Ga naar inhoud

Uitgerekend in maart 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

1e echo:

Kimmie: 29 juli

Cindy: 29 juli

Vanessa: 30 juli

Moi: 30 juli

2e echo:

Audrey: 21 juli

Mob: 26 juli

Sharon:26 juli

Minoes:27 juli

Pammie: 2 augustus

Sanne: 3 augustus

Kim: 11 augustus

Dreamer: 11 augustus + 13 augustus

Moon74: 16 augustus

March:

Afspraak verloskundige:

Mob: 10 augustus

Sanne: 11 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes:1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

Hi Arzu,

Had zojuist op je gereageert in een andere topic.

Zo'n banner... ja die zijn wel leuk inderdaad.

Misschien als we de grens van 12 weken voorbij zijn.

Had vanochtend trouwens nogmaals naar mvm gebeld.

Ze snapte er niets van, beide tel-nummers klopte gewoon en de consulente had ze vorige week dinsdagochtend al doorgekregen. Nu heeft ze haar een herrinnering gestuurd.

Hoop dat ze snel belt, wil graag flessen volplassen voor diegene die nog met de behandeling bezig zijn.

• Reacties 2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Maandag komt MvM bij mij thuis, dezelfde mevrouw als vorig jaar.

Het duurt ongeveer dat jouw hcg bij een andere vrouw toegepast wordt, helaas gaat er ook nog steeds een gedeelte van het hcg naar de hcg diëten..... Daar baal ik wel van.

Die spuiten kosten een hoop geld.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Ik breek hier even in en ga ook nog eens off topic:

Vanessa,

Hcg diëten, net opgezocht in google, dat had ik nog nooit gehoord.

Dit zouden ze anders moeten 'maken', dat je als vrouw mag kiezen waar je je eigen hcg aan doneert toch?

Geplaatst

Hey Meiden,

Hier ben ik dan we hebben de eerste echo gehad

En die was top, een mooi kloppend hartje gezien!

Alles zag er perfect uit.

mooie foto's meegekregen!

Wat zijn we opgelucht, over 3 weken de volgende echo.

Geplaatst

1e echo:

Cindy: 29 juli

Vanessa: 30 juli

Moi: 30 juli

2e echo:

Audrey: 21 juli

Mob:26 juli

Sharon:26 juli

Minoes:27 juli

Pammie: 2 augustus

Sanne: 3 augustus

Kim: 11 augustus

Dreamer: 11 augustus + 13 augustus

Moon74: 16 augustus

Kimmie : 17 augustus

March:

Afspraak verloskundige:

Mob: 10 augustus

Sanne: 11 augustus

Uitgerekend:

March: 1 maart 2011

Sharon: 1 maart 2011

Minoes:1 maart 2011

Pammie: 1 maart 2011

Dreamer: 3 maart 2011

Mob: 4 maart 2011

Sanne: 5 maart 2011

Kim: 6 maart 2011

Moon74: 9 maart 2011

Audrey: 9 maart 2011

Moi: 15 maart 2011

Kimmie: 17 maart 2011

Vanessa: 27 maart 2011 (zal door mijn diabetes1 eerder ingeleid worden)

March:

Geplaatst

Kimmie, gefeliciteerd!

Mooi gezicht zo'n knipperlichtje.

Ik vind het eigenlijk belachelijk dat we met z'n allen misschien wel aan het plassen zijn voor mensen die een hoop geld neertellen om af te vallen.

Helaas kunnen ze het niet splitsen. Dus ik hoop dan maar dat mijn inzet gebruikt wordt voor iemand hier van het forum. Theoretisch zou het kunnen zijn dat ik nu van mijn inzet van vorig jaar nu weer zwanger ben!

Geplaatst

hey kimmie supper he zo'n hartje.

vanessa ik kreeg te horen dat mijn urine niet gebruikt word voor afvallen?

wat dat vind ik ook niet normaal ik vind van mij zelf heel jammer dat ik die flessen niet zo voel heb ben zoveel weg van huis en kan ze niet mee nemen baal daar echt van.

ik hoop dat ik die ene fles nog vol krijg voor morgen.

liefs jessica

Geplaatst

Hoi meiden,

Ook wij hadden een goede echo! en zelfs 2 kloppende hartjes, zo super!! na 3,5 jaar ineens in verwachting van een tweeling!!!! over 4 weken de volgende echo, maar ik ga proberen over 2 weken er nog 1 te krijgen.

Ik ben helemaal door het dolle maar vind het ook onwerkelijk allemaal.

Kimmie ook van harte he!

ps) met dat HCG dat wordt bij MvM 100% zeker niet gebruikt voor afvaldieten enzo, dat hebben ze specifiek genoemd en gezegd dat ze al jarenlang geplaagd worden door dit gerucht,dus niet geloven!

Cin

Geplaatst

Cin, gefeliciteerd met je goede echo!

En nog wel twee kloppende hartjes! Geweldig!

Jullie hadden ook 2 embryo's terug laten plaatsen? Zelfs dan is de kans nog maar 20-25% op een tweeling.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Wat fijn dat er weer goede echo's zijn!

En Cin, zelfs een tweeling! Wat een rijkdom! Een echo over 4 wkn is idd wel erg ver weg, hoop dat je er nog een eerder kan krijgen.

De consulente van MvM zei juist tegen mij dat het ook gebruikt wordt voor afvallen. Ze willen dit liever niet, maar dat ligt aan de artsen die het daarvoor voorschrijven.

Staat ook op de website van MvM. Ze willen het liever niet, maar kunnen er niks aan doen....

Geplaatst

Wat geweldig dat er weer zo'n mooie echo waren!

En Cin, een tweeling wow heel byzonder. Ik zou ook proberen of ik nog een keer tussentijds zou mogen komen.

Vanessa en Moi jullie morgen veel plezier bij het kijken naar de echo!

Gisteravond ben ik gebeld door mvm, met hun verontschuldigingen... ze had niets binnengekregen zegt ze en het was de fout van de receptioniste.

Ben blij dat ik zelf nog even heb gebeld anders waren er nog meer dagen verloren gegaan. Vind het niet erg prettig als het hcg voor andere doeleinde gebruikt gaat worden, maar ja alle beetjes die voor pregnyl gebruikt worden is weer meegenomen.

Maandagavond komt ze langs en dan begint mijn vakantie dus kan ik genoeg flesjes vullen.

Geplaatst

Cin,wauw 2 kloppende hartjes nog wel. Wat een verassing zal dat voor jullie geweest zijn. Gefeliciteerd!

Kimmie,jij ook gefeliciteerd! Op naar echo nr 2.

Geplaatst

Dank jullie wel allemaal!

En Cin 2 kloppende hartjes, Wauw!!! Wat mooi he!

En dat van MvM ik begreep ook dat er een klein deel ervoor gebruikt wordt hoor.

Dat zijn tenminste mijn consulente wel!

En dat knipperende hartje, wat een gaaf gezicht!

Ben nu vandaag precies 7 weken.

Geplaatst

@Cin, jij ook gefeliciteerd met de goede echo. Een tweeling nog wel. Hoe vind je het eigenlijk dat het er twee zijn of is het nog erg onwerkelijk?

Geplaatst

Dank je wel voor jullie lieve reacties!

@kimmie, ik vind het heel erg leuk dat het er twee zijn, maar kan het gewoon nog steeds niet geloven. Maar ik denk dat ik dat bij 1 ook gehad zou hebben. Ik vind 2 echt een cadeautje!

Geplaatst

Vandaag alweer 9 weken zwanger, 't gaat toch best snel!

Hoe voelen jullie je? Ik ben echt doodmoe, loop op m'n tenen...

Ik ga nu ook maar wat minder werken, want er komt gewoon niks uit m'n handen. Denk alleen maar aan slapen en niks doen. M'n Hb is wel goed, dus daar ligt het niet aan...

Ik geniet super van het zwanger zijn, maar ik hoop dat ik m'n energie snel weer een beetje terug krijg....

Vandaag hebben Vanessa en Moi de echo! Veel plezier bij het bewonderen van jullie kleintje!

Geplaatst

@Mob, ik voel me dus gewoon heel goed. Heb eigenlijk nergens last van. Ben alleen 's avonds wat eerder moe. Ik zou zo graag wat meer voelen, dit maakt me toch wel weer onzeker. 11 augustus de 2e echo net voor onze vakantie, ik hoop zo dat die gewoon goed is.

Geplaatst

Hallo,

Wij hebben zonet de echo gehad en hebben een prachtig kloppend hartje gezien!!!!! YES!!! Het kleintje is bijna 1cm.

Wat zaten wij in spanning sinds de vorige echo zonder hartslagje.

Wat een opluchting!!!

Geplaatst

Wij hebben ook geweldig nieuws!!!

We zijn zwanger van een tweeling!!!!!

Volgende week vrijdag weer voor een echo want het is nu nog vroeg, 5 weken/5 dagen. Er zullen waarschijnlijk nog vele echo's volgen want bij Bo had ik er al zoveel (ben diabetes type 1 patient) en met een tweeling krijg je sowieso extra echo's.

Vrienden van ons hebben vannacht een kleine brand in de zaak gehad (koffiemachine) en hebben veel rookschade. Dat is wel een domper op deze mooie dag.

Nu snel even een tukkie doen voordat Bo wakker wordt, ik slaap het liefst de hele dag.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

wowwwwwwwwwwwwwwww Vanessa

wat een nieuws!!!! van harte gefeliciteerd!!!! wat bijzonder he als je 2 hartjes ziet kloppen (1 natuurlijk ook dames)

wat een bericht zeg, inderdaad, iedere 2 weken een echo, top!

geniet ervan en pas goed op jezelf!

liefs

Babeth

Geplaatst

pfff ben van onder naar boven gaan lezen, niet handig...

Cin, jij ook al 2x geluk, van harte!!!!!! wordt druk in maart zo te lezen......

Moi, heerlijk, jij ook een goede echo, proficiat!

Vanessa, waren er bij jou ookal de hartjes te zien, erg vroeg, geweldig!

liefs

Babeth

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden