelfs manlief moet even wennen aan t rode haar!

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Maris,

Geloof goed dat je wat ongeduldig aan het worden bent.

Maar dat vind ik een goed teken! Je bent er dus echt aan toe om weer een stap te gaan wagen!

Wat ga ik met je mee leven tijdens het spannende wachten etc.

Zoë,

Fijn om te lezen dat Duuk zijn helm goed verdraagt. Inderdaad jammer/vervelend dat je hem dan niet meer zo vaak door zijn haren kan aaien.

Jeetje zeg, je man nog steeds zo veel aan het werk. Heftig voor jullie hoor!

Natuurlijk vindt je man het vervelend om niet altijd op tijd thuis te zijn voor zijn knul en zijn lieve vrouw!

Wij hebben elke echo een filmpje gemaakt, maar die zet ik niet op dit forum. Wij praten erop en dat vind ik privégegevens die ik liever niet op het forum zet.

Hoop dat jullie dit begrijpen!

Zal zsm weer een foto plaatsen van de laatste echo.

Lala,

Meisjes met rode haren, die kunnen kussen dat is niet mis!!! Hahaha!

Ik ga voor je duimen dat je huidige werkgever een goed woordje voor je zal doen!

Hoop dat je lichaam van alles snel en goed zal gaan herstellen en dan op naar de cryo's!!!

Ik ga zo lekker naar bed. Heb een drukke avond dienst gehad en kan dan nooit meteen naar bed als ik thuis kom.

Even relaxen achter de laptop of t.v met een glaasje fris. (voorheen een heerlijk wijntje haha)

Geplaatst

Hoi dames ik wou even zeggen dat mijn duivels doorgebroken zijn dus ik ga maandag bellen voor een echo dat zal ongeveer dinsdag of woensdag na pasen zijn en dan rond koninginnedag de tp hopelijk.

Ik hoop zo dat ze goed ontdooien dat is echt nu voor eerst mijn grootste angst.

Haha mijn vriend is net weg en die weet het dus nog niet eens maar ook die zal voor het eerst blij zijn dat die (zo noemt hij ze) verrekte duivels er zijn haha.

Hoe is het verder met iedereen?

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Maris,

Fijn dat je morgen mag bellen!

Ik herken het zeer zeker dat je angst hebt dat de cryo's niet goed ontdooien.

Dit heb ik ook elke keer gehad.

Het is ook spannend, hier hangt een tp van af, logisch toch.

Je wacht al zo lang op jullie cryo's.

Ik ga voor jullie duimen dat weet je en nog veel meiden met mij van dit topic!

Hier gaat het goed.

Heb vandaag een zwangerschapsbroek aan, die ik van een vriendin heb gekregen. Hij zit niet zo super, maar prettiger dan mijn eigen broeken.

Met een smalle buikband. Niet zo één die je tot je borsten omhoog kan trekken. Haha!

De band zit nog onder m'n navel.

Ga morgen samen met mijn vriend even naar wat winkels in de buurt, kijken of ze een leuke broek hebben.

Net als Maris vraag ik me ook af hoe het met de rest gaat.

Fijne dag!

Geplaatst

Dank je lieve wish ik hoop dat dat duimen mij ook gaat helpen.

Haha er zal vast een broek komen wat je wel lekker gaat zitten haha. Ik ben wel benieuwd naar je buik haha.

Fijne zondag allemaal

Geplaatst

dames na al het verdrietige nieuws van pippe

wil ik jullie toch ook nog even laten lachen

hier een filmpje van stan die probeert te duimen maar nog geen beste hand oog euhhh mond coordinatie heeft

let maar niet op het gegiebel op de achtergrond dat ben ik met een enorm hese stem en mijn schoonmoeder die staat te strijken

Geplaatst

Haha Pleun wat een lekker ding.

Echt lachen

Ik ben aan het bellen voor een echo afspraak maar er zijn nog 3 wachtenden voor mij zo irritant

Geplaatst

Pleun,

Wat een schatje! En boos worden omdat het niet gaat zoals hij wil.

Mijn vriend moest er ook om lachen, vond het ook zo grappig.

Maris,

En en? Afspraak gemaakt?

Geplaatst

Hoi dames,

Maris ik las dat je ongi doorgebroken is, wat fijn! Nu weer in de race, jeetje meid wat spannend! Tuurlijk is het wel of niet goed ontdooien je grootste zorg, komt Goed meid!

Lala bij jou komt echt alles tegelijk nietwaar? De wortelkanaalbehandeling er weer bij. Gelukkig gaat je herstel van de poliepingreep voorspoedig! Wanneer verwacht jij nu je menstruatie?

Wish geloof me er komt een moment dat je blij bent met een broek met brede rand hihi...

Dadelijk gaat het echt ineens hard.

Had je het nog geregeld gekregen dat je wekelijks het hartje kan gaan beluisteren?

Kimmie hoe gaat het met Levi ? Houdt hij zijn voeding nu wat beter binnen? Ik hoop het zo!

Lieve pippe, hoe gaat het bij jullie? Krijgt Lena nog wel een nacontrole? Wel belangrijk hoor, hoe moeilijk dat ook is.....sterkte meiden!

Pleun ik ga dadelijk proberen het filmpje te bekijken via de iPhone, ik ben erg benieuwd!!!

Hier is geen nieuws , vandaag 23 weken dus nog een zeer belangrijke week te gaan. Ons meisje blijft flink aan het gymen ( dat heeft ze niet van mij) ...

Geplaatst

Maris! Goed joh! Super duper! Tja....als ik had gebeld, dan zaten we waarschijnlijk maandag allebei te wachten op een echo. Hier zaterdag ongi geworden, dus ik baal best!

Ik ga heel hard voor je duimen dat de cryo's lekker ontdooien en dat je lekker over een kleine week of 4 kunt zeggen dat je zwanger bent.

FBTO vergoed invriezen van emmies niet. Dus maar goed dat jullie nu gaan voordat de rekening op de mat valt.

Babeth, zaterdag dus ;-) Maar ik mag nog een volle week niet zwemmen, sauna of badderen, dus ik zal dan ook maar een maandje de behandeling doorschuiven. Over een week of 4 ga ik DD bellen dat ik er weer aan kom. Ik heb overigens van de echo en t gesprek met dr.S geen rekening gehad. Die van: "ga maar naar huis, je hebt poliepen" echo.

Maar het gaat goed hier. Wel alles te gelijk, maar ach, daar wen je ook wel weer aan. hahaha

Nee, gelukkig heb ik overal weinig last van nu. Het weghalen van de poliep zou wel voor minder bloedverlies bij ongi zorgen, nou........dáár merk ik nog helemaal niks van! Dju....weer vanouds veel. Maar goed, wie weet...

Voor de rest wel rustig. Morgen een gesprek met de baas, hoe we (lees ik) nu verder moeten. Dat houdt me wel even bezig, maar verder ook niet.

Manlief morgen jarig! En tjonge, dat is nu de enige dag in de afgelopen 4 maanden dat ik weg moet om te werken. Triest he?

Zal hem maar een cake bakken, misschien vind hij het dan minder erg.

Woensdag gaan we zijn kadootje halen. Ik hoop dat kadootje deel 2 morgen bezorgd wordt.

Voor de rest: veel genieten van t mooie weer ;-)

Pleun: geweldig!! Leuk hoor! ik moest best lachen ja!

Pippe, Lena, hoe is t nu? Ik denk aan jullie!

Wish: inmiddels al broeken gevonden? hihi. Lijkt me super om daarvoor te kunnen shoppen. ;-)

Tot zover weer!

Dikke knuffel voor iedereen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden