Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris, super zeg! 2 dagen is een start en dan ook nog voordat je de cursussen al gedaan hebt! Fijn hoor!

Wish: klinkt goed dat spartelen! Hihi

Vandaag even naar een collega in venlo, kijken of hij me kan helpen met mn probleem, ben er al 3 weken mee aan het stoeien en kom geen stap verder! (zucht)

Morgen is oplevering, dus t MOET af.....

Zodra ik wat hoor, dan jullie ook! Enne, bedankt voor t duimen, al zou t niet helpen, het geeft mij wel een goed gevoel dames.

Dikke knuffel!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Hier zitten we weer in de ww. Dit keer maar 1 eitje. Echter ben ik niet zo te spreken over

de gang van zaken dit keer. Er liep ook een nieuwe arts mee, ik weet niet of het daar aan ligt.

Op maandag hadden we FM meting (14mm), en toen werd er gezegd, vrijdag IUI. Kreeg een beetje het gevoel alsof

het natte vinger werk is. normaal krijgen we altijd een controle echo de dag voor IUI. Nu was het gedaan op basis van berekening. Zucht. Voor ons voelt het bij voorbaat al mislukt.

Lala, ik duim ook voor je mee, hopelijk donderdag de tp!

Maris, gefeliciteerd met je baan!

WIsh, alweer 23 weken, gaat snel! Hoe voel je je?

Geplaatst

Lala,

Hoop dat je snel wat meer weet.

Natuurlijk blijven we voor je duimen!!

Pippe,

Wat naar dat je het gevoel hebt dat er niet goed gekeken wordt naar de eisprong etc.

Heb je dit al eens aangegeven bij de gyn?

Lees vaker dat je dit gevoel hebt en dat is niet prettig voor jezelf en voor Lena.

Heeft Lena verder geen ovulatietesten gebruikt?

Heb echt met jullie te doen als ik je berichtje lees. Dit gevoel moet je niet hebben.

Je moet er positief in kunnen staan en op deze manier (zoals er gehandeld wordt) kunnen jullie dit niet.

Lieve, lieve meiden, weet dat het moeilijk is, maar probeer toch vertrouwen te hebben in de gyn, hij/zij zal echt niet mbv 'natte vinger werk' een IUI uit gaan voeren, hier is het te kostbaar voor toch!

Om reactie te geven op je vraag, voel me prima. Heb soms wat 'last' van m'n banden en stuitje, maar dit hoort erbij.

Zoë,

Hoe gaat het met jullie?

Hoe verlopen de controles van Duuk zijn hoofd, heeft de helm het gewenste effect?

Hoop van wel!!

Geplaatst

Pippe! Wat fijn wat van je te horen! Minder fijn dat je geen vertrouwen er deze poging in hebt. Probeer je t wel? Ik bedoel: als ik een terugplaatsing kan krijgen deze maand (op dag 19!!) dan gaat vrijdag jullie IUI ook best goedkomen! Toch?

Overigens: van ons is nog niet zeker hoor, heb nog niks gehoord van DD

Maar ik kan je wel begrijpen, ik belde gisteren met DD ook omdat ik dacht dat deze poging écht al afgeschreven was, en uiteindelijk ben ik toch nog positief verrast door hun.

Ook begrijp ik dat jullie er steeds minder in geloven, de zoveelste poging IUI. Ik wou wat er wat was waardoor ik jullie moed in kon spreken, maar ik kan de woorden helaas niet vinden.

Een dikke knuffel dan?

:hugg:

Geplaatst

Nee, misschien is het ook geen natte vinger werk, maar dat gevoel werd ons wel gegeven.

Ovu testen worden maar niet positief, dus we gaan steeds voor de echo's. We hadden hierdoor al eens

een poging gemist.

We hebben tegen elkaar gezegd, dat we na deze poging een gesprek willen. En het liefst met dr. R. Toch het gevoel

alsof hij er sneller wat 'druk' achter zet. Zonder hem hadden we nu nog doorgesudderd zonder clomid. Hij kan ook niet

in zijn vingers knippen. Maar misschien kunnen we ondersteuning krijgen met de welbekende bollen oid.

Daarbij vinden we het ook vreemd dat niet alle artsen op 1 lijn zitten, bijvoorbeeld met het aantal prengyl. Kleine dingen allemaal misschien, maar voor ons wordt elk klein dingetje steeds groter...

Geplaatst

Lala, we hebben de IUI doorlaten gaan hoor. Die was afgelopen vrijdag. Met met mixed feelings.

Elke poging nemen we, maar het gevoel erbij is niet goed. En ik ben misschien een beetje gek, maar voor ons

kan een poging pas slagen, als we zowel fysiek als geestelijk in topvorm zijn. Gevoelsmatig dan, want wie weet is

het deze 'voor ons bijna kansloze' poging wel gewoon raak!

Ik hoop voor je op goed nieuws straks! Ik duim met jullie mee hoor, ook al ben ik wat stiller. Krijg je het vandaag te horen?

Wanneer gaan ze ontdooien?

Geplaatst

Pippe,

Begrijp je laatste zin helemaal. (dit hebben wij zelf ook zo ervaren...)

Vraag inderdaad een gesprek aan met Dr. R en praat er met hem over.

Wil jullie wel heel veel succes wensen voor deze poging!

Dikke knuf!!!

Geplaatst

Ja, dat snap ik wel Pippe, dat elk klein ding nu een groot ding wordt. Ik hoop dat jullie gesprek meer duidelijkheid gaat geven en vooral ook meer vertrouwen. Zou t zeker gaan doen, dat gesprek en ook zeker alle kleine/grote dingen op tafel gooien!

Geplaatst

Pippe, ik snap het, moest gisteren dan ook even snel schakelen van "deze poging gaat niet door" tot "dju, auto springen, bloedprikken en donderdag de TP"

En dat wat stiller snap ik ook hoor! Ben zelf ook een paar maandjes weggeweest en een paar weekjes wat stiller.....

Als het goed is, hoor ik vandaag/vanmiddag ergens wat de uitslag is van t bloedonderzoek en gaan ze vandaag de opdracht geven tot ontdooien.

Aangezien ik morgen écht niet naar DD kan rijden, zit in Almere, en nogal druk bij een klant, zal de TP dan donderdag zijn. Met geluk pas ver in de middag, heb donderdagochtend ook een gesprek met mijn toekomstige manager, en eerlijk gezegd wil ik deze hele poging op het werk niet bekend maken. Dus, ik hoop dat ik dan van Amersfoort uit naar DD kan rijden donderdag. (Gelukkig is mn nieuwe standplaats Weert........da's iets dichterbij ;-) )

Geplaatst

Okay, had dus toch gelijk: deze maand niet! :)

Eisprong inderdaad geweest, maar te "link" / laat om alsnog te ontdooien en de TP door te laten gaan.

Komende cyclus: echo op dag 12, en evt. bloedprikken die dag. Wel bij een duitse arts, want dr. S gaat op vakantie!

Dus.....op dag 1 weer bellen met DD.

Zo, nu ga ik inpakken........letterlijk.........oplevering bij klant moet morgen om 10 uur gebeuren, maar ik heb nog niks, omdat ik niks kan maken op mijn systeem. Oplossing: Morgen vroeg heeeel vroeg beginnen bij klant en het daar gaan bouwen.

Heb hiervoor wel een hotelovernachting voor vandaag en morgen geregeld. Zodat ik morgen inderdaad lekker vroeg kan beginnen.

Vanavond na het poolen rij ik richting Almere. Mocht het heel slecht weer zijn, heb ik tenminste alle tijd om daar te komen ook.

Tot zover dan.

Groetjes!

Geplaatst

Hoi meiden,

Lala jammer dat jullie echt te laat waren, Goed dat er geen risico genomen wordt! Succes met de oplevering bij de klant en doe voorzichtig, er zijn erg slechte weerberichten voor vanavond.

Pippe wat ellendig als je je niet prettig voelt bij een poging! Ik zou dan denk ik ook echt een afspraak proberen te maken met dir dr. r. Het is al beladen geniet, maar wie weet is het deze keer raak, net als je het echt niet verwacht!

Kimmie fijn dat het Goed gaat thuis en dat er een dame van het consultatie buro komt!

Maris gefeliciteerd met je leuke nieuwe baan, Goed joh! En dan nog een opleiding erbij, echt super! Veel succes

Wish het schiet al op bij je hè? Heerlijk.

Geplaatst

Lala wat k_$&_$%%t dat jullie toch te laat waren maat gelukkig heb je wel bloedgeprikt zodat ze het met zekerheid kunnen zeggen en niet dat er straks een ontdooiing was terwijl het eigenlijk te laat was, maar goed dan is het nog wel een klap weer.

Misschien is het wat om de volgende keer s´morgens en s´avonds te testen dan weet je zeker dat je hem niet mist.

Succes met de oplevering.

Pippe heel veel succes met de ww maar wat rot dat jullie niet zo positief zijn, maar het kan alle kanten uit.

Ik zou ook wel een afspraak maken die arts als je daar beter bij voelt en eens goed overleggen.

Heel veel succes mijn duimen draaien.

Wish wat fijn dat je hem of haar zo goed voelt ik zag op de hyves een hele mooie buik tevoorschijn komen.

Dank je dames ik ben ook wel echt heel blij met dit werk en heb er echt zin in. Morgen heb ik een gesprek en dan hoor ik meer over de opleiding enz en maandag kan ik al beginnen dus dat is helemaal mooi.

Maar jeetje wat is het warm he echt niet normaal meer en dat slechte weer gaat hier geloof ik weer eens niet komen en nu hoeft het geen noodweer te zijn maar iets koeler door regen mag van mij wel haha ik moet ook nog klootschieten straks. Maar ik heb al 2 flesjes water in de vriezer liggen voor straks want ik denk dat ik die wel kan gebruiken haha.

Fijne avond dames.

Geplaatst

Lala,

Flink balen dat het niet door gaat!

Heel veel succes met de oplevering, zal flink aanpoten worden om het af te gaan krijgen. Succes!!!

Hier is het 'noodweer' wel meegevallen kan ik zeggen.

Wat windstoten en flink regen.

Babeth,

Vind het zelf ook opschieten.

Had vanmiddag geteld hoeveel weken ik nog moet werken voordat ik verlof krijg.

Nog maar 13 weken te gaan.

Hoe gaat het met jou en jullie meisje?

Maris,

Morgen weet je nog meer over hoe en wat. Laat je dit aan ons weten?

Succes met het gesprek!

Hoe is het met klootschieten gegaan?

Op de afdeling was het 27 graden.

We hebben klimaatbeheersing maar die blijkt niet goed te werken. Volgens ons (personeel) werkt die helemaal niet!

We zijn er vorig jaar ook al over aan het klagen geweest.

Heb opzich wel prettig gewerkt, cliënten die we op dit moment hebben zijn niet 'zwaar in zorg'.

Geplaatst

Jeetje Wish als het ondanks dat ding nog 27 graden is dan werkt hij inderdaad niet.

Nou moet ik zeggen dat ik gisteren liever binnen zat dan buiten terwijl het hier binnen ook 27 graden was maar dat was al een hele verkoeling haha.

Maar nu is het hier weer 26 graden en dan buiten ik dacht dat het minder werd maar ja zolang ik er nog tegen kan zal ik niet klagen haha.

Hier is het ook wel mee gevallen volgens mij of er moet vannacht nog heel wat gebeurd zijn maar alle planten staan nog dus een windhoos is hier niet geweest alleen een beetje regen, bliksem en 1 knal geloof ik en een beetje wind maar dat was wel even lekker.

Ik zal vanmiddag wel laten weten hoe het gegaan is maar het zal vast goed komen want de ouders willen mij hebben dus dan moet het gastouderbureau mee werken lijkt mij.

Geplaatst

Lijkt mij ook logisch dat het bereau mee moet werken als de ouders je willen hebben om bij hun te komen werken.

Succes!

Geplaatst

Ik heb vanmiddag het gesprek gehad met het gastouderbureau erbij en dat ging goed. Ik ga heel erg druk worden de komende 2 maanden haha ik moet in die tijd een diploma halen echt heel veel werk maar wel heel erg leuk. Die vrouw was ook heel erg enthousiast.

Maar goed ik heb er zin in dus dat is al goed.

Geplaatst

Maris proficiat, een opleiding voor je droombaan, super en wie weet kun je het/ wil je het tzt nog uitbreiden?

Onze overbuurvrouw is ook gastouder, erg keuk om te zien, zeer leuk contact met de kinderen maar ook met de ouders!

Wish het gaat hier goed hoor, ik merk echt dat het lichamelijk zwaarder wordt, houdt echt vocht in mijn voeten/ enkels en handen vast en krijg snel flinke rugpijn als ik rechtop sta maar dat is allemaal bijzaak......de kleine doet het goed, mijn bloeddruk blijft mooi dus helemaal top! 11-7 de volgende controle en tevens de laatste proluton-injectie.

Jouw verlof begint over 13 weken? Heerlijk, lekker aftellen! Hoe gaat het met de babykamer?

Liefs Babeth

Geplaatst

Maris,

:confettistars::confettistars:

Van harte gefeliciteerd met je baan!!!

Nu hard gaan studeren.

Als je dit zo graag wil gaat dit je echt wel lukken, succes!

Babeth,

Vooral met dit warme weer zul je meer vocht vast gaan houden of niet?

En last van je rug is wel balen, maar dan maar niet 'te lang' blijven staan.

Jippie, de laatste injectie is in zicht!

Vanmorgen is er vinyl gelegd en het is erg mooi geworden, ziet er meteen heel anders uit.

Nu man lief aan kijken en vragen wanneer hij tijd heeft om de meubels erin te zetten.

Komt goed, we hebben nog tijd genoeg.

Geplaatst

Pippe,

Wat ik me afvroeg, je deed toch mee aan een wedstrijd mbt kaarten ontwerpen.

Hoe gaat het hiermee?

De eerste wachtweek is als ik goed tel bijna voorbij toch, hoe voelt Lena zich?

Geplaatst

Dank je dames het gaat helemaal goed komen het eerste certificaat heb ik al binnen dus het gaat goed komen.

Wish ik ben benieuwd hoe jullie kamertje gaat worden.

Babeth hoe is het eigenlijk met jullei kamertje is die al af?

Pippe toevallig dat ik me dat van de week ook af vroeg hoe het met die wedstrijd is gegaan?

Welterusten allemaal ik ga zo maar eens slapen morgen ben ik heel erg druk en morgenavond komen er gezellig 3 oud collega's van het tuincentrum langs op de koffie dus wle erg gezellig.

Geplaatst

Haha Maris, wel af maar er moet nog een lamp opgehangen worden, de plank voor boven de commode, dat stel ik steeds uit...en ik wacht nog op een letterbak, klinktoubollig maar is een moderne versie..maar Goed met het versturen is het bij DHL totaal misgegaan, ik hoop snel iets te horen!

Geplaatst

Hee meiden,Maris, wat leuk! Een nieuwe baan!Met de wedstrijd gaat het vooralsnog goed. Ik sta geloof ik 7e. Tot 1 augustus kan er gestemd worden en daarna word de winnaar gekozen door een jury. Dus mijn doel is bij die laatste 15 te komen, want hoe gaaf zou het zijn om een collectie te mogen maken? Met Lena gaat het goed, we sluiten vandaag de eerste week weer af.. Toch een beetje hoop merk ik, maar ik moet me er echt niet teveel van verwachten.

Geplaatst

Babeth het zal ook eens in een keer goed gaan he ik hoop dat je het snel binnen krijgt dan.

Pippe wat goed 7de ik had al gekeken maar je kon maar 1 keer stemmen anders had ik wel elke dag willen stemmen.

Hoop is altijd goed ook al zijn de kansen minder maar ik ben heel hard aan het duimen want wie weet ik het juist een goed teken allemaal en is Lena gewoon hartstikke zwanger volgende week.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden