Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi, ach wat sneu voor Milou. Beterschap.

Grappig verhaal Esk, die luier. Straks lach je er ook om 

Jammer Nienke van je werk. Zou nu toch juist leuker moeten worden. Zou dat zelf niet zo trekken hoor.

Mijn meisje heeft 1 stel leuke leren schoentjes die ze als we naar buiten gaan aan krijgt. Ga volgende week maar eens op zoek naar nieuwe voor de winter. Ze heeft al Uggs in de kast, maar die zijn nog te groot. Thuis loopt ze op haar blote voetjes of op sokjes met antislip. Ze doet iedere dag meer stapjes. Dan gaat ze van mij naar Johan, draait Ich om en huppelt weer terug als een dronken zeeman haha. Ze is dan helemaal in haar nopjes en lacht.

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Annelies, Wat zielig! Hoe gaat het nu? Hopelijk iets beter?

Lucas heeft maat 21. Hij heeft sandaaltjes en schoentjes in maat 22, ze adviseren een maatje groter te nemen, voor de groei van de voet.

Schattig he, de eerste stapjes.

Herkenbaar Esk, die, daa,.. De laatste dagen als we een boekje lezen, wijst hij ook dingen aan en dan benoem ik ze. Hij heeft een voorkeur voor het barbapapa boekje.

Natasja, Lekker vooruitzicht om op vakantie te gaan. Super dat je een terug plaatsing hebt gehad. Ik ga voor je duimen.

Nienke, Wat vervelend op je werk. Denk je dat het nog beter word?

Geplaatst

Oooh, wat sneu voor milou. Ik hoop dat ze er snel geen last meer van heeft. En beiden wat meer slaap. Ik zou ook niet naar mijn werk willen in zo'n geval. Je wilt toch het liefst je meisje knuffelen en ervoor zorgen dat ze er zo min mogelijk last van heeft.

Esk, rome, hier ook een 'die' dan wijst ze met haar vingertje en wil ze dat wij de naam/het woord zeggen.

Ik ben ana het wachten tot storm in slaap valt, dan ga ik ook een dutje doen. Mijn geheugen laat me helemaal in de steek, ik dacht vandaag dat het maandag was, vergiste me op de barnehage, dat heet hier amnetåke, borstvoeding-mist.

Merel heeft een heel assortiment aan schoenen. Gewone laarsjes, leren schoentjes en gore tex stappers in maat 21. Ik heb gevoerde laarsjes in maat 22 maar die gebruik ik nog niet. In noorwegen is het de gewoonte om OVERAL je schoenen uit te doen. Ze heeft dus ook nog binnenschoentjes voor op de barnehage en voor thuis. Thuis heb ik appies en op de barnehage van die sokjes met een zooltje eronder. Anti-slipsokjes ben ik vanaf, dit omdat het vervelend zit in je schoenen en ze draagt vaak schoentjes. Ze loopt erg goed op ongelijk terrein, kan al heuvels op en af. De laatste dagen is merel verschillende manieren van lopen aan het uitproberen, zo kan ze rennen, gewoon lopen, een soort huppelen en gisteren had ze er stampen bij, dan stampt ze heel de kamer door, bam bam bam, erg grappig.

Leuk zeg, die desi die zo goed aan het lopen is.

Oj, vrijdag, hou je het wachten goed vol?

Marchan, leuk om je af en toe op te zien duiken!

Morgen naar het cb, ik ben erg benieuwd hoe groot mijn kleine man nu is, ik ben al overgeschakeld naar maatje 62. Soms is dat nog te ruim maar vaak past het al goed, vooral broekjes. Hij heeft lange beentjes. Ze worden ook steeds minder spil en steeds meer babyspek. En merel wordt ook meteen gemeten en gewogen en krijgt die vervelende inenting.

Geplaatst

Wat grappig dat merel op verschillende manieren loopt. Lucas loopt weleens achteruit, dat vind hij erg grappig van zichzelf.

Geplaatst

Ja, het komt eraan, mijn kleine meid loopt de hele kamer door ALLEEN. Loop dat wel met mijn armen vlak bij haar achter haar aan voor als ze voorover gaat (of achterover). Helemaal geweldig vindt ze het. Ook ging ze vandaag zelf staan in de box. Best moeilijk als je niet kruipt en ze gaat zelf vanuit ligstand zitten. Helemaal super trots ben ik op haar.

Sorry ff ego vandaag. X

Geplaatst

Ik ben ook best trots op desi! ¨Goed zeg!

Dat kan merel nog steeds niet, zelf opstaan. Ze hijst zich altijd aan iets op. Ik heb het eergisteren voor het eerst zelf zien doen maar dat heeft zich nog niet herhaald.

Ooh, wat grappig dat lucas achteruit kan lopen

Geplaatst

Wat knap van desi!!

Zoe loopt nog niet los ze loopt wel achter haar loopwagen maar los niet als ik haar handjes vast heb met lopen en ik laat er 1 los stopt ze gelijk en steekt haar hand naar me uit dat ik haar weer vast moet houden.

Geplaatst
Ik ben ook best trots op desi! ¨Goed zeg!

Dat kan merel nog steeds niet, zelf opstaan. Ze hijst zich altijd aan iets op. Ik heb het eergisteren voor het eerst zelf zien doen maar dat heeft zich nog niet herhaald.

Ooh, wat grappig dat lucas achteruit kan lopen

Haha, ze trekt zich zelf op aan de spijltjes! Voorheen moest ik helpen, maar nu kan ze het alleen. Als ze niet kruipen, weten ze ook niet hoe ze op hun knietjes moeten zitten. Dat heeft ze eindelijk door nu hoe ze van zitten naar het zitten op haar knietjes moet.

Haha, zal nog wel even duren voordat ze in de gaten heeft hoe ze zelf moet gaan staan.

Maar, je mag best trots zijn op haar hoor Urs. Ben ik ook op Merel als je zo lief over haar vertelt :-)

Liefs

Geplaatst

Hoi meiden,

Ja werk werk, het is nu voor mij veel te druk. Ik heb een portefeuille die ik alleen beheer en ik loop nu over. Vanochtend zat ik bijna te janken achter mijn thuisbureau omdat ik niet meer wist waar ik moest beginnen, helemaal niets voor mij. Ik ben totaal niet stressgevoelig. Mijn draai vinden binnen het bestaande team is ook moeilijk, maar mei 2012 wordt iedereen weer opgedeeld dus heel erg kan ik er niet mee zitten. Gek genoeg ga ik nog steeds niet met tegenzin aan/naar het werk.

@Annelies, wat vervelend en wat een gedoe vast die foto's, gaat het al beter?

Julian heeft 2 paar schoentjes, maar hij heeft ze eigenlijk nooit aan. Alleen op de fiets wel eens. Hij loopt altijd op blote voetjes en heeft het nooit koud.

@natasja, wat goed van Desi!

Ik ga morgen met Julian naar zijn eerste ouder-kind zwemmen. Zijn nichtje en mijn schoonzus gaan ook mee, ik ben zo benieuwd hoe hij het vindt!

Hier een foto van hem van afgelopen zaterdag:

Foto-OSFSF8FX-D.jpg

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Natasja, Super leuk dat ze rond stapt. Kan me goed voorstellen dat je super trots bent op je meisje.

Steeds als Lucas weer iets nieuws kan ben ik trots.

Nienke, Wat vervelend op je werk, heeft het ook te maken met je collega's?. Ik hoop dat het wel snel beter word en dat je je rust vind. Mei 2012 duurt nog even.

Wat een ondeugend koppie heeft Julian. Ik had hem ook op FB gezien.

Annelies, Hoe gaat het met Milou haar voetje?

Ursela, Hoe gaat het nu, met 2 wondertjes?

Esk, Word spannend voor jou! Ik moest erg lachen om de poepluier, herkenbaar ook.

Tessa, Hoe gaat het met de behandeling?

Hoe gaat het met de andere meiden??

Hier weinig bijzonders. Lucas is weer eens lekgeprikt door die vervelende rotmuggen, grr.. Ik had er een dood gemaakt maar er zit nog een boosdoener. Hij zit helemaal onder de bulten, ik smeer ze maar in voor de jeuk.

Nog steeds is hij lekker ondeugend, alles pakken en doen wat niet mag. Telefoon en dan doet hij hem aan zijn oor en zegt oiii, oii..

Ik ben eergisteren weer naar yoga geweest en wat was dat lekker, ik heb het echt gemist. Fijn om even wat tijd voor jezelf te hebben, echt een rustuurtje. Het dicipline ontbreekt mij om het ook thuis te doen.

Geplaatst

Leuk dat Dési zelf stapt! Hier ook een mijlpaal bereikt: zelf kunnen gaan zitten! Het ziet er allemaal nog wat moeizaam uit, maar hij doet het wel helemaal zelf. Van buik naar rug, dan op de knietjes en dan duwt hij zichzelf omhoog en zit hij. Hij kijkt er ook zo grappig bij als hij het doet... Ben benieuwd of hij het dan ook de andere kant uit kan (van zit naar lig), maar dat heb ik 'm nog niet zien doen. Hij kiepert gewoon om als hij het beu is (met huilen tot gevolg, want dan stoot hij natuurlijk z'n hoofd).

Natasja, succes vandaag! Ik zal aan je denken!

Vandaag is de dag niet goed begonnen. Ben gewoon chagrijnig om niks. Hopelijk gaat het zo meteen wat beter humeursgewijs. Heb ook last van mijn bekken en voel me lomp en dik (wat natuurlijk ook zo is...). Gister in het ziekenhuis geweest voor controle op zwangerschapsvergiftiging. Alles was gelukkig goed, baby heeft ook nog voldoende vruchtwater en er is helemaal NIETS wat er op wijst dat de bevalling aanstaande is. Nu volgende week weer naar de vlos en dan begin week er op (klinkt echt mijlenver weg!) naar de gyn om het te hebben over inleiding (dan ben ik ergens rond week 41 als ik wordt ingeleid). Ik ga er maar vanuit dat het inderdaad gaat uitlopen op een inleiding want die kinderen van mij die vinden het veel te lekker bij mij binnen...

Thomas heeft trouwens ook opeens last van verlatingsangst als ik wegga bij het kinderdagverblijf. Zo sneu! Maar ja, hij moet het toch leren dus dan ga ik maar snel weg. Gelukkig hoor ik dan van de leidster wel dat het ook bijna meteen over is als ik vertrokken ben, maar het blijft toch moeilijk om je kind huilend achter te laten...

Geplaatst

Hey Esk,

Goed zeg, van Thomas!

Fijn dat de controles goed zijn, spannend hoor.

Zielig he, om hem dan achter te laten. Lucas heeft de laatste tijd dat hij graag bij papa wil zijn als hij thuis is. Laatst fietste ik met hem weg en toen was het huilen, omdat papa niet mee ging. Ik probeer hem dan af te leiden. Hij ging net ook huilen toen ik naar boven ging. Van de week heeft mijn schoonzusje even opgepast en toen vond hij het prima. Hij keek me even na en ging toen meteen met haar spelen.

Geplaatst

Wat goed van Thomas en wat erg om over te lopen.

Hier vandaag een meisje dat stond in haar bed en vanmiddag weer van zit is gaan staan. Ze heeft het door haha

esk, succes met wat vandaag?

Geplaatst

Mijn weken gaan geloof ik te langzaam... is natuurlijk pas volgende week vrijdag. Wilde je succes wensen met bloedprikken, maar dat is natuurlijk deze week net een weekje te snel... surry!

Geplaatst

En Natasja, hoe gaat het met de spanning?

@Esk, nog even volhouden!

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Hey Nienke,

Ja spanning goed vol te houden - is het al vrijdag 12 uur hahaha. Nee hoor, het valt reuze mee. Geen last van stress, denk er niet te vaak aan etc. Echt een pak van mijn hart!

Hoest met jou? Dat je het volhoudt zo op je werk. Petje af hoor. Wanneer kom je nou?!!!! ;-)

Geplaatst

Heeft desi haar jas al aangehad of is het te goed weer daarvoor?

Fijn dat je geen stress hebt rondom deze poging. Dat is toch maar afwachten. Je kan er zo weinig aan doen, wel of geen stress. Wel of geen geslaagde poging. Ik duim voor jullie!

Esk, nog maar een paar dagen tot de uitgerekende datum. Spannend! Heel veel succes! En...niet al te veel zorgen maken hoe druk het is met twee kleintjes. Ik kan je vertellen dat het goed te doen is. Veel fijne ogenblikken. Behalve als ze beiden huilen, dat is niet te doen vind ik. Nuja, het is wel te doen maar ik wordt gestressed. Gelukkig komt dit niet zo vaak voor. Ik kom langzaamaan steeds meer in een ritme en de kinderen ook.

Zal pittig zijn, deze laatste loodjes. Nog eventjes...

Leuke foto van julian! Ziet er uit als echt genieten, zo'n dag met een gouden randje.

Rome, dat heeft merel ook, even pruilen als haar vader weggaat. het is ook zo voorbij gelukkig. Hoe gaat het met jou? Helpen de medicijnen, ben je wat rustiger? Ik hoop het voor je.

Misschien een ideetje om een klamboe te kopen voor rond zijn bedje als hij steeds lekgeprikt wordt? Heerlijk yoga, dat mis ik hier.

Merel is vandaag wat langer op de barnehage geweest, van half negen tot half vijf ipv tot drie. En dat merkten we, ze was doodop en heel erg druk toen ze thuis kwam. Tja, gaan we voorlopig niet nog een keer doen, ik haal haar liever wat eerder op. Ze is zo'n ondernemend meiske, zit geen moment stil, rent van hot naar her, wil overal op klimmen en alles ontdekken.

[ATTACH=CONFIG]2260[/ATTACH]

Hier nog een foto van storm een paar dagen geleden. Groot is hij al he??

Geplaatst

@ursela, wat is hij al groot inderdaad! Slaapt Merel ook minder op de Barnehage?

@natasja, ik ben alleen op vrijdag vrij! Haha. Het is uit te houden hoor op t werk, maar ik heb te veel werk wat alleen ik kan. Na 1 november moet daar een grote verandering in komen. Bedankt dat je ernaar vraagt! Ik werk nu ook gewoon vaker thuis, haha.

Hier heel trots. Julian heeft zowel gisteren als vandaag losse stapjes gezet! Ook is hij net zelf de trap op geklommen (met mij als vangnet erachter) omdat ik zei dat hij naar bed moest haha, toen ging hij uit zichzelf naar de trap en naar boven. Hij was vandaag 81,5 cm en 12,1 kg op het CB. Laatste prikken voor een lange tijd gehad, lekker om dat gehad te hebben.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Wow. Julian go!

Vier dagen in de week met nukkige collega's. Pittig. En dan nog zoveel taken op je bordje. Hoop dat die verandering ook inderdaad komt. Fijn dat je thuis kan werken.

Merel slaapt iets slechter op de barnehage, vandaag 1,5 uur ipv 2. De ellendige prikken achter de rug, hehe.

Geplaatst

Wauw Julian, Wat goed! Ik mag woensdag naar het cb en dan krijgt hij ook voorlopig gelukklig zijn laatste prikjes. Lekker dat je veel thuis kan werken, is Julian dan ook thuis of bij de opvang?

Dorine, Hoe was je vakantie?

Ursela, Lucas is ook een bezige bij. Hij is altijd druk bezig en zit geen moment stil. De laatste dagen merk ik wel dat hij "iets"rustiger word. We hebben al een klamboe boven zijn bedje gehangen een tijdje terug, maar hij trekt de hele klamboe zijn bedje in. We hebben wel horren voor de ramen, maar nog komen die ellendige muggen binnen. Van de week hebben er verschillende mensen gevraagd of hij de waterpokken heeft, ha, ha.. Ik werd ook aangesproken door een man die vroeg of hij de waterpokken heeft, want zijn dochtertje had het sinds zaterdagochtend en hij was nogal bezorgd. Ik heb hem maar doorverwezen naar de apotheek :-)

Ik voel me al iets beter, het verschilt nogal per dag. Ik heb therapie om er mee om te leren gaan en mijn levensstijl te bekijken en meer te weten te komen over een paniekstoornis. Ik heb wel al veel info . Dat geeft ook een stukje rust en aceptatie. Lief dat je eraan denkt.

Geplaatst

Wat een mooi ventje is Storm, inderdaad al gegroeid, maar ik vind hem nog zo klein...lief

Zitten jullie kindjes nog in de box?

Geplaatst

Hoi Meiden

even snel vanaf het werk

wat goed van Julian!!

Wat is storm al lang zeg!

Zoë zit bijna nooit meer in de box ze vind het niet meer zo leuk na 5 minuten gaat ze staan er strekt ze haar armen uit dat ze er weer uit wil.

vinden jullie kindjes muziek ook zo leuk? als Zoë muziek hoort begint ze gelijk te swingen en dan echt met dr schouders heen en weer en met 1 armpje in de lucht echt zooo schattig!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden