Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi meiden!

Ah ursela wat zielig voor merel!

Natasja spannend vandaag ik duim voor goed nieuws dat kunnen jullie wek gebruiken!

Allebei mijn kids liggen nog te slapen denk dat ze straks vast allebei tegelijk wakker gaan worden haha hier gaat alles goed ben verliefd op Mason en ik smelt als ik kijk hoe leuk en lief zoe hem vind als hij huilt gaat ze ook huilen en bij hem staan omdat ze het zo zielig vind!! Twee dagen geleden zegt ze tegen me vasthouden vasthouden dus hebben we samen haar broertje vast gehouden ze is echt heel lief en niet echt vervelend geweest. Alleen de eerste dag nadat ik thuis kwam moest ze niets van mij weten we doen altijd kroelen voordat ze naar bed gaat nou dat wilde ze niet meer met mij ik vond dat echt heel erg heb er wel een traantje om gelaten maar dat is nu gelukkig weer helemaal over.

Mason komt s'nachts 2 keer hij is erg hongerig snachts! Kwam vannacht om 01.45 en om 04.15 alweer! En nu ligt hij sindsdien te slapen dus er is nog geen pijl op te trekken haha. Verder voel ik me ook al een stuk beter vind het wel lastig dat ik nog veel boven ben en daardoor wat minder aandacht voor zoe heb maar ze lijkt daar geen last van te hebben gelukkig.

• Reacties 4,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Natasja, als het goed is weet jij nu zo ongeveer de uitslag. Ben zo benieuwd en hoop dat jullie goed nieuws hebben gekregen. Ik gun het jullie zo van harte om weer eens goed nieuws te krijgen!

Ursela, ik ken deze kinderziekte ook niet maar het klinkt wel heel zielig. Merel heeft er dus duidelijk wel last van. Kan je hier iets tegen doen of moet je echt wachten totdat het voorbij gaat? Ik hoop van harte dat Storm niet besmet is.

Rome, Wessel heeft gelukkig geen last gehad van het krijgen van z'n tanden en kiezen. Wel wat dunnere poep en z'n hand in z'n mond maar verder niet dat hij klaagde over pijn oid.

Dat is dan een fijne beloning voor je zoektoch naar een reservekonijn... hahaha..

Ik voel me op zich nog steeds best redelijk. Mijn bekkenklachten heb ik aardig onder controle maar ik begin wel te merken dat de moeheid steeds erger wordt. Ik begin dan ook uit te kijken naar mijn verlof (over 2,5 week) dus nog ff volhouden.

Ik merk ook dat ik vaak geen zin heb om dingen te doen. Dingen die ik normaliter erg leuk / gezellig vind kosten me nu vaak alleen al te veel energie door er alleen maar aan te denken.

Wel ben ik (vooral 's-nachts) nog veel duizelig en dat vind ik wel vreemd. De VK kon de vorige keer niets zeggen en mijn huisarts gaf aan dat dit na-weeen konden zijn van een voorhoofdholte-ontsteking. Echter, dit is nu al zo'n lange tijd geleden dat ik me afvraag of dat nog wel kan.

Kinderkamer begint op te schieten.We hebben nu alle spullen van onze 'rommelkamer' verhuisd naar de babykamer zodat ik alles kan uitzoeken. Maar jullie raden het al, die staat nu echt nokkie vol. Laat ik hier maar geen foto van maken want dat ziet er echt niet uit.. hahaha

Bij Wessel moeten alleen nog wat schilderijtjes aan de wand. Heb nu 6 schilderijtjes besteld bij een mevrouw die deze zelf maakt en hoop ze over een week of 4 binnen te krijgen. Ben erg benieuwd want ik heb dit gedaan op basis van een advertentie op markplaats. Heb ze dus niet live gezien dus hoop dat dit goed gaat komen ;-)

Of Wessel opgeknapt is, tsja, dat is een beetje een vaag verhaal aan het worden. De ene dag ben ik helemaal blij want dan zijn er bijna geen vlekjes, bultjes en opengekrapte plekjes te vinden en de andere dag zit hij dan weer onder. Ik blijf vooral smeren met die soort van Vaseline-creme maar heb het idee dat hij hieraan begint te wennen en vraag me dus af of dit nog wel een werking heeft.

Kiet, wat heerlijk om te lezen hoe verliefd je bent op je kids en dat zoe ook zo leuk reageert. Toen ik jouw stukje las over dat ze niet met jou had willen kroelen kon ik hier zelfs bijna een traantje voor laten. Pff.. die hormonen worden steeds erger... hahaha

Gelukkig is het nu over en wil ze wel weer.

Lijkt mij ook best frustrerend om veel boven te zijn en dan dingen te 'missen' van je oudste kind. Mason ligt wel boven bij jou, neem ik aan?

Geef je trouwens bv of flesvoeding?

SJSL, ik had er overheen gelezen maar wat leuk dat het bij jullie ook begint te kriebelen voor een tweede kindje. Ben benieuwd of jullie echt tot het einde van het jaar gaan wachten. Moeten jullie weer een nieuwe poging gaan doen of heb je nog cryo's?

Geplaatst

Bah bah bah. Had zo gehoopt op een andere uitslag! Natasja, hou je taai. Of misschien juist niet, ik weet het ook niet meer.

Sterkte en dikke omhelzing!

Geplaatst

Natasja, Is je voorgevoel toch uitgekomen, Wat ontzettend balen, ik had zo voor je gehoopt dat de uitslag positief zou zijn. Ik wens je heel veel sterkte met alles.

Kiet, Wat fijn dat het zo goed gaat en dat zijn grote zus zo lief voor hem is, lijkt me zo rijk om je kindjes zo te zien.

Dorine, Wat heerlijk dat de kinderkamer begint op te schieten, lijkt me een fijn gevoel als die dan straks af is.

Het lijkt me erg vervelend voor Wessel de eczeem, kunnen ze daar overheen groeien?

Fijn dat het aardig goed met je gaat, hebben ze je wel gecheckt voor de duizeligheid? Lijkt me erg vervelend., een lekker vooruitzicht om nog maar 2, 5 week te werken en dan verlof te hebben. Het begint nu al aardig op te schieten, spannend hoor!

Nienke, Hoe gaat het met jou en met Julian?

SJSL, Leuk tweede kindje kriebels!!

Mijn ventje heeft vanochtend tot 8.30 geslapen!!!!! Ik ben op een gegeven moment even gaan luisteren of alles wel goed ging. Normaal gesproken is hij uiterlijk om 7.00 wakker, dus was echt even genieten van het iets langer op bed blijven liggen voor Mama. Hij is op het moment erg druk met het bouwen van duplo, hij maakt hele torens. Hij vind het helemaal geweldig en kan het echt heel goed en is dan super trots. Ook zijn auto's op het moment faforiet en treintjes. Hij geeft ook zijn duplo poppetjes eten en drinken :-) Vrijdag naar het CB bureau met hem, ik ben benieuwd, vooral hoelang en zwaar hij nu is. Vrijdagochtend heb ik mijn eerste echo in het ziekenhuis, spannend.

Geplaatst

Rome, wat leuk dat lucas zo lekker aan het spelen is. Schattig dat hij de poppetjes eten en drinken geeft.

Heerlijk he uitslapen?? Ik heb dit weekend 1x tot 7.30 mogen uitslapen, dan voel ik me meteen een ander mens.

Mijn zus heeft in haar huis een optreden gehad van christiaan kuijvenhoven, misschien ben je gaan kijken?

Hier een fotootje van het gezichtje van merel. Zielig he?

Ik ga strakjes naar de dokter, wil laten controleren of ze niet toevallig de pech heeft naast die hand voet en mondziekte krentenbaard te hebben want ik vind het helemaal niet er uit zien als de rest van de uitslag.

[ATTACH=CONFIG]3414[/ATTACH]

Geplaatst

Jeete zeg, zo zielig! Als ik jou was zou ik idd even langs de dokter gaan. Cristiaan Kuijvenhoven?? Wie is dat? Als ik het had geweten was ik even langs gelopen, altijd leuk een live optreden.

Geplaatst

Ok, het is inderdaad krentenbaard. Secundaire infectie nav de hand-voet-mond ziekte. Op internet staat dat om besmetting te voorkomen de kinderen niet aan elkaars speelgoed moeten komen, aan elkaar, dezelfde handdoek, etc. Tja, daar ben ik dus veeels te laat mee. Ze hebben altijd wel eigen washandjes en eigen handdoeken mbt onderlijf of badderen maar niet voor/na eten. En merel geeft de hele tijd speelgoed aan haar broertje en aait hem ook. Ik hoop maar dat storm het niet zo erg krijgt als zijn zusje. Zowiezo zijn we er sneller bij mocht hij het krijgen.

Ik heb nu een zalf gekregen dan is het binnen een paar dagen niet meer besmettelijk.

Ik kijk nu rond en bedenk me...aaarg moet ik al dat speelgoed gaan wassen, ieder duploblokje? Ga dit niet doen. Waarschijnlijk heeft er toch al besmetting plaatsgevonden.

Kuijvenhoven is een bekende, prijsbeloonde pianist.

Natasja, hoe gaat het vandaag met je, ik denk aan je!

Geplaatst

Hi, thanks voor de lieve berichtjes. Beetje dubbel gevoel op het moment. Mijn ivf mislukt en overal om mij heen worden kindjes geboren. De buren van 4 huizen verderop een dochter, mijn collega zijn vijfde kindje afgelopen vrijdag, een andere collega loopt 2 dagen over, donderdagavond gaan we eigenlijk op kraamvisite van een andere collega-heb me afgemeld, ga lekker met een vriendin naar de ijsbaan. Dan hier natuurlijk de nodige babytalk.

Gelukkig dat mijn mama zienderogen opknapt en deze week naar huis mag met thuiszorg.

Geplaatst

Natasja, ik snap dat het confronterend is. Ik kan me nog goed herinneren dat ik de deur niet uit kon of ik zag wel een zwangere buik. Om moedeloos van te worden. Goed dat je voor jezelf kiest en dat kraambezoek aan je voorbij laat gaan.

Gisteren toch maar een groot deel van het speelgoed gewassen en meteen ook maar alles wat ik aan handoeken, washandjes, beddengoed, handschoenen, sjaals kon vinden. De rest van het speelgoed (gelukkig hebben we nog niet overdreven veel, vooral veel boekjes en die zijn lastiger wassen want de bladzijdes blijven aan elkaar plakken) heb ik tijdelijk in een grote kist met deksel gedaan, over twee dagen moet de abzalf zijn werk hebben gedaan en zal ik alles nog 1x wassen.

Het is moeilijk om besmetting te voorkomen, vanochtend kroop merel lekker tegen mij aan in bed, haar hoofdje op mijn kussen. Tja, dat gaat gewoon door.

Ik vind het best pittig met twee kindjes een hele week thuis. Het is gemiddeld min13 nu storm mag niet mee naar buiten. En de meeste van mijn vrienden hebben kinderen kom ik nu achter. Ik ga vandaag met merel en storm naar de sportzaal, kan merel lekker rondrennen, neem ik een bal mee. Even ertussen uit. En vanmiddag ga ik bij de buren in bad met beide kids, vinden ze erg leuk. We hebben helaas zelf geen bad. Dat komt er aan, hebben een verbouwing in gedachten dit jaar. Heb ik erg zin in. Dan gaat de wc uit de badkamer, die gaat dan naar het halletje, daar komt een aanbouwtje aan het huis zodat de hal 2x zo groot wordt en er een wc en rommelkast past. Dan past er vervolgens een bad in de badkamer. Maar dit alles gaan we zelf doen en kan wat tijd kosten. Waar ik zeg we, lees mijn man. Ik ben degene van het slopen, schuren, verven. We zijn nu samen de tekeningen aan het maken. Iemand nog een leuk idee voor een motief voor een tegelvloer in de hal? Daar komen tegels want ik wil vloerverwarming, smelt de sneeuw weg die je mee binenloopt.

Geplaatst

hoi kiet, feli met je zoontje mason :) jij bent net zo vlug met bevallen als ik, hihi. hopelijk heb jij geen last van het feit dat je nog zwanger had moeten wezen (ik nl wel gehad) en jij bent beduidend sneller geweest dan ik. ik had om half 10 het infuus (vliezen waren 2 dagen daarvoor al gebroken) en dochterlief was pas om 17.43 geboren, dat vond ik al snel, maar jij bent helemaal snel hahaha...maar de weeen waren idd net zo pijnlijk. pompje hield wel het randje pijn waardoor ik echt door de grond heen ging en ging huilen wel weg, maar was soms ook meer alsof ik te suf was om te huilen van de pijn.

anyway. mooi kereltje en mooie naam. ben jij de 2e 1ling mama die bevallen is van het februari topic :) we hadden het er al over dat het bijna is alsof het februari topic in januari gaat bevallen, hihi...

veel liefs anyway.

Geplaatst

natasja, Ik herken je gevoel zo erg, iedereen is zwanger om je heen en krijgt "gewoon"een kindje en vinden het allemaal zo "gewoon". En jij weet zo ongelofelijk hoe kostbaar het is om een kindje te hebben . Het is soms zo oneerlijk!! Ik gun het je ontzettend lieverd en ik hoop dat jullie wens uit gaat komen. Dat geld trouwens voor alle meiden. Bij mij aan de overkant is een vrouw nu zwanger van de vierde achter elkaar, niet dat ik het niet gun natuurlijk.

Fijn dat je Ma naar huis mag en dat het beter gaat, zal een enorme geruststelling zijn voor jullie.

Ursela, Toch aan de was gegaan? Ik denk dat ik exact hetzelfde zou doen. Dan heb je toch het gevoel dat je er alles aan hebt gedaan. Hoe gaat het met Merel? Wij hebben in de keuken een portugeese vloer, als je even googeld zie je wel afbeeldingen. Badderse vanmiddag.

Oh, Er word er een wakker, tot later!

Geplaatst

Natasja, ook ik begrijp je gevoel. Ik weet nog goed dat ik dit had voordat ik zwanger was van Wessel en ik kan me heel goed voorstellen dat je dit gevoel ook kunt hebben als je voor een 2e kindje wilt gaan.

Wel goed nieuws wat je moeder betreft. Blij om te horen dat zij zo opknapt en misschien bijna naar huis mag. Super hoor!

Ursela, kan me voorstellen dat je toch het een en ander bent gaan wassen en daarnaast ook dat alles gewoon doorgaat als voorheen. Je kunt Merel niet zomaar weerstaan als ze lekker tegen je aan wil komen liggen. Kunnen volwassenen ook besmet raken?

Oh dames, ik word zo moedeloos van de exzeem van Wessel. Vandaag weer naar de huisarts geweest en zij schrok toen ze Wessel's lijfje zag. Overal vuurrode plekken, z'n huid helemaal kapot (zo dun door de hormoonzalf en tevens opengekrapt), zodra ik eraan komt roept hij ' auw auw' , pff.. ik vind het zo erg.

Nu moeten we per direct stoppen met die hormoonzalf want ze weet niet of het nu van de oorspronkelijke exzeem komt of dat al deze nieuwe verergde plekken een bijwerking van de zalf is. Tsja, daar zit je dan...

Ze gaan nu met spoed een afspraak bij de dermatoloog regelen want de huisarts weet niet meer wat ze hiermee aan moet. Volgende week woensdag heb ik ook een afspraak staan bij een homeopaat. Normaliter ben ik niet zo van de homeopatische dingen maar ik heb hier zo'n goeie verhalen over gehoord dus ook dit gaan we proberen.

Ga nu naar bed want ben helemaal bekaf.

Geplaatst

Natasja, wat ontzettend balen dat het is mislukt. Ik hoop dat je het een plekje kan geven. En wel fijn te horen dat het beter gaat met je moeder.

Dorine, wat rot voor Wessel. Zelf ben ik ook niet zo van de homeopathie, maar ik moet zeggen dat ik er ook wel eens geweest ben én dan ook nog goede resultaten heb gehad, dus ergens zal het toch wel werken. Exzeem is gewoon enorm vervelend en het is bij zulke kleintjes wel heel zielig. Ik hoop dat het snel beter gaat. Misschien een open deur, maar ben je al van wasmiddel geswitched? En van badschuim en zo?

Ursula, dat ziet er zielig uit bij Merel. Gaat het al beter?

Hier GROOT nieuws: Thomas kan aan de hand lopen! Ik ben zo trots op mijn mannetje! Eergister hebben we het eerste paar echte schoenen voor hem gekocht.

Geplaatst

Natasja, was ik vergeten te zeggen, goed dat je moeder nu gerust naar huis kan. Jeetje zeg, wat was dit kantje boord, ikkan me voorstellen dat je je de hele tijd 'groot' hebt gehouden. Hormonen, ivf en de zorg voor je moeder. Het is heel normaal als er nu een laatreaktie komt. Hoop dat je wat tijd voor jezelf kunt nemen!

Dorine, wat vreselijk voor wessel. Ik hoop dat ze snel er achter zijn waardoor hij zo'n exceem heeft. Achteraf gezien dus niet moeten doorsmeren, bah. Maja, wijsheid achteraf is altijd makkelijk en wrang. Ik snap dat je de homeopaat gaat proberen, hopelijk heeft hij er baat bij. Hoe is wessels humeur hieronder?

Esk, dat is inderdaad groot nieuws, ik wilde een grappig fotootje maken om je te feliciteren maar dat lukte dus van geen kanten: niet stil staan, opeten en toen ik het met strom probeerde was het afpakken en kapot maken uit jaloezie....Maar toch: hiep hiep hoera voor thomas!

[ATTACH=CONFIG]3428[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3429[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]3430[/ATTACH]

Geplaatst

dorine ik heb wel eens dode zeezout gebruikt van zarqa voor die oudste dat werkte echt super goed. Ze hebben een speciale baby lijn van zarqa bij de tuinen.is wel prijzi

Succes ermee!

Geplaatst

Ursela wat heeft merel al mooi lang haar!!

Ik ga vanavond als ik tijd heb even nog een fotootje plaatsen van Zoe en Mason.

Geplaatst

ESK, wat super van Thomas. Weer een mijlpaal.

Ursela, wat leuk dat je die foto's hebt gemaakt voor Thomas en idd wat een mooi koppie met lang haar.

Marchan, thx voor de tip. Ik probeer op dit moment echt alles en alle tips zijn welkom!

De huisarts heeft in elk geval de ernst ervan ingezien want ze hebben voor morgenochtend een afspraak bij de dermatoloog geregeld.

Fijn dat ze morgen in elk geval al wat onderzoekjes kunnen gaan doen en hopelijk kunnen ze dan snel een oorzaak vinden.

Wessel's humeur valt op zich wel mee zolang je maar niet echt aan hem komt. als hij bijvoorbeeld een nieuwe luier aan moet en z'n kleren gaan uit en ik raak z'n benen aan zet hij het echt op een 'auw auw' schreeuwen. En tsja, dat klusje moet toch echt een paar keer per dag gebeuren....

Geplaatst

Wat een leuke foto's Kiet. Wat zul je trots zijn op je gezinnetje!

Vanochtend bij de dermatoloog geweest en het feit dat Wessel het opeens zo erg heeft is waarschijnlijk een reactie op het (te) lang gebruiken van de hormoonzalf die door de huisarts voorgeschreven was.

Hij heeft nu een nog sterkere hormoonzalf gekregen die ik 2x per dag de komende 3 dagen moet smeren. Echter alleen op de plekken zelf. De huid die nog 'normaal' is, daar mag het niet op. Nou zeg, ben net 20 minuten bezig geweest met al die plekjes aantippen...

Naast deze zalf heeft hij nu ook een hele vettige creme gekregen en daar moet ik een paar keer per dag zijn hele lijf mee insmeren. We blijven dus voorlopig smeren.

Volgend weekend nogmaals 3 dagen die hormoonzalf smeren op de plekken die dan nog niet weg zijn en hopelijk gaat het daarna een stuk beter. Over 3 weken weer op controle en dan gaan ze kijken of een verdere behandeling wel / niet nodig is. Wordt dus vervolgd.

Zelf ga ik zometeen maar weer eens naar de fysio. Begin nu veel last te krijgen van mijn bekken en schaambot. Mijn schaambot lijkt echt beurs (meiden die wederom bevallen zijn, hebben jullie daar ook zo'n last van gehad?). Ik kan me dat van Wessel helemaal niet herinneren namelijk.

Gelukkig ben ik inmiddels 34 weken dus zal het niet meer heel lang duren dat die klachten aanhouden. Het einde is heel langzaamaan in zicht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden