Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik ben gisteren niet meer terug gebeld dus heb ik net zelf weer gebeld.

Aangegeven dat ik zsm terug gebeld zou willen worden.

Nou, na 15 min. werd ik terug gebeld met geweldig nieuws.

We hadden het stiekem toch wel al verwacht, maar nu is het bevestigd.

Wij hebben 1 cryo!!

You :headbanger:cryo, you rock!!!

Misschien is dit 'm wel? Hier kan helaas niemand ons een antwoord op geven. :dontknow:

Meiden, ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie steun ik geef even één hele grote dosis positief thinking, succes, geluk, liefde en gezondheid aan jullie allemaal!!!

:sunny::bf_new::duimen draaien::goodluck::CYBER_HUGS::gekruiste vingers 4:confettistars::blowkisses::hugs2::hugg:

En deze omdat ik die nog steeds het leukste vind, maar niet goed weet wanneer ik 'm moet plaatsen. Hahaha!

:smilybird:

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

SUPER!!!! TOCH EEN CRYO!!

WAT GOED WISH!!!

Hier is nog even wat positieve energie:

:wav::wav::wav::wav:

Geplaatst

Oh Wish wat fijn!!!

Wanneer hebben jullie nu de terugplaatsing?

Zou mooi zijn als we weer samen op het bankje komen, heb ik een bekende die me handje kan vast houden ;)

Liefs

Geplaatst

Wish:

:smilybird: Deze mag je altijd plaatsen hoor! :D

hihi

GEFELICITEERD!!! Op naar een TP!! Goed hoor!!

Monique: er zijn ergere dingen in t leven om zin in te hebben LOL

Kan me voorstellen dat mannetje er geen bezwaar tegen heeft! hihi

Ik wordt gewoon een kreng op de hormonen. Om de meest sullige dingen kan ik al helemaal over de flos gaan!! hihi Maar dat hebben we er ook voor over.

Tot zover weer!!

Angela

Geplaatst

Had mezelf eigenlijk voorgenomen om niet alle details hier neer te zetten, maar ik kan het niet laten om jullie op de hoogte te houden van de stand van zaken. Hahaha!

Ik heb nu 1 cyclus verplichte rust en zal hopelijk (of niet natuurlijk, maar dan wel heel graag met een positieve test) eind mei rond dag 11 van mijn cyclus de eerste echo krijgen voor het cryo traject.

De tp zal zeker in juni zijn, anders moet het wel heel raar lopen.

Ik weet het, je lichaam is soms niet te 'vertrouwen', maar ik ga van bovenstaande uit.

Kimmie,

Ik wil toch wel je hand vast houden hoor, heel graag zelfs!

Geplaatst

Haha ja je neemt je dan wat voor, maar wilt het toch ook weer kwijt he!

Mijn menstruatie zal als alles goed gaat morgen komen ( voel nu veel minder als met de periode TP). Grr wat kan je lichaam een raar iets zijn. Maar ik neem aan dat het gewoon gaat komen en ik denk dan eind mei de tp van een Cryo te hebben.

Laten we er samen voor gaan dat dit onze tijd wordt!

Ik hou jou hand ook erg graag vast, dat voelt fijn!

Zet hem op!:CYBER_HUGS::CYBER_HUGS::CYBER_HUGS:

Geplaatst

Hoi Monique

zal toch niet zo zijn dat je aankomende pogign weer verzet zal moeten worden, nee, ga er vanuit dat het 3x scheepsrecht is en dat het deze keer doorgaat!!

en wat de familieperikelen betreft het is in en intriest!!! Maar meis, probeer je energie te sparen voor je komende poging,zij verdienen het niet en je man en jij hebben het hard zat nodig.

Gelukkig kun je hier je gal spuwen en krijg je hier wel veel steun.

heel veel succes

groetjes

Babeth

Geplaatst

Wish yes wat goed dit gaat hem worden dat voel ik. :blob1:

Monique mijn schoon familie is ook zo nergens geen begrip voor, maar ik leer het al aardig om daar boven te staan. Het is onze wens en niet die van hun. Succes 3x is scheepsrecht dus ik zal hard duimen dat het nu wel goed gaat.

Ik kom net terug van het zh en gelukkig was alles goed, maar of ik zwanger ben konden ze nog niet zien is ook nog wel een beetje vroeg zit pas op dag 10, maar mijn gevoel begint meer te neigen naar dat het niet gelukt is. Ik hoop natuurlijk van niet, maar ik ben lang niet meer zo positief als dat ik geweest ben.

Geplaatst

Maris,

Je zit nu op dag 13 na tp of heb ik het nu verkeerd?

Dan kunnen ze misschien in je bloed toch wel al zien of er hcg aangemaakt is?

Wat een onzekerheid, ik wil je nu zo graag een dikke knuffel geven, die heb je vast en zeker heel hard nodig.

En dat je niet meer zo positief bent als dat je geweest bent komt misschien doordat je al die dagen na de tp positief bent geweest en nu de hele spannende dag eraan zit te komen worden je zenuwen meer dus begin je meer te twijfelen etc.

Pfff, ik schrijf het nu voor je op en het klinkt zo logisch. Maar ik herken je gevoel en het is zo moeilijk om weer positief te gaan denken, ow zo lastig!!

Geplaatst

Dank je wel lieve Wish. Nee ik zit nog niet op dag 13, maar pas op de 10de dag na tp dus ik weet ook wel dat het alle kanten nog op kan, maar goed je snapt wel wat ik bedoel.

Ze hebben wel bloedgeprikt, maar niks gezegd over hcg dus of er is niet op geprikt of het zit er niet in.

Nou kreeg ik vanmiddag ook nog even te horen dat mijn oom en zijn vrouw een kleine verwachten bah en dat is wel het laatste wat ik horen wou.

Maar goed we wachten gewoon verder af.

Geplaatst

Hey Maris: Een dikke knuffel.........gewoon omdat je t verdient!!

Gevoel is heel herkenbaar.......maar hou vol! Nog maar 4 daagjes wachten en je weet t zeker.

Geplaatst

Dank je wel Lala 4 dagen lijkt nog maar heel kort als je het zo zegt haha. Gelukkig zit het weekend goed vol.

Voor iedereen een dikke knuffel hier, omdat jullie allemaal zo lief zijn.

:hugg::positive energie:

Geplaatst

Maris,

Sorry voor mijn verwarrende vraag op welke dag je zit.

Ik bedoel hiermee te zeggen dat je op dag 14 na tp al een 'vroeg' testje kan doen.

Dus misschien kunnen ze op dag 13 het hcg in je bloed wel al zien?

Geplaatst

Ik denk dat jij punctie bedoelt dan of niet want ik zit wel op dag 13 na punctie nu. Dinsdag is het dag 14 na tp en dan mag ik officieel testen.

Maar ze zeiden dat ze nu nog niks konden zien dus het zal nog te vroeg zijn.

Geplaatst

Maris,

Wat ben ik toch even gruwelijk onhandig aan het doen.

Weet niet waar ik zit met mijn gedachten, volgens mij ben ik ook zo zenuwachtig voor je.

Ik bedoel inderdaad 13 dagen na punctie!

Pffff, jij snapt mij beter dan ik mezelf. Hahaha

Gast Shanna42
Geplaatst

@ Maris, het is dus nog even spannend voor je, sterkte nog met het wachten.

@ Mezelf: hier straks een telefoontje van de huisarts gehad, hij feliciteerde me met mijn zwangerschap. De waarde was goed gestegen van 640 naar 9900. Dus het is nu officieel.

Vanmiddag Moeders voor Moeders op bezoek gehad, en die deed ook nog een testje en die was natuurlijk ook positief. En mag vanaf vandaag plassen voor ze, de eerste plas is al gedaan hihihihi dat mag vanaf 6 weken en dat ben ik vandaag precies, toevallig hè.

Liefs van Shanna

Geplaatst

Hahaha, Maris, jij grapjas!

Nee hoor, gebruik op dit moment 'gelukkig' geen hormonen.

Al denkt mijn vriend dat nu ook wel eens. (nee hoor, grapje)

Ben 1 dag voor mijn menstruatie wat grumpie en daarna valt het (vind ik dan) wel mee.

Shanna,

Super, nu dus écht, écht zwanger!!!!

Van harte en geniet ervan en plas ze!

Geplaatst

Hoi dames

We hebben vanmorgen een vroeg testje gedaan en die was overduidelijk negatief dus alle hoop is nu echt weg. Ik weet dat het nog zou kunnen omdat dinsdag pas de echte testdag is, maar ik durf er niet meer op te hopen. We zijn er echt kapot van.

Dinsdag testen we weer.

Geplaatst

Oh nee Maris!!!!

Ik kan me voorstellen dat je er stuk van bent, hopen op dat kleine beetje hoop dat je nog heb meis. Heel veel sterkte!

Geplaatst

Ohnee Maris! Wat ontzettend balen! Maar het is nog geen dinsdag. Hoop houden hoor,..

Ik duim extra hard voor jullie.

Koppies omhoog!

:hugg:

:gekruiste vingers 2

Geplaatst

Maris: komop meid, het is nog geen dinsdag! Moed houden!!! De kaarsjes gaan aan voor je, en de duimen draaien. Het is nog géén dinsdag!! Hou vol!

Shanna: SUPER NIEUWS!!!! Gefeliciteerd! Ga lekker genieten!! Ik ben zooooo blij voor jullie!! (Geeft me écht weer hoop en moed om door te gaan !)

Voor iedereen een :hugg:we hebben t verdiend!!

Fijn weekend allemaal! En Maris: echt meis, hou vol!!

PS: vandaag 4 kuikentjes gezien. 3 bruine en 1 gele :D

Nou maar hopen dat ik de kippen snel achterna ga en ook voor nageslacht ga zorgen hihi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden