Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Dus een leuke dag gehad, fijn!

Haha een laptop, ik was al lang blij met een horloge.

Maar goed, de tijden zijn veranderd.

6 juni hebben we de 20 wkn echo.

Het is een belangrijke echo en hier begin ik nu de kriebels voor te krijgen.

Kimmie,

Dat wou ik ook vragen.

Hoe gaat het met het herstel van Bjorn?

En met jullie knappe Levi?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha ja dat bedoel ik ze zijn wel iets verwender dan vroeger haha.

Maar ik kan me indenken dat je de kriebels hebt maar ik ga er toch echt wel vanuit dat alles goed zla zijn en dat jullie kanjer goed aan het groeien is.

Geplaatst

Meiden, het is rete-druk op het werk. Ik zie dat de werkdag nog maar (:eek_yello:) 75 minuten heeft, dus voor nu hou ik het even kort.

Het is weer gebeurd. De kaarsjes kunnen aan, en de duimen kunnen weer draaien tot de 15e. Wish, jij mag het volgende week wel een dagje laten rusten. Maar daarna weer volle bak duimen draaien! ;-) :toppie:

Geplaatst

Wauw Pippe, de kaarsen gaan aan en duimen draaien doe ik al. Heel veel toitoitoi!

Maris, ik krijg ook altijd koud in de kerk.... Moest wel lachen om je laptop verhaal. Ik kreeg destijds een wit horloge (en de rest vd meisjes vd klas trouwens ook) Maar idd, tijden veranderen.

Was hier trouwens bloedheet vandaag! Raar idee dat het morgen 10 graden kouder is.

Wish, de 20 weken echo komt eraan! Spannend hoor, maar ook prachtig om te zien! Show je binnenkort nog even een mooie buikfoto?

Babeth, wat zal dat bijzonder en echt en raar zijn om zo alle spulletjes te zien liggen. Ennuh, die kleertjes heb je echt allemaal nodig hoor! ;-)

En een fotootje als de babykamer klaar is? Of dat je het even zegt als je ze in het augustus topic hebt geplaatst?

Hier weer lekker gewerkt vandaag, maandag is altijd een gezellige dag bij ons, veel orthodontie en leuke collega's. De dag vliegt dan voorbij. Duuk opgehaald bij het kdv. Zat onder de blauwe verf, want hij had alvast geknutseld voor vaderdag haha.

Verder langzaam aan het voorbereiden voor de vakantie, zalig. Wil graag alle was weg hebben want heb zo'n flauw vermoeden dat manlief dat niet gaat doen als ik weg ben;-) Moet eerlijk zeggen dat hij verder wel actief in het huishouden is hoor (hij kookt ook beter dan mij) maar van wassen en strijken heeft ie geen kaas gegeten. Zegt hij...

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

He meiden even snel kom echt handen tekort deze dagen

Vrijdag is bjorn geholpen en alles ging heel goed. Zaterdag nadat de drain eruit was mocht die naar huis. Zijn dove gevoel in arm en pijn in nek/schouder is helemaal weg!

Maar sinds gisterenmorgen doet alles zeer en zit het vast. Zijn gelukkig wel de spieren die gewoon een flinke optater hebben gehad dus zal met een paar dagen wel wat minder worden.

Hij mag 2 weken niets. Ja alleen bewegen maar niet tillen, fietsen, autorijden etc. Het ergste voor hem : Levi niet kunnen oppakken. En dan langzaam weer wat gaan doen. Maar pas over

6 weken werken langzaam aan. Nu is de bouwvak over 6 weken dus hij gaat daarna weer aan de slag. Toch 3 weken extra rust!

Met onze knappe Levi alles goed. Die heeft hele goede dagen maar ook nog hele slechte. Gelukkig kan ik ze wel goed handelen maar ik merk wel dat me tax bijna op is. Ik ben zo verschrikkelijk moe.

Dus ik moet er toch maar aan ook een dokter te bezoeken denk ik. Merk dat ik niet helemaal mezelf ben, maar hoe dat komt???

Levi ontwikkelt wel onwijs goed en snel.. Hij kan echt heel veel lachen en tilt sinds een weekje zijn hoofd heel goed op en gaat dan rond kijken en dat minuten lang! Zal binnenkort weer eens updaten met foto!

Pippe ik draai me duimen mee!

Wish 6 juni 20 weken echo: GAAF. Willen julli eigenlijk het geslacht weten?

Pleun fijne vakantie!

Babeth wij willen wel fo'to's zien he straks!

Maris heftig van die vriendin zeg!

Geplaatst

Maris,

Wat 'stom' van mij. Zag dat ik niet had gereageerd op het stukje wat je schreef over je vriendin.

Dan wordt je inderdaad met je neus op de feiten gedrukt. Hoe gaat het nu met hem? Is de operatie goed verlopen?

Zoë,

Vind het zelf altijd wel prettig om even met het huishouden bezig te zijn. Even je verstand op nul, muziek aan en gaan met die banaan!

En als het klaar is ben ik altijd blij dat het er weer op zit. Maar wel een fijn gevoel dat het weer netjes is.

Je moet er dan even niet aan denken dat het de week erop weer gedaan mag worden.....Hahaha!

Volgende week ga je lekker een paar dagen helemaal niks doen, heerlijk toch!!!

Duuk is in goed handen en je man kan voor zichzelf zorgen.

Probeer ervan te genieten!

Enne, een buikfoto plaats ik hier niet meer op het forum. Mijn vriend en ik hebben hierover gepraat en hij vindt het niet prettig als ik hier foto's plaats waar ik op sta. Ook al is het zonder mijn hoofd te laten zien.

En uit respect plaats ik geen foto's meer.

Pippe,

Zeker weten dat ik aan jullie zal denken! Mijn duimen waren al aan het draaien voor jullie.

Heel veel succes!

Kimmie,

Jij vindt het 'raar' dat je niet jezelf bent.....

Lieve Kimmie, je hebt het de laatste tijd toch echt wel voor je kiezen gekregen hoor.

Dit alles moet je niet onderschatten wat dit met je gevoel etc. doet.

Hoop dat je langzaam aan wat overeind zal krabbelen!

Dikke knuffel!

Wij willen het geslacht niet weten.

Geplaatst

Kimmie meid wat heb je het te verduren heel veel beterschap en sterkte met alles.

Gelukkig doet de mooie Levi het wel goed.

Wish maar op de hyves kunnen ook foto´s haha daar kan ik ze ook wel zien.

Zoe wat lekker even een paar dagen weg. Mijn vriend zou zich ook wel redden hij kookt ook beter als ik haha en hij vind het ook leuk en ik niet zo haha.

Maar dat je je mannetjes gaat missen lijkt me heel erg normaal maar dan is het wel weer erg leuk als je terug komt en ze weer kan zien.

Met de man van mijn vriendin gaat het redelijk hij is wel weer thuis maar hij moet echt nog heel erg lang revalideren voor hij weer de oude is.

Welterusten allemaal ik ga lekker slapen

Geplaatst

Hoi meiden.

Zoë, heerlijk er ff tussenuit! Wij gaan in de zomer naar Portugal, ben echt aan het aftellen, haha.

Hoe is het nu met Duuk en zijn helmpje?

Wish, Bedankt! Hoe staat het met jullie zenuwen?

MAris, Hoe is het met jou? En met je knie? Gaat dat alweer de goede kant op?

Kimmie, eindelijk is Bjorn geholpen. Ik hoop dat het nu alleen nog maar beter gaat met jullie. En wat Wish ook al zegt, jullie hebben zoveel voor de kiezen gehad. Geef het ook de ruimte om het te verwerken.

Fijn dat Levi al zo goed kan lachen! Lijkt me heerlijk om te zien.

Lala, ik mis je hier.. is alles wel goed met je? We vergeten je niet hoor!

Babeth, leuk dat het kamertje nu bijna klaar is. Het zal er vast en zeker heel mooi uit komen te zien!

Pleun, hoe is het met jou en met jullie kanjer?

Vanessa, Is de drukte een beetje te handelen? Hoe is het met jullie 3 mooie kindjes?

Hier is alles goed. Gisteren weer IUI gehad. Dus de spannende wachtweken zijn weer aangebroken. Wat zou het mooi zijn als het nu in 1 keer lukt. Maar daar gaan we niet van uit.

Ik heb vorige week donderdag besloten om mee te doen aan een ontwerpwedstrijd voor geboortekaartjes. Daar ben ik even echt heel druk mee geweest, en gisteren dan uiteindelijk nog 2 mooie kaartjes ingestuurd.

Morgen komt als het goed is alles online en kan er gestemd worden! Spannend, vooral wat de concurrentie heeft gedaan. Daar ben ik nog het meest zenuwachtig voor. haha

Geplaatst

Hoi meiden,

Maris wat heftig van die vriend van je, gelukkig is het Goed gegaan maar heftig hoor!

Kimmie wat fijn dat Björn geholpen is en dat hij zo snel verbetering voelde, wauw, vanaf nu kan het alleen aar beter gaan toch? Niet vreemd dat het allemaal wat veel is, je zwangerschap was ook een zware periode......volg je hart meid.

Pippe en Lena natuurlijk, heeeeel veel succes, zal weer enorm spannend zijn maar wie weet s het geluk nu echt aan jullie zijde.

Wish gaat het nog een beetje? Nog 2 nachtjes slapen meid , tatatata tatatata ...en dan nog 2 nachtjes Naar het volgende hoogtepunt!

Hier gaat alles z'n gangetje, als het klaar is dan paats ik een fotootje hoor.

Van lala nog niets gehoord hè? Ik hoop dat ze lekker op vakantie is of zo, als er maar niets ernstigs is!

Geplaatst

Pippe,

Wil jullie heel veel succes toewensen voor deze keer!!!!!

Waar kan ik stemmen?

Babeth,

Het gaat goed. Begin wel zenuwachtig te worden.

Maar voor maandag ben ik meer zenuwachtig hoor.

Ga vandaag genieten van het mooie weer en nog wat 'kleine' dingetjes regelen voor het weekend is.........

Geplaatst

Kimmie daar mag je ook gerust mee showen jeetje wat een knappe man.

Wat een mooi lachebekje.

Wish ik wens heel erg veel succes en vooral heel veel plezier voor morgen

Hoe is het met de andere dames?

Lala ik ik hoop dat je gewoon lekker op vakantie bent, maar wil even laten weten dat ik aan je denk.

Geplaatst

Kimmie wat is het toch een mooi kereltje!!

Wish,of ehhhhhh mevrouw Wish, hoe is het geweest!? Vast geweldig, veel succes en plezier morgen!

Liefs Babeth

Geplaatst

Het was echt in één woord ONVERGETELIJKGEWELDIGFORMIDABELTASTISCH!!!!!

Morgen de 20 wkn echo. Ben daar echt zenuwachtig voor.

Zal morgen proberen om hierover wat te komen melden.

Pippe en Lena,

Hoe gaat het met jullie?

Voor nu was het dit, sorry voor m'n korte berichtje, maar ik ga naar bed, ben bekaf!

Geplaatst

hoi hoi

ik heb de foto´s al bewonderd, super!!!!

morgen (vandaag) weer een prachtige dag......

ik ga nu ook echt mijn bed opzoeken.....

Geplaatst

Kimmie, wat een knapperd! Écht!

Wish, wat zal jij genoten hebben! Heel veel plezier straks! Alweer op de helft!

Babeth hoe is het met jou?

En met jou Maris?

Hier alles goed meiden, nog geen tekenen, maar daar is het nog erg vroeg voor.

Geplaatst

Hier goed hoor Pippe, rustig aan, merk dat de warmte me nu wel zwaarder valt dus ben blij met de verkoeling, verder moet ik nog wel rustig aan doen maar dat maakt helemaal niet uit!

Morgen weer op controle, ik ben benieuwd.

voor jullie komt er weer een spannende week aan he, houd goede moed hoor!

Geplaatst

Wish wow wow wow wat zagen jullie er geweldig mooi uit.

Ik kan zien dat jullie genoten.

Heel veel succes vandaag.

Pippe voor jullie word het ook weer spannend nu.

Mijn duimen draaien.

Hier gaat het eigenlijk wel goed ben erg druk met alle feesten enz haha echt niet normaal meer hoor. Over 2 weken hebben we er in 1,5 week 7 feesten dus we kunnen onze lol nog op. En het zijn ook nog allemaal feesten waar we niet onderuit kunnen zoals mijn moeder die 50 word en mijn nicht wie trouwt enz. En ik ben altijd wel in voor een feestje maar dit gaat mij iets te gek, maar ach ik ben blij als het 16 juli is dan hebben we de laatste tot 15 aug haha dan begint het gewoon weer opnieuw.

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Dank jullie wel voor de felicitaties en complimenten!

Babeth,

Succes morgen op controle.

JOEHOE vandaag de 30 weken bereikt!

Het is vandaag wat 'broeierig/benauwd', ik zeg schaduw opzoeken of binnen blijven.

Pippe en Lena,

Het is inderdaad nog wat vroeg om te weten hoe het 'gaat'.

Heel, heel veel succes en een hele dikke knuffel!!!

Maris,

Hahaha, jij partyganger!

Probeer om van de feestjes te gaan genieten, het is je echt gegund om te genieten.

Ook voor jou een hele dikke knuffel!!!

En dan nu ons nieuws.

Zover ze het kunnen beoordelen is alles in orde met onze klein 'frutje'. (tja, we noemen hem/haar al vanaf het begin zo)

Prachtige beelden mogen zien.

Helaas was er geen printer dus hebben we geen foto's van de echo mee kunnen krijgen.

Gelukkig had ik onze fotocamera in mijn tas gedaan. Ik had thuis het gevoel van, laten we die meenemen je weet maar nooit.....

Op de info.brief stond namelijk dat opnames maken niet mocht.

Ben ik blij dat ik de fotocamera mee heb genoemen.

We hebben nu een filmpje gemaakt. Die ga ik hier niet opzetten omdat er privé gegevens op worden gezegd.

Maar......niet getreurd. Hopelijk krijgen we tijdens het maken van de 3D echo over een paar weken wel foto's mee.

Geplaatst

Hoi Wish

wat fijn dat de echo goed was! toch best een spannend moment nietwaar? en wat fijn dat je de camera me had genomen!!!

Weet je al waar je voor de pretecho gaat? (anders PB maar)

liefs

Babeth

Geplaatst

Lieve Wish gefeliciteerd met dit geweldige nieuws jullie frutje (haha moet wel lachen om die naam) doet het geweldig.

Ik ben zo blij voor jullie.

Wanneer heb je de 3d echo?

Jammer dat er geen printer was maar ach als het maar goed is.

Heb je het nu al gevoeld?

Dank je ja we genieten zeker van die feesten.

Heb gisteren een aanvaring gehad met mijn schoonzus (eigenlijk mag niemand van de familie haar heel erg)

We hebben met hemelvaart gefietst met mijn andere schoonzus, zwager en de kids en dat vonden zij niet zo heel erg leuk we hadden hun ook wel mee kunnen vragen en ze had het gevoel dat ze er niet bij hoorde. Nou kan ik toevallig heel erg goed met die anderen, maar wij hadden allemaal zoiets van doe even normaal je jullie hadden zelf ook kunnen bellen van goh gaan jullie nog wat doen. Wij hoeven toch niet iedereen rond te gaan bellen en te vragen of ze mee willen.

Ik was al een beetje pissig op haar omdat ze mij vorige week pas vroeg hoe de cryotp was verlopen (2 weken na de uitslag) en dan vraagt ze zich ook nog af waarom ze nergens bij betrokken word. Mijn schoonouders trekken elke keer hun kant uit en zeggen dat zij er niks aan kan doen omdat ze nog even moet wennen in de familie en omdat ik en mijn zwager er veel langer lopen was dat voor haar moeilijk haha moest ik wel om lachen want zij komt inmiddels ook al 4 jaar over de vloer daar dus ik weet niet hoe lang ze moet wennen maar als ze dat nu nog niet is gebeurd dat ook niet meer.

Ook zijn ze zaterdag een jaar getrouwd en is van onze familie nog nooit iemand daar geweest buiten de verjaardagen om we zijn niet welkom ook niet mijn schoonouders wie ernaast wonen.

Ze werd ook heel erg boos gisteren (met 30 graden bijna) toen mijn neefje van 2 met een heel klein mini water pistooltje op haar spoot jeetje ze begon als een hysterisch mens te krijsen niet normaal mijn neefje schrok zich rot hoe zij te keer ging.

Sorry moet even mijn frustraties kwijt over dat mens want ben er z klaar mee zo onderhand k heb mijn vriend ook al gezegd dat ik me nu nog in gehouden heb maar dat de bom nog wel een keer barst binnenkort.

Geplaatst

Spui maar lekker hoor Maris!

Ik kan die frustraties goed voorstellen! En dat 'wennen' is een slap excuus lijkt me, blijkbaar wilt ze niet wennen omdat er niemand welkom is. Toch?! Initiatief vanuit haar kant mag best komen denk ik.

Wish, wat fijn dat alles goed is met jullie wondertje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden