Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heb even de lijst ook aangepast, snap alleen niet waarom er nu kleurverschil in zit.

Miki ga eens in de sneeuw spelen ipv met de laptop.....

Sandra veel plezier met ukkie kijken.

Drukke dag vandaag misschien tot later, bleh....

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandra succes vandaag! Spannend weer hé!

Sylvie heel veel sterkte vandaag hoor!

Miki leuk even wat van je te horen! Genieten jullie? Fijne tijd nog samen!

Nico ik gebruik ook puregon en op het moment dat ik de ampul in de pen heb doe ik de pen niet meer in de koelkast hoor!

Fijn dat het spuiten vanmorgen goed ging, weer een hobbel genomen!

Klaartje goeie tip over die natuurwinkel! Ik ga morgen naar zwolle en daar zit er ook 1, zal er eens gaan neuzen!

Ik heb trouwens niemand voor het hoofd willen stoten met ons geklets over kcal/bmi/weegschalen etc hoor! Excuses als het bij sommigen vervelend over kwam!

Vandaag een dagje helemaal niks (moet geen gewoonte worden hier, word nog eens een lui mens!). Ik was van plan om de stoep te gaan spuiten met de hogedrukspuit, hij is best wel groen en ik heb toch niks te doen maar dat vond gerard geen strak plan! Het mocht echt niet van hem, beetje balen want ik irriteer me eraan en gerard heeft voorlopig toch geen tijd. HEt is best een tijdrovend klusje.

Geplaatst

Pauze

Henne: wachten op bloeduitslagen 23 feb, daarna cryo's

Caroline: febr. cryo poging

Francis: wachten op start icsi

Miki: wachten op ongi, zsm een cryo poging

Rubster: intake icsi 25 jan.

Behandeling

Esther: 28 jan. testen

Nico: 19-1 start puregon, 26-1 fm 1

Sen: 1 jan. start Clomid, 21 jan. FM

Laika: 20 januari, eerste FM (ivf-poging 2)

Kaartje: 10 jan. punctie, 13 jan. tp, 28 jan. testen

Sylvie: 21 jan echo 3de fm, IUI met Puregon

Zwanger

Babeth: echo 12-1-2011 (2de), 27-01-2011 (3de bij gyn)

Sandra: echo 19-01 (3e), is de 1e afspraak bij de gyn in Nederland

Ursula: 18-1 echo

Hallo Dames,

Ja het ging hard gisteravond en dat over de overtollige kilo'tjes.

Ik heb een eetdagboek bij gehouden. En die ga ik straks naar de gewichtsconsulent sturen.

Weet dat ik te weinig beweeg, maar vind sporten ook echt niet leuk.

Maar moet toch echt gaan bedenken hoe ik dat ga oplossen. Misschien elke dag in de pauze, ook als het regend een stukje lopen. In ieder geval doe ik dat vandaag wel. Hier is het droog op het moment.

Morgen krijgen we de uitslag van het bloed.

volgende week de intake.

Wanneer doen ze eigenlijk chromosomenonderzoek? En voor welk doel? Misschien is dat iets voor het probleem van mijn man.

Verder hadden wij ook een 6 cellige embryo teruggeplaats de eerste icsi. En de keer dat ik zwanger ben geraakt hebben we met clomid gedaan en zelf aan de klus geweest. Volgens de gyn een gelukstreffer..

Dames allemaal succes.

Groetjes

Ruby

Geplaatst

Sjongejonge, hebben jullie dat ook? Dan lees je weer drie blz's en dan denk je: 'ja, daar ga ik even op reageren' maar bij de volgende blz ben je alweer vergeten wat dat was en moet je weer helemaal terug, haha.

Gezellige kilo-gesprekken hier gisterenavond! Ik heb net even mijn bmi gecheckt en die is 21,8. Maar dat zegt ook niet veel hoor! Ik heb namelijk een flinke buik (en volgens mij zelfs een ongezonde omtrek ook). Ik heb toevallig alleen hele dunne armen en beentjes (vind mijn figuur dus ook niet zo mooi, helaas). Ik probeer dus ook wel een beetje op te letten met wat ik in mijn mond stop. Helaas heb ik sinds ik weer aan de puregon ben, weer enorme snaaibehoefte. Ik weet niet waarom de puregon zo'n uitwerking op mij heeft, maar ja.

Fran, ik had bij de eerste poging 19 eicellen en omdat ik toen ook zwanger raakte, heb ik ernstige overstimulatie gekregen. Geen pretje! Ziekenhuisopname en buikpunctie gehad (om het vocht af te voeren). Ook mijn punctie was hell on earth, het was de ergste pijn die ik ooit heb gevoeld. Ik ben ook erg bang voor de volgende punctie en ik ben juist wel een beetje blij dat er bij mij nu iets minder medicatie wordt gebruikt. Ik hoop echt dat de pijn minder is bij de volgende punctie! Het lijkt me inderdaad een goed idee dat je maar gewoon denkt dat die artsen er verstand van hebben, minder eicellen betekent niet automatisch minder cryo's, dat is wel fijn om te weten.

Morgen mijn eerste FM, ben reuze benieuwd want ik voel alweer vanalles.....

Ursela, gefeliciteerd met je mooie echo!

Liefs, Laika

Geplaatst

dames...dank jullie wel voor jullie feedback...zat even te twijfelen. Want zij geven in het filmpje aan (op puregonpen.nl) dat je hem na gebruik weer moet koelen. Heb namelijk de 900IE ampul...maar ja...je moet hem ook op kamertemperatuur spuiten...dus ik laat hem er ook gewoon uit....

Rubster...succes straks bij de gewichtsconsulente...misschien inderdaad een optie voor jou om te wandelen een half uurtje per dag...als je maar in beweging blijft...

en succes morgen met de uitslag van het bloed...

San...nog een paar minuutjes en dan is het zover...duim duim...het mag nu idd wel eens afgelopen zijn met dat bloedverlies...

even streng toespreken naar het slijmvlies: biljf lekker zitten waar je zit en verroer je niet...laat die lieve Sandra niet altijd zo schrikken..foei!!! blijf maar lekker binnen en als je al naar buiten moet, dan niet met een kleurtje!!!

zo...die zit...hihihi...

Sylvie...sterkte vandaag en morgen!!

zojuist terug van een yoga les...mijn collegaatje is ziek en had gevraagd of ik de les kon overnemen...word er gelukkig er rustig van en ik vind het op dit moment een heerlijke les om te geven...lekker ontspannend...en dat kan ik goed gebruiken...

nu weer terug op het werk...had veel liever verlof gehad...hahahaha...

ga weer verder met werken!

liefs

Nico

Geplaatst

Esther...ben je mal...mij heb je daar in elk geval niet mee voor het hoofd gestoten...vond het wel leuk en fijn om andere erover te zien schrijven...had gewoon geen zin om zelf mee te praen (kon ook niet, want ik was aan het lesgeven..hihihi)...

bij mij stond er trouwens vanochtend 84.6 op de teller (weeg me ook iedere dag) en mijn bmi is daarmee op 82,3 gekomen...whoehoe...

gisteren na de les een overheerlijke berliner bol gegeten...mmmmmmmmmm

Geplaatst

Laika...succes morgen met de fm...ben zelf pas vandaag begonnen met de puregon, dus heb nog niet veel meegemaakt deze keer...maar als ik het zo lees heb je er inderdaad veel bijwerkingen van...zou best wel de bijwerkingen hiervan kunnen zijn...

Geplaatst

Zo, net even weer 32,95 uitgegeven aan ovulatietesten, wat een geld... Ik zat nog te twijfelen over Kruidvat voor 9,95 maar dat zijn er maar 5 en bovendien zit je dan te klooien met streepjes. Nu zie je een smiley en het is nog nooit zo belangrijk geweest dat ik mijn LH piek weet...

Geplaatst

Vandaag een beetje een baaldag. Zou eigenlijk vrij zijn vandaag. Helaas is mijn collega (alweer) ziek en dan moet ik automatisch dus weer invallen. Had me juist zo verheugd op een dagje gezellig keuvelen met mijn paard en hond, lekker in huis rommelen. Manlief is nu dus vandaag wel vrij en ik zit tot vanavond op de praktijk. Ik vind mijn werk echt heel leuk, maar ik ben ook erg gehecht aan mijn vrije tijd. Morgen ook werken, dus dan heb ik er weer 4 dagen van 9.00-19.30 uur op zitten. Hopelijk is ze vrijdag weer beter. Ga zaterdag op vakantie en heb nog wel wat dingetjes te doen. Bah, nu moet ik me de hele tijd aanpassen aan een ander. Ik moet niet zeuren, want dat is het risico van eigen baas zijn, maar ik baal toch. Zo, nu ga ik niet meer zeuren (maar wel lekker om het even kwijt te zijn ;-).

Sandra, veel succes met je echo. Hoop dat alles er weer goed uitziet en ze een verklaring kunnen vinden.

Sylvie, voor jou ook een spannende dag. Hoop dat jullie goed nieuws krijgen over jullie zaak.

Ursela, gefeliciteerd met je mooie echo. Ook lekker dat je het 1e trimester al door bent.

Nico, hoop dat je niet echt een BMI hebt van 82 :-) hihi.

Heb zelf een bmi van ongeveer 20. Ik heb trouwens begrepen dat juist al die light producten en suikervervangers helemaal niet goed zijn. Dat er vaak net zoveel calorietjes in zitten?

Geplaatst

Hé bah kaartje...irritant als je je ergens op verheugd hebt en het wordt toch anders! Krijg je nu wel al je regeldingetjes nog af voordat jullie weggaan?

Light producten zijn ip niet slecht hoor. Waar je wel mee uit moet kijken is met zoetjes en zoetstoffen als vervanging van je suiker...er is verschil tussen aspertaam en nog wat en de een is kankerverwekkend en de ander niet. Ik heb hier een paar jaar geleden eens op gelet maar ik kwam die kankerverwekkende stof eigenlijk nooit tegen in de zoetstoffen en zoetjes dus ik ben gestopt daar op te letten.

Verder zou ik niet zo goed weten wat er mis is met lightproducten...er zit gewoon minder suiker in, daar is denk ik toch niets mis mee? Behalve cola light schijnt toch echt wel troep te zijn.

Ik drink nog wel eens dubbelfris light als er niks anders is en ik heb b.v. light jam in huis. Zou dat verkeerd zijn dan?

Zat ook al te grinniken om het bmi van nico...

caroline wat een gedoe lijkt het me met die ovulatietesten!

laika succes morgen met je 1e fm!

ruby ik hou ook echt niet van sporten maar heb me voorgenomen om, als deze behandeling is mislukt, toch een sportschool op te zoeken dicht bij mijn werk zodat ik gewoon zelf het idee heb dat ik wat langer moet werken :)

Spannende week voor jullie volgende week! Succes met de intake!

Wat betreft het chromosomen onderzoek...volgens mij heeft dat te maken met de erfelijkheidsfactor van de zaadkwaliteit? Of zeg ik nu iets heel doms meiden? Wij moesten het in elk geval ook maar dat is al even geleden...ik weet het eigenlijk niet meer :)

Geplaatst

Dames, enorm bedankt voor alle felicitaties. Ik ben daar erg van onder de indruk. Voel namelijk dat jullie allemaal eigenlijk eerder aan de beurt waren dan ik en dat jullie het dan lukt om toch zo mee te leven maakt dat ik behoorlijk emo wordt.

Nico, fijn dat de puregon is meegevallen, ik denk dat het een psychische drempel was waar je overheen moest, en dat heb je weer goed gedaan! Hoop dat je eitjes goed gaan groeien. Uit je onderschrift lees ik dat je geen cryo's had de vorige pogingen. Is dat zo? Had je weinig eitjes of ? Ik heb net nog eens nagekeken maar voor het lange protocol in noorwegen gebruiken ze geen injecties maar een neusspray. Dat lijkt me heel wat vriendelijker dan die gemene prikken. Maja, dat gedeelte heb jij nu gelukkig achter de rug.

Caroline, goed dat je de wat duurdere hebt aangeschaft, klaartje had volgens mij laatst goedkopere gekocht en daar was het lastig aflezen, de ene dag anders dan de andere. Tja, dan liever voor zekerheid.

Laika veel succes vandaag.

Sandra, spannend weer, ik hoop dat je hebt kunnen genieten van een lief beebje vandaag.

Rubster, benieuwd naar de bloedonderzoek uitslag.

Klaartje, hoe gaat het nu met de combi werken en verwerken?

Geplaatst

hahahaha...oja...ik zie nu dat ik idd een bmi van 82 had geschreven...hahahaha...dit moet natuurlijk 28.3 zijn...hahahaha...lig zelf keihard te grinniken achter de pc...hahahahaha...lig gewoonweg dubbel hier...zijn natuurlijk de spanningen die nu even loskomen...hahahahahaha...blijf er om lachen...

ahum...effe sereneus...(serieus dus)...

Klaartje...lekker vrij morgen...was je nog op tijd op je werk???

Caroline...goed dat je voor de duurdere ovu-testen heb gekozen...niets laten we aan het toeval over...komt helemaal goed meid!!! duim voor je!!!!

Kaartje...he...vervelend als je je zo had verheugd op een vrije keuveldag en dan toch moet werken...hoop dat je toch de laatste dingetjes geregeld krijgt voordat je zaterdag met vakantie gaat...waar gaat de reis naar toe??? of heb ik dat gemist???

Ursula...heb inderdaad nog niet eerder cryo's gehad...omdat ik maar een eierstok heb, heb ik sowieso al minder kans op veel follikels en ik ben al 36 (of al...ik voel me pas 32...hahahahaha)...dat telt ook mee...maar goed...bij de eerste ivf hadden we 3 eicellen, waarvan 2 embryo's zijn gekomen. De derde eicel niet goed genoeg om embryo genoemd te mogen worden.

Bij de 2e ivf hadden we 5 follikels (of we...ik dan) en 5 eicellen..eentje niet bevrucht en de andere 4 wel. twee teruggeplaatst, maar helaas waren de overige twee van matige kwaliteit en dus niet cryo-material...

hoop dat we nu stiekem toch wel cryo's kunnen creëren....volgens mij ligt het aan de kwaliteit van mijn eicellen...want het zaad is in principe goed...

San...hoe is de echo gegaan???

Geplaatst

Wat raar op zich dat ze je dan niet op de menopur zetten. Ik had de eerste behandeling ook maar hele matige resultaten. 3 eicellen, waarvan er al 1 heel snel afviel en de andere twee waren na 3 dagen 2 en 3 cellig... Niet echt denderend...

De tweede poging over gezet op de menopur, en wel weer maar 3 cellen en 2 bevruchtingen, maar deze waren na 3 dagen wel 6 en 7 cellig, en we hebben dus nu zelfs een cryo.

De menopur heeft dus de kwaliteit van mijn eicellen danig opgekrikt itt de puregon..

Tja... afvallen..... weten jullie ook hoe je aan kunt komen???? Buiten dan het zwanger worden?

Ik hang altijd rond een bmi van 18

Geplaatst

simba...dat zal ook best lastig zijn als je toch wat ondergewicht hebt of niet?

Aankomen...tja, nog nooit mee te maken gehad maar uit de losse pols: Veel volle producten eten (volle melk, volle yoghurt, volle toetjes, slagroom op de koffie, geen kleine tussendoors maar tussendoors met een flink aantal kcal etc). astronautenvoeding (nutridrink/ensini etc) verkrijgbaar bij de apotheek, dit is een soort drinkyoghurt met heel veel kcal.

Geplaatst

Volle producten gebruik ik ook al.

Maar ga voor de gein eens voor het toetjes vak staan..... light, geen vet.. 0% vet....mager..... Er zijn bijna geen volle toetjes... ja griekse yoghurt, en die is gelukkig erg lekker ;-)

Ik moets van de gyn naar de dietiste, maar die kon weinig voor me doen. Ja, die astronauten drankjes, maar dat vond ik voor mezelf een brug te ver. Het zit gewoon in me.. beide ouders zijn dun, en ik dus ook..

Oh ja... ik kon tussendoortjes gaan nemen... maar dat ik die folder las, bedacht ik me dat dan eerst mijn portomonee moest gaan aankomen.... gevulde koeken, glace koeken, en aan hartige tussendoortjes, kaassoufle, en saucijzenbrodje.... en dat soort dingen allemaal..

Ja ammehoela...... ten eerste is dat de verkeerde manier van aankmen, vind ik, en dat zou me goud geld gaan kosten.... de verzekering ziet me aankomen... ;-)

Geplaatst

Ik snap het wel. Ik kan me ook wel voorstellen dat het niet zo goed voelt om met die producten aan te moeten komen, dat dit voor je gevoel ongezond is zeg maar.

Volle kwark bestaat toch wel? Heb ik me eigenlijk nog nooit in verdiept hoor, let alleen maar op de magere producten :)

Als het een kwestie van genen is dan is er misschien ook niet veel aan te doen. Ik heb ook zo'n zwager...die kan zich echt klem eten in van alles en nog wat maar zal geen grammetje aankomen hoor!

Als het geen gezondheidsproblemen met zich meebrengt moet er misschien ook geen punt van gemaakt worden?

Geplaatst

Hoop niet voor je dat je bmi nu 82,3 is ;-)

Compliment voor het afvallen.

Guusje

Esther...ben je mal...mij heb je daar in elk geval niet mee voor het hoofd gestoten...vond het wel leuk en fijn om andere erover te zien schrijven...had gewoon geen zin om zelf mee te praen (kon ook niet, want ik was aan het lesgeven..hihihi)...

bij mij stond er trouwens vanochtend 84.6 op de teller (weeg me ook iedere dag) en mijn bmi is daarmee op 82,3 gekomen...whoehoe...

gisteren na de les een overheerlijke berliner bol gegeten...mmmmmmmmmm

Geplaatst

he Simba...in Maastricht gebruiken ze geloof ik alleen puregon en geen menopur...spuit hiervan sowieso ook al de hoogste dosering (in maastricht is dat 250IE)...

heb er desondanks wel vertrouwen in dat ik over een maandje ofzo een positieve test in mijn handen heb en dat ik dan met zijn 2-tjes of 3-tjes ben...en thuis dan met zijn 3-tjes of 4-tjes...:happydance:

Geplaatst

Met zo'n extra dagje werken komt mijn administratie in ieder geval wel op tijd af voor mijn vakantie ;-). We gaan heerlijk een weekje wintersporten in Frankrijk (op grens met Italie). Heb er zin in!

Neem mijn compu mee, maar weet niet of ik daar op internet kan. Hoop het wel, dan kan ik af en toe even meelezen.

Geplaatst

meiden toch alweer spannend hier hoor. Testen, spuiten, wachten, pfff. Ik denk aan jullie en wens jullie veel succes met de fase waar jullie in zitten. Nico, goed hoor, jouw gewicht. Jaja, t blijft voor ons allemaal wel een issue geloof ik. Of te zwaar of te licht, tis allebei niet fijn.

Zit er hier iemand op t goede gewicht eigenlijk? haha. Of iemand die happy is met zijn lijf dan?

Sylvie, gaat t goed met je? Je klinkt een beetj down...

Caroline, goed gedaan die testen. Wij krijgen ze van het zh, en die gebruik ik dan, maar met die smilies klinkt beter!!

ik vergeet de helft maar ik moet weer bijlezen ;-)

tot zo.

xx

Geplaatst

Nog geen bericht van Sandra, zal toch wel goed zij gegaan???

Ben ook down, net een klein lichtpunt dat we zakelijk nog 6 wk uitstel hebben gekregen. Helaas onze andere deadline zal moeilijker gaan. Als het zo doorgaat gaan we de publiciteit opzoeken het is een nachtmerrie.

Het bijhouden van mijn eetdagboek lukt niet echt, eet ook weinig, zal dadelijk wel weer zijn aangekomen.

Vanavond op bezoek hondje mag ook mee even wat afleiding.

Geplaatst

Oh sylvie wat een ellende toch! Wat zal dit een zware rottijd voor jullie zijn! Hoe is jeroen eronder?

Gaan jullie het trekken als jullie de publiciteit gaan opzoeken?

Ik zat ook net te denken aan sandra...normaal is ze toch altijd wel vlot met even berichten hoe het gegaan is

Geplaatst

Geloof dat ze net voor 12.00 ingepland stond, je leeft zo met elkaar mee en maakt je dan toch zorgen. Hopelijk zijn we overbezorgd!

Jeroen is gebroken, zo onwerkelijk dat we door toedoen van andere mensen in deze situatie zitten. We worden volkomen genegeerd door de gemeente. Als we failliet gaan staan er 12 mensen op straat. Er staan genoeg mensen achter ons maar dat betaald niet de rekeningen. We proberen het maar per dag te nemen. Ondernemen is zo niet meer leuk. Mus de sagen van loondienst, om 17.00 deur dicht trekken en verder geen sores.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden