Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kaartje alvast een hele fijne vakantie!!!!!! Geniet ervan, je laatste wachtweek zal voorbij vliegen op die manier. Ik hoop dat je terugkomt met heel mooi nieuws....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik wil m ook zien!!! jaajaja leuk! mare..hoe zijn jullie eigenlijk benaderd/gevonden? Want als dat via een site is zou ik niet teveel vertellen over hoe wij die film ook kunnen kijken, want ze kunnen natuurlijk alles meelezen dan hahaha.

Kaartje!! Je gaat ons toch niet laten wachten tot je weer terug bent als je zwanger bent?? Dat kan echt niet hoor!!! :-))

Geniet van je vakantie en kom zwanger terug ajb!

Geplaatst

Ben weer thuis.

Ben zo benieuwd naar de pilot, Klaartje ik KPN wel een keer kijken. Maar er is geen restrictie opgelegd?

Ga even goed bijlezen.

Geplaatst

Sylvie: ik KPN ...? que? hahaha

enne Klaartje, ik kom ook kijken hoor, zet de thee maar klaar! :-) Als het mag natuurlijk :-(

Geplaatst

Esther, volgens mij kun je een gratis weblog openen dat je met een wachtwoord kunt beveiligen. En anders ga jij maar heel veel dvd'tjes branden. Heb je wat te doen tijdens je tweede wachtweek, hahaha.

Geplaatst

Beter KPN dan die groepssex blunder van mij.

Klaartje je hele huis zit dadelijk vol.....

Esther ben je tevreden met de pilot?

Heftig van Miepie zeg, hoop dat het goed blijft gaan.

Sab ga je morgen nu werken?

Geplaatst

die groepssex was gewoon een foutje van de technologie :-)

ben bang dat ik wel ff ga werken :-)

Geplaatst

Tot 2x toe een foutje, waar het hart van vol is....

Lees niet altijd terug en ik moet de spellingscontrole maar eens uitzetten.

Geplaatst

We hebben een grote woonkamer hoor, dus KPN rustig langs hoor :-D

Ik zal ff navragen of we jullie de pilot mogen laten zien. Weet ook niet hoe het in elkaar zit, want naast ons en Esther en Gerard zitten er nog meer verhalen in. En die ga ik natuurlijk niet zomaar laten zien zonder dat die mensen dat weten! Het moet dus wel te knippen zijn tot onze verhalen. En dan zal ik m'n man lief aankijken of die 't op youtube wil zetten. Dat kan zo dat alleen mensen met de juiste link kunnen kijken en dat 't ook niet in de zoekresultaten verschijnt, hebben we met onze echo filmpjes ook gedaan. Jullie krijgen dan een pb'tje of mailtje met de link. Allemaal nog wel even onder voorbehoud!!

Jay loopt zich trouwens oo af te vragen of we het wel wíllen zien. Ik ga nu iig eerst naar bed. Truste!!!!

Geplaatst

Er zijn nogal wat berichten verdewenen, kon vannacht ook niet op het forum.

Hier weer een druilerige dag jammer.

Zal even het lijstje weer naar boven halen dat is ook weg.

Geplaatst

Mogge! Idd een en ander weg, arme Jheroen, kost 'm weer z'n zaterdag om dit te achterhalen ;-)

Hier de drie loge's net uitgezwaaid. Als we dan zo aan de ontbijttafel zitten met z'n allen gaat er wel een steek door m'n hart hoor, zucht....

De rest van de zaterdag boodschappen, schoonmaken, wassen. Ook altijd leuk. En dan vanmiddag misschien eens de pilot kijken.

Hoe is het met de dames in de wachtweken? Kaartje en Esther trekken jullie het nog een beetje?

Geplaatst

Kan het nergens vinden misschien komen de andere berichten terug.

Esther hoe staat het met wachten en Kaartje, volgens mij beide alweer een week voorbij.

Ik ga even verder met rommelen.

Geplaatst

Goeiemorgen, volgens mij schreef Jheroen dat de berichten niet meer terugkomen, jammer... Maar het is maar 1 dag toch? Ik weet het niet precies maar we gaan gewoon vrolijk verder... op deze druilerige dag inderdaad...

Geplaatst

Rustig hier, iedereen aan het shoppen? Wij gaan zo borrelen bij de buurtjes, kan tenslotte toch nog niet veel. Mijn hele dijbeen is nu ook blauw/zwart, auw! en nog steeds geen eisprong te bekennen...

Klaar, de rust is wedergekeerd, hoe gaat het nu met je? En hebben jullie de pilot al gekeken?

Geplaatst

hier ook een rommeldagje. Heb een enorme pan met verse erwtensoep opstaan, precies waar ik zin in heb met di weer!

Verder rustig hier inderdaad. Sab, een blauw/zwart dijbeen?? Moet je niet ff naar een dokter, klinkt niet goed...

Mik, al weer terug van vakantie, lekker gehad?

Esther, Kaartje, eerste week zit er op... wanneer mogen/ gaan jullie testen?

Klaar, al moed op gebracht om de pilot te kijken? Wel grappig, es en jij weten straks hoe jullie eruit zien :-)

Wij zo even naar mn tante, vin moet weer eerste hulp bij computerproblemen verlenen ;-)

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Ha meiden, wij zijn vanochtend gelijk flink aan de slag gegaan toen de kids weg waren: boodschappen, koelkast, oven, magnetron en afzuigkap schoongemaakt, hele huis stof gezogen, twee wassen gedraaid, slaapkamer gestoft, badkamer schoongemaakt en beneden de ramen gelapt (ook buiten). In vier uurtjes tijd, met tussendoor lunch. Nu ben ik dus uitgeteld (moet maar voldaan heet dat dan he?) en Jay is even 'buiten spelen', langs een vriend, wat winkels etc. Als hij terug is gaan we de pilot kijken. Ik ga nu even lekker op de bank met een boek en een koek ;-)

Sab, dat been klinkt niet gezellig. Je was toch op je knie gevallen? Is je dijbeen dan nu opeens blauw? Lijkt me niet goed eerlijk gezegd.

Geplaatst

Fran heb ik iets gemist over de uitslag van de tese? Ik zie opeens in je handttekening staan 'verkeerde arts gesproken, wel definitief 4 rietjes' , hoe zit het nou???!!!

Geplaatst

hoiiiiiii, tsja mijn dijbeen, ik ben zó ongelofelijk hard op mijn knie gevallen (ben lang dus ik val een eind naar beneden ;-) ) nee zonder dollen, ik ben echt heel hard gevallen en natuurlijk op mijn geblesseerde knie, dus ik denk dat het daarom zo erg is. Morgen bel ik mijn vriendinnetje, de orthopedisch chiruge die me ook al 2x heeft geopereerd, en dan gaan we overleggen...Moet zeggen dat het staan minder pijnlijk is omdat het bloed niet meer zo naar mijn knie stroomt. Mijn vader is weer geweest om het opnieuw in te zwachtelen vanmorgen en we doen niets, alleen maar op de bank. :-)) Lief dat jullie meeleven :-)

Geplaatst

Klaartje, ik had afgelopen dinsdag een belafspraak staan, maar omdat de arts die bij ons de intake had gedaan inmiddels weg is, werd ik door een andere arts gebeld. We waren echter overgedragen naar wéér een andere arts. De arts die ik sprak heeft wel definitief de teseuitslag bevestigd, maar we nworden de 31e dus alsnog gebeld door de juiste arts over hoe nu verdre. Ik geloof wel dat we inmiddels op de lijst staan voor de uitnodiging voor infobijeenkomst, waar ik me dus niet onderuit heb weten te kletsen :-) Ach, we zien het wel weer verder. We kunnen toch pas eind maart starten, want in maart zit ik bijna alleen maar in het buitenland voor mn werk, dus dat ik niet ect de ideale situatie om te beginnen.

Geplaatst

Hé meiden...

twee drukke dagen gehad met werk en afspraken. Ik duik nu even onder de douche en daarna mijn bed in...even een paar uurtjes pakken. Vanavond bij vrienden tapas eten en morgenochtend er weer vroeg uit dus ik ga even voorslapen!

Klaartje ik ben benieuwd hoe je het vond! Wij zijn er opzich wel tevreden mee hoor maar het doet me allemaal meer dan ik dacht.

Verder is alles rustig hier. Wel wat gerommel in de buik gehad maar naar mijn idee allemaal nog gerelateerd aan de punctie en tp. Sinds vandaag voel ik eigenlijk niks meer. Hoe zit het ook alweer met die pregnyl...ik heb 12 januari (vorige week woensdag) de pregnyl gespoten...twee ampullen. Hoelang duurt het ook alweer dat de pregnyl weg is? Ik wilde eigenlijk vanaf maandag beginnen met testen. Maandag zit ik op dag 7 na de terugplaatsing. 14 januari heb ik de punctie gehad en 17 januari de tp. Ik ben benieuwd of de pregnyl er dan al uit is. Maar ik denk dus dat ik dit keer echt vroeg ga beginnen met testen en dan doortest tot vrijdag.

Kaartje...geniet van je vakantie!

Fijn weekend allemaal. Ik moet morgen werken en daarna douchen en in de auto naar gouda. Ben er dus niet meer voor maandag.

Geplaatst

Net de pilot gekeken, ben er best even stil van. Ben er gewoon een beetje van onder de indruk. Kon ook goed naar onszelf kijken zonder mezelf te zien zeg maar, ik zag het verhaal. Lijkt me een goed teken. Esther jullie stuk vond ik heel mooi, jullie vertellen het zo duidelijk en rustig. Bij het slotstukje, met de bewaardoos zag ik dat je het bijna te kwaad kreeg, ik moet zeggen dat ik ook tranen in mijn ogen had. Vond het wel kort voor wat er allemaal gefilmd is, maar daarvoor is het ook een pilot. In ieder geval voelt het nu zeker goed om er mee door te gaan. Alleen first things first: ik ga wél even naar de kapper voor een volgende opname én ik doe meer make-up op ;-)

Geplaatst

Pregnyl blijft ongeveer 10 dagen in je lijf, maar je weet dat het bij mij uiteindelijk nooit duidelijk is geweest wanneer het nu weg was omdat de test niet echt negatief werd. Zeven dagen na de tp is vroeg hoor! Maar ja moet ik zeggen: ik ben vanaf dag 1 na de tp blijven testen haha!!!

Eet smakelijk, tapas, lekker!

Fran, nu snap ik het. Ik dacht al. Wel jammer dat je alsnog naar die infoavond moet, misschien kun je als je de uitnodiging hebt nog een poging wagen om je eruit te lullen ;-)

Geplaatst

Dan klinkt naar met je been, fijn als je vriendin hebt die er verstand van heeft.

Kaartje op vakantie, genieten maar.

Klaartje dus je hebt er een goed gevoel over. Denk dat het ook anders is omdat je meer persoonlijk contact hebt met Esther. We hebben allemaal een band met elkaar ook al heb je elkaar nog niet persoonlijk ontmoet. Dan zal dat best emotioneel overkomen.

Maar de volgende keer vooraf kapper en visagie, krijg je dat er niet bij ;-)

Net hamburgers staan te kneden en friet gesneden. Ontzettend moe hier, hormonen hakken erin. Morgen werken. Rest van de avond lekker op de bank hangen.

Geplaatst

he meiden,

nou wij hebben er weer een rondreis opzitten pfff. Vanmorgen om 8.00 uur weer vertrokken naar Geertgen. Om 10.00 uur zaad ingeleverd. We zouden om 11.50 uur de IUI hebben dus gingen nog even in Helmond iets drinken. Uiteindelijk waren we om 12.45 uur aan de beurt. Zaad was opeens veel minder in aantallen nl. 800.000 na opwerking, daar schrokken we van maarrrr de beweeglijkheid was veel beter nl. 70% (vorige keer was 50%). De arts zei dat het goed was, ze willen min. 500.000 zien en liever meer beweeglijkheid dan aantallen dus kwaliteit voor kwantiteit. Toch heeft het verschil met vorige keer me weer aan het twijfelen gebracht maarja twijfel ik niet over het één, dan twijfel ik wel over iets anders arghh zelfkwelling. De arts vroeg wel aan mn vriend of hij soms ziek is geweest maar dat is niet het geval. Of hij dan soms medicijnen had geslikt.. *denk* en toen schoot het ons te binnen dat hij afgelopen maand inderdaad ontstekingsremmers heeft geslikt en 2 injecties in zn schouder heeft gehad i.v.m. een slijmbeursontsteking. Dat kan dus ook van invloed zijn... had de huisarts wel even mogen zeggen &%$#*#@ Maar goed, ik heb niet echt hoge verwachtingen hiervan, zelfbescherming denk ik.. maarja een beetje hoop kan geen kwaad. Het geluk zit soms in een klein hoekje. Al met al waren we om 15.00 uur weer thuis.

Ik ben trouwens nu wel heel erg benieuwd aan het worden naar die pilot, gaat Jay het nog ergens uploaden Klaartje? btw, zijn jullie vandaag soms gestoken door een werkbij ofzo? waar haal je al die fut vandaan ;)

Syl, hamburgers met verse gebakken friet mjammieeee ik kom eraaaaaaaan :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden