Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

wauw henne wat een geweldig nieuws!!!

en mooi die foto van beeb in wording.

meid, dit moet hem toch gaan worden hé

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Henne

wat een geweldig nieuws!!!

van harte gefeliciteerd met je mooi emmies, ongelofelijk hoe het deze keer gaat,gewledig

enne feliciteer je vriendlief ook?

ps. geweldig om je al een foto te hebben van een embryootje, heel bijzonder!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Yesssss! Henne geweldig!

Lekker op de bank en jullie drietjes laten verwennen!

Deze poging zou gewoon goed moeten gaan!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Hoi Babeth,

Ja, dat klopt. Deze cryo komt uit de 1e vf poging en lag ongeveer 6 jaar ingevroren. Wat een enorm wonder dat nog kan uitgroeien tot een mensje, he (dat hopen we in ieder geval!)!

veel liefs, Sandra (75)

Geplaatst

Dat is toch geweldig!!! Tegelijk gemaakt en even oud, maar 6 jaar later ingebracht, blijft een gek idee!!!

Ik dacht altijd dat ze cryo's maar 2 jaar bewaren. Hopelijk blijft alles goed gaan, geniet ervan!

Geplaatst
Hoi Babeth,

Ja, dat klopt. Deze cryo komt uit de 1e vf poging en lag ongeveer 6 jaar ingevroren. Wat een enorm wonder dat nog kan uitgroeien tot een mensje, he (dat hopen we in ieder geval!)!

veel liefs, Sandra (75)

hallo Sandra

wat bijzonder ja, en geweldig.

jeetje...dadelijk een 3-eiige tweeling met een leeftijdsverschil van 6 jaar...super!!

succes

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hey dames die groen hebben getest,

Lopen jullie ook nog regelmatig naar de toilet om te kijken of alles nog steeds wel goed gaat? Misschien kom het wel door die extra afscheiding die ik de ene dag wel heb en de andere dag niet.

Ja en die borsten blijven wat gespannen en ik slaaaaaahaaaaap zo veel!

Wie herkent dit?

Meiden die wachten op de test: ja die kunstmatige slaap is een super idee. Die 2 weken gaan zooooooooooo langzaam, echt niet normaal! En je voelt van alles (waarvan volgens mij de helft zich afspeelt in je hoofd hihi).

Xxx

Geplaatst

Ik zit dan wel niet op het wachtbankje maar ben benieuwd of iemand nog iets van Ciska heeft gehoord. Ligt ze nog in het zkh, lees ik er overheen?

Geplaatst

Jeetje Henne, wat een goed nieuws. En wat gaat deze poging anders dan de eerdere pogingen!! Ik ga heel hard voor je duimen!!

Michelle

Geplaatst
Lijntje...balen zeg dat het niet raak is..

Miki...ik heb ook nog goeie hoop dat de waarde volgende week gestegen is! ik blijf voor je duimen!!!!

Sandra...gefeliciteerd!! geniet ervan!

Margo...een dikke knuffel voor jou...ik heb op dezelfde dag de tp gehad, wie weet hebben we elkaar wel gezien in de wachtkamer...ik was die meid met die korte blonde haren die zo blij naar buiten kwam en daarvoor snel kwam langsgeflitst omdat ik moest plassen..hihihi...

Degenen die dit niet eerder hebben meegemaakt weten waarschijnlijk niet goed hoe ze ermee moeten omgaan...ik heb jarenlang in een natuurlijke cyclus de wachtweken doorgelopen, en ook al is dit onze eerste ivf-poging, ik moet met heel mijn hart toegeven: de wachtweken tijdens een icsi of ivf of andere vruchtbaarheidsbehandeling zijn idd heel anders...je weet namelijk dat je iets in je baarmoeder hebt zitten en je kunt eigenlijk niets eraan doen waardoor je zeker weet dat hij/zij of ze zich innestelt of innestelen...die spanning is killing...we moeten ook pas volgende week terug om te testen...hoe laat moeten jullie terug? we moeten om 11.45 uur daar zijn om te laten testen...je moet maar zo denken..we hebben er nu een week op zitten, we hoeven 'nog maar een week' te wachten...

hang in there girl en probeer je op jezelf te richten en laat de opmerkingen van anderen langs je heen gaan (hoe moeilijk het ook is, en ik weet het uit ervaring!)

Vandaag ben ik weer aan het werk...we hebben lekker lang vrij gehad van het werk...ik had eigenlijk van donderdag 29-4 tot en met woe 5-5 vrij (eigen verlof en ADV/verplicht vrij van het werk), maar daar is dus nog 28-4 bijgekomen ivm de punctie... gisteren ook weer voor de eerste keer lesgegeven op de sportschool..lekker rustig aan gedaan bij de Body Balance (was ook het enige uurtje dat ik moest geven)...heb de twists en de heup opener eruit gelaten, maar dat snapte men wel...hihi...straks studieverlof en dan dus flink aan de leer voor de toets van 17 mei...hoop dat deze beger gaat dan de vorige toetsen..

liefs,

Nico

Hoi Nicole,

Ik heb je met de tp niet gezien, wij waren veel te laat. A2 was een en al file, was een enorme race tegen de klok en dus goed stressen> volle blaas en stonden voor Beek al stil. Bij AZM aangekomen heeft manlief me in een rolstoel gezet en me met volle vaart door het ziekenhuis gereden, nouja gescheurd. Hilarisch. Waarop ik de slappe lach kreeg wat helemaal niet gunstig is met volle blaas... Leuk moment voor later.. moet Fritske wel blijven plakken. Volgende week moeten wij ook om 11.45u daar zijn! Voel je je verder goed? Succes ermee!

Geplaatst

Henne, wat gaaf dat jullie het lab in mochten! Heel veel succes de komende twee wkn.

gr Margo

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya - TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 emmy's - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Nou... eindelijk mag ik ook op het lijstje!! Nu maar lekker broeden en rustig aan doen. Gelukkig mag ik vrij snel testen!

@ Henne: Cool die foto's, wij stonden vanmiddag in dezelfde kamer hihi! Ik heb gevraagd of ze een foto wilden maken en mailen. Ik heb ze alleen nog niet ontvangen, dus misschien is ze vergeten ze te sturen. morgen maar even bellen. Broed-ze!!

Geplaatst

Henne, wat een geweldig resultaat zeg!

Heb flink lopen zoeken om te achterhalen hoe je nu gevaren zou zijn en of jullie overstap, onderzoeken en deze behandeling tot gewenste rijpe eicellen zouden leiden. Dit is goed nieuws. M'n duimen draaien voor jullie, hoor.

Andere dames van de meibank: ook heel veel succes!

Geplaatst

@ Zjoediezzz:

mag je al zo snel testen na je TP, waarom is dat?

Ik moet twee weken wachten, en volgens mij de meeste hier...

In welk ziekenhuis ben je onder behandeling?

@ Nico74 en Margo:

Jullie zijn ook bij het AZM? Zijn jullie tevreden over het ziekenhuis? Las net een ander topic over AZM en daar werd zo negatief gepraat, werd er helemaal depri van...

Geplaatst

@ Debbieke

negatief gepraat is misschien niet de juiste woord keuze.

ik zie dat jij in je eerste poging zit, ik hoop dat deze een mooie + geeft.

Helaas zitten wij al vier jaar in de teleurstellingen en ik moet zeggen ik ben blij dat we de overstap hebben gemaakt naar Dusseldorf. Er wordt beter op maat gewerkt! en dat is voor onze situatie veel beter. Als ik tijdens de 1e poging gewoon zwanger was gebleven had ik er zeker ook anders in gestaan. Ze zijn heel aardig maar hebben hun protocol en daar moet je het mee doen.

succes

Geplaatst

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Ik heb mezelf ook maar even op het wachtbankje geplaatst. Wij hebben gisteren een embryo teruggeplaatst gekregen van 9 cellen na een spannend PGD-traject. Nu maar hopen dat hij blijft plakken.

Ik wens iedereen op het wachtbankje veel sterkte toe in de dagen totdat de testdag aanbreekt. Ze lijken zo langzaam voorbij te gaan. In spannende afwachting.

Groetjes Huanne

Geplaatst

Henne, het geweldig! Ik weet zeker dat je een heleboel andere meiden door jou doorzettingsvermogen om naar een ander ziekenhuis te gaan weer hoop geeft. Het doet het voor mij zeker! Bedankt & ik wens je heel veel geluk toe voor de komende 2 wachtweken...

gr, roestvlek

Geplaatst

@ Henne: Cool die foto's, wij stonden vanmiddag in dezelfde kamer hihi! Ik heb gevraagd of ze een foto wilden maken en mailen. Ik heb ze alleen nog niet ontvangen, dus misschien is ze vergeten ze te sturen. morgen maar even bellen. Broed-ze!!

He wat grappig! Ik vraag me altijd af of het meiden van het forum zijn als ik met anderen in de wachtkamer zit haha. Hoe laat waren jullie er? Wij hadden om 14.00 de terugplaatsing. Kwamen rond die tijd uit het lab en rond 14.20 uit de tp kamer. Ik had een oranje vestje aan, mijn vriend is aziatisch. Benieuwd of we elkaar gezien hebben :dog:

Geplaatst

Hallo dames

Bij deze wil ik me aanmelden op de wachtbankje mei. Wij hebben de TP op 30 april gehad en mogen op 14 mei testen. Van de gyn mocht dat al vanaf dag 12 d.m.v een bloedtest. Maar vriend lief en ik hebben besloten om gewoon af te wachten en laat de natuur haar werk doen. Dus, i.p zou ik vanaf dinsdag ongesteld moeten worden( met een cyclus van 28 dgn), maar als die achterblijft, dan uiteeraard ga we vrijdag 14 mei testen. Toch moet ik zeggen dat de spanning vindt ik soms niet te behappen. Het is, vindt ik, lastig om ieder verschijnsel weg te drukken. Je gaat op geef moment op ieder "kwaaltje" letten. Ongi pijnen, zeeeer gevoelige boobies, soms erg misselijk met duizeling...alle dingen die je hoopt een positieve signaal zijn, maar tegelijkertijd probeer je je nuchter te blijven. Maar goed, gelukkig heb ik lotgenoten over dit onderwerp en dit is geruststellend voor mij. Ik wens iedereen veeel succes en hou je taai allemaal.

Geplaatst

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Wombat - TP 30 april - 1 emmie? - Test 14 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Hoi Wombat, welkom hier!

Heb je toegevoegd, wist alleen niet of het een cryo of een emmy was, dus misschien moet je dat nog ff veranderen.

Succes met wachten!

Geplaatst

Jij bent ook lekker vroeg zeg hihi.

Wachtdames, houden jullie het vol???

Ik ben vanaf vannacht een weekje op vakantie, dus als je je afvraagt waarom ik niet reageer: ik ben in Italië (helaas noord Italië, daar is ook regen).

Groetjessssss!

Geplaatst

Hee meiden,

@Paula: geniet van je vakantie! Hopelijk valt het weer wat mee. Als het veel regent kun je in elk geval volop genieten van alle lekkere eten :-)

@Sandra: 6 dagen klinkt beter! Ik tel zelf wd5, maar ik denk dat ik (gewoon voor het gevoel al wat verder te zijn) jouw smokkeldagje over :-)

In elk geval bijna weekend! Hebben jullie goede plannen niet zoveel aan het wachten te denken? Ik ga vanavond denk ik lekker bank hangen en dan dit weekend gezellig afspreken met vrienden. Oh ja: ook nog op meubeljacht, dus dat is leuk!

Groetjes en succes met wachten!

Diegenen die moeten testen: toi toi toi!

Geplaatst

@Debbieke: Ik zit ook bij het AZM en ben heel erg tevreden. Bij mij loopt alles wel 'gewoon' volgens schema, dus ik heb niet echt ervaring met afwijken van protocol oid.

Wel woon ik in het buitenland, en dat maakt het soms wel erg lastig, maar het AZM is altijd erg soepel met plannen en vinden van oplossingen. Met mijn cryo terugplaatsing had ik bijvoorbeeld helemaal niet gereageerd op de Progyna (mijn eigen cyclus was toch gewoon doorgegaan). Toen hebben ze op het nippertje toch nog een en ander kunnen regelen (aanpassing planning enzo), zodat ik toch TP kon krijgen.

Verder vind ik ze gewoon allemaal heel erg aardig! Ik ben erg blij met de IVF afdeling van AZM.

Succes met wachten!

IVFSH

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden