Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi dames

Vanessa wat een situatie zeg, ik zat met open mond je berichtje te lezen. Ik kan me voorstellen dat je het liefste hebt dat de zakelijke verbinding verbroken wordt, echt niet te geloven. zij beseffen duidelijk niet hoe rijk ze zijn!!! ik heb er geen woorden voor......dat ze uberhaupt dergelijke uitspraken durve te doen!!!

Fijn dat de band met jouw ouders zo goed is wat zullen je jongens er prachtig uitzien met de doop!

Bianca, de eerste spuit weer gezet? vandaag mag jij weer beginnen nietwaar? heel veel succes!

Maris, de eerste stap zegt misschien nog niet heel erg veel maar, toch belangrijk: zonder de eerste geen tweede toch? heel veel succes maar het komt wel goed, op naar een mooie tp!!

Wish bedankt voor je lieve woorden, inderdaad deze momenten zijn weer heel intens zeg maar. Het kamertje wordt wel echt nu pas aangepakt, met de jongens waren we er nog niet aan begonnen, het plan voor uitwerking was er wel maar we wilde beginnen als de badkamer klaar was.... Achteraf voelt het wel beter dat we hun kamertje nog niet klaarhadden en dat we dus ook niet " hun style" hoeven over te schilderen.

Vandaag is mijn man begonnen: voorstrijken, gaatjes dichtmaken en morgen wordt er geschilderd, ik kijk er echt zo enorm naar uit!!

Zoë,Lala en Pippe, hoe gaat het met jullie?

liefs

Babeth

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Babeth,

Klopt vanavond gaat de eerste spuit erin!

Word weer spannend!Heb er erg veel zin in alhoewel het wel dubbel is aangezien het de allerlaatste behandeling is voor ons.

Lees dat het met jou opzich goed gaat!!Bijna de 26 weken wat een mijlpaal voor jullie!

Nu lekker met het kamertje beginnen!Heerlijk!

Geniet er van want je hebt het verdiend!

Liefs Bianca

Geplaatst

Ohhh Bianca wat extra spannend zeg, fijn dat je toch zo positief klinkt!!!

Je hebt het over de laatste poging, is dat wat het zkh aangeeft of jullie eigen keuze/ grens?

Geplaatst

:confettistars:Yes dames tot nu toe zijn mijn kanjers goed uit de vriezer gekomen.

Nu morgen ochtend nog een keer bellen maar dan zijn we al onderweg dus het MOET gewoon goed komen dit keer. Ik belde net mijn vriend en hij was echt helemaal door het dolle heen haha.

We moeten morgen trouwens direct na de tp naar die magnetiseur dus ben benieuwd.

Bianca klopt met zo´n baas heb je wel afleiding haha maar voor jou word het nu ook spannend op naar vanavond zou ik zeggen.

Babeth bijna 26 weken ik kan me indenken dat je er echt naar uitkijkt dat het kamertje dadelijk klaar is waar jullie meisje heerlijk kan slapen.

Fijne middag allemaal ik ga maar eens heerlijk van het mooie weer genieten. Ik had anders namelijk een echo gehad en aangezien die niet door gaat heb ik toch maar lekker vrij genomen even lekker de laatste dingetjes in huis doen zodat na morgen mijn vriend dat kan doen haha

Geplaatst

Maris Goed geregeld en vanaf morgen alles in de zen-stand! Wat fijn zeg, de eerste horde hebben ze mooi doorstaan, nu op naar morgen, komt goed hoor!!!

Geplaatst

Maris,

YES, YES, YES!!!!

Jullie toppers gaan ontzettend hard hun best doen zodat ze bij jou mogen komen zitten.

Op de plaats waar ze horen te zijn!

Ben zo blij om te merken dat je er helemaal klaar voor bent. Ik voel je positieve energie door het scherm van mijn laptop heen komen.

Babeth,

Morgen zal er dus geschilderd gaan worden, dan zal het kamertje voor jullie prachtige meid werkelijkheid gaan worden.

Plaats je na het schilderen wat foto's, ben zo benieuwd naar de kleuren!

Je hebt roze en roze, daar zit veel verschil in.

Bianca,

Vanavond de eerste spuit.

Heel veel toi, toi, toi voor deze poging.

Zal zeker 'anders' voelen omdat dit jullie laatste poging zal gaan worden.

Succes!

Pippe,

Gewoon even een hele dikke knuf voor jou!!!

Geplaatst

Hoi Babeth,

Nee is onze eigen grens.

We hadden vanaf het begin af gesproken alleen maar de 3 vergoede pogingen te doen.

Maar nu ik wel zwanger ben geweest van de 2de icsi voelt het zo anders.Mocht ik van de 3de poging niet zwanger raken zou ik zelf wel een poging willen betalen.Moeten dan wel sparen maar goed maakt me niet uit.Dan maar over een half jaar verder.

Maar mijn vriend heeft er geen zin meer in,Ik begrijp het wel maar ik kan me alleen maar af blijven vragen wat als ik niet zwanger word en we geen 4de poging gaan doen.Ik ben nog maar 26 en mijn vriend is 43 behoorlijk leeftijds verschil dus.

En mijn wens is zo groot dus word dan erg moeilijk.

Maar ik blijf nog steeds positief!!In februari ben ik gewoon uitgerekend ;)

@Wish dank je wel!

Hoe gaat het met jou zwangerschap?

@Maris,Wat een super nieuws meid!Op naar morgen!

Heb je alle planten nog kunnen doen of zitten de polen nu jou werk te doen ;)

Geplaatst

Lieve Wish dank je wel ik ga jou gewoon volgen over twee weken met een vette positieve test.

Bianca dank je haha nee heb de Polen het werk laten doen want was lekker vrij.

Moest er ook wel om lachen want ik moest vaak naar het zh voor een echo en nu dachten zij dat ik een of andere ziekte had ofzo want ze hadden echt zoiets van de week van alweer naar de dokter dus heb ik ze maar uitgelegd wat er was, nou dat heb ik geweten ik mocht niks meer van ze haha wel heel erg lief, maar ze begrepen niet helemaal dat ik pas morgen de tp heb.

Maar ze gingen voor mij duimen en bidden.

Heel goed dat je zo positief bent jij gaat ook gewoon in februari moeder worden en ik in januari gaan we gezellig kraamschudden volgend jaar.

Succes vanavond

Geplaatst

Bianca ik begrijp het, en dat je juist niet zomaar kan stoppen vanwege een eerdere zwangerschap klinkt erg begrijpelijk! Maar wat je zegt, nog niet te ver op het eea vooruit lopen, het moet gaan slagen nu!! Veel succes!

Maris voor jou nog een spannende avond.... Ik duim voor je

Geplaatst

Dank je Babeth ik heb hier mijn kaarsjes ook al aan het branden (zijn op baterijen van de action haha) maar ze staan bij het mariabeeldje van mijn oma (heeft ze uit lourdes mee laten nemen)

Ik ga zo naar bed daar kijk ik nog even as the world turns en dan ga ik proberen te slapen.

Moest me vanavond nog wel even in een bocht wringen want we waren even bij mijn schoonmoeder en ze vroeg of ik een wijntje wou hebben (meestal drink er dan wel 1) maar ik wil dat nu niet meer en ze begon zo van ach neem er toch eentje, maar zij weten het niet dat we morgen naar DD gaan want dan krijgen we toch maar commentaar. Dus ik moet nog even wat bedenken voor zondag want ik wil ook geen groene thee meer dat schijnt slecht te zijn voor de innesteling en normaal drink ik alleen maar groene thee haha.

Welterusten allemaal

Geplaatst

Goedemorgen meiden

ik kwam even kijken voor een bericht van Maris, geen bericht is goed bericht dus je bent vast onderweg naar DD!!!

tsja wat de thee betreft, zeg je toch gewoon dat je nogal last hebt van je darmen en dat de groene thee niet echt helpt het te herstellen? of zou ze daar niet intrappen haha, heel veel succes, ik hoop dat er 2 cryootjes mooi zijn gaan doordelen!

Kimmie, ik zag net in het tijdschrijft Wij een artikel staan over harde ontlasting, ik moest direct aaan de kleine Levi denken.

Misschien is het middel Kindicol iets? is een homeopathisch middel (VSM)

www.vsmkind.nl/kindicolactie

dames, ondanks dat het zondag moederdag is, zelf ervaar ik die dag met behoorlijk gemengde gevoelens, wens ik jullie een fijn weekend, ik hoop dat de zon de dag minder rot zal maken...

sterkte en liefs

Babeth

Geplaatst

Ow Maris,

Wat hoop ik dat er een tp zal zijn vandaag!!!!!!

Lieverd, heel veel succes!!!

Babeth,

Natuurlijk ervaar jij morgen als een beladen dag.

Ik wil je daarom ook een hele dikke knuffel geven!!!

Ik ga nu met mijn moeder op pad. Gaan kleding kopen voor onze trouwdag.

Eerst even samen wat drinken en lunchen en dan aan de slag.

Ik zal haar eens laten weten dat ze met mij naar de winkel is geweest. Haha!

Nee, ik wil dat ze er mooi en stralend uit zal zien op onze huwelijksdag!

Geplaatst

Hoi dames ik wou ff laten weten dat ik 1 topper aan boord heb de andere had het niet gehaald maar gelukkig deze wel

Ik zal later wel even uitgebreider reageren

Wish veel plezier

Geplaatst

Dank je wel Babeth we zijn net terug van de magnetiseur en hij heeft mijn baarmoedermond gesloten en het bms nog dikker gemaakt zodat ie beter kon gaan plakken dus ik ben benieuwd.

We zien het over 2 weken ik mag de 21ste testen als ik dan nog niet ongi ben want die verwacht ik de 20ste.

Geplaatst

Lieve Maris,

Helaas heeft 1 cryo het niet gered, maar diegene die je nu bij je draagt is zeker te weten een supertje!!!

Heb je te horen gekregen hoever de cryo was doorgedeeld? Niet dat dit alles zegt, maar dat weet je zelf ondertussen ook wel.

Ik vond dit altijd wel prettig om te weten, hoeft natuurlijk niet voor iedereen te gelden.

Heel veel succes!!!

Ik gooi 'm er meteen in!!!!

:wav::wav:

We zijn geslaagd om een hele mooie jurk voor mama te kopen. :happydance:

Met een bolerootje erop voor de wat gekleede gelegenheid in het gemeentehuis en felicitaties.

Geplaatst

Wat mooi dat ze een mooie jurk heeft gevonden jullie zullen allemaal vast stralen die dag

Dank je wel hij was 4 cellig en hij was 1cellig de vriezer in gegaan dus voor dag 2 was hij vqn goede kwaliteit

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden