Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb de kleine nog niet gevoeld. Denk wel eens dat ik iets voel, maar dat zal wel niet. Wil het gewoon heel graag.....

Morgen ga ik naar de verlosk. bellen of dat ik het hartje nog eens mag komen luisteren.

Merk dat ik weer wat onrustig aan het worden ben en dat is niet prettig.

Heel veel succes met klootschieten. "Hup" team van Maris "Hup!!!!"

Je weet mijn mening mbt Geertgen. (niks dan lof!!!)

Ik wil jullie ook wel gaan ontmoeten. Met jullie heb ik al zo lang contact hier op het forum en sommige ook via hyves, dat ik het wel zie zitten.

We kunnen via privé berichten een datum en plaats afspreken toch?

Werk in de zorg, dus ik zal het echt moeten gaan plannen. Diegene die niet vast zitten aan werkweekende zullen hoop ik wat flexibel willen zijn.

Komt wel goed!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bianca,

Shitzooi!! Dus toch na een hoop ellende de poging moeten staken.

Ik kan me wel voorstellen dat je er niet meer in gelooft als de follikels eerst groeien, daarna krimpen en hierna weer gaan groeien.

Begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat ik hetzelfde had gedaan als jij nu hebt gedaan.

Ongesteld worden en een nieuwe poging starten lijkt mij ook het beste om te doen.

De gyn kan wel zeggen dat hij/zij het er niet mee eens was. Maar het is jou eigen lichaam en je bepaalt zelf wat je ermee wil doen. (om het maar zwart/wit uit te drukken)

Hoop dat je in juli verder kan gaan, met nieuwe moed en kracht die je weer opgebouwd hebt!!!

Meid, een dikke knuffel en heel veel succes!

Geplaatst

jammer we hebben verloren haha maar kon ook niet anders want mijn vriendin deed mee met hen en zij is op het wk 3de geworden vorig jaar, maar ach met de finale kon ik toch niet omdat mijn moeder dan 50 word.

Bianca ja echt om je kapot aan te ergeren ik wil juist heel erg graag werken maar ik weet van mij zelf dat als ik dat nu doe het niet goed komt door allerlei omstandigheden.

En ik ben wel rustig aan aan het solliciteren maar er is ook weinig te vinden moet ik zeggen als bloemist zijnde. En ik wil wel wat anders doen maar ze nemen mij nergens aan omdat ze liever iemand van 16 jaar met 20 jaar ervaring willen hebben en dat ben ik niet.

Ik heb wel besloten samen met mijn vriend om nu te gaan solliciteren naar een baan voor 24 tot 32 uur en geen 40 uur meer want dat word me echt te veel heb ik gemerkt.

Maar goed we zien het wel morgen bij de arbo als zij vinden dat ik weer kan werken ga ik de ww in en overleg ik het wel met het uwv, die kennen mijn voor geschiedenis ook en die hebben elke keer meer begrip voor alles dan deze maatschappij.

Dames voor jullie allemaal een dikke knuffel

Geplaatst

Maris,

He jammer, dus jullie hebben niet gewonnen.

Heb je ver verloren of met een schappelijke eindstand. (of hoe gaat dit bij klootschieten in zijn werk)?

Succes morgen bij de arbo!

Pippe,

Op welke cd zit Lena nu?

Op naar donderdag!

Toi, toi, toi!

Geplaatst

Dank je we hebben met 1 schot verschil verloren (zij hadden er 1 minder als wij) dus dat is niet slecht.

Ik ben trouwens vandaag al bij de arbo geweest morgen moet ik naar de gyn haha.

Maar het ging wel goed ik zit nu nog 4 weken in de ziektewet en dan moet ik kijken hoe het is en gaat het niet moet ik terug komen anders moet ik in de ww.

Gelukkig was het wel een hele leuke bedrijfsarts en niet zo´n hork als ik vorig jaar had en het is een vrouw en dat scheelt vaak ook al wel die kunnen zich iets meer in leven in een ander vind ik en vooral in het hele icsi gebeuren.

Pippe op naar donderdag ik hoo dat het dat wat verder is. Succes

Fijne avond dames ik ga even gtst kijken.

Mijn vriend is de komende weken ook nog elke avond aan het werk bij een collega die heeft het dak kapot en hij wou wel helpen, zo verdient hij mooi wat bij maar wel een beetje saai voor mij haha.

Geplaatst

Hoi dames

Kimmie wat sneu dat kleine Levi zo verkouden is, arm ding!

Bianca, erg ellendig hoe deze poging bij jullie verlopen is maar in jullie situatie had ik de poging ook afgebroken, lijkt de groei, krimp en nieuwe groei lijkt mij niet de kwaliteit van de eicellen ten goede komen.....moeilijk besluit maar ljkt mij ook echt het enige juiste! Nu hopen dat al je follikels verdwenen zijn dadelijk. Wat een traject he, hier had je uiteraard nooit op gerekend!!!

Wish, je zal de kleine vast snel gaan voelen maar wellicht dat je het gevoel (wat zachtjes begint) nog niet herkend hebt, in het begin had ik ook nog niet door dat het de jongens waren....

het aftellen naar de dag is begonnen he, en dan al op naar de 20w echo!!

Wij zijn vandaag 4 jaar getrouwd en hebben wel een mooie manier van vieren: info-avond borstvoeding haha

Maris goed om te horen dat het met je knie wat beter gaat en dat het gesprek bij de arbo goed verlopen is! dat geeft je weer wat rust lijkt me, en groot gelijk hoor dat je op zoek gaat naar een baan voor wat minder uren, succes!!!

hier verder geen bijzonderheden, gisteren weer op controle geweest en we zijn weer goedgekeurd, bloeddruk was goed, de kleine ligt wat groei betreft op schema en de beentjes liggen 2 weken voor, nou die lange benen heeft ze zeker niet van mij......,-)

Ik ga voor de zekerheid komende week nog een glucose-intollerantietest doen . Met 37 weken wordt de cerclage verwijderd, pfff dan moet de andere gyn er ook bij zijn wat er schijnen extra handjes voor nodig te zijn, ik heb bewust maar niet verder gevraagd!!

Tevens gaan we nog een aparte afspraak maken tzt om de bevalling te bespreken, dat voelt wel goed.Komende vrijdag wordt het kamertje en kinderwagen geleverd.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Proficiat!!! Vandaag 4 jaar getrouwd!

Inderdaad een mooie manier om jullie trouwdag te vieren. Haha!

Super dat het mama en de kleine meid goed gaat!

De bevalling bespreken lijkt me ook prettig om te doen. Je kan niet inschatten hoe alles zal gaan verlopen, maar als je weet wat er gedaan wordt op welk moment en hoe dit in zijn werk zal gaan, zal dit neem ik aan wel gerust stellen.

Eerst op naar vrijdag, ben wel benieuwd naar jullie babykamer hoor.

Ben elke dag bewust aan het opletten of dat ik iets voel wat de kleine kan zijn. Weet dat dit ook na de 20 weken pas kan komen, maar je wil het zo graag voelen.

Donderdag even naar het hartje gaan luisteren bij de gyn. (heb ik gisteren een afspraak voor gemaakt) Voor mijn geruststelling.....

Geplaatst

Zag dat Lala 1 mei voor het laatst op het forum aanwezig is geweest.

Lala, meid ik wil laten weten dat ik aan je denk en hoop dat er niks ernstigs is waardoor je niet op het forum komt.

Geplaatst

Babeth gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Wat mooi dat alles zo goed gaat met jou en de kleine meid.

Mag ik vragen die glocose test is dat die waarbij ej dat vieze zoete drankej moet drinken?

Die moet ik ook nog namelijk.

Wish fijn dat je donderdag nog even langs mag komen om et luisteren.

Wanneer heb je de 20 weken echo eigenlijk?

Ik heb geluk dat ik nog even in de agenda keek net want ik dacht dat ik om 15uur op het zh moest zijn blijkt het 14 uur t ezijn haha en aangezien Enschede niet helemaal naats de deur is is het maar goed dat ik net keek.

Nou dames geniet van het lekkere weer vandaag want het weekend word het alweer minder.

Geplaatst

hoi hoi

Maris de glucose intollerantietest die wordt preventief gedaan, destijds met de jongens ook, deze zwangerschap, om alles uit te sluiten was de eerste keer al rond de 12 weken, toen op mijn vierzoek met 21 weken en nu dus nog een keer.

Ik weet dat het neit overal hetzelfde gaat maar ik moet me nuchter melden, dan wordt er bloed afgenomen, dan krijg je inderdaad dat mierenzoete drankje (2 bekers bij ons), vervolgens 2 uur wachten en dan nogmaals bloedafname.

Als je 35 of ouder bent, van zaiatische afkomst of als je overgewicht hebt dat heb je een verhoogd risico, ook wordt het weleens gedaan als je kindje hard groeit.

Bij mij zijn er gelukkig geen indicaties en tot op heden is alles oke maar just for sure zeg maar.

Maar goed dat je nog eens goed naar je afsprak gekeken hebt, anders zo ellendig!!!

Met welke reden wordt bij jou deze test gedaan?

Wish het geeft ons inderdaad een beter gevoel om de bevalling te bespreken en inderdaad je weet nooit hoe het verloopt maar het is meer voor onze eigen geruststelling zeg maar.

We gaan vooralsnog ook uit van een spontane bevalling maar voor hetzelfde geld wordt het een inleiding of keizersnede, we wachten het af.....Fijn dat je weer naar het hartje kan gaan luisteren en dat de vk er ook aan meewerkt!!! super hoor.

Goh Lala ik hoop ook dat er niets is maar dat je bv. lekker verrast bent met een lastminute vakanatie ofzo......

Geplaatst

Oh ok bij mij word het gedaan voor mijn maag en darmen ik ben nog bezig met allerlei onderzoeken daarvoor.

Maar ik moet dat drankje drinken en dan de urine van die ochtend tot en met 13 uur opvangen en hoef geen bloed te prikken.

Nou bij de gyn was alles goed het was allemaal schoon, maar zij dacht toch ook dat het dan wel een vmk is geweest dus onze topper heeft dus echt z´n best gedaan.

Geplaatst

Babeth,

De receptioniste vroeg toen ik gisteren belde of dat ik die middag om 12.00uur kon komen. Maar ik was aan het werken.

Ze gaf aan dat ze dacht dat ik dan zsm wou komen, lief toch!

Maris,

Fijn dat het wel schoon is! Je kan niet voorspellen wat je op de echo te zien gaat krijgen. Is elke keer toch weer spannend.

Hoe voelt het voor jullie dat jullie topper dus echt wel zijn/haar best heeft gedaan om te blijven zitten?

Geeft dit een extra boost voor een volgende poging?

Knuffel!!!

Geplaatst

Hoi meiden,

2 eitjes, maandag de IUI. Het duurt lang deze poging. Maar we hopen dat dat niets uitmaakt.

Wish, heb je het hartje weer gehoord? Fijn dat ze zo meelevend zijn!

Maris, jullie topper heeft zeker geknokt! Het is jullie zo gegund, ik hoop dat jullie snel verder kunnen.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

Pippe,

Super dat er 2 follikels aan het groeien zijn!!!

Dat het wat langer duurt voordat de follikels er klaar voor zijn is echt niet erg. Als ze maar goed groeien en er een goed eitje in zit!

Moet Lena Pregnyl spuiten of zonder medicatie de follikels laten springen?

Wat lief dat je naar de controle vraagt!

We hebben vanmiddag nadat de verlosk. even had moeten zoeken een mooi hartje horen kloppen.

Hij/zij lag blijkbaar helemaal achterin mijn baarmoeder. (richting mijn rug zeg maar)

Geplaatst

Hey lady's,

Wat is het hier rustig.....

Pippe,

Hoe voelen jullie jezelf?

Het is bijna maandag, de zenuwen zullen wel toenemen of niet?

Ik wil jullie alvast heel, heel veel succes toewensen en wij wachten weer met jullie mee.

Maris,

Nog kloot geschoten vandaag? (vind dit wel een leuke zin om het te vragen)

Verder ga ik zo naar bed. Morgen weer een vroege dienst.

Geplaatst

haha Wish zo noem je het ook nog echt ook.

Maar nee eigenlijk had ik morgen gemoeten maar mijn oudste nichtje doet de communie dus wij zitten morgen om 10 uur in de kerk.

Hier gaat het verder wel goed heb niet zoveel te melden haha.

Pippe nog even geduld en dan is het maandag.

Hoe is het met de andere dames?

Geplaatst

dames ik probeer alles te lezen de komende 2 weken maar ik zit in belgie tot na de pinksteren en daar heb ik niet altijd even goede verbinding

wish als ik je niet meer spreek , ik wens je al vast een geweldige dag volgende week en ik kan niet wachten tot er hiet of op hyves fotos staan zodat we je jurk kunnen zien

voor alle andere dames dikke knuf en tot snel

Geplaatst

Hey meiden,

Alles goed hier, 't is echt zo'n lekkere klungel zondag. Ik lees getrouw mee hoor maar heb eigenlijk weinig te melden op het moment.

Pippe, spannende tijden gaan weer aanbreken voor jullie. Ben je voor je gevoel er weer helemaal klaar voor? Heel veel succes in ieder geval!

Wish, ben je lekker rond aan het worden? Voel je de beeb al? Ik voelde met exact 20 weken een plopje. Hmmm, als ik eraan terug denk. Is toch wel een heel bijzonder gevoel hoor. Echt zo'n momentje van jou en je wondertje. Totdat ze steeds meer kracht krijgen en je ribben flink gekneust zijn haha.

Pleun, ben je op vakantie? Heel veel plezier!!

Maris, fijne dag vandaag. Hoe gaat het verder met je. Kun je de draad weer een beetje oppakken? Kalm aan meis.

Lala, hoop dat alles goed met je gaat....

Wij gaan met de vriendinnen op hemelvaartsdag voor 5 dagen naar Portugal! Heb er heel veel zin, lekker genieten van het mooie weer en het lekkere eten en drinken. Hoewel ik ook heel bang ben dat ik Duuk vreselijk ga missen. Mijn moeder gaat veel oppassen (manlief moet gewoon werken), heb al wel gezegd dat ze elke dag even mijn foto aan hem moet laten zien anders ben ik bang dat hij me vergeet ;-)

Meiden, allemaal een fijne zondag!

Geplaatst

hoi dames

Zoë wat heerlijk zo een aantal dagen naar Portugal, je zal Duuk vast enorm missen maar hij zal je niet vergeten hoor hihi.

Wish erg fijn dat de vk zo attent is!!! bij mij lag ze met de 3d echo helemaal achterin verstopt zeg maar, ruimte genoeg maar helemaal wegkruipen.....

Het zal niet lang meer duren voordat je de kleine voelt, het kan weleens helpen als je op je linker zijde gaat liggen

Maris, vandaag de communie, weer een bijzondere dag nietwaar? tenminste zo ervaar ik het altijd maar goed, ik word op de een of andere manier altijd wat emo in de kerk.....

Fijn dat de controle goed was en kan geen kwaad om ook even de suiker te laten controleren, gelukkig een iets makkelijkere manier bij jou....haha

Pippe en Lena, heel veel succes morgen!! weer een heel bijzondere stap voor jullie maar houd goede moed meiden!

Pleun jullie ook een fijne vaakntie!

Ik heb ook weinig te melden, vrijdag hebben ze het kamertje gebracht, wow, wat gaaf, helemaal mooi, hij is nog niet af natuurlijk, raamkozijn moet nog geschilderd worden, rolgordijn nog ophangen en tevens de gordijnen die nog in bestelling zijn....

We zijn ook nog niet uit de def. opstelling maar dat komt nog wel.

Kinderwagen staat ook in elkaar, we hebben eigenlijk alles wel in huis, zaterdag hebben we een afspraak voor de geboortekaartjes, ik ben nog niet uit de tekst!! echt erg want alles wat ik zou willen vermelden past er niet op, of we moeten over op formaat tabloid ;-)

Verder ga ik morgen beginnen met alles te wassen, we hebben zo enorm veel, 2 volle wasmanden en de kleding gaat echt maar tot maatje 62 en een enkel dingetje 68......mijn man zag het staan en schudde alleen maar zijn hoofd haha

Fijne dag allemaal en Wish, succes met deze spannende dagen....ik tel af voor je!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pippe en Lena ook namens mij heel veel succes.

We hebben gisteren een erg leuke dag gehad. Mijn nichtje heeft de verrassing van haar leven gehad haha. Ze is al een hele tijd aan het sparen voor een eigen laptop (jaja ik spaarde toen voor een pratende pop haha) maar ze had voor de verjaardag geld gevraagd van iedereen en voor de communie ook nu zei ze laatst al dat mama haar verjaardagsgeld had gebruikt voor de benzine en daar was ze een beetje boos om haha nu kreeg ze dus gisteren als verrassing een laptop daarom was ze het geld kwijt. Ze hadden dat van de verjaardag gebruikt en de rest zelf erbij gedaan zodat ze het geld wat ze gisteren heeft gekregen kon bewaren.

Ook kreeg ze een briefje van €100 haha en die wou ze vandaag mee nemen naar school om te laten zien want die was wel heel erg bijzonder haha.

Pleun veel plezier op vakantie.

Zoe dank je het gaat redelijk heb gelukkig veel afleiding.

Hoe gaat het met jullie?

Lekker aan het genieten van het zonnetje? Het is wel heel warm vandaag he?

Babeth ja ik krijg het altijd zo koud in de kerk en inderdaad een beetje emo en vooral met zo'n vrolijk feest voor kinderen zoals gisteren. Maar het was een erg mooie mis dat moet ik wel zeggen.

Leuk dat het kamertje er is ik ben wel benieuwd hoor.

Wish stijgt de spanning al haha

Volgende week heb je de 20 weken echo of niet?

Kimmie hoe gaat het met Levi?

En met Bjorn?

Jeetje ik heb net mijn vriendin gesproken (voor het eerst na de operatie) Haar man is vorige week geopereerd aan het hart en het was kantje boord. Ze heeft 3 weken daarvoor net een dochtertje gekregen en nu was ze bijna haar man kwijt bah dan word je echt even met de neus op de feiten gedrukt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden