Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Rome, ik stuur je een PB voor Facebook.

Ik zit niet op Hyves. Twitter anyone?? :D

Ursela, ik vind dat ook echt knap dat je alleen naar de USA ging. Ik zou dat echt niet durven! En dan juist nog wel gaan om je angst te overwinnen. Dapper!

Ik ben idd fan van een actrice uit sci fi genre. Ga volgend jaar weer naar een conventie toe (in Londen, dat durf ik dan weer wel ... naar iets georganiseerd toe reizen ... maar vind dat al reuze spannend!). Als je me volgt op een social media site moet je dat wel weten, want daar gaat het nogal eens over :) Heb er ook veel internationale kennissen aan overgehouden, Milou heeft heeeeel veel dingetjes gekregen. Nog steeds pak ik af en toe iets nieuws uit d'r kast van een baby shower die ze voor me hielden op een conventie waar ik niet bij kon zijn!

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja Ursela, Hyves is ook gezellig! Mijn gegevens heb je nog denk ik.

Wat kan je dan gelukkig zijn met iets kleins hè. Mijn mama kwam vanmiddag binnen, ik had Dési op de arm, gaf mijn mama een zoen en die kleine tuit haar lippen en geeft oma ook een zoen. Zooooo lief, tranen.....

Geplaatst

Ik zat van de week te huilen toen ik met Milou Ome Willem aan het kijken was .... wat een geluk ...

Geplaatst

Oooh, ik zie het helemaal voor me natasja. Dat zijn van die smelt momenten. Geweldig.

Annelies en rome, bedankt voor de lieve reacties, maar ik was helemaal niet dapper of stoer hoor. Want ik voelde me toen erg angstig en terwijl ik geweldige dingen meemaakte op mijn reis voelde ik me vaak ellendig en kon ik pas achteraf ervan genieten.

Merel heeft gisteren twee nieuwe dingen geleerd waar ik niet zo blij mee ben...had gehoopt dat het nog eventjes zou duren.

Ze kan:

A. Haar eigen pyama uittrekken

B. Deuren openen, waaronder de buitendeur.

Geplaatst

Wat een geluksmomenten zijn dat he? Geweldig.

Ursela, Je hebt de stap toch durven nemen om er alleen naartoe te gaan, ookal voelde je je daar super rot. Dat zou ik nooit durven.

Die Merel, Haar pyama uittrekken, lucas is het nog niet gelukt. Hij zit wel elke keer met zijn shirt omhoog en zegt dan : uit. Zijn slab trekt hij wel over zijn hoofd.

Geplaatst

Hier wordt er ook druk geprobeerd het pyamajasje over het hoofd te trekken. Haar armpjes zijn er dan wel al uit.

Vind het ook stoer van je Ursela. Was al blij dat mijn zusje meeging naar Egypte het jaar dat ik alleen was ;-))

Geplaatst

dames, ik kom nog snel ff dag zeggen.

Morgenochtend de nekplooimeting en meteen daarna stappen we in het vliegtuig naar Spanje.

Heel veel groetjes en ESK, veel sterkte met je laatste loodjes!

Doei doei.....

Geplaatst
By the way...ome willem??????

Wordt dat nog steeds uitgezonden in nld?

Herhalingen op NLD 3 momenteel. Lekker sentimenteel!!

Fijne vakantie Dorine, lekker ontspannen.

Oh Natasja, spannend! Hopelijk groeit er lekker wat. Is het een uitgangsecho of ben je al aan het stimuleren?

Geplaatst

Ben sinds vorige week zondag Fostimon aan het prikken. Dus vandaag op dag 8 van de stimulatie en dag 10 van mijn cyclus. Veeeel minder spanning dit keer gelukkig. Vorige keren bijna echtscheiding

Geplaatst

Natasja, dat is dan wel een fijne bijkomstigheid. Houden zo! En veel succes bij de meting, hoop dat er een boel goed nieuws te zien is :-)

Dorine, fijne vakantie (als je dit uberhaupt nog leest!)!

Hier een rustig nachtje gehad en weinig te melden. Ga zo Thomas wegbrengen en dan een rustig dagje tegemoet.

Geplaatst

Dorine, fijne vakantie. Fijn dat je nog net een echo hebt voordat jullie gaan, toch een stukje zekerheid. Geniet.

Esk, die rustige dag heb je wel verdiend, hoogzwanger als je bent. Nog maar 18 dagen tot je uitgetelde datum. Is hij/zij al ingedaald? Hoe voel je je? Slaap je nog een beetje snachts?

Natasja, ik ben helemaal niet bekend met fostimom. Had je dit de vorige keer ook? Ik hoop op veel mooie groei-follikels! Succes! Fijn dat die spanning nu weg is, een relatie kan zo veel te lijden hebben van de mmm.

Hier een gebroken dame, merel had last van tandjes vannacht. KRIJSEN KRIJSEN. Niets hielp. Uiteindelijk sliep ze op half 1 snachts, werd weer wakker om half 2 en half 5 maar dat was maar kort, tussendoor nog voeden van storm. Pffff. Maar hij sliep gelukkig wel door het grkrijs van zijn zusje hen. Arme merel. Nu slaapt hij weer, ik ga ook nog even mijn bed in. Merel is bij een vriendin.

Geplaatst

Ha Ursula, de kleine is helemaal ingedaald zei de vlos, dus dat is prettig. Kan het ook wel merken: ieder uur naar het toilet, vooral als ik sta. Dat rustige dagje heb ik ook wel verdiend. Zaterdagnacht was hier aan de overkant een feestje met harde muziek tot na 4.15u! Hele nacht niet kunnen slapen, wij waren gebroken. Gister als zombies op de bank gehangen en vreselijke spijt dat we de politie niet gewoon hebben gebeld in de nacht. Gisteravond maar vroeg naar bed en nu gaat het dan wel weer. Maar ik had gister wel even zoiets dat de baby nu echt echt echt niet kon komen, ik was gewoon te brak.

Straks ga ik even met mijn moeder de stad in. Ik moet toch echt nog winterkleren voor Thomas aanschaffen, het manneke heeft nog niet eens een winterjas en ik weet niet of ik er straks nog veel tijd voor ga hebben. En je zal zien dat de winter ineens voor de deur staat.

Hier trouwens ook kiezen aan het doorkomen. Hij heeft er al een stuk of vier, dus dat gaat in rap tempo. Gelukkig heeft hij er nog weinig last van.

Geplaatst

Hoi meiden,

Natasja hoe was de echo groeien je eitjes goed?

Ursela ohhhhhh wat vervelend zo'n nacht dan voel je je de hele dag brak.

Esk jij ook al een rotnacht zo tot 4 uur snachts wat aso zeg!! Ik had denk ik ook de politie gebeld! Heb je nog iets gekocht in de stad?

Ik ben echt niet lekker heb al sinds zaterdag enorme hoofdpijn en duizelig ben naar de vk geweest en heb hele lage bloeddruk en ijzer te korft dus moest rustig aandoen dus ik heb me vanochtend ziek gemeld voel ik me dan weer rot over maarja moet nu aan mezelf en de baby denken.

Geplaatst

Hoi,

Esk, wat vervelend. Kan me zo voorstellen dat je dat nu net niet kan gebruiken.

En Ursela, jij ook niet. Lijkt me erg zwaar zulke gebroken nachten. Hier staat over een paar weken de kermis letterlijk bij ons voor op de stoep. Vorig jaar sliep Dési door de herrie en al heen. Hopen dat dat dit jaar ook het geval is....

Fostimon is net zoiets als Menopur. 1x water mengen met 4 potjes 75 (300) Fostimon. Het gaat goed. Nog nooit zoveel eiblaasjes gezien!! 5 grote rechts en 3 grote rechts en dan nog wat kleintjes. Hier had ik niet op gehoopt. De laatste IVF wilden ze bijna geen punctie doen zo weinig had ik er. Woensdag terugkomen, vrijdag punctie, maandag als alles goed gaat, terugplaatsing.

Geplaatst

@Annelies, al hersteld?

@ursela, wat een nacht heb je gehad! Helaas ken ik het maar al te goed, maar wat kun je daar moe van zijn hè? Wel ontzettend stoer dat Merel zelf deuren kan openen, ookal is het dan weer extra opletten.

@Natasja, wat een goed nieuws, dat ziet er erg goed uit meid. Ik vind het erg spannend voor je, hoop zo dat het je lukt! :-)

@esk, hadden ze het feestje niet aangekondigd? Dat zou niet netjes zijn en tot 04:15 is natuurlijk wel erg laat, bah. Fijn dat het verder goed gaat met de zwangerschap.

Julian is voor het eerst naar de kermis geweest. Hij heeft touwtje getrokken en eendjes gevangen. Die eendjes waren helemaal top, hij gaf ze ook netjes terug maar wilde ze dan natuurlijk wee terug hebben, haha. Hij vond die eendjes veel leuker dan de knuffel die hij ermee won. Nog 6 weken en dan gaan wij ook eindelijk op vakantie. Het aftellen begint al een beetje.... Hier ook Facebook trouwens.

Lfs,

Nienke

Geplaatst

Nienke pm even, zoek ik je op.

Ook blijde gezichtjes op de kermis dus.

Kiet, lijkt me erg vervelend. Hoop dat je snel opknapt.

Dési ging vandaag in het pierebad voor het eerst een aantal keren zelf staan. Helemaal trots. Ze probeert het thuis ook, maar dat is best moeilijk vanuit zitstand.

Morgen weer naar het ziekenhuis. Nu voor mijn mam. Ze gaan vertellen hoe, wat, wanneer met de chemo. Spannende dag dus. Haar huid is nu helemaal kapot van het bestralen.....

Geplaatst

Spannend Natasja.Hopelijk kun je binnenkort lekker gaan broeden. Ik ga voor je duimen, succes. Sterkte morgen, wat zielig dat haar huid helemaal kappot is van het bestralen. Ik hoop dat alles goed aanslaat.

Trotse mama dat ze zelf ging staan, super hoor.

Kiet, Balen dat het nog niet beter gaat met je bloeddruk. Misschien rottig om je ziek te melden, maar je moet goed om jezelf en je kleintje denken.

Ursela, Ik hoop dat deze nacht beter is gegaan. Vervelend he, die tandjes. Sommige kindjes hebben er totaal geen last van en de andere enorm. Lucas heeft ook altijd heel veel last voor ze doorkomen. Ik heb elke keer het idee dat er weer tandjes aankomen, maar nog niets nieuws te zien.

Dorine, Je zal er vast al zitten, maar een hele fijne vakantie!

Esk, Fijn dat hij niet zoveel last heeft van zijn kiezen.

Wij gaan in januari beginnen met ivf ( ervan uitgaande dat ik me dan een stuk beter voel, vandaar januari). We zijn vanochtend in het ziekenhuis geweest en hebben het schema meegekregen en het recept voor de medicijnen. Weer een lang protocol en ik krijg de hoogste dosering. Ben benieuwd.

Lucas voelt zich weer een stuk beter gelukkig. Ook een heel stuk minder jengelig. Het weekend was echt helemaal niets goed.

Leuk om naar de kermis te gaan! En voor jou natas, je bent er zo.

Nienke, PB me je naam? Als je het leuk vind? Overigens weet( bijna) niemand van mijn facebook of hyves dat ik hier op het forum zit en met ivf zwanger ben geworden.

Geplaatst

Nienke, ik ben altijd vol verbazing als ik lees hoe goed jij je door doorbroken nachten heenslaat. Petje af. Moest lachen om julian en de eendjes. Dit zou merel ook doen denk ik. Merel vindt het erg leuk om met alles te helpen, afwasmachine uitruimen, poetsen, dingen in de vuilnisemmer weggooien, vegen, etc.

Nienke, alvast een prettige vakantie (haha)

Rome, voel jij je al ietsje beterder? Fijn dat lucas aan de beterende hand is. Moeilijk als niets goed is voor zo'n kleine uk.

Esk, volgende keer politie bellen, of eerst bij de lawaaimakers zelf aanbellen?

Slim om nu alvast winterkleren aan te schaffen. Ik kom nu nergens. Leve internet en internetwinkelen. Jeetje al ingedaald. AAAAH, nog eventjes. Hoe denk je over de bevalling? Ik kan me niet meer herinneren hoe de bevaling van thomas was. Heb je er een goed gevoel over? Zin in? Tegenop?

Natsaja een kermis voor de deur, nachtmerrie lijkt me dat. Gelukkig kan jij er van genieten.

GO EGGIES GO! Wat een goed uitgangsaantal. Hopelijk zit daar het brusje bij.

Kiet, goed dat je aan jezelf en je kleintje denkt.

Tessa, hoe gaat het met jou? En met jullie stimulatie? Hoe gaat het met kees? Merk je nu nog iets van zijn slokdarmafwijking? Moet je daarvoor vaak op controle?

Hieronder een kopietje van stormverhaaltje wat ik bij augustus2011 had geschreven.

Hier gaat het ok. Storm heeft soms erg veel last van zijn maagje, zo zielig om te zien. Dan verkrampt hij helemaal, knijpt zijn knuistjes zo hard samen dat hij helemaal trilt in zijn armpjes, en krijst onbedaarlijk. Ik hou het ongeveer een uur vol, een uur met rondlopen, sussen, masseren, etc. En dan ben ik helemaal in tranen. Moet hem even wegleggen maar daar voel ik me al snel erg slecht over. Dit terwijl merel om aandacht staat te vragen en allemaal dingen gaat doen die niet mogen, dingen op de grond smijten, bijten, slaan. Tja.... gelukkig hebben we ook betere dagen. Dan is storm super rustig, een slaapkopje, merel alleen maar lief tegen haar broertje.

Snachts wordt merel regelmatig huilend wakker vanwege doorbrekende tandjes. Naast de voedingen voor storm. Vannacht sliep storm 4 uur achter elkaar! Voor het eerst. Helaas huilde merel erdoorheen anders had ik vier uur kunnen slapen.

Maar het is niet alleen kommer en kwel, het is ook genieten. Zoals toen ik op de bank zat met merel en storm beiden op mijn schoot. Twee armen vol, een hart vol. En ik heb oplaaddagen, zoals vandaag. Want nu is merel naar de barnehage (kdv), heb ik alleen storm.

Storm is vooral geinteresseerd in slapen, eten, poepen. Of bij mij zijn. Hij houdt er niet van om alleen in zijn wipstoeltje te zittten of in de box te liggen. Totaal niet geinterreseerd in zijn omgeving. alleen mensen en gezichten kunnen boeien. Maf om nu al het verschil met merel te zien, die was juist zo ongelooflijk geinterreseerd in alles om haar heen, kon urenlang naar buiten kijken bv. Storm nog geen minuut.

Hier een foto van ons manneke.

[ATTACH=CONFIG]2176[/ATTACH]

Oja, tegen de krampjes heb ik minifom geprobeerd maar dat helpt niet. Gisteren suikerwater en dat werkte als een trein!!! Werd hij meteen rustig van. Ik wilde dit liever niet gebruiken omdat het me niet juist leek al zo jong aan zoet te laten wennen maar ja, na urenlang krijsen. En nu het werkt ga ik het vaker proberen, kijken of het vaker werkt.

Geplaatst

Dag dames,

Ben ik weer eventjes...

Ursula, wat rot dat Storm zo'n last heeft van krampjes. Tja, hij moet er natuurlijk even doorheen, maar rot is het wel. En dan de tandjes van Merel nog, het komt allemaal tegelijk. Fijn dat je in ieder geval nog kan genieten, ondanks de ongemakken van de kids.

Ja, hier al helemaal ingedaald, ik was ook verbaasd. Thomas was echt pas in week 40 of zo ingedaald. Je vroeg naar de bevalling van Thomas: die was behoorlijk heftig: een inleiding met weeenstorm, vacuumverlossing, sub-totaalruptuur en een placenta die operatief verwijderd moest worden (en daardoor was een bloedtransfusie nodig omdat ik zoveel bloed verloren had). Over de bevalling nu denk ik gewoon helemaal niet na. Ik zie het allemaal wel. Ik kan het toch niet plannen, dus laat ik het maar gebeuren. Heb mijn man wat dingen aangegeven over wat ik wel en niet wil tijdens de bevalling (mocht ik zelf niet meer kunnen beslissen) en that's it. Alles is er in ieder geval klaar voor, zelfs de versiering voor bij het huis is klaar :-) . Het wachten is op de start!

Natasja, aan de ene kant wel gezellig een kermis in de buurt, maar het zal ook wel een paar dagen overlast geven. Hoop dat Dési er netjes doorheen slaapt. En is al bekend wanneer de punctie is? Sterkte daarmee, het is en blijft geen pretje (ben de mijne nog niet vergeten en dat is al tijden terug!).

Rome, jullie gaan dus over een paar maandjes ook weer starten als je je goed voelt. Hoe werken de medicijnen die je gehad hebt? En fijn dat Lucas weer meer zijn normale zelf is. Ik herken het overigens wel hoor, Thomas is momenteel ook jengelig en aandachtvragerig. En uitprobeerderig. Is soms errug vermoeiend...

Tessa, hoe gaat het bij jullie?

Dorine is lekker op vakantie (ga ik vanuit). Goh, ik zou ook wel wat zon willen zien inmiddels. Het blijft hier wat treurig weer.

Nienke, lekker, vakantie in het vooruitzicht! Ga je naar de USA? (of heb ik de bestemming ergens gemist). Leuk is dat he, als je je kleintje op de kermis ziet. Ik vond het erg leuk om te zien hoe Thomas' zich vermaakt.

Kiet, alweer een beetje opgeknapt?

Annelies, hoe is het met jullie?

Geplaatst

Hoi esk spannend voorjulliejan nuelk moment gebeuren!!!

Heeft Thomas al iets in de gaten dat er een baby in je buik zit zoe deed een paar weken terug ineens uitzich zelf mijn shirt omhoog en zei baby baby.

En vandaag waren we boodschappen doen en ze zat in de winkelkar ging ze met twee handen over mijn buik wrijven en zei baby zooo lief vond ik dat.

Ik voel me weer wat beter die enorme hoofdpijn is sinds vandaag helemaal weg gelukkig.

Geplaatst

Esk, klinkt verstandig, er niet te veel over nadenken. Soms wil ik dat ik daar iets beter in was maar het laat zich zo moeilijk dwingen. Ik kreeg zelf rust over me heen toen het eenmaal weer begon, en helemaal toen we in het ziekenhuis waren. Heel veel succes in ieder geval! Je vorige bevalling klinkt niet echt als een droombevalling. De mijne was deze keer ook niet fijn maar ik heb er geen rotgevoel of zo aan over gehouden. Hij is gezond en ik ook en het is voorbij. Iets dat in het verleden ligt. Fijn.

Interessant om te lezen dat thomas en lucas nu een periode hebben van uitrpoberen en jengelen. Merel heeft dat ook. Ze kan opeens bedenken dat ze niet op mamma's maar op pappa's schoot wil (of omgekeerd) en dan enorm gaan zeuren,uhhuhwuuuh. dan gaat ze uit boosheid naar een hoekje van de kamer, soms bonkt ze haar hoodje tegen de muur, soms slaat ze hard op tafel, om vervolgens echt te huilen want dat deed zeer. Onze tactiek is negeren. Ben benieuwd hoe lang dit duurt. Verder is ze super lief, ze leert zo veel iedere dag, ik sta er dagelijks versteld van.

Storm doet het ook goed, heeft slaapdagen, heerlijk voor moeders. Hij wordt steeds 'wakkerder' en vandaag 'praatte' hij tegen mij!!! Ik zei goegoegoe en hij zei aahiieh. Ik weer goegoegoe en hij prrrtpieuw. Ik smelten...

Wat lief van zoe. dergelijke ogenblikken leg je in je hart vast. Ik ben benieuwd wat ze doet als de baby uit de buik is, misschien blijft ze wel baby zeggen en wijzen op je buik. Haha, als ze het doet waar anderen bij zijn heb je heel wat te verklaren...

Hier een foto van merel gisteren in een jurk die een vriendin voor haar heeft genaaid. Hij was nog ietsje aan de grote kant.

[ATTACH=CONFIG]2193[/ATTACH]

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden