Ga naar inhoud

Uitgerekend in mei 2011!!!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sonja wat gaafff!!! Super nieuws zeg, en wat zal dat een bijzonder moment geweest zijn! Op naar de volgende ;-)

Miepie, de klachten van de overstimulatie zijn aardig over gelukkig. Al denk ik soms dat ik die krampen nog steeds heb overgehouden aan die ovst. Soms zijn het ook geen menstr krampen maar lijkt het toch of mijn eierstokken nog aan het klieren zijn. Donderdag echo dus ben errug benieuwd. Hopelijk heeft Sonja een de eerste goeie echo van velen gehad deze week. We duimen voor iedereen!!

Jolieneke, fijn dat er naar je geluisterd werd en dat er nu toch een echo komt, dat geeft je in elk geval wat meer zekerheid. Duim voor je dat het toch goed nieuws zal zijn voor jullie.

Ik heb sinds de punctie geen druppel bloedverlies meer gehad, niet roze, niet bruin, niet rood gewoon niets... Zelfs dan ga je weer denken of dát dan wel weer goed is ppfff.. wat kunnen we ons hoofd breken over al die vraagtekens en kwaaltjes he??

Trouwens, misschien hebben jullie al een leuke site waar je wat op kan zien maar ik kijk nog wel eens op http://www.zwangerschapspagina.nl dan kun je van week tot week zien hoe je "beebje-to-be" eruit ziet en wat er gebeurt in die week. Ook heb ik bij bol.com de Zwangerschapsbijbel gekocht, erg interessant en leuk om te lezen. Ook voor na de bevalling, over verzorgen enz. Leuk naslagwerk dus.

Nu gauw weer aan het werk ;-))

Liefs,

Mama-Ree

• Reacties 3,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mama-Ree, ik heb (gelukkig) ook niks van rood, bruin of roze gezien én ben niet verkouden cool.gif ... voel me daarmee ook een uitzondering, haha. Ik weet helaas maar al te goed dat het niks betekend, bij mijn vorige zwangerschappen ging het nu ongeveer fout, maar mijn lichaam zwangerde vrolijk door van vruchtzakjes zonder doorgroeiend vruchtje unsure.gif . Ik ben dus pas happy als ik een hartje heb zien kloppen... en dat zal woensdag nog niet zijn.

Fijn dat je van de overstimulatie weinig last meer hebt. Die krampen horen er volgens mij gewoon bij, alles wordt wat opzij geduwd nu in je buik natuurlijk.

Henne, ik weet dat ze in Voorburg normaal geen bloedtest doen, maar zou je er toch niet om een kunnen vragen? Of via je huisarts?

Geplaatst

Hey meiden,

Allereerst Sonja.. Super gaaf man!! ben heel blij voor je.. wat zal je stralen!! Ik wens je verder nog heel veel succes!!

Alle meiden die nog voor een echo gaan deze week heel veel succes.. Kom van de week nog ff checken.

Ik ga jullie namelijk helaas verlaten.. Deze poging is over voor ons.. het is voor mij wachten tot het afgestoten word..

Ik hoop dat dit snel is.. ben er ff helemaal kapot van ondanks dat ik er al rekening mee had gehouden.. het komt toch hard aan.

En vooral omdat alle klachten er nog steeds zijn..

Ik had dit keer goede hoop omdat ik nog nooit zover was gekomen en het anders aanvoelde.. maar helaas heeft het niet zo mogen zijn..

over 4 weken moet ik terug komen bij de kliniek en dan gaan we ff de behandeling bespreken.. de cryo terugplaatsing wil hij namelijk niet in een natuurlijke cyclus terugplaatsen maar dus met medicijnen zodat de baarmoeder optimaal is en uitgesloten kan worden dat het aan mijn baarmoeder ligt..

Iedereen heeel veel succes!! Ik hoop dat jullie in mei allemaal jullie mooie wondertjes vast mogen houden! Ik blijf jullie zo af en toe nog volgen!

Heel veel liefs Van Priscilla

Geplaatst

O, Priscilla, dus toch waar je al zo bang voor was... wat ontzettend kl*te voor jullie sad.gif. Heel veel sterkte voor jullie allebei, ik hoop ontzettend hard voor je dat een volgende poging positiever zal eindigen, maar neem eerst even de tijd voor jezelf...

Geplaatst

Jee Priscilla,

Wat heftig zeg! mellow.gif Heel erg! Dat was schrikken bij de echo. Ook al had je misschien al een beetje het gevoel, toch is het altijd zwaar en schrikken. Misschien wil je er verder niet meer over praten, en dat is prima hoor, maar bij hoeveel weken en dagen had je vandaag de echo? Heb je ook pijn? Pff.. ik wens je heel erg veel sterkte bij het verwerken hiervan.

Jolieneke

Geplaatst

He Priscilla,

Wat een verdriet! Heel veel sterkte met het een plaatsje geven.

Goed dat ze verder na gaan denken waar het aan kan liggen, ik hoop dat de volgende poging voor jou de laatste wordt.

Groet karin

Geplaatst

Hey Jolieneke,

Het was zeker schrikken hoor.. maar ja had zaterdag al heftige bloeding van 3 uur lang gehad.. dus wist het eigenlijk al..

Ik was vandaag 6 weken en 4 dagen.. en had en heb nog steeds geen pijn.. ben eigenlijk nog op en top zwanger zeg maar.. heb alle symptomen nog en daarom had ik stiekem nog hoop, want je hoort dat wel vaker.. maar helaas heeft het bij ons niet zo mogen zijn! vruchtje is nog niet (helemaal) afgestoten.. daar moeten we dus op wachten..

Ik las dat jij morgen echo hebt? Ik hoop van ganse harte dat jij beter nieuws krijgt als ik..! Ik duim echt voor je hoor meis!!

Heel veel succes!!

En bedankt voor jullie lieve reacties! en we nemen cker weten ff lekker de tijd voor ons zelf en over 4 weekjes hebben we nog een lekker uitzicht van een midweek weg naar de ardennen! en natuurlijk over 2 weekjes krijgen we onze puppy dus hebben we weer wat afleiding!

Liefs Priscilla

Geplaatst

Lieve Pricilla,

wat een verdriet!!! ik wil je via deze weg heel veel sterkte wensen en ik hoop dat je de steun krijgt die je nodig hebt!Misschien is het nu te vroeg maar vind je het fijn om met lotgenoten er over te praten, het doen heel veel met je, dat is ook wel hier op de site erg duidelijk geworden helaas.

Heel veel sterkte, ook voor je man uiteraard!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pfff... Priscilla.

Nogmaals, wat ontzettend erg. Ook ik heb inmiddels genoeg bloed verloren om te denken dat het bij mij ook niet goed zit (voelt niet goed!!), maar de klap zal toch hard aankomen.

Verlies je nu ook nog veel bloed? Willen ze het op de natuurlijke weg laten gaan, dus afwachten? Dat is psychisch ook wel erg zwaar, he? Wat je zegt: je voelt je nog zo zwanger.... Ik hoop voor je dat het gauw voorbij is en dat je kunt uitkijken naar de toekomst.

De puppy zal ongetwijfeld veel afleiding geven, geniet daar maar lekker van.

Veel sterkte en bedankt voor jouw steun aan oa mij.

Jolieneke

Geplaatst

Priscilla, wat ontzettend verdrietig joh.. tuurlijk ben je daar kapot van, je hoopt het toch weer.. Heel veel sterkte gewenst met het verwerken. Hopelijk kan je puppy je binnenkort een beetje vrolijkheid teruggeven.

Henne, begrijp ik het goed dat jij ook in Voorburg "bent"? Voor mij was het de 1e keer in Voorburg, en ik ben erg positief over ze. Aangezien ik vaak bloed moest laten prikken ivm de overstim. hebben ze bij mij uit de bloeduitslagen al kunnen zien dat ik zwanger ben, dat was ook op wd12. Op de echte testdag, 2 dg later, heb ik de thuistest gedaan. Ik heb ook veel van die klachten gehad die jij noemt hoor, maar ik heb het idee dat het nu wat aan het minderen is. Iets minder heftig in elk geval.

Mama-Ree

Geplaatst

hey pricila

wat erg ik wens jou heel veel sterkte toe in deze moelijke tijd en neem je tijd om het een plekje tegeven.

liefs jessica

Geplaatst

Lieve priscilla,

Meid, wat een pech en wat een verdriet.... Echt heel erg vervelend dat dit zomis gelopen, heb met je te doen en had je natuurlijk zo ontzettend goed nieuws gegund...... Ik heb destijds na de miskraam best het een en ander gelezen over miskramen, mogelijke oorzaken etc. Dat o dat ik de Nederlandse gezondheidszorg vrij behoudend vind als het gaat om oorzaken onderzoeken van miskramen. Mocht je wat titels willen weten, laat het me dan even weten, dan zet ik ze hier online. Maar misschien heb je daar juist totaal geen behoefte aan.

Voor nu kan ik jouw en je man alleen maar heel veel sterkte wensen!!!

Veel liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Meiden, ik heb het laatste lijstje erbij gepakt. Toch weet ik zeker dat er vandaag meer meiden waren die een echo hadden.

Ik heb weer even een update gemaakt.

Echo:

15 september: Aafke 1e (6w,2d)

15 september: Miepie80, 1e ( 5w 5d)

16 september: Mama-Ree, 1e (6w)

16 september: Lianne, 2e (7w 1d)

17 september, IVFSH, 1e (7w)

21 september, Boogie 1e (6w,6d)

21 september, Jolieneke, 1e (7w, 4d)

22 september, object, 1° (5w 4d)

27 september: Sonja81, 3e ( 9 w)

Verloskunde:

5 oktober: Sonja81 ( intake, in ziekenhuis)

Uitgerekend:

Sonja: 2 mei 2011

Lianne: 4 mei 2011

IVFSH: 6 mei 2011

Jolieneke: 6 mei 2011

Mama-Ree: 8 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011

Miepie80: 13 mei

Object: 21 mei

Priscilla, lieverd, wat erg!!! Je gevoel had gelijk. Wat is het toch oneerlijk en gemeen! Hoop dat je dit ook weer een plekje kunt geven, neem de tijd voor elkaar en heel veel sterkte.

Worden er nu ook onderzoeken gedaan waarom het steeds misgaat? Ik hoop voor jou in de toekomst meer geluk!! Dikke knuffel.

Helen, balen van je test vanmorgen!!! Dat wordt weer een nacht niet slapen :s Hopelijk morgen weer een positieve test, daar gaan we voor.

Henne, wauw, wat fijn om jou hier tegen te komen. Ik begrijp je voorzichtigheid hoor, dit is niet de 1e keer voor je gevoel.

De symptomen komen me bekend voor hoor, dus dat zit wel snor. Al is er natuurlijk geen zwangerschap hetzelfde. En wat die testen betreft, ik ben zwanger van een tweeling en op wd 13 had ik voor het eerst pas een 2e streep net zo donker als de controlestreep. Dus het zegt niet alles hoor.

Ik ga voor je duimen en hoop van harte dat je hier donderdag komt neerploffen smile.gif

Jolieneke, fijn dat er nu EINDELIJK naar je geluisterd wordt zeg...pffffff!!!!! En dat je morgen zekerheid hebt, al zegt je gevoel dat het mis is. Ik hoop van harte dat je gevoel ernaast zit.

Vind het wel raar dat ze nu opeens wel mee willen werken, hoezo onmenselijk!!! Maar dat maakt niet meer uit, jij kunt morgen en donderdag terecht!!!

Wendy, jij had vandaag ook echo toch? En? Hoe is het gegaan?

Wordt een spannende week voor velen, ik houd het in de gaten!

Ik blijf onder controle in het ziekenhuis ivm tweelingzwangerschap. 5 oktober een intake bij de vk, maar dus wel in het ziekenhuis. Ach, ergens ook wel fijn zo'n strenge controle. De gyn zei wel vandaag dat ik mei niet ga halen, dus ik word ( als alles goed mag blijven gaan) waarschijnlijk een aprilmama! Maar ik blijf hier lekker kletsen smile.gif

Liefs

Geplaatst

he meiden,

had wel een positieve test hoor alleen niet die van cleur blue digital.

die gaf testfout aan: bijsluiter symbool.

Heb nieuwe besteld, doe ik deze week nog wel eens

wauw sonja, een tweeling en al een hartje gezien en gehoord, TE GEK

Geplaatst

Pricilla, meid wat erg!!! Ga lekker rustig aan doen en bijkomen van deze enorme teleurstelling!!

Heel veel sterkte, ook voor je man!!

Sonja, een tweeling!!! Wat leuk en goed dat je de hartjes gehoord hebt!!

Meestal zijn tweeling zwangerschappen wel eerder ja, gezien je eigenlijk ook 2 mei bent uitgerekend kan ik me voorstellen dat het april wordt.

Ook een erg mooie maand!!!

Hellen, gefeliciteerd!! en welkom.

Henne, Hopelijk is het voor jullie ook eindelijk raak! Het is jullie net als alle anderen meer dan gegund.

Hier alles nog steeds goed, het bruinverlies blijft wisselend. Zou je ook een laag HB daardoor kunnen krijgen? Heb het nu al 2 weken.

Ben niet vooruit te branden!! Zo ontzettend moe, ben helemaal niet uitgerust als ik wakker wordt 's ochtends. En dan moet je nog een hele dag. Als we wat leuks gaan doen, ben ik de afhaker. Rond 7 uur 's avonds wil ik echt niet meer. Herkenbaar?

Liefs Lianne

Geplaatst

Hey Priscilla,

Wat een k**nieuws zeg, vreselijk. Het was je na alle voorgaande ellende zo gegund! Ik weet dan ook niet goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik je veel sterkte wens. Ik hoop dat je een goede evaluatie krijgt en samen met het ziekenhuis er straks met goede moed weer tegenaan kan. Maar het is het belangrijkste om nu eerst de rust te nemen om deze klap weer te verwerken.

Een puppy is fantastisch, al is het niet hetzelfde, het is wel een soort van zalfje of pleister op de wond. Ik heb mijn hondje Fritsie ook als pup gekregen kort na het overlijden van mijn moeder en daar op een vreemde manier wel veel steun van gehad. Nogmaals, heel veel sterkte!

@Sonja: wat gaaf! Ik vraag me ook af of ik het wel droog kan houden hoor, als ik wat zie of hoor! En net wat je zegt, ik zou het denk ik ook niet heel erg vinden om onder wat strengere controle te stan. Alles voor het goede doel!

@Henne: Ik heb je andere topic nog niet gelezen (fotot nog niet gezien) maar het klinkt goed! Ik herken die krampen dus ook wel degelijk!

@Jolieneke: jij heel veel sterkte bij je echo van morgen. Fijn dat je eerder terecht kunt maar dat zal er de zenuwen niet minder om maken. Ik hoop inderdaad dat jij een van die vrouwen bent die om wat vor reden ook gewoon door blijven bloeden maar na 9 maanden gewoon een gezond kind op de wereld zetten!

@Hellen: je wordt niet geruster van dat soort testfouten nee, dus ook jij nog even sterkte! Hopelijk woensdag officieel een groene regel.

Morgen komt ook bij mij de dame van Moeders voor moeders, ben ik ook zenuwachtig voor vanwege de test. Vorige keer was de uitslag daar bijna niet op te zien (achteraf logisch). Als hij nu direct duidelijk wordt, ben ik erg opgelucht! Gelukkig overmorgen de echo, ik koan niet wachten!

Ik voel mijn buik wel (beetje krampen af en toe), ook borsten blijven gevoelig (maar wordt nog niet heel veel erger of zo). Ik heb alleen de laatste dagen helemaal geen misselijk gevoel meer. Niet dat ik dat daarvoor wel echt was, maar toen af en toe een beetje weeiig. VInd ik dus ook weer eng! Vermoeidheid valt ook nog steeds wel mee, ik ga 's avonds wel op tijd slapen. Ik denk dat we onszelf allemaal een beetje gek maken omdat ieder signaal van ons lijf op een of andere manier geinterpreteerd wordt. Ik vraag me echt af of ik wel genoeg klachten heb??? Die echo kan me dus echt niet snel genoeg komen!!!

Geplaatst

@ Priscilla,

Wat een verdriet meid. Ik denk aan je!

@ Sonja, wat super dat je de hartjes hebt gezien en zelfs gehoord. Een pak van je hart of niet. Daarvoel je je wel weer wat zekerder door of niet?

@ Jolieneke,

Zo krijg je geen echo en zo heb je er 2. Fijn dat er toch nog naar je geluisterd wordt! Vond het ook maar een vreemd verhaal.

@ Henne,

Voor jouw is het nog even spannend dus. De klachten die jij omschrijft herken ik precies. Net als Aafke heb ik ook vanaf het begin af en toe krampen en daar wordt je erg onzeker van.

Als je niks voelt ben je ook onzeker, het is gewoon een moeilijke periode.

Ik persoonlijk ben gewoon erg bang dat als ik volgende week een echo krijg, dat het niet goed zit. Voel me zo onzeker! Pas als ik wat gezien heb zal ik wat meer kunnen genieten.

Geplaatst

priscalla: bah wat is het toch oneerlijk, wat een verdriet. heel veel sterkt

boogie: ik voel me ook erg onzeker, heb ook wat lage rugpijn sad.gif maar jeh...........volgende week je echo ik duim onwijs voor je

Geplaatst

Hallo,

Ik kom me ook melden.

Gister een positieve test.

Ik heb 29 september de eerste echo.

Ben blij dat het al zo snel is, ik wist niet dat je dan al een hartje kon zien.

Ik vind het heel spannend!

Maar dat zal jullie wel niet onbekend voorkomen.

Tess

Geplaatst

Echo:

15 september: Aafke 1e (6w,2d)

15 september: Miepie80, 1e ( 5w 5d)

16 september: Mama-Ree, 1e (6w)

16 september: Lianne, 2e (7w 1d)

17 september, IVFSH, 1e (7w)

21 september, Boogie 1e (6w,6d)

21 september, Jolieneke, 1e (7w, 4d)

22 september, object, 1° (5w 4d)

27 september: Sonja81, 3e ( 9 w)

29 september: Tess, 1e (6w, 5d)

Verloskunde:

5 oktober: Sonja81 ( intake, in ziekenhuis)

Uitgerekend:

Sonja: 2 mei 2011

Lianne: 4 mei 2011

IVFSH: 6 mei 2011

Jolieneke: 6 mei 2011

Mama-Ree: 8 mei 2011

Aafke: 9 mei 2011

Boogie: 11 mei 2011

Miepie80: 13 mei

Tess: 20 mei 2011

Object: 21 mei

Geplaatst

jolienke: heel veel succes en sterkte met je echo vandaag. Ik hoop echt dat alles goed zit.

jeannet: jij ook van harte met je zwangerschap en een mooie echo gehad zo te zien. Wauw......

Miep80 en Aafke, morgen is jullie grote dag.

ook voor jullie duim ik dat het een prachtige echo mag zijn.

Geplaatst

Hoi allemaal,

ik kom me hier ook aanmelden, heb gisteren een positieve bloedtest gehad na de tp van 1 cryo!!! Ben zo dolgelukkig dat ik eindelijk ook mag zeggen dat ik ZWANGER ben.

Ik heb 6 oktober pas de eerste echo, zou iemand dat in het lijstje willen zetten?

En hoe maak ik zo'n mooie banner?

Dames, jullie ook allemaal van harte gefeliciteerd! Miepie en Aafke, jullie hebben morgen de eerste echo! Spannend! veel succes.

groetjes leeuw (maaike)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden