Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik mag gelukkig aanstaande donderdag komen voor een eerste echo. Hoef dus niet meer te wachten tot de 23e. ( toch een beetje menselijk :)).

Hopelijk is alles goed, misschien hoort het ook wel bij mij.

We zullen het zien. Ook ik heb de pijn in mijn liezen, ook herkenbaar dus.

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

O, Lianne, wat fijn dat je eerder mag komen! Nog maar 3 dagen... Ik hoop dat er op de echo in elk geval 1 mooi vruchtzakje te zien zal zijn!

Boogie, fijn te lezen dat jullie het herkennen ;-). Blijft wel moeilijk gewoon maar te vertrouwen op je lichaam...

Geplaatst

Hallo meiden!!

Joehoeeeeeeeeeee!! ik kom jullie vergezelen!!!

Zwangerrrrrrrrrrrrr!!! ben zo gelukkig!!!

Maandag 13 sept de eerste echo! hoop zo dat het allemaal goed gaat en ik in mei 2011 ons kindje mag krijgen!!

Tot spreeks allemaal!!

Liefs wendy

Geplaatst

@ Wendy:

Gefeliciteerd! Wat mag je al snel voor een echo!!!

Ik heb 1-09 positief getest en mag pas de 21e komen.

Hier gaat het aardig. Heb sinds gisteren geen bloedverlies meer gehad.... maar ik blijf zo angstig. Het voelt gewoon niet goed. Maar ja, we kunnen niks anders doen dan afwachten!

Jolieneke

Geplaatst

@ Lianne

Super dat je toch eerder mag komen!! Hopelijk wordt dan een stuk onzekerheid weggenomen.. alvast heel veel succes Donderdag!!

@ Wen

Woehoee super meis!! Gefeliciteerd!! en zo snel al een echo echt super hoor!! Nou op naar maandag en een hoopvolle echo en dan op naar mei 2011!!

@ Sonja

Ik snap dat je daar onzeker van word hoor meis.. zou ik ook hebben.. maar zoals je al zegt komt het vaak voor en betekend het vaak helemaal niks.. maar als je je echt onzeker voelt zou ikgewoon ff bellen hoor!!

Nou ik heb mijn 1e echo gehad! Er was een zwangerschap te zien en t zat in mijn baarmoeder maar het was te klein om te zeggen of het verder goed was.. hij kon het erg moeilijk zien.. dus moet over een week weer terug komen en hopelijk dan beter nieuws!! maar opzich is dit al erg goed nieuws aangezien er bij de spoedecho woensdagnacht nog niks te zien was en nu dus al wel!! dus dat vind ik al ff positief genoeg en dan weten we volgende week meer!! Dus op naar nog een spannende week!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Hoi Priscilla,

Jeetje, wat spannend zeg! In elk geval goed nieuws dat er nu wat te zien is! Nu maar wachten tot volgende week en wie weet heb je dan al wel een kloppend hartje!!

Hoe voel je je verder?

Jolieneke

Geplaatst

1e echo:

Sonja: 2 september ( 5w, 3d)

Priscilla: 6 September (5w, 4d)

Aafke: 15 september (6w, 2d)

Ivfsh: 17 september (7w)

Jolieneke: 21 september (7w, 3d)

Lianne: 9 september ( 6w, 1d )

2e echo:

Sonja: 13 september ( 7w)

Priscilla: 13 september (6w, 4d)

Wen1979: 13 september (? )

Uitgerekend:

Sonja: 2 mei 2011

Priscilla: 5 mei 2011

Lianne: 4 mei 2011

IVFSH: 6 mei

Jolieneke: 6 mei 2011

Aafke: 9 mei

Boogie: 11 mei 2011

Miepie80: 13 mei 2011

Wen1979:

Heb het lijstje ff aangepast.. Lianne weet niet of ik het goed heb gedaan dus bij fout ff veranderen en wen wist van jou niet alles misschien leuk om ff aan te passen?? of als je niet wilt kan je het ook verwijderen!!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Hey jolieneke!

Idd erg spannend.. we wachten gewoon af volgende week!

Opzich gaat t erg goed hoor.. heb de klachtjes nog dus dat doet me wel goed.. maar ik voel me top! alleen een beetje moe haha!

En hoe is het nu met jou??

Liefs Priscilla

Geplaatst

Whooo, wat een geruststelling in eerste instantie Priscilla, het zit in ieder geval op de goede plek. En wat je al zegt.... een hele vooruitgang tov de vorige echo.

Het blijft ff spannend nog natuurlijk, maar so far... so good!!!

Wendy, waaaauuuuwwww, gefeliciteerd en welkom hier.

Meiden, als jullie het goed vinden... ik heb het lijstje iets overzichtelijker gemaakt. Want het lijstje groeit nu wel heel enorm. Wat natuurlijk alleen maar goed nieuws is :)

De 13e is een populaire dag voor de echo's, nu al 3 stuks!!!

Heb er alweer zin in..... bloedverlies heb ik niet echt, het is echt bruin. En nu is het al zowat niets meer. Dus het zit vast en zeker goed!!!

Afgelopen donderdag was de echo perfect volgens de arts, dus daar klamp ik me aan vast hhiihiii :)

Echo:

Sonja: 2e, 13 september ( 7w)

Priscilla: 2e, 13 september (6w, 4d)

Uitgerekend:

IVFSH: 6 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Wen1979:

Groetjesssss!!!!!

Geplaatst

Hey dames!

@Wendy: gefeliciteerd, wat geweldig voor je! En welkom bij deze mei-club!!! Het wordt hier echt al gezellig drukker.

@Priscilla: wat fijn dat je een goed gevoel hebt over de echo! Zou heel mooi zijn als je volgende week idd een kloppend hartje te zien krijgt! Het begin is er nu in ieder geval, ik kan ook niet wachten tot mijn echo, ben zo zenuwachtig of ik hem wel 'haal' zeg maar.

@Lianne: fijn dat je test nog gewoon positief was, wat en stress zeg!

Dat geldt natuurlijk voor iedereen nu met bloedverlies of bruinverlies, ik heb het nog niet gehad, maar zou me denk ik ook directzorgen maken, terwijl ik ook heel goed weet dat het niets hoeft te betekenen. Op naar mooie echo's allemaal maar weer, zou ik zeggen!

Geplaatst

Wendy, gefeliciteerd!!! En inderdaad welkom bij de mei-club :)

Pricilla, wat goed dat er een vruchtzakje gezien is. Groeit inderdaad snel, na de echo van woensdag. Alleen maar goed toch?!

Sonja, goed dat je lekker positief blijft. Als de gyn heeft gezegd dat het er goed uit ziet, zal dat zeker zijn. Je leest inderdaad wel dat het vaker voorkomt bij tweeling zwangerschappen. ( zal ik dan ook een tweeling krijgen????? ).

Ik ga hard de klok vooruit kijken, dan is het sneller donderdag...

Liefs

Geplaatst

(herkansing > zostraks ook al een bericht getypt, maar helaas was de server toen bezet)

Hier gaat het aardig. Nog geen bloedverlies weer gehad. Het is wel zwaar. Ik krijg natuurlijk weer hoop, terwijl dat gisteren zooooo ver weg leek (of helemaal weg was).

Ben wel blij al de positieve verhalen te lezen. Ook van de dames die ook bloed verliezen. Het doet me goed te lezen dat jullie hoopvol en positief zijn. Daar trek ik me dan een beetje aan op!

Wilde ergens graag dat ik ook bij een ander ziekenhuis was > mocht ik ook voor een echo komen!! Verder ben ik supertevreden over Nijmegen hoor! Erg fijne mensen, en een goed team!

Heb in ieder geval maar weer testen op internet besteld... hoopte dat ik dat niet meer hoefde te doen.

Groeten Jolieneke

Geplaatst

Hoi meiden, fijn zoveel positieve berichten te horen. nog niet helemaal top, maar iig gaat het met iedereen beter dan een paar dagen geleden.

Heb vandaag toch een echo gekregen. Hier deden ze zo moeilijk, dus ben helemaal naar Dusseldorf gereden voor 1 echo en hcg prikken. Het lijkt wel alsof ze jaloers zijn dat Dusseldorf me zwanger heeft gekregen en hun niet. ( sorry voor het afkraken) Maar ik kreeg gewoon echt geen echo hier, ik had gekozen over te stappen naar Dusseldorf dus met problemen moest ik ook daar zijn. Terwijl ik vaker een echo hier heb gehad ivm samenwerking met Dusseldorf. Maar goed, hij kon helaas nog niks zien, ik ben nu 5 weken en 2 dagen, dacht dat hij in ieder geval het zakje kon zien. Ik had een bms van 15mm. Hij kon natuurlijk niet zeggen of de ongi eraan kwam. Maar ik heb vandaag weer een klein stipje bloed op het wc-papier gezien. Ik mag morgenochtend bellen of mijn bloed goed is en dan zien we wel weer verder.

iedereen succes in deze vreselijke wachtweken.

Geplaatst

Hee meiden,

Het blijft toch spannend hè.... We zullen allemaal blij zijn als de eerste echo is geweest vanaf zeven weken zodat we een hartje kunnen zien!

Ik hoop echt dat het hier bij iedereen goed blijft gaan! Maar meiden: daar gaan we echt 'gewoon' vanuit hoor!

Junior, goed dat je heft in eigen handen hebt genomen, morgen weet je alweer veel meer.

Hier alles goed, ik ben ook aan het aftellen tot de eerste echo. Ben morgen jarig en het vooruitzicht dat ik voor mijn volgende verjaardag hoogstwaarschijnlijk een kleine heb, is een fantatsisch cadeau!

Meiden, allemaal weer een fijne dag, ik ga opstaan om weer braaf te gaan werken :-)

Groetjes!

Geplaatst

@IVFSH > van harte!! en nu maar hopen dat je komend jaar het mooiste cadeau ooit zult kijgen!!

Ook ik krijg weer hoop. Nog steeds geen bloed... het is bij die ene, heftige keer, gebleven. Laten we hopen dat het zo mooi blijft gaan.

Een fijne dag allemaal,

Jolieneke

Geplaatst

IVFSH, Gefeliciteerd!!! Geniet van je dag, en je hebt inderdaad het mooiste kado al gekregen!!

Jolieneke, fijn dat je niet weer bent gaan bloeden. Hopelijk blijft het bij die ene keer.

Junior, ben benieuwd naar je waarden, deze zullen vast goed zijn.

Ga voor je duimen!!

Liefs

Geplaatst

Echo:

Boogie: 21 september (6w,6d)

Uitgerekend:

Wen1979:

Groetjesssss!!!!!

Geplaatst
Echo:

Junior: 11 september( 6w) Vruchtzakje? 2e echo (14 september)

Uitgerekend:

Wen1979:

MIjn hcg-waarde was 1740. Past bij de 5 weken en 2 dagen. Alleen zagen ze gister nog geen vruchtzakje. Ik moet dus zaterdag om 11.40 weer terug voor een echo. Hoop echt dat ze dan iets kunnen zien. MvM komen morgen langs voor een intake.

Hoe is het verder met iedereen?? Het is zo stil hier. Zijn jullie allemaal gaan babyshoppen.:binkybaby:

Liefs junior

Geplaatst

Hoi Junior,

Wat fijn dat je waarde goed was! Dat moet een heel goed gevoel geven. Ik zie iedereen om me heen maar voor echo's gaan, en voor mij zit dat er niet in. Moet gewoon, zielig, afwachten...:(

nou, nog niet babyshoppen, dat durf ik echt nog niet!!

Hoe voel jij je?

Jolieneke

(geen idee hoe ik je met de kleur moet helpen, zal zo nog eens even kijken!)

Geplaatst

Junior: 11 september( 6w) Vruchtzakje? 2e echo (14 september)

Uitgerekend:

Wen1979:

Zo dan maar? Heb het zwart gemaakt....

Jolieneke

Geplaatst

Hee meiden!

Junior: mooi van je waarde! Is inderdaad prima mooi hoog hcg! Gaat goed meid!

Jolieneke: super dat je geen bloedingen meer hebt gehad! Gaat dus ook goed!

Och ik hoop toch zo dat niemand hier in het topic (hele forum!) meer slecht nieuws zal krijgen.

We gaan ons allemaal lekker rustig voorbereiden op mama worden! Voor mij nog geen babyshoppen......dat durf ik dan nog net niet...... Daar wacht ik zeker tot na 12 weken mee. Eerst eens rustig zien of het goed zal gaan. Nog een ruime week en dan de eerste echo! Spannend!

Ik zie dat 13 september een drukke echo dag is!

Liefs!

Ivfsh

Geplaatst

Jolieneked, hier ook zeker nog geen babyshoppen, eerst maar eens verder komen dan vorige twee keer.

Fijn dat je niet meer bloedverlies hebt gehad, geeft toch weer wat hoop! Ga je morgen nog weer testen om te zien of de test donkerder wordt?

Ivfsh, ik hoop met je mee. Zou super zijn als we met z'n allen door mogen stomen naar mei.

Junior, fijn dat jouw hcg ook goed was, hopelijk een mooi vruchtzakje met vruchtje as zaterdag. Fijn dat je zo snel weer mag komen en niet weken in onzekerheid hoeft te zitten!

Kan de lijst zo vanaf mijn mobiel wat lastig aanpassen, maar heb de 15e mijn eerste echo met 5w5d. Hcg was stukken hoger dan vorige keren; 1167 op dag 14 dagen na tp, 4w4d. Sonja, zoiets had jij toch ook? Maakt het wel extra spannend of het er twee zijn....

Gisteren nog veel buikpijn, vandaag iets minder en 'gelukkig' weer erg moe en misselijk, haha. Boobs begin ik nu ook flink te voelen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden