Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wish,

Wauw zeg, wat een mooi aantal en wat een hoge score, daar

moet toch wel een mooi resultaat uitkomen!

En dan nu maar afwachten, succes!!

Liefs Hermien

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

me2 en voor alle dames op het wachtbankje natuurlijk want die is mij te rood! ik zie maar 1 groene regel daar moeten er meer bij!!! let's hope and pray

Geplaatst

Hallo meiden en heer,

Ik moet even m'n ei kwijt, ik denk dat m'n menstruatie gaat

doorbreken.

Ik heb een zwaar gevoel in m'n buik en rug, en als het dan

zo moet zijn, dan laat het maar komen.

Dan weet ik waar ik aan toe ben!!!

Onzekerheid is verschrikkelijk, maar dat zullen de meeste van

jullie wel ervaren!

Sorry hoor voor mijn gezeur, maar het voelt wel goed om het

even kwijt te kunnen!

Hermien

Geplaatst

Hermien,

Je bent inmiddels ook ervaren zie ik aan je onderschrift, maar het kan nog zeker alle kanten op!

Het wil nog niet zeggen dat je het wordt, nog even geduld... het is nog erg vroeg!

Maar je hart hier luchten, kan altijd ;) Daar zijn we voor :) Succes met de laatste dagen wachten, houd je het nog een beetje vol?

Geplaatst

Hermien,

Nee toch zeker.

Helaas weet je zelf maar al te goed hoe je jezelf voelt voordat je ongesteld gaat worden.

Maar je kan er soms echt geen touw aan vast knopen hoor.

Hoop echt dat je gevoel je in de steek gaat laten!

Meid, helaas weten we maar al te goed hoe jij je nu voelt, ik wil je heeeeel veel sterkte toe wensen.

Geplaatst

Sonja,

Hoop dat je bms gelijk zal gaan groeien!

Wanneer heb je nu weer een echo? (daar heb ik denk ik overheen gelezen, sorry)

Geplaatst

Sonja,

Dank je voor je lieve woorden en ik weet dat het alle kanten op

kan gaan.

Als ik voor m'n gevoel het weekend maar voorbij ben, want het

wordt nu toch wel weer wat spannender, terwijl ik de hele tijd

zo rustig was!

Hermien

Geplaatst

Hihi, denk ik ook Wish.... maandag moet ik weer heen en dan krijg ik hopelijk te horen wanneer ze de cryo's gaan ontdooien.

HOe voel jij je nu met 2 van die perfecte uks in je buik?

Houd ze lekker warm en doe maar lekker rustig aan ;) Het zekere voor het onzekere nemen.

Pfffff.... eerst die vreselijke wachtweken maar weer eens doorstaan, succes.

Geplaatst
Hermien,

Nee toch zeker.

Helaas weet je zelf maar al te goed hoe je jezelf voelt voordat je ongesteld gaat worden.

Maar je kan er soms echt geen touw aan vast knopen hoor.

Hoop echt dat je gevoel je in de steek gaat laten!

Meid, helaas weten we maar al te goed hoe jij je nu voelt, ik wil je heeeeel veel sterkte toe wensen.

Jij ook bedankt, erg lief!

Geplaatst

Het is ook moeilijk Hermien, zeker als je de testdatum nadert en van alles voelt in je lichaam.... pfffff.... wie dat wachten ooit heeft uitgevonden?

Ik blijf voor je duimen dat het de goede kant op zal gaan!

Geplaatst

goede avond allemaal

allereerst wil ik iedereen in het rood veel sterkt wensen

en iedereen die nog aan het wachten is heel veel succes en hopen op een positieve test

ik hoop me ook weer aan te kunnen sluiten bij het wachtbankje van augustus

ik ga maandag de 9e voor een tp van een cryo het is wel weer erg spannend

liefs willy

Geplaatst

@Wish: Fantastisch 2 van die mooie embryootjes teruggeplaatst.

Ik wens je veel succes met die "slopende" wachtweken en hoop en duim voor je dat deze keer je grootste wens uit zal komen.

@Willy1983: Alvast heel veel succes voor a.s. maandag.

Wordt dit je 1ste cryo terugplaatsing?

@Hermien: Verschrikkelijk die onzekerheid, weten we helaas alles van.

Houdt nog even vol meid. Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

hallo dames

er gebeurt hier weer veel maar ook veel te veel rood hoor! verdorie!!

Angel, ik hoop dat IVF juliie geluk gaat brengen!

Willy, wat spannend de cryo~tp, veel succes!

Wish, wat een topprestatie heb je geleverd, het moet goed gaan hoor!

Hermien, wat elklendig he die onzekerheid, vooral omdat je je lichaam zo goed kent maar wie weet!!!!!houd nog even de moed erin hoor.

Lot, goed dat ze ook nog een echo gaan maken maandag, jeetje wat erg die verlengde onzekere periode, ik duim voor je!

Marijne, succes morgen met de tp!!

Raba, hoe gaat het met jou?

lieve meiden, mocht ik iemand vergeten zijn, allen veel succes en sterkte voor diegene die het nodig heeft!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo allemaal,

Nou mijn gevoelens waren toch juist gisteravond, vanmorgen

zijn de rode duivels gearriveerd.

Dus ook hier geen groen helaas, maargoed ik probeer vandaag

nog even te bellen met het zh en ik hoop dat ik in oktober weer

mag starten met onze laatste behandeling!

Het gaat goed met me en heeft helaas niet zo mogen zijn, en

dan ga ik nu nog maar even genieten van 2 weken vakantie!!

Voor iedereen op de wachtbank, heel veel sterkte en ik hoop dat

jullie heel mooi groen mogen kleuren!

Ik zal af en toe nog wel even mee gluren naar jullie resultaten!!

Hermien

Geplaatst

Ik weet even niet hoe ik het beroemde lijstje naar deze pagina haal, zou iemand mij dat kunnen vertellen?

Hermien

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Sterkte Hermien

Geplaatst

Hier nog iemand op het wachtbankje. Ik heb 1 augustus terugplaatsing gehad van een 8 cellig embryo. Ik mag 17 augustus in het ziekenhuis testen. Vorige keer werd ik een paar dagen eerder zelf al ongesteld. Vond ik wel 'fijn', want toen was de spanning van het testen eraf. Lijkt me veel erger als je moet testen om het te weten dat je niet zwanger bent geworden.

Voor mij zit de eerste wachtweek er dus bijna op. Nu komt de moeilijkste tijd. Ten minste, zo heb ik het vorige keer ervaren.

Sterkte allemaal,

Yonne

Geplaatst

Balen Hermien, ik hoop dat jullie weer in okt kunnen starten.

Yvonne wil je op het bankje erbij? Je hebt een mooie tp gehad. Succes

Geplaatst

Verdikkeme Hermien,Dat meen je niet!!Hoe kan dat nou!!Het zag er zo mooi uit :(

Heel erg veel sterke en geniet van je wel verdiende vakantie!!

Liefs en Knuff Bianca

Geplaatst

@Hermien, wat ontzettend balen zeg! heel veel sterkte en geniet van je welverdiende vakantie, ik hoop dat je snel door mag gaan!

@Daniella, ik las net dat jij deze maand je cryo-tp hebt, wat ontzettend spannend!!

@Yonne, heel veel succes in deze wachtweken, ik ben het met je eens, de wachtweken zijn het slopendste, succes!!!

Geplaatst

@hermien heel veel sterkte...

@willy succes...

@wish wat goed zeg echt super... hoop dat ze lekker warm blijven zitten en dat je over 2 weken een mooie test heb...

Wachtbankje augustus 2010

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

Joske: TP 19 juli 2010, 2 emmy's, testen 3 augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Celine: TP 21 juli, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

Esther73: TP 23 juli 2010, 1 emmy, testen: 4 augustus 2010

TerryBrouwer: 21 juli 2010, TP, testen 5 augustus 2010

Angel: IUI(6) 23 juli 2010, testen 6 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Sylvie: TP 26 juli, 1 cryo, testen 7 augustus 2010

Boogie: Escape-IUI 25 juli, testen: 8 augustus 2010

Raba: Tp: 25 juli 2010, 2 emmy's testen 9augustus 2010

Hermien: Tp 28 juli 2010, testen 11 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's, testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Marlijnne: TP: 7augustus2010 testen 22 augustus2010

Joske: Natuurlijke cyclus, testen 31 augustus

Geplaatst

Jeetje wat erg Hermien veel sterkte

Nou meiden het is nog steeds spannend ben geen ongi mag het nu dat een keer zo zijn. Ik hoop het zo word gek van het wachten

Geplaatst

Een weekje weg geweest en ben nu wel al een uur aan het bijlezen. Jammer dat er zoveel meiden rood zijn. Voor jullie allemaal; heel veel sterkte en ik hoop dat jullie de moed kunnen vinden om verder te gaan. Voor jullie allemaal: :positive energie:

@Celine: :occasion16:gefeliciteerd!!! En het doet me goed dat het een cryo was (heb zelf 2 cryo's terug geplaatst gekregen). Ik kan donderdag testen, ik word niet ongesteld door de Progynova. Maar vraag me dan af of ik het wel evt aan voel komen. Ik zou volgens mijn cuclus gister ongesteld zijn geworden, en nu denk ik dat ik wat buikpijn heb, die ik anders ook heb als ik ongesteld moet worden. Maar ja, ik word meestal de 2e week wat onzekerder. Maar jij bent gewoon hartstikke zwanger, en laten we hopen dat er meer meiden of heer jou volgen!

Ik vind het trouwens super leuk dat we een heer in ons midden hebben...En dat hij arts is is ook nog eens heeeel handig! Er begint weer een serie babyboom, niet iets voor jullie(IVF vader en Jeroen?). Er zullen vast veel mannen zijn met kinderwens maar geen idee hebben hoe ze dit aan moeten pakken...

@Wish: wat een mooie uitslag. Hier MOET toch wel iets moois uit komen?? Succes met wachten.

Voor iedereen die nog wacht::goodluck:

Tess

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden