Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dank je Pippe ja zo is het ook

Hoe is het met jou en Lena?

Jeetje ik ben boven de grote schoonmaak aan het houden en de kleren aan het uitzoeken wat weg kan en moet blijven maar dat is nog wel even zweten haha.

Maar goed is straks alles wel weer lekker fris.

Fijne dag allemaal nog misschien kom ik vanmiddag nog even kijken maar heb om 6 uur een gesprek voor oppaswerk en daarna heb ik verjaardag van mijn beste vriendin (nicht) en aangezien het met haar moeder heel erg hard achteruit gaat zal het wel een vreemde verjaardag worden. Dit zal ook de laatste verjaardag zijn van haar enige dochter waar ze bij kan zijn zoals het er nu naar uit ziet. Zondag is ook de dochter van mijn vriendin jarig dus we zijn blij als ze in elk geval de eerste verjaardag van haar kleindochter heeft gehaald.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden,

Hier vrezen we. De hele poging voelde al anders dan anders. Traag(er) groeiende eitjes, laat in de cyclus pas IUI, geen bijwerkingen pregnyll, terwijl dat normaal altijd is. Geen voortekenen of niets. En nu kijk ik niet alleen naar de 'succesvolle' poging. We zullen nog even geduld moeten hebben, maar ons gevoel is niet best. Hopelijk hebben we snel duidelijkheid zodat we weer verder kunnen.

Geplaatst

Oh nee Pippe ik hoop echt dat jullie gevoel verkeerd is en dat het wel allemaal goed zit, maar ja vaak voel je jezelf het beste aan.

Ik blijf heel erg hard door duimen op toch goed nieuws.

Babeth hoe was de controle?

Geplaatst

Hey dames

Wat is het rustig hier?

Hoe gaat het met iedereen?

Zoe was het lekker in Portugal?

Wish lekker aan het nagenieten van alles?

Babeth hoe was de controle?

Pippe hoe gaat het met jullie?

Lala ik ben nu wel echt benieuwd hoe het met je gaat?

Kimmie hoe gata het met jullie?

Hersteld Bjorn goed van de operatie?

En Levi hoe is het met de knappe vent?

Pleun lekker aan het genieten van de vakantie groot gelijk.

Nou ik heb net gebeld en 3 augustus hebben we een intake gesprek bij het Geertgen bij dr Kuipers (als ik het zo goed schrijf)

Het kon wel eerder maar dan hebben we vakantie en aangezien mijn vriend straks nog genoeg vrij moet hebben kwam dit het beste uit.

Dus ik ben benieuwd hoe het zal verlopen.

Fijne dag allemaal

Geplaatst

Nee zou het niet weten zag inderdaad dat er 2 zijn maar weet niet welke.

Zijn ze allebei goed of zit er een mindere tussen haha.

Tuurlijk word je nu zenuwachtig het komt steeds dichterbij.

Maar ik duim nog steeds

Geplaatst

Wij vinden er 1 iets minder, maar ik vergeet steeds welke, in de zin met de 'K' of de 'C'. Wish is hier beter van op de hoogte. ;-). Maar ze zullen allebei goed zijn hoor! Alleen wij hebben bij die ene een mindere goede klik.

Geplaatst

Ok nou ja we zien het wel ik krijg nog een hoop papieren thuis gestuurd en daar zal wel in staan welke het is.

Maar we zien het wel en hebben wij er geen goed gevoel bij gaan we op zoek naar een ander zh.

Geplaatst

Ach neeee lieve pippe waarom nou t is jullie zo gegund!en jullie gevoel heeft er dus niet naast gezeten.Jeetje wat vind ik dit verdrietig.

Heel veel sterkte!

Dikke Knuff voor jullie

Geplaatst

Oh nee lieve Pippe en Lena wat erg jullie gevoel was maar meid wat had ik het jullie gegund.

Ik snap dat het vertrouwen weg gaat maar hou dat nog wel even vast je weet dat het kan probeer je daar aan vast te houden.

Heel erg veel sterkte en een dikke knuffel voor jullie

Geplaatst

pippe en lena,

Wat een shitzooi!!!!!

Een hele dikke welgemeende, warme knuffel voor jullie beide!

Maris,

3 aug naar Geertgen. Wij vinden beide dr. kuipers en cuipers wel aardig hoor.

Maar met die ene uit Eindhoven hebben we een ´betere´ klik omdat we haar al kenden.

Meiden,

reageer heel kort, jullie weten waarom.....

Geplaatst

Hoi damessss

Pippa en Lena wat klote! Was zo mooi geweest als het meteen gelukt was, hou vol hoor, deze teleurstelling kunnen jullie aan!!

Maris, zij is zoooo lief en denkt Goed mee, staat ook voor veel dingen open, v eel succes!

Ehhhhhh lieve Wish, ik heb wat gemist denkmik maar ik hoop niets ernstigs !!

De controle was weer goed, bmh mooi lang, bloeddruk Goed, de kleine helemaal oké , geen last van zw.suiker en ipv een laag hb gehalte was deze juist mooi 8,2.

Geplaatst

Babeth wat fijn te horen dat het allemaal zo goed gaat met jou en de kleine meid.

Je hebt de 30 weken gehad dus het gaat helemaal goed komen.

Gelukkig dat we dan direct de goede arts te pakken hebben haha als jullie allemaal zo positief zijn zal het ook wel echt een kanjer zijn.

Geplaatst

Pippe en Lena,

Nogmaals heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!

Maris,

Deze gyn is inderdaad een TOPPER!!!

Babeth,

Je hebt niks gemist hoor. Er is niks gebeurd.

Behalve dat mijn man de kleine regelmatig kan voelen.

Wat vind ik dit bijzonder om met hem te kunnen en mogen delen!

Geplaatst

Oh Wish gelukkig, ik dacht al, maar het is inderdaad erg bijzonder en leuk om dat samen te kunnen delen!! Ook voor hem ineens iets tastbaarders.

Lieve Lena en Pippe, hoe gaat het meiden? Ik hoop dat jullie snel de kracht weer vinden om door te gaan!

Liefs babeth

Geplaatst

Joehoe dames! Ik ben er weer! Heb een tijdje druk gehad met werk, maar nu even een weekje rust. Ik heb net gebeld met duessledorf en ik mag weer gaan bellen zodra ik een positieve ovu-test heb. Zit vandaag op dag 3, dus het begint eraan te komen! Zit er lekker positief in ;)

Wish: geen idee of ik t al gezegd heb, maar super joh! Whoehoe!!!

Pippe, lena: damn, alweer niet. Ik snap dat je langzaam de moed verliest pippe. Misschien even pauze nemen? Even kalm aan doen en tot jullie zelf komen weer?

Maris:zie dat je naar geertgen gaat nu?

Babeth, kim, hoe is t nu?

Overigens hier 2 weken geleden afscheid genomen van mijn schoonvader, hij is de nacht voor dat ze op vakantie zouden gaan met mijn ouders plotseling in zijn slaap overleden. Heb hem slechts 5 jaar mogen kennen, maar het voelde als mijn hele leven. Afscheid was eenvoudig, maar fijn. Het gaat goed met me hoor, en met Peter ook. Pap leeft verder is onze harten. Tot zover even. We zijn druk bezig met de oprit beklinkeren, dus ik ga maar even genieten van het mooie weer en mn mannie helpen :)

Dikke knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Lala fijn iets van je te horen! Nog gecondoleerd met het verlies van je schoonvader, wat triest! En dan naast dit verlies de kans op een nieuw leven, bizar hè? Fijn dat je je hebt mogen aanmelden,spannend! Hoe gaat dat in DD? Zodr je een positieve ovulatietest hebt bellen? En dan de tp inplannen?

Hier gaat het goed, ik kan en mag weer wat meerven dat is fijn alhoewel ik erg op moet letten, heb natuurlijk de conditie van een slak haha.

Geeft niets, alles is verder klaar, alles ligt/ hangt gewassen en gestreken in de kast. Gisteren en lamp besteld, ik heb nog iet leuks van decoratie in mijn hoofd maar mijn man weet het nog niet zeker en we moeten bijbde commode de plank nog ophangen maar dat kan nog even wachten...moeten zeker zijn van de plaats ....

Geplaatst

Ik ook weer ff snel hier... Zo druk gehad, met Levi en Bjorn.

Maar met beide gaat alles gelukkig goed! Bjorn knapt goed op en het lijkt erop

dat de operatie zijn vruchten heeft afgeworpen!

En Levi slaapt sinds 2 weken door. Dus van 23uur tot uur of 6.30/7.00 uur.. Poe dat is lekker!

Van de week 1x zelfs 7.45!

Heb over 2 weken gesprek ivm me gevoelens etc kijken wat dat gaat doen!

Geplaatst

Kimmie fijn te horen dat er bij jullie wat rust komt nu het met "alle" mannen goed gaat, heerlijk en wat fijn dat Levi nu zelfs doorslaapt.

Wie weet kom je met je gevoelens nu ook wel wat beter in het reine nu alles beter gaat maar een gesprek kan nooit kwaad he

liefs

Babeth

Geplaatst

Lala wat fijn weer wta van je te horen jeetje ik dacht al.

Maar gelukkig gaat het goed.

Wat mooi dat je verder kunt met de cryo ik ga heel hard duimen.

Nog gecondoleerd met je schoonvader sterkte

Wish wat mooi dat je man nu ook het kleintje heeft gevoeld ik zag het al op hyves geniet er maar lekker van.

Babeth wat mooi dat alles nog goed gaat nog een paar weekjes en dan heb je je meisje lekker in de armen.

Kimmie mooi dat alles goed gaat en wat zal dat fijn zijn dat Levi door slaapt lekker even bij tanken.

Ik hoop dat je goed over je gevoelens kan praten over twee weken want je hebt nogal wat voor de kiezen gehad.

Pippe en Lena hoe is het met jullie?

Zoe hoe is het bij jullie?

Pleun lekker aan het genieten op de camping met je mannen?

Hier gata het goed ben lekker druk en heb eigenlijk niet zoveel te vertellen haha

Fijne avond dames

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden