Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Wish 25 weken alweer, wat gaat het vlug.. Of vind je het zelf lang duren?

Ja Levi nog steeds spruw, nu weer een ander medicijn kijken of dat goed werkt?!?!

Zal ook eens makkelijk gaan he ;) Verder doe hij het super..

Van het weekend hebben Bjorn en ik beide een tattoo laten zetten.. Ben er erg blij mee, voor de nieuwsgierige

staat op me Hyves.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kimmie,

Ik vind het zelf ook heel snel gaan.

De eerste weken gingen niet snel genoeg voorbij en nu ben ik al 25 weken!

Denk dat dit komt omdat de eerste weken ontzettend onzeker zijn en nu ben ik bezig met het inrichten van de babykamer, spullen aanschaffen, aftellen naar de 3D echo etc.

Daardoor zal denk ik de tijd sneller voorbij gaan.

Hoop dat het andere medicijn wel effect zal hebben!!!

Geplaatst

Kimmie ik hoop dat het helpt dit medicijn.

Mooie tattoo hoor ik heb hem gezien heel mooi.

Wish wat fijn dat het zo goed gaat en 25 weken alweer jeetje wat gaat dat inderdaad snel geniet er nog lekker even van want het is zo zover dat je jullie kanjer in de armen hebt.

Werk ze straks

Zoe hoe is het met jullie?

Volgens mij kwam ik jou tegen in het dorp vanmorgen maar weet het niet zeker. Ik hoorde namelijk iemand zeggen dat is Duuk haha vandaar. Maar mooi ventje hoor als jij het was (was bij de emte)

babeth fijn dat het weer goed was, ik had het ook gelezen in een ander topic nog eventje en ook jij hebt je meisje in de armen.

Pippe en Lena hoe gaat het nu met jullie?

lala hoe bevalt je nieuwe baan?

Bianca heo is het met je?

Hier gaat het goed ik heb donderdag al de mri van de pols dus dat schiet mooi op ik ben benieuwd.

Vanavond heb ik kinder EHBO dat ben ik verplicht als gastouder en nu krijg ik het vergoed, ik had dit sowieso al willen doen maar nu is het mooi mee genomen haha.

De rest van de certificaten heb ik allemaal gehaald nu is het afwachten wanneer het ROC wat laat horen over de 2 examens wat ik nog moet doen.

En als zij opschieten heb ik waarschijnlijk mijn diploma al op 1 augustus dus een maand eerder als gepland haha studiemietje he haha

Fijne dag nog ik ga even heerlijk in de tuin zitten met een goed boek even bij kleuren!!!

Geplaatst

Maris, jij stuutje!Nee grapje hoor, super toch dat het zo goed gaat?! Krijg je een speciale kinder-ehbo?

Och, had me dan even aangesproken vanmorgen! Was idd bij de Emte en bij mijn weten zijn er maar 2 Duuks in Denekamp ;-) Hij had een geblokt zomerhoedje op.

Krijg je donderdag gelijk uitslag van de mri?

Wish, time flies! Ik vond het altijd heel onwerkelijk om naar m'n ticker te kijken en te bedenken dat je kindje er ongeveer zo uit ziet. Zo "af" al.

Afgelopen donderdag zijn we weer voor de helm-controle geweest. Er is een nieuwe meting gedaan. Bij 6 mnd (het begin) was dit 110%. Normaal gesproken hebben mensen een percentage tussen de 100 en 104. Hoewel natuurlijk niemand 100% procent rond is ;-). De meting van afgelopen donderdag gaf 102% aan! Blij blij! Hij moet de helm nog wel door blijven dragen tot hij 1 jaar is om de situatie te stabiliseren. Het probleem is dat ze hem iets te wijd hebben gemaakt. Als ik hem uit bed haalt hij hij nu contstant de helm over z'n ogen hangen. Dus ik laat hem nu maar wat meer af en ondertussen is Duuk toch een buikslaper geworden dus heel veel ligt hij niet meer op z'n achterhoofd. Hopelijk is hij over 2 weken iets meer in z'n helm gegroeid en blijft hij beter zitten. En anders zien we het wel over 3 weken bij de volgende controle.

Kimmie, ik heb geen hyves (meer) anders was ik even op zoek gegaan! Anders hier ff een fotootje?

Ik hoop toch zo dat het nieuwe medicijn aan zal slaan voor de spruw. Het zoontje van mijn nicht heeft er ook zoveel last van gehad.

Pippe meis, hoe gaat het met jullie?

Uhm, ik weet het even niet meer. Dikke knuffel voor iedereen. Ik ga lekker naar bed.

Geplaatst

Haha Zoe je was in gesprek dus vandaar anders had ik je wel aangesproken, maar nu weet ik wie je bent haha dus ik zal opletten de volgende keer. Ik kon me ook niet indenken dat er zoveel kindjes Duuk heten in het dorp vandaar dat ik aan het denken kwam.

Wat fijn dat de afmeting nu zo goed is van Duuk zijn hoofdje.

Zo ik heb mijn kinder-ehbo binnen best wel heftig om een kindje te moeten reanimeren is ook wel weer heel anders als bij volwassenen maar ben wel heel erg blij dat ik het nu heb echt heel erg interessant hoor, nu op naar de laatste 2 examens en dan ben ik officieel gastouder dus als er iemand in twente nog een oppas zoekt haha

Welterusten allemaal

Geplaatst

Hee wish en Maris,

Ik lees steeds met jullie mee hoor!!!

Vind het erg leuk jullie allemaal te blijven volgen!

Hier gaat alles goed.Morgen heb ik een gesprek in voorburg met dr vink.

Dan hoop ik alles te horen.Peet zn zaad onderzoek was iig goed.25 miljoen voor ze de test ofzo gingen doen.

Toch wil ik icsi doen dus morgen er eens even over hebben.

Verder ben ik benieuwd.Ik moest deze maand tempen maar nog geen eisprong te bekennen en zit op dag 29!!

Hopelijk hoef ik niet een maand opnieuw.En het is afwachten wat ze zegt over mijn cyste dichte eileider en bloed/sljmpropje of poliepje.

Kortom we hopen morgen eindelijk antwoord op al onze vragen te krijgen.

Iedere dag kom ik even spieken op het forum maar heb bewust even afstand genomen.

Zodra ik weet wanneer ik definitief mag starten ben ik weer wat aktiever.

@Maris hoe is het met je??En je ziekenhuis onderzoeken?En bevalt het oppassen?

@Wish,tijd vliegt he!!Zie het nog voor me dat je had geschreven dat je zwanger was!!!

@Babeth,Hoe is het met jou??Vind het kamertje zo schattig!!Hij past zo in een boekje!

Hoe voel jij je?Sta je momenteel ook nog steeds onder strenge controle in het ziekenhuis?

@Pippe,hoe is het met jullie??Gaan jullie weer verder of hebben jullie even een pauze ingelast?

@Kimmieeee!! De tattoo is wauwieee!!! En levi is zon knapperd!!Heerlijk lache bekkie :D!!!

Ga even de hondjes uitlaten.Zit al 2 uur te wachten maar het word maar niet droog maar val bijna om v an de slaap dus het moet helaas wel.

SLaap lekker iedereen!

Geplaatst

Ben weer thuis na m'n avonddienst.

Heb heerlijk gewerkt, 2 zorgvragers vandaag met ontslag gegaan, dus 2 mensen minder op de afdeling die zorg vragen.

Heerlijk zeg!!

Bianca,

Kan me wel voorstellen dat je even niet zo actief bent op het forum als je in een 'soort van wachtmodus' zit. (mag ik het zo noemen?)

Morgen dus naar het zh om hopelijk antwoorden te krijgen op al jullie vragen/onderzoek etc.

Meid, ik duim voor je!!!

Hoop voor je dat je snel heeeeel actief wordt hier in dit topic en andere topics.

Succes!!!

Hier regent het ook al de hele avond.

Niet erg als ik moet werken, hahaha!

Geplaatst

Bianca meid ik weet niet of je al geweest bent maar ik wil je toch even heel veel succes wensen en een dikke knuffel ik hoop dat jullie snel verder kunnen.

Geplaatst

hoi dames

Bianca, succes vandaag met het gesprek! ben benieuwd wat er uit komt en wat ze zeggen over je (gemist?) eisprong, mogelijk maken ze een echo en doen ze een bloedafname?

in iedergeval is de zaadtelling bij je man super, dat is al erg fijn!

Hier gaat het goed, de controles waren iedere 2 weken, nu de 26ste weer, dan wordt de cerclage verwijderd en dan iedere week controle.

Ik weet niet of ie streng is, tot 32 weken deden ze iedere 2 weken mijn bloeddruk meten, een echo van de kleine (+ meting vruchtwater en groei) en een inwendige echo om de lengte van de baarmoederhals in de gaten te houden. Maar het gaat goed gelukkig!

Omdat ze van begin af aan al wat groter is heb ik in totaal 3 uitgebreide glucosetesten gehad maar allemaal in orde.. haha nu ik alles opgeschren heb is het misschien wel streng ja ;-))

bloeddruk was maandag wel wat hoger 125/85 maar niets bijzonders (temperatuur, conditie en termijn zwangerschap)

Maris, zo leuk dat je zo in je nopjes bent met je nieuwe job, heerlijk!!!! en dan voor de bluiloft de bloemen verzorgen, wat een eer!!!

Wish wat schiet het lekker op he! en bijna de 3d echo, ohhhhhh wat zul je smelten!!

Geplaatst

Babeth,

Vind het alleen maar super dat ze je goed in de gaten houden gedurende de gehele zwangerschap.

Dit is niks 'te streng' hoor!

Op deze manier blijf jij volledig op de hoogte over de conditie van jullie meid en jezelf.

De bloeddruk is naar mijn inzicht perfect, helemaal niks te hoog.

Vooral niet omdat je de laatste weken van de zwangerschap in bent gegaan, toch.

Hoop dat ons kleintje mee wil werken tijdens de echo. Ik stel me er niet te veel van voor, kan het alleen maar meevallen.

Geplaatst

Hee!

Ik ben nog niet geweest over een uurtje moeten we er zijn.

Ben reuze benieuwd!!Vind het gewoon een soort van spannend!

@Babeth,VInd het niet meer als normaal hoor dat ze jou en je meisje zo goed in de gaten houden!!

En zo kun je toch iedere keer ook weer even spieken of niet?

En wat spannend als ze hem gaan verwijderen doet dat zeer??Vanaf dat moment mag ze ook geboren gaan worden toch?

@Wish,heerlijk dus zo kun je lekker een stapje terug nemen op het werk??Het is vaak al zwaar genoeg om in de zorg te werken laat staan als je zwanger bent!

@Thanks maris hoe is het met jou??

Ik ga me ff omkleden en dan richting voorburg.Wat een snert weer zeg je zal er bijna depressief van worden!

Vanavond gezellig met Kimmie uit eten!Dus op naar een goed gesprek en naar een leuk avondje!

Geplaatst

Wish zo gingen wij er ook naar toe, zeker omdat ik te zwaar ben, ik dacht dan krijgen ze geen goed beeld maar integendeel, ze hebben juist meer "problemen" met afgetrainde dames die sterke buikspieren hebben dan is het blijbaar lastiger, nou dat was weer een meevaller haha.

fijn om van een andere "expert" te horen dat die bloeddruk netjes is haha een week of 2 geleden toen ik ´s nachts in het zkh was werd ie met zo´n automatisch ding gemeten en was ie 110 over 75 dus ik dacht deze keer oei....niet dus gelukkig!

Bianca

jij bent nu onderweg, wat het weer betreft, ik vind het lekker nu!!!! alleen erg sneu voor de mensen die vakantie in NL hebben.

In principe mag de kleine nu ook al komen, ze gaan eventuele weeën vanaf 34 weken niet afremmen maar we gaan voor tenminste 37 weken hoor.

Wat het verwijderen beterft, ik zie er tegenop! ik ben geen pieperd maar heb ervaren tijdens de zwangerschap dat alles zo enorm gevoelig is en helemaal het inbrengen van het speculum en dat ding om de boel op te rekken om de baarmoedermond vrij te krijgen....we zullen het zien.

Wat gezellig samen met Kimmie uit eten, wordt vast een gezellige avond, veel plezier samen!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babaeth wat fijn dat jullie zo goed in de gaten worden gehouden, wat gaat het nu spannend worden over 2 weekjes ben je gewoon al 37 weken.

Maak je nog maar niet te druk over het verwijderen van de cerclage of dat het pijnlijk is of niet het komt allemaal wel goed.

Dank je wel ik ben ook echt blij met dit werk en natuurlijk een eer om het bloemwerk van mijn vriendin te doen, ze heeft mij ook gevraagd of ik mee wil met jurk uitzoeken zodat ik wist wat voor jurk ze uitzoekt voor de bloemen dus ik heb er helemaal zin in, het duurt alleen nog zo lang tot volgend jaar september haha

Wish bijna de 3d echo spannend ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe die knapperd eruit ziet hihi

Bianca nogmaals succes

Hier gaat het goed ik heb het eindelijk iets minder druk op het moment hihi

Ik zag net op de hyves dat de vrouw van mijn neef weer zwanger is en zij vroeg mij laatst nog hoe lang wij gewacht hadden voor we naar de ha waren gegaan toen we erachter kwamen dat het niet zo wilde lukken, want zij probeerden nu al 3 maanden en de vorige keer was het in een keer raak dus ze twijfelde of ze al een afspraak moest maken. Ik heb echt even met de oren staan klapperen en heb haar aangekeken of ze niet goed wijs was denk ik.

Gelukkig wonen ze aan de andere kant van het land want ik geloof niet dat dat lang goed zou gaan met mij in de buurt haha.

Fijne avond allemaal

Geplaatst

Bianca,

Hoe is het gesprek gegaan? Ben zo benieuwd en hoop zo op een positief bericht. Ik ben nog steeds voor je aan het duimen!!

Wat leuk dat je vanavond met Kimmie gaat uit eten. Alvast smakelijk eten!

Babeth,

In de boeken staat dat 120/80 een perfecte bloeddruk is.

Enne, zo'n electisch apparaat vertrouw ik niet helemaal.

Als je je arm beweegt of hoest ofzo kan het apparaat al een afwijkende waarde geven.

Ik doe het op mijn werk altijd met een handmatige bloeddrukmeter.

Gelukkig heb ik ook niet zo'n strakke buikspieren. Hahaha!

Maris,

Pfff, dit is niet te geloven. "Al" 3 maanden bezig zonder resultaat.

Dat ze dit aan jou durft te vragen, echt te zot zeg!!

Wat een eer om de jurk als één van de eerste te mogen aanschouwen.

Ze zal dan rond jan/feb op zoek gaan naar een jurk of niet?

Geplaatst

Ja Wish sommige mensen hebben het verstand van een bos wortelen (of zoals mijn vriend zegt die heeft ze niet alle 24 in een kratje haha)

Ja heel erg leuk dat ik mee mag ze wou geloof ik in het najaar naar verschillende bruidsbeursen in de buurt hier en inderdaad in januari/februari naar de winkels en kijken heb er nu al zin in. Echt iets heel erg leuks om naar uit te kijken.

Geplaatst

Maris,

Lig helemaal in een deuk achter de laptop.

'Niet alle 24 in een kratje.'

Daar had ik nog nooit van gehoord. Whahahaha!

Vind 'm echt super!

Mijn man moet er ook erg om lachen!

Geplaatst

Haha Wish ik moet er ook elke keer om lachen hij kan soms zo droog uit de hoek komen.

Ik heb vanavond net het nieuws gekregen dat die vrouw van het klootschieten vanmiddag is overleden echt zo triest voor een paar maanden geleden was ze nog niet eens ziek.

Nu is het afwachten wanneer de begrafenis is.

Dit was ook de buurvrouw van mijn tante wat zo ziek is en die is er kapot van ook omdat mijn tante al eerder ziek was en met haar gaat het ook steeds verder bergafwaarts wat is het toch een k(_&%_$t ziekte.

Geplaatst

Hallo,

Vanmiddag eindelijk het gesprek gehad.Maar was weer anders als we verwacht hadden.

Het zaad van peet was opzich goed maar er zaten veel ronde cellen in.

Wat duid op een ontsteking.Ze willen nu dus weten of dit erg is of niet.Zo ja kijken of het met antibioticum verholpen kan worden of dat er verder onderzoek mogelijk is.

Hij heeft het eerder al gehad in 2008 en toen sloeg de antibioticum aan.

2 emmies zou mogen maar dat moet vanaf dat moment bekeken worden.Want als de kans groot is op overstimulatie dan kunnen ze wel 2 mooie terug plaatsen maar dat risico nemen ze niet aangezien de kans dan heel groot is hierop.

Doordat ik geen temp stijging had moet ik verder gaan tempen.Als ik ongesteld word mag ik weer opnieuw gaan tempen.

Heb een echo gehad en de cyste zag er naar uit dat die aan het verdwijnen was en had wel een eisprong gehad.Ze ging de follikels eens tellen en dat waren er meer als 60!!

Dus nu is het afwachten.ze willen de bloed uitslagen gewoon weten.Omdat ze gewoon willen weten hoe het komt dat ik wel een eisprong gehad heb maar mijn temp niet omhoog ging.

Ook wilt het niks zeggen dat ik echt een eisprong heb.Snapte het niet echt want gaf gelijk aan dat ik wel positieve ovulatie testen had met een cryo tp.

Maar daarop antwoorde zei hoe kan het dan dat je na een cryo tp of een normale tp dan toch steeds na 7 dagen ongesteld werd.Tjaaa.Geen idee....

Voorlopig kunnen we dus nog steeds niet starten daar was ze heel duidelijk in.

Was wel ff een flinke dopper want ik dacht in augustus wel te kunnen starten.Maar niks loopt bij ons zoals het zou moeten.

Dus ga er maar van uit in Oktober/November te starten al hoop ik stiekem wel eerder!

Liefs Bianca

Geplaatst

Oh nee Bianca dit was niet wat jullie horen wilden, maar jullie kunnen beter het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat straks alles optimaal is.

Meid een hele dikke knuffel voor jullie en ik ga duimen dat het allemaal een beetje opschiet.

Geplaatst

Bianca,

He gadver, dit is inderdaad geen positief bericht.

Hoop dat het antibiotica nu weer een goed effect gaat hebben op het zaad.

Maare, 60 follikels!! Dat zijn me er nog al wat, jeetje zeg.

En dat zonder hormonen te gebruiken.

Het standpunt van 1 embryo tp als je overstimulatie hebt kan ik wel inkomen. Wat vindt jij hier zelf van?

Logisch dat je dit een flinke domper vindt.

Ik wil je daarom een hele, hele dikke knuffel geven!!!

Maris,

Kan er niks meer over kwijt dan dat het inderdaad een @#%* ziekte!!!!

Sterkte meid!

Geplaatst

Hee daar is ze dan ! 4 dagen te laat! hihi

Bianca: Gadver, nee, ik kan me voorstellen dat je inderdaad baalt, en teleurgesteld bent! Je leeft toch telkens weer toe naar een poging.

Maris: super dat je je nieuwe baan geweldig vind, dat je bijna al je diploma's hebt, en dat je met je vriendin kan gaan shoppen en voor haar de bloemen kan doen! SUPER!

Wish: zeg dame......dat gaat rap zeg! 25 weken al weer! Time flies...........

Babeth: nog eventjes! Gaat goed he? En streng? Zou me niet streng genoeg kunnen zijn! Ik vind t nog wel meevallen eigenlijk!

Pippe, Lena: hoe is t?

Zoë: Duuk met zn helmpje gaat dus super? Goed hoor! En wat een verschil zeg in zo'n korte tijd!

Kimmie: heb ook geen hyves, foto hier van tattoo?? Please???

Hier alles goed, ben afgelopen zondag ongesteld geworden, dus kan volgende week donderdag me gaan melden in Dusseldorf voor een echo en een bloedonderzoek. Ben overigens wel al sinds vorige week donderdag een stuk labieler/emotioneler. Kan om de stomste dingetjes janken! Toch misschien wat meer spanning opgebouwd dan gedacht!

Dinsdag begonnen met het nieuwe werk. Gaat lekker! Deze week kalm aan en vanaf volgende week meelopen in het schema. Moet gaan lukken.

Gisteren vrij gehad.......is voorlopig nog de afspraak: de dag na kantoor Amersfoort lekker vrij. En dat had ik ook wel nodig! Zat er aardig doorheen dinsdag avond.

Vandaag begonnen in Weert! Lekker een joekel van een kantoor met 4 buro's en een vergadertafel voor mij alleen!! En uitzicht op 3 kanten! Kan de straat zien, en volledig langs het pand, dus lekker veel licht ook!

Nu nog mn voetenbankje meenemen, en wat fototjes en dan kan ik hier echt wel oud worden! hahahaha

Jewel, onze AmStaf is sinds de dood van onze Engelse Staff nogal van slag. In het begin konden we het begrijpen, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer. Ze kwijnt bijna weg. Zodra ze 's avonds uit de bench gehaald wordt dan gaat ze rechtstreeks de bank op, om daar verder te slapen. Ze speelt niet of nauwelijks meer, en eet heel weinig. Het is gewoon heel zielig om dat te zien. Dus..........gaan we vanmiddag naar een asielhondje kijken.

Is een wat oudere hond (10 jr) die hopelijk wel Jewel nog wat kan uitdagen en met haar kan spelen. We zijn benieuwd. Mocht dat doorgaan dan hebben we binnenkort weer 4 hondjes. Tot zover maar even. Ga langzaam afsluiten! Tot!!

Ow ja, Pippe: heb nog een keertje gestemd op je kaartje!

Geplaatst

hoi meiden

ik moet zeggen dat ik die controles zelf ook niet als streng ervaar, je ondergaat het gewoon, maar ja, ik heb verder ook geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk.

BIanca ik heb je bericht echt een paar keer moeten lezen, heb je nu nog zoveel follikels zitten zonder dat je hormonen gespoten hebt???

Lala fijn dat je nieuwe werk je goed bevalt!!! maar wat sneu van jullie hond zeg, bij het lezen werd ik al emo, wat ontzettend zielig!!! super dat jullie voor nog een hondje gaan kijken maar blijkbaar wordt ze ook niet getroost of uitgedaagd door de andere 2 die jullie nog hebben?

Kon je maar echt even praten met de hond he, vind het zo sneu!

Geplaatst

Lala,

Yes, daar is ze dan eindelijk...... (haha)

Fijn om te lezen dat je cyclus 'niet van slag' is en dat je zondag ongesteld bent geworden.

Logisch dat je spanning hebt, het is niet niks allemaal!

Het is een kans om zwanger te worden en daar mag je echt wel spanningen om hebben.

Zou het 'raar' vinden als je dit niet zou hebben, toch?

Sterkte en succes!

Ik zie je al zitten in je giga kantoor.

Hard werken en regelmatig even je voetjes omhoog leggen op het bankje.

Wat sneu voor Jewel. Ze heeft echt verdriet!

Hoop dat de hond waar jullie naar gaan kijken iets voor jullie is om mee naar huis te nemen en om Jewel's verdriet weg te kunnen nemen!

Ik vind de weken ook voorbij vliegen, hoop dat dit zo door blijft gaan.

Zal wel niet, de laatste loodjes wegen altijd het zwaarst, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

We zien wel..... (Zegt ik stoer haha)

Geplaatst

Hoi Lala,

Wat vervelend zeg.Jewel is dus echt nog steeds erg verdrietig.

Wij zijn er ook bang voor wij hebben 2 honden en moet er niet aan denken dat 1 van de 2 komt te overlijden want dat word een drama voor de ander.Heeft jewel niks met de andere 2 honden??

Wat goed om te horen dat je het tot nu toe wel ziet zitten!

Succes maandag!

@Jeetje maris,Jullie verliezen de laatste maanden wel heel veel mensen om jullie heen.Het is een ^&%&% Ziekte heel erg veel sterkte.

Voor jou gaat het ook opschieten he 3 augustus!

@Wish,doen jullie nog een 3de echo ofzo??Of alleen de medische echo's??

Ja er groeiden er echt 60!!!

Bizar toch??Uit het bloed onderzoek kwam naar voren dat ik een flinke voorraad had.Dus ze wilden een echo maken dus ik zeg heel nuchter nou normaal zie je er niet veel pfffff nu dus wel haha.

Ze waren allemaal wel heel klein hoor maar 2 hele grote.Maar dat is normaal natuurlijk.

Je moet er toch niet aan denken dat ze allemaal gaan groeien!Wat een kippenhok is het dan!

Hebben jullie enig idee.Ik heb de laatste maanden een cyclus van 30 dagen zit nu op dag 32.Ze had wel gezien dat mijn eisprong geweest was alleen niet wanneer mijn bms was 13.1 mm nu heb ik 2 dagen achter elkaar een temp verhoging en de laatste dagen wat de afgelopen 3 dagen slijmverlies gehad.Zou het kunnen dat ik dus pas op dag 29 mijn eisprong gehad heb?Ik heb natuurlijk die hsg gehad dus wie weet is mijn lichaam gewoon van de leg.

Wat een regen weer vandaag he het is nog geen minuut droog geweest.

Op mijn werk was het onwijs stil.

Had een boek mee genomen die ik gister gekocht had en heb hem vandaag helemaal uit gelezen haha.

Geplaatst

Bianca,

Heb dit even opgezocht, je zal dit zelf misschien ook al wel gedaan hebben:

De eerste week van de cyclus, de dagen van de menstruatie en vlak daarna, zit de baarmoedermond potdicht. Het baarmoederhalsslijm is dik, zuur, troebel en taai, en daardoor moeilijk doordringbaar voor zaadcellen. Het slijm sluit de baarmoeder af. Drie à vier dagen voor je ovulatie tot één à twee dagen na je ovulatie wordt in de baarmoederhals tamelijk veel rekbaar slijm afgescheiden.

Wat een follikels inderdaad! Wat heb je de vorige keren aan medicatie gespoten en hoeveel?

Zal wel rustig aan gedaan moeten worden neem ik aan. En goede controle!

Anders zul je inderdaad 'kippig' worden. Dat werd ik al toen ik rond de 20 follikels zat, haha!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden