Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Hanneke jeetje mooi kl#te dit zeg jeetje erg veel sterkte!

En ook voor jou Jessi hopelijk mag het een volgende keer wel goed gaan!

Liefs Elvira

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hanneke heel veel sterkte! Echt kl*te.

Martha.

Geplaatst

@ Hanneke: wat erg zeg!! :( Heb er geen woorden voor...sterkte!

Liefs Cin

Geplaatst

Jeetje Hanneke!

Shit zeg en ik had nog wel zo'n goede hoop!

Heel veel succes samen, laat het allemaal maar eens bezinken!

Liefs!

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Kiki, miki en Lijntje succes morgen!

Liefs Cin

Geplaatst

Lieve Hanneke,

woorden schieten te kort, kon ik maar wat doen om die immense pijn, leegte, verdriet en teleurstelling voor je te verminderen/weg te nemen.

Je gaat me echt aan me hart, mijn forumvriendin en in reallife een ECHTE KANJER!

neem de tijd en als je zin hebt in thee/high tea/coffeelover hoor ik het

heel veel liefs Robert en Hellen

Geplaatst

Kiki, Miki, en Lijntje, Succes morgen met testen, ik hoop echt dat morgen weer 3 dames in het groen erbij komen.

Jammer dat we niets meer vernemen van Talya, Sandra en Jessi. Je leeft toch met jullie mee. Wederom hoop ik dat geen bericht, goed bericht betekend.

Liefs Lottepot

Geplaatst
Wil iemand mij rood maken? De test was negatief en een paar minuten later werd ik ongesteld. We zijn echt intens verdrietig nu en ik denk ook dat we gaan stoppen.

Iedereen heel veel succes, ik hoop dat het voor jullie wel positief uitpakt!

Ow lieverd,

wat een enorm klote bericht!!!! ik kan niet anders zeggen.

Heel veel sterkte om dit weer te boven te komen, laat het bezinken en wie weet, gaan jullie wel weer verder, je hebt eigenlijk maar 2 kansen gehad meid!!!

heel veel sterkte

liefs

Babeth

Geplaatst

Helaas voor ons ook ROOD. Morgen nog de officiele test in het ziekenhuis, maar mn ongi heeft vanmiddag echt doorgezet en de 2e test was ook weer negatief. Dus geen hoop meer. Morgen wel even vragen hoe het traject verder gaat, want we hebben nog 2 cryo's. We hebben hier nog geen ervaring mee. Dus ben benieuwd hoe snel we verder kunnen/mogen.

Ondanks de grote teleurstelling, lijkt het of we heel sterk zijn en echt de kracht hebben om door te vechten! We gaan er dus voor!!!

Ik leef mee met alle andere meiden die al ROOD zijn, maar ben ook erg blij voor alle GROENE lady's!

Gr kiki

Geplaatst

Kiki wat een rotnieuws!!! Pff. Wel dapper strijdlustig klink je! Fijn dat er cryo's zijn, hopelijk kunnen jullie snel door. Maar neem wel je tijd voor herstel hoor!

Geplaatst

Dankjewel!! jij ook veel sterkte!

Kiki wat een rotnieuws!!! Pff. Wel dapper strijdlustig klink je! Fijn dat er cryo's zijn, hopelijk kunnen jullie snel door. Maar neem wel je tijd voor herstel hoor!
Geplaatst

Hanneke meid, ik weet niet goed wat ik tegen je moet zeggen. Wat een teleurstelling en verdriet spreekt er uit je berichtje. Ik wil je heel veel sterkte wensen en moed om door te gaan, met of zonder behandelingen.

Lieve groet,

Esther

Geplaatst

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

Heb mezelf even toegevoegd, vrijdag pregnyl, zaterdag de IUI!

Ik hoop dat er nu niet meer zo veel rood bij komt...

Groetjes!

Geplaatst

Henne...wat goed zeg deze score. Wat een verschil met eerdere behandelingen. Superspannend de komende tijd voor jullie! Sterkte en ik hoop zo voor je dat jullie doorzetten en zoeken naar het meest optimale resultaat gaat hebben!

lieve groet,

esther

Geplaatst

Henne wat een geweldige score zeg!!!!!

Kiki, jessi en Hanneke wat ontzettend *** heel veel sterkte.

Mocht ik nog iemand vergeten zijn ook veel sterkte hoor, het is zoveel teruglezen sinds vanmorgen. Geloof dat ik beter niet kan werken maar het hier allemaal in de gaten moet houden.

Ik heb al sinds de tp zondag buikkrampjes of hoe ik het ook moet noemen. Straalt nu vanavond uit in mijn bovenbenen. GRRRRRR.......... haat al die rotklachten. Gisteren al last van mijn boobs maar vandaag al niet meer. Volgens mij neemt mijn lichaam me zo ontzettend in de maling, al die dingen kan nu nog helemaal niet toch????

Het is in natuurlijke cyclus teruggeplaatst dus kan ook niet van de hormonen komen.

We wachten het gewoon maar weer af.

Liefs

Geplaatst

HoI Miki!!!!

Vandaag maar je eindelijk bloed gaan prikken!!Hoop zo op een positieve test gun het je zo van harte!!!!Liefs

Geplaatst

Mogge, dank je wel Bianca.

De thuistesten worden iets dikker, Kruidvat 2 voor 5 euro en Clearblue met een plus. Er gebeurt iets, maar blijft heel weinig. Hopelijk is mijn bloedwaarde hoog genoeg om mezelf straks groen te durven maken.

Nu naar het VU, zweven...

Geplaatst

Miki succes!

Krijg je de uitslag ook gelijk vandaag?

@ Sandra/Witje: hoe voel je je vandaag?

Geplaatst

En heb je een beetje afleiding?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden