Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden!

*schaam schaam* Sorry dat ik zo'n tijd niks van me heb laten horen. Het komt er eigenlijk op neer dat ik niet zoveel te vertellen heb. Ik lees uiteraard nog wel mee, maar de behoefte om te reageren is er niet zo.

Maar graag wil ik even reageren op jullie:

Wish, je schiet op meid! Heerlijk bezig met het kamertje, geniet ervan. Wij hebben ook vinyl boven laten leggen. Vind het ideaal, makkelijk te onderhouden en het maakt geen lawaai met lopen. (als je straks sneaky wilt kijken of de kleine nog slaapt ;-) )

Je werkt tot 36 weken door begrijp ik. Lekker 12 weken met je hummel. Hoeveel ga je na je verlof eigenlijk werken?

Maris, wat super dat je weer een nieuwe uitdaging hebt gevonden! En nu druk met de certificaten, gaat helemaal goed komen hoor! Ik dacht al wel dat je zondag in bij je ouders was. Zal wel heel druk zijn geweest of niet?

Pippe, ondanks je gevoel wacht er misschien wel een verrassing op jullie eind deze week. Hoewel ik je helemaal begrijp hoor, want zo voelde ik het altijd ook. Ik blijf voor jullie duimen!

Lala, wat jammer dat deze maand niet doorgaat. Je stelt je er toch wel op in lijkt me. Op naar volgende maand. knuf

Babeth, je laatste loodjes zijn aangebroken. Kan me iets bij voorstellen, die hitte en opgezwollen enkels haha. Wel fijn dat je (bijna) alles af hebt nu. Geeft ook een stukje rust.

Kimmie, wat een schatje die Levi van jullie. Fijn om te lezen dat alles goed gaat. Die reflux, groeit hij daar na verloop van tijd over heen?

Van mijn kant dus weinig nieuws, alles gaat mooi. Duuk draagt z'n helm alleen nog overdag in bed. Hij is een buikslaper geworden en die helm drukt dan zo in z'n voorhoofd, dat lijkt me ook niet echt goed. Bovendien ligt hij dan dus ook niet meer op z'n achterhoofd, daar waar de helm eigenlijk voor bedoeld is. Volgende week moeten we weer voor controle. Ben benieuwd wat ze zeggen.

Ik moet er van tussen, Duuk heeft honger. Dikke knuf!!

Geplaatst

Hey Zoe wat fijn dat alles goed gaat en dat maakt niks uit dat je geen zin hebt om te reageren heb ik ook niet altijd.

Ja was erg druk bij mijn ouders van de week haha maar was wel erg leuk dat NK wielrennen hebben jullie nog gekeken dan?

Die certificaten gaan wel lukken ik heb er al 2 binnen dus het schiet ook al op haha.

Wish ik las net dat je bij het oktober topic had geschreven dat je nog nooit een hond in de vensterbank had gezien haha ik moest er wel erg om lachen want die van mij doet dat dus wel wij wonen tegenover het schoolplein en hij ligt hele dagen als een kat op de vensterbank te kijken naar de kinderen haha de gordijnen zijn nog heel hoor haha

Geplaatst

Pippe,

Fijn dat Lena zich goed voelt en dat jullie toch hoop hebben. Hoeft maar een beetje te zijn, alle beetjes helpen!!!

En de rest van dit topic hoopt met jullie mee, dus wordt het toch nog een hele hoop!

Ik wil ook wel een stem uitbrengen, dus kom maar op met je privéberichtje zodat ik dit kan doen.

Zoë,

Maak jezelf niet druk dat je mee leest en niet veel komt schrijven. Je moet doen wat je zelf wil!

Fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat!

Ik wil 20 uur blijven werken. (1 vaste dag in de week en de rest flexibel volgens rooster)

Als me dit teveel is ga ik minder werken en als me dit niet bevalt kijk ik wel wat ik doe. Of stoppen met werken en later weer beginnen ofzo.

Maris,

Hahahaha, wat een grap!!

Jullie hond ligt dus wel op de vensterbank. (foto, foto!) haha!

Leuk dat je vanavond bezoek krijgt van je oud-collega's, fijne avond!

Geplaatst

Haha ik zal wel even kijken of ik nog een foto op de computer heb staan en anders maak ik er wel een van de week

Dank je zal vast gezellig worden vanavond

Geplaatst

Pippe, ik wil ook voor je stemmen!

Maris, veel plezier vanavond. Altijd gezellig, met een paar meiden bijbeppen! Wij zijn er zondag niet geweest, ben niet zo van het wielrennen. Schoonouders wel en die vonden het geweldig!

Wish, ik werk ook 20 uur. 2 hele dagen en 1 halve op vaste dagen. Bevalt erg goed moet ik eerlijk toegeven.

Geplaatst

Pippe,

Wat heb jij mooie kaartjes ontworpen!!!

Vind persoonlijk de kaart van Sofie ook het mooist, maar dat wil niet zeggen dat de andere kaart niet mooi is.

Zoë,

Jouw werkweek ziet er inderdaad prima uit. Fijn dat het goed bevalt!

Maris,

Hahaha, tja nu wil ik een foto zien.

Geplaatst

Zoe ik ben ook helemaal niet van het wielrennen hoor maar dit kwam voor het huis langs en dan is het best leuk om et kijken we hebben er gewoon een feestje van gemaakt.

Wish haha ik zal binnenkort een foto maken als ik eraan denk want heb niks meer op de computer staan die van mijn profielfoto lijkt er wel op want daar ligt hij op de rugleuning van de bank voor het raam haha

Geplaatst

Hee Maris, dat is lief van je. Ik moet zeggen dat ik blij ben met alle stemmen die ik krijg. Ik ben eigenlijk niet zo van de 'stem' wedstrijden. Ik win liever op een eerlijke manier. Nu gaat het er eigenlijk om wie de meeste contacten heeft. Tenminste, om bij de laatste 15 te komen. Maar het is natuurlijk ook een stukje reclame voor hun.

Zoe, ik heb je ook een PM gestuurd.

Hier eigenlijk weinig te melden. Ik zit op mijn werk, waar het momenteel errrrg rustig is.

Lena heeft wel een borrelende buik. Ik denk bijwerkingen pregnyl, maar vind het dan zo vreemd dat die dingetjes pas komen na een week, en niet na het spuiten.

Meiden ik ben zó toe aan vakantie. We moeten helaas nog 7 (!) weken wachten. Wat zijn jullie vakantiebestemmingen?

Wij gaan naar Portugal. Ik heb er zo'n zin in..

Geplaatst

Is het vreemd om of:

1. 8 dagen na IUI nog last te krijgen van de pregnyl? (dubbele dosis)

2. Zwangerschaps verschijnselen te hebben? (is ook erg vroeg lijkt mij)

onze hoop groeit gestaag

Geplaatst

Pippe,

Hier vraag je me wat.....

Ik heb er eerlijk gezegd geen antwoord op.

Denk dat je jezelf 'rot' aan het zoeken bent op internet om antwoord te krijgen op deze vragen, of niet?

(dat doe ik wel als ik iets voel, merk aan mijn lichaam wat ik niet herken, altijd al gedaan)

Wel super om te lezen dat jullie hoop groeit!!! Met kleine stapjes voorruit kom je er ook!

Maris,

Hahah, nu zie ik het.

Geplaatst

Pippe ik weet dat ik op zaterdag de tp heb gehad de vorige keer en ik op dag 8 na tp last kreeg van verschijnselen en dat was achteraf een goed teken, het is helaas wel mis gegaan maar er schijnt iets geweest te zijn dus ja het kan echt. En ik wil je geen valse hoop geven maar wou het toch even zeggen.

Ben blij te horen dat jullie hoop groeit.

Heel veel succes

Wish ja haha dat is onze hond/kat nee het is een geweldig beest ik had me geen beter maatje kunnen wensen.

Nou welterusten allemaal morgen een drukke dag we gaan namelijk een dag uit met alle mensen wie straks over een paar weken de planten weer gaan tentoonstellen wat we ieder jaar doen erg gezellig altijd en het is echt met jong en oud dus wel heel leuk.

Geplaatst

Wish, ja tot vervelens toe.. Haha. Het is echt ongelooflijk.

Ik kan mezelf blijkbaar niet meer geruststellen met de woorden: 'het is voor iedereen anders' en 'we moeten echt afwachten'

Hoe is het met jou?

Maris, ik hoop ook dat er iets aan het gebeuren is. Tievallig droomde ik vanaacht dat we een 3-ling kregen. 2 jongens en een meisje, en vraag me niet waarom, ze hadden arabische namen. Haha. Het was echt een vreemde droom, want Lena beviel nog eerder dan Wish. (van drie 8-ponders) haha

Veel plezier met je dagje weg.

Geplaatst

hoi meiden

Pippe het kan wel degelijk hoor dat ze nu al last heeft van kwaaltjes (in geval van zwangerschap) bij onze cryo tp in september had ik het ook erg vroeg, de test was nog negatief maar iki herkende het gevoel, 2 dagen later positief..... deze keer had ik ook vroeg het "goede gevoel" maar stelde het even uit, totdat ik flinke verhoging kreeg, toen moest i het wel weten om de koorts wel of niet te gaan onderdrukken, een duidelijke positieve test...ik hoop en duim voor jullie mee, moet wel lachen om je droom, arme Lena!!!

Wish jij hebt het met je werk ook al geregeld, dat is wel lekker!!! en Zoë , altijd fijn om te horen dat de combi van werken en kind groot brengen bevalt!

Ik ga straks 3 hele dagen werken (vast dagen), 2 dagen komt mijn schoonmoeder oppassen en 1 dag kdv voorlopig. 2,5 dag heb ik overwogen maar dat krijg ik niet geregeld in mijn functie en zelfs als ik ooit een halve dag verlof nam dan liep dat eigenlijk altijd weer anders....wat wel fijn is ik heb redelijk flexibele uren dus kan ook altijd wat eerder beginnen en eerder ophouden.

Geplaatst

Maris,

Een hele fijne dag vandaag! Het is perfect weer om met die planten te sjouwen. Niet te warm, dat lijkt me wel prettig.

Pippe,

Ik kon mezelf daar ook nooit door gerust laten stellen.

Je wil duidelijkheid en wel meteen!

Oei, oei, 3 8-ponders!

En dat ik ook in die droom voor ben gekomen, haha! Heb je me in je droom ook gezien?

Je weet tenslotte hoe ik eruit zie.

Soms heb ik een droom en komt er iemand in voor die ik ken, maar heb ik die persoon niet in het gezicht gezien.

Babeth,

Fijn dat jij 3 vaste dagen in de week kan gaan werken. Dat is wel prettiger om iets geregeld te krijgen voor jullie kleine meid.

En wat flexibel in de werkuren kan zijn, is wel fijn.

Ik heb gelukkig bij ons in het dorp flexibele opvang gevonden.

Moeten 1 dagdeel per week afnemen, dat vind ik reuze meevallen. De meeste opvang vraagt 2 dagdelen of meer per week af te nemen.

Ons kleintje zal hier 1 of 2 dagen per week naar toe gaan.

Ik werk ook in het weekend dus als ik het weekend heb gewerkt hoef ik de rest van de week maar 1 dag te werken of geen.

Dan zal ik 1 halve dag gebruik moeten maken van de opvang en ga ik thuis poetsen of boodschappen doen ofzo. Komt goed!

Mijn moeder komt zo wat mee helpen in het huishouden. Samen poetsen is leuker dan in m'n uppie.

En kan m'n moeder me wat ontlasten in de wat zwaardere taken.

Geplaatst

Wish, lijkt me geen straf dat je een halve dag voor jezelf hebt straks als jullie uk op de kinderopvang is. Ik heb verplichte vakanties en breng Duuk dan ook gewoon naar het kdv. Hij gaat 1 dag. Hoe graag ik hem ook bij me heb, zo'n dagje "vrij" is af en toe wel heel lekker hoor.

Pippe, wat ontzettend spannend weer! Lena gebruikt verder geen utrogestan? Want dat vind ik ontzettend misleidend spul. Heeft mij in ieder geval een paar keer flink voor de gek gehouden. Wanneer mogen jullie testen?

Heb trouwens gestemt. Wat een prachtig kaartje! Had ik zo uit kunnen kiezen!

Maris, hoe was je dag vandaag?

Manlief is een weekendje weg met het voetbalelftal, Duuk lag om 7 uur in bed en ik ga nu lekker koffie zetten en plof op de bank.

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Maris,

Hoe is het gegaan op de plantententoonstelling?

Hoe voel je jezelf op het moment?

Heb je al 'kriebels' om naar Geertgen te gaan en denk je er al aan om met een volgende poging te starten?

Pippe,

Wachten duurt inderdaad laaaaang.......

Ik wacht alleen nog maar met jullie mee en vind het al lang duren, laat staan voor jullie zelf. BAH!!

Dikke knuf!

Zoë,

Heb je een heerlijk avondje voor jezelf gehad?

Of heb je liever gezelschap?

Ik zelf vind het wel eens heerlijk om in een 'leeg' huis te komen en op de bank te ploffen ofzo. Tegen niemand hoeven praten is soms ook wel fijn toch?

Geplaatst

Wish we hadden de show nog niet dit was alleen een heerlijk dagje uit. We zijn naar Ada Hoffman geweest die heeft allemaal modeltuinen en daarna een heerlijke lunch toen zijn we met de huifkar geweest en daarna boerengolven en een heerlijk warm en koud buffet.

Dit doen we elk jaar omdta we in de vakantie straks zo hard moeten werken met die show.

Verder gaat het hier goed heb vandaag mijn eerste oppasdag gehad en was erg leuk echt leuke kinderen.

Ja ik heb wel de kriebels om weer te beginnen maar wil eerst nog een aantal onderzoeken zoals schildklier en een test waarbij ze gaan kijken of dat van mijn vriend en mij eigenlijk wel samen gaat dus we wachten af.

Straks nog even weer klootschieten en morgen naar de arts voor de pols en naar de psycholoog.

Nu was hier net de buurvrouw om te vertellen dat de dochter van de andere buurman zelfmoord gepleegd heeft echt wat vreselijk voor hem. Hij is al wat ouder en heeft al een zoon en zijn vrouw verloren en nu dan zijn dochter nog echt wat een vreselijk iets.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Ow, dacht echt dat je een tentoonstelling had. Sorry, niet goed gelezen.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad.

Heb ook een keer boerengolf gedaan, heb helemaal in een deuk gelegen.

Er was één schaap in de wei bij, die op ons af kwam en met d'r kop ging beuken. Het leek wel een ram, maar dit was het niet.

De eigenaar ken ik en die heeft het schaap even apart gezet, hahaha!

Leuk dat je een fijne eerste dag hebt gehad!!

Groot gelijk dat je nog wat onderzoeken laat doen!

Morgen ook een druk dagje op het programma staan, succes en sterkte!

Jee, wat een heftig bericht van die zelfmoord!

Geplaatst

Dank je ja morgen en overmorgen heb ik het even heel erg druk. Woensdag moet ik naar de maag, darm en leverarts voor de uitslagen en moet met mijn moeder mee want die is ook nog geopereerd vandaga aan de knie en heb een gesprek met het gastouderbureau dus het zijn me de dagen wel haha.

Ja boerengolf is echt heel erg lachen wij hadden er 4 paarden bij lopen maar die bleven wel aardig uit de buurt haha.

Ja is echt een drama voor die arme man ik heb haar niet gekend want zij kwam niet zo vaak hier maar vind het wel erg voor hem.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden