Ga naar inhoud

Wachtbankje Mei

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Mariska, wat een enorm grote teleurstelling, ik wens jou en je man heel veel sterkte meid!!!!

@Sonja, ik snap dat je hoop op deze poging nu vervlogen is, en inderdaad, het is heel oneerlijk verdeeld allemaal!! Sterkte meid

liefs

Babeth

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nu slaat de onzekerheid helemaal toe..... Iemand ervaring met de Kruidvattest?

Vanmorgen dus een test gedaan, verschijnt een roze 2e streepje, maar helemaal op de verkeerde plaats.

Kan dit?

Er zit nu zeg maar een dikte van een streepje, tussen beide strepen. Vatten jullie hem?

Geplaatst

@Annemarie84: wij zitten nu niet in een traject. Wij gaan eerst een half jaar proberen onz op de leuek manier zwanger te worden. Dit is haast hopenloss, maar proberen kan geen kwaat!!

Liefs Elke

Geplaatst

@ Nico: Ik had het idd ook al gegoogled en was ook bij deze site terechtgekomen. Dat geeft hoop wat daar staat, maar heb net een kv test gedaan en die was negatief natuurlijk!

He, jammer... maar misschien is het hcg nog te laag. Het is ook gewoon bijna niet voor te stellen dat ik ooit een positieve test in handen zal hebben...

Morgenochtend maar weer testen, heb ze nu toch in huis!

En Sonja: Je hebt helemaal gelijk, respect voor alle dames die het tot hun werkelijke testdatum volhouden!

Geplaatst

he Judith,

jammer dat de kv test net negatief was.

ik durf helemaal niet meer te testen voor de testdatum als ik jullie verhalen allemaal lees...ben zelf ook namelijk bang voor een negatieve test...we weten zelfs nog niet eens of we op de testdag zelf thuis al testen voordat we naar het ziekenhuis moeten...

voel me nu vandaag weer wat optimistischer...wat kan het toch per dag verschillen...echt een achtbaan...

wie weet Judith heb je 15 mei wel een positieve test..het kan nog altijd!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

@ zjoediezzz Jammer dat de test (nog) negatief aangaf. Maar je hebt nog even he... Niet opgeven.

@Danja proberen kan geen kwaat, je weet maar nooit natuurlijk! Jullie zijn even gestopt met de mmm?

@ Doortje, nog even volhouden meid! Nog even en dan is het alweer vrijdag.

@ Nico, wij krijgen niet eens een test in het ziekenhuis. Ik moet gewoon thuis testen en dan naar het ziekenhuis bellen voor de uitslag. Dan krijg je een afspraak voor de 1e echo. Ik geloof dat dat met 6 weken is.

Doe waar je je goed bij voelt!

Geplaatst

Hee meiden,

wat een spanning hier!!! Ik heb even niet gelezen en alweer zoveel gebeurd...

@ meiden waar het niet is gelukt: sterkte!!! En een hele dikke :hugg::hugg:

De anderen: braaf nog even afwachten!!! Voor sommigen nu echt bijna testen: hopen dat dat HCG opeens omhoog springt!!!

Ik wacht ook nog braaf af: nu dinsdag, denk dat ik zondag ga testen: precies twee weken na TP. Ik ga het echt geen drie weken (zoals AZM zei) uithouden hoor!

Veel liefs!

Geplaatst

@ ivfsh, 3 weken? dat is dan alleen in jou ziekenhuis zo? Dat heb ik nog nooit gehoord. Heeft dat te maken met zelfbescherming?

Su6 nog met de laatste dagen en dat zondag jullie dag mag worden!

Geplaatst

hoi annemarie,

Mooi: jij hebt gister je cryo TP gehad: spannend! Op naar een (tweeling)brusje!

Yep, ik denk dat het te maken heeft met zelfbescherming. Is natuurlijk niet wat het AZM zegt, zij zeggen dat een cryo later in kan nestelen..., maar ik denk wel dat het daarop neer komt. Bij cryo's gaat het toch een stuk vaker direct in het begin fout geloof ik.

Het zou zo mooi zijn als het positief zou zijn!!! Maar kan het me eigenlijk bijna niet voorstellen, ik acht de kans zo klein, we waren vorige al meteen met de eerste ICSI zwanger, dus ik denk dat de kans heel klein is dat het nu weer lukt...

Hoe dan ook: ik hoop op een groen bankje!

Groetjes!

Geplaatst

Hey meiden

Jeetje heftig dit hoor!!Maar ik ga echt wachten tot a.s vrijdag de 14e want dan mag het officieel,probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden

En heb ook nog steeds last van ongi-krampen maar ja het kan alle kanten op uiteraard.....pff maar net wat je zegt Nico het is echt een achtbaan

Hopelijk mag het bankje nu groener worden

Liefs Elvira

Geplaatst

Maris en Sonja veel sterkte meiden. Dit is zo klote gewoon.

Judith spannend!!!! Ik heb niks in huis, geen ovu-testen, geen zwangerschapstesten. Twijfel nog steeds of ik eerder ga testen of niet.

Een afbeelding kun je plaatsen via mijnalbum.nl Daar je foto uploaden en dan hier op het icoontje van de afbeeling klikken en de url van je foto plaatsen.

Vergeet ik alle wachtenden bijna! Hou je vast dames, het zegt allemaal niks tot je het zeker weet (is dat even filosofisch, dat mag ik ook wel elk uur tegen mezelf gaan zeggen).

Geplaatst

Dank je wel dames. Het is ook net of het dit keer nog harder is aangekomen. Wanneer we verder gaan weten we nog niet we willen eerst even een pauze.

Sonja heel veel sterkte bah wat is het toch oneerlijk allemaal.

Geplaatst

Paula - TP 16 april - 1 emmy - Test 1 mei

Ramona - TP 16 april - 2 emmy's - Test 1 mei

Marrie - TP ?? april - xx emmies - Test 1 mei

Riemke - TP 18 april - 1 emmy - Test 2 mei

Nathalie - TP 16 april - 2 emmy's - Test 3 mei

Talya- TP 20 april - cryo - Test 3 mei

Carolina78 - TP 21 april - 1 emmy - Test 3 mei

Lottepot - TP 20 april - 2 emmy's - Test 4 mei

Sandra75 - 21 april - 1 cryo - Test 4 mei

Jessi - 21 april - iui - Test 4 mei

Kiki - TP 21 april - 1 emmy - Test 5 mei

Miki - TP 23 april - 2 emmies - Test 5 mei

Lijntje - TP 23 april - 2 emmies- Test 5 mei

Hanneke -TP 22 april - 2 super emmy's - Test 6 mei

Ciska - TP 23 april - 2 super emmy's - Test 7 mei

Kim2911 - TP 24 april - 2 cryoos - Test 9 mei

Mariska - TP 27 april - 2 emmies - Test 11 mei

Sonja - TP 29 april - 2 toppers 8-cellig - Test 12 mei

Wendy (Schapenwolkje) - TP 30 april - 1 cryo - Test 12 mei

Balu01 (Nathalie) - TP 30 april - 1 cryo - Test 13 mei / bloedtest 14 mei

Wombat - TP 30 april - 1x 8-cellig emmie - Test 14 mei

Doortje - IUI 29 april - Test 14 mei

Witje - TP 2 mei - 1 emmie - Bloedtestest 14 mei

Elvira (Evirazonnetje) - TP 1 mei 8-cellig - Test 14 mei

Liselot -TP 2 mei - 1 emmy - test 14 mei

Nicole (Nico74) - tp 30 april - 2 emmies - test 14 mei

Judith (Zjoediezzz) - TP 6 mei - 2 emmy's - test 15 mei

Henne tp 6 mei - 2 emmies (compactie) - test 17 mei

Cin- tp 4 mei- test 19 mei

Nickie - TP 4 mei - 1 emmie - test 18 mei

Huanne tp 5 mei - 1 embryo (9 cellen) - test 19 mei

Debbie - TP 5 mei - 2 emmies - test 19 mei

Mariëtte- Tp 5 mei-2 emmy's (Topper & een 9 cellig)- test 19 mei

Kriskras - IUI (2) 8 mei - Test 22 mei

IVFSH - TP 2 mei- 2 cryo's - test 23 mei

Wannabemom - 9 mei IUI - test 23 mei

Elke(Danja) - Waarschijnlijk Test 24 mei

Annemarie - TP 10 mei- 2 top cryo's- test 24 mei

Ilse - TP 10 mei - 1 cryo - test 25 mei

Heb weer even het lijstje naar voren gehaald... 't wordt een drukke test-tijd de komende dagen (zeker vrijdag!). De emoties vliegen nu al als een soort van stuiterbal heen en weer. Hoop & wanhoop wisselen elkaar af... pfff.... Sterkte allemaal meiden.

Geplaatst

Ow, en ik heb het vroegtesters topic gelezen (meer dan 50 pagina's geloof ik) en daar uit begrijp ik dat een ovutest altijd wel iets positiefs zou geven op de teststreep?? Ik heb eerder ook ovutesten gebruikt voordat we aan behandelingen begonnen, maar daar had ik ook vaak testen met alleen maar de controlestreep gekleurd. Iemand ervaring mee?

Thnx alvast!

Geplaatst

Zo ik heb nog maar een tosti in de oven gegooid. Ben sinds de TP (gister) gestopt met roken,...

Zijn er verder nog (ex) rokers, die ook nu pas gestopt zijn?

Geplaatst

Heb net ter lering en vermaak het wachtbankje juli terug gelezen.... onze 3e poging. Heeft met niet echt hoop gegeven, alles waarvan ik nu dacht dat het hoopvol was, had ik toen gewoon ook. Over een selectief geheugen gesproken. Denk nu echt dat het gewoon weer mislukt is en ben ook een beetje boos op mezelf dat ik me dan weer blij zit te maken met een dooie mus. Waarom doe je dat toch elke keer weer???!!! :BangHead:

Geplaatst

Ik begin inmiddels ook last van een ongigevoel te krijgen. Behoorlijk balen want ik was zo positief maar ben dat nu even helemaal kwijt.

Ik moet nog tot vrijdag... ik haat wachten... zucht....

Geplaatst

He Henne...niet zo somber...mss is het deze keer heel anders...jullie hadden nu ook meer embryo's dan eerst...houd moed meissie!!!

vrijdag wordt een drukke dag op het forum...zie dat er heel veel testers zijn...hopelijk ook heel veel groen....

mijn bongi-krampen zijn nu gelukkig weg...nadat ze er vanmorgen weer waren...ben blij dat ik vanaf 15.45 uur vrij heb...en effe niet naar mijn werk hoef te komen...thuis heb ik genoeg afleiding dus die laatste paar dagen kom ik ook nog wel door...leren of lezen...heb 17 mei toets...hoe heb ik het zo kunnen inplannen...maar voordat we begonnen met de ivf wist ik niet wanneer dit zou zijn en toen heb ik al die toetsen ingepland...ach ja...komt wel goed, denk ik dan maar...

liefs,

Nico

Geplaatst

Lieve dames,

Voor alles mensen die niet meer wachten heel veel sterkte met de verwerking. Geef het een plek!

Voor de rest.........

Ik haat prikken, Ik haat echo's, ik haat puncties, ik haat TP, Ik haat wachten. Ik wil gewoon een kind!

Wij willen allemaal zsm een kind..........en dat het liefst zonder pijn en zonder al te lang te hoeven wachten! @#!#$%#$%

Zo dat moest er even uit. Ik zit nu op wachtdag 9 en heb al 3 dagen lang menstruatiepijn. Geen last meer van mijn borsten.

Dus ik ga er vanuit dat ik ongie ga worden. :BangHead:

Geplaatst

Gabrie: gooi het er maar uit hoor. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. We willen gewoon een kind, net als ieder ander bij wie het gewoon goed wilt lukken. Geen irritante wachtweken, echo's, prikken, ziekenhuisbezoeken, enzo.

Maar...straks als het raak is zullen we ongetwijfeld denken: het was het waard. Blijf moed houden!!

Geplaatst

Ach Doortje,

Gisteren een nichtje gesproken die door de PIL heen zwanger is geworden...pfff.

En eigenlijk is ze er niet klaar voor dus......En blablabladiebla

De website heet IVF moeders ik hoop voor ons allen dat we dat ook ooit als zodanig mogen gaan ervaren (ivf, icsi of iui-moederschap)!!

Een dikke knuffel voor iedereen die ook moedeloos is!!

Geplaatst

Zo hier nog een die zich waarschijnlijk de lelijke kleur ROOD zal worden vrijdag.

Ben sinds vanmiddag helderrood (de lelijkste kleur die er bestaat) gaan vloeien.

Maar zoals ik anderen altijd zeg, de bloeduitslag geeft pas uitsluitsel. Dus ook wij zullen lijdzaam moeten wachten tot vrijdag de telefoon zal gaan met de uitslag die we toch al weten.

Maris en Sonja ik weet heel goed hoe jullie je nu voelen. Ik huil met jullie mee............

Geplaatst

Verd*rie Witje, jij die mij zo positief liet denken...... Sterkte meis!!!

Waarom?....Daar krijgen we toch geen antwoord op :(

Ik ben nog steeds niet ongesteld, dus ik moet echt tot morgen wachten.

Of die f*cking duivels komen eerder..... of ik krijg alsnog 's middags weer een klap in mijn gezicht....

Pff, wat een ellende allemaal!!!

Witje, voor jou een dikke knuffel!

Geplaatst

dames, het verandert niets aan deze enorme onzekere situatie maar ik leef met jullie mee!!!

:hugg:

liefs

babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden