Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wat verdrietig meid. Wat machteloos staan jullie dan met z'n tweeën en dan ook nog de verantwoordelijkheid die je voelt naar je personeel toe. Alles wat je samen op hebt gebouwd.

Ik kan me voorstellen dat jullie niet meer weten wat je hier allemaal mee moet.

Ik kan me helemaal niet indenken wat voor jullie de gevolgen van een faillisement zullen zijn maar dat zal ongetwijfeld enorm zijn. Heftig als je zo aan het vechten bent tegen een bierkaai!

Sandra moest om 11.45 geloof ik!

Geplaatst

Sandra was toch vrij vanmiddag? En Paul ook, ze gingen toch voor haar cadeautje kijken? Dus misschien is er gewoon niks aan de hand en zijn ze lekker aan het shoppen. Laten we van het positieve uitgaan! T weer is al droevig genoeg...

Sylive, ik kan me voorstellen dat je daarom down bent. Ik kan er ook weinig op zeggen behalve dat ik echt hoop dat het goedkomt met jullie. Want dit doet natuurlijk wel wat met je, ook op relationeel vlak.....Maar jullie personeel weet heus wel dat jullie er zelf niets aan kunnen doen en dat het geen slecht zakelijk inzicht is. Ik duim voor jullie hoor! Kop op meisje. Knuf Sab

Geplaatst

hoi dames

ik kwam ook even een kijkje nemen naar Sandra, ik zie nu dat ze online is.....

Sylvie, jeetje wat klinkt het beroerd zo, ik hoop echt dat het helemaal goed gaat komen maar kan me voorstellen dat het enorm frustrerend is, zeker als je zo in de steek gelaten wordt!!!!!

Kaartje, ik wens je alvast een fijne vakantie met een mooie afsluiting!!!!!

Geplaatst

Sorry sorry sorry dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden. Het was ook zo'n emo dag niet te geloven.

Ten eerste ben ik vanmorgen ten huwelijk gevraagt en heb natuurlijk JA gezegt!!!!! We gaan volgende week vrijdag in ondertrouw. Gaan vanavond onze getuigen vragen en samen met hun een dag prikken die het beste uitkomt. We gaan op di of woe ochtend, dan is het gratis. We gaan alleen met onze 2 getuigen en verder niemand. Het feestje geven we wel als we in ons nieuwe huis zitten over pakweg anderhalf jaar. Nu doen we het echt alleen voor de formaliteiten. Zo gaaf ik ga dus echt een Mevrouw worden!!!!!!!

Toen de echo, helemaal verliefd op ons spuitje. Het is nu 2 en halve centimeter groot en erg beweeglijk. Ik heb nu zelf het hartje zien kloppen. De gyn was ontzettend aardig. Voor het bloedverlies is geen oorzaak te vinden, maar hij maakte zich er niet druk om. Het schijn bij 50% van de zwangere voor te komen, dat is wel iets anders dan de 20% die in de boekjes staat.....

Ik blijf onder controle van de gyn vanwege mijn hoge bloeddruk en ben sinds ee half uur daar ook voor aan de medicijnen. De bloeddruk was 160/105 en dat is een beetje hoog. Ik deed het de laatste tijd regelmatig electrisch maar dat heeft geen zin tijdens de zwangerschap, er gebeurt dan zoveel in je lichaam dat de electrische het niet goed schijnt te kunnen meten. Nu ook geleerd dat als je zwanger bent je altijd rechts moet meten. Over 3 weken op 7 feb mogen we weer. Dan gaan we voor de combinatie test. Paul wil alles graag van te voren weten dus hebben we besloten om het toch maar te doen. Als de kans verhoogt is op Down dan beslissen we wel weer verder.

Vanmiddag mijn verjaardagscadeautje uitgezocht en we hebben gelijk trouwringen uitgezocht en besteld. Hele mooie van XEN van geborsteld staal en de mijne heeft 3 kleine briljantjes. Sommige zijn een jaar bezig met alle voorbereidingen en wij doen het gewoon ff allemaal in een maand of 2 hihi. Scheelt natuurlijk dat we geen feest geven e.d. Wij zijn zeg maar voor pakweg 350,-- klaar!!!!

Voor de liefhebbers zet ik zo een foto op het uitgerekend in Augustus topic!!

Liefs

Geplaatst

wow Sandra,

wat een goede berichten!!!! natuurlijk dat de echo helemaal goed is en dan gaan jullie ook nog eens trouwen, wat heerlijk!!!! ben benieuwd hoe jullie getuigen gaan reageren, super meid!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

jeetje wat een dubbele berichtgevingen

Sylvie, heel veel sterkte.. ik hoop dat alles toch nog goedkomt met de zaak

Sandra, wow wat een dag! je zal wel helemaal in je nopjes zijn. Gefeliciteerd meid, je hebt het verdiend.

Geplaatst

Caroline die dure ovu testen vond ik zelf altijd het duidelijkste. Jammer dat het zo veel moet kosten. Maar wel in 1 oogopslag duidelijkheid.

Sylvie wat is het toch gemeen dat door toedoen van anderen jullie zo in de sorres zitten. GRRRR kunnen we niet met zijn allen gaan protesteren of zo??????? Jullie zitten in zware tijden, gelukkig hebben jullie elkaar als steun. Zal blijven duimen dat het uiteindelijk goed komt. Vervelend om de publiciteit te moeten zoeken, dat had je vast willen vermijden. Nogmaals sterkte...

Geplaatst

Sandra, van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wát een bijzonder jaar voor jullie, 2011, echt geweldig zeg!

Geniet lekker van alles en de bijzondere momenten, want dat zijn het hoor.

Geplaatst

sandra dubbel gefeliciteerd meid! En een goede echo én ten huwelijk gevraagd...helemaal gaaf zeg!

Ik hoop ook echt dat je nu wat onbezorgder kan gaan genieten van je zwangerschap! En een hele fijne voorbereiding naar je huwelijk toe!

Poehee.....ik vond het wel spannend worden bij jou hoor! Echt fijn dat alles in orde is.

Geplaatst

Sandra,

Aller eerst gefeliciteerd met jullie komende huwelijk! Is toch wel iets moois. Wij hebben het ook zo gedaan afgelopen 14 juni. Op maandag ochtend, en gratis. Alleen mijn ouders en schoonmoeder waren mee. Mijn schoonmoeder was getuigen van mijn "man" (kan er nog niet aan wennen) en mijn vader was mijn getuigen. Binnen 4 weken was alles geregeld, ondertrouw, notaris en "even" trouwen. Want het was naar binnen lopen, JA zeggen, en weer naar huis! We hebben er wel om gelachen hoor! En uiteraard met z'n 5e koffie met gebak thuis gedronken. En Sávonds samen romantisch uit eten geweest. Het feest komt nog wel, als de omstandigheden dat toelaten.

En wat goed te horen dat jullie spruitje het zo goed doet! Dit is zeker een mooie en emo dag geweest, geniet er van.

Guusje

Geplaatst

Sandra dubbel gefeliciteerd!! Wat een dag, inderdaad! En nu ben ik (en de anderen denk ik ook ) wel nieuwsgierig hoe hij je gevraagd heeft... voor de echo, na de echo?? Als je het niet wilt vertellen geeft niet hoor, maar is vast een mooi verhaal...

Geniet, deze dag kan in het boekje topdagen in je leven!!

Geplaatst

Vanmorgen aan tafel. Ik zat romantisch weer op het forum natuurlijk hihi.

Hij vroeg of hij iets mocht vragen en ik zei 3x ja. Op een gegeven moment zei ik dat ik zijn haar wel zou tondeuzeren als hij dat wou vragen. Hij zei ja dat ook maar eigenlijk wilde ik vragen of je met me wil trouwen.

Ik viel bijna van mijn stoel. Zo anti huwelijk hihi. Het eerste wat ik vroeg was of hij dronken was. Heeft hij ooit op die manier gevraagt en wist er niets meer van en was ook de bedoeling niet. Is ook nooit meer goedgekomen daarna hihi. Hij zei nee ben niet dronken en vroeg wat nou mijn antwoord was.

De ringen hebben een levertijd van ongeveer 4 weken dus voor die tijd kan het nog niet. Hoop dat mijn vrienden ook een gaatje in hun agenda kunnen vinden ergens in Maart...... Ook op de gratis dag en daarna met zijn 4tjes lunchen of high thea-en. Helemaal gezellig!!!!!

Geplaatst

Wow Sandra, wat een fantastische dag heb je gehad vandaag!! Heel erg gefeliciteerd, idd wat een jaar met een huwelijk, een geboorte en een niruw huis!! Als we elkaar zien ben je dus een respectabele dame, haha!! Weet je ook al een uitgerekende datum? Geniet van deze bijzondere dag, zulke topdagen zijn waarschijnlijk op 1 hand te tellen.

Sylvie, mijnn hart breekt als ik je verhaal lees. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen. Weet dat ik aan jullie denk.

Laika

Geplaatst

Laika, schrok van je bericht over de overstimulatie! Toch wel goed dan dat ik minder ga stimuleren.

Heb vanmorgen gebeld: 31 Jan hoor ik meer. Nog ruim een week wachten dus.

Arme vin, is vandaag weer gaan werken, maar een Spijkerbroek zit toch wel strak...

Geplaatst

Ha Sandra, wat een heerlijke dag heb je gehad! Wat leuk dat jullie gaan trouwen en wat fijn dat de controle zo goed was, gefeliciteerd met alle goede berichten!

Sylvie, wat rot dat jullie nog steeds zo worden tegengewerkt....wat hebben jullie toch een zware tijd. Kan me voorstellen dat je je down voelt, sterkte meis.

Hier alles oke, ben vanmiddag eerder naar huis gegaan (na een overleg buiten de deur) want ik heb toch wel last van mijn buik. Mijn baas vindt het gelukkig allemaal prima, gisteren zei hij nog ' als er iemand is die ik het gun, dan ben jij het wel' en dat, terwijl hij zelf samen met zijn vrouw bewust kinderloos is. Geeft een hoop rust dat ze op mijn werk zo relaxed zijn hoor.

Fijne avond allemaal,

Liefs Laika

Geplaatst

De gyn kwam uit op een uitgerekende datum van 20 aug. dus 1 dag later dan wij. Is prima mee te leven nietwaar??

Geplaatst

Hi Fran, wil wilde je niet aan het schrikken maken hoor, maar de risico's zijn toch wel aanzienlijk, en dat zou zo zonde zijn!

Geplaatst

Geeft niet, geeft alleen maar meer vertrouwen kn de artsen van Nijmegen!

San, 20 aug, leuk een zomerkindje en voor jou heerlijk de hele zomer vrij!

Geplaatst

Sandra geweldig! Gefeliciteerd, ook voor Paul! Wij hebben onze bruiloft trouwens ook in drie maanden geregeld hoor, met nog een icsi en cryo poging er tussendoor. Kan best als je geen gekke dingen wilt. Ook leuk om het zo klein en simpel te houden, hebben wij ook even over gedacht. En erg gelachen om de manier waarop je gevraagd bent. Wel herkenbaar. Meis, geniet heerlijk van alle leuke dingen en het goede nieuws. Het is jullie zo gegunt!

Ursela had ik jou al gefeliciteerd met de mooie echo? Volgens mij nog niet. Zo bijzonder dat jet nu spontaan zwanger bent geworden, een dubbel wondertje.

Caroline die goedkope ovu testen van eht Kruidvat zijn bagger, goed dat je ze niet genomen hebt. Ik teste met ochtendurine (mag ook niet maar oke) op maandag al positief, terwijl ik uiteindelijk pas vrijdags een smiley had! Goedkoop is duurkoop in dit geval!

Sylvie.....jeetje toch wat een verhaal en een toestanden. Misschien idd maar de publiciteit zoeken? Hebben jullie wel goede hulp, rechtsbijstand ofzo? Dat doet aan de ellende en stress niks af, maar toch.

Ik was trouwens prima op tijd op werk hoor, het vrij soepele tijden. Werk 6 uur op een dag en begin tussen 9 en 9.30. Hoef alleen exact op tijd te zijn als ik een afspraak of overleg heb. Is wel relaxed. Bovendien is de baas en deze week niet ;-) en heb ik geen deadlines, dus het loopt allemaal wel.

Werken en verwerken vroeg iemand hier.... Ja wat zal ik zeggen. Ik werk, ben weer met van alles bezig. En soms zomaar opeens is het op en ben ik hel erg boos of verdrietig of moedeloos. Moet niet stilstaan bij hoe het nu had kunnen zijn, een buik van ruim 20 weken, bezig met een kamertje, namen.... Dat laatste doen we trouwens toch. Meer dan voor de miskraam. Net of we nu beter voorbereid willen zijn op een zwangerschap. Of er meer vertrouwen in hebben dat het gaat lukken.... Ik lig savonds in bed te bedenken hoe het kamertje eruit moet gaan zien. De kleuren voor en tweeling jongen-meisje heb ik nog steeds niet haha. Net als de jongensnaam ;-)

Esther ik snap dat je probeert verdriet en pijn te voorkomen. Maar gun jezelf ook het plezier van over dit soort dingen nadenken. Als het mis gaat ben je toch kapot. Of je nu wel of niet bedacht hebt waar de box moet komen te staan. Laat die hoop je lijf maar een beetje overnemen. Gelukshormonen werken stressverlagend en dat is weer goed voor de innesteling.... Maar het blijft moeilijk hoor, dat positieve denken. Trouwens een hele lijst gehad van C. met mogelijke filmmomenten, poeh toen was het toch even confronterend hoor dat we alles vast gaan laten leggen. Niet alleen een tp en echo, maar eigenlijk gewoon ons leven nu. We krijgen de pilot thuis gestuurd, weet niet of ik wel durf te kijken haha. Heb je nog wat lekkers gevonden in de natuurwinkel?

Fran sterke, nog een weekje wachten. Kaartje ook met wachten maar dan op een andere manier. Fijne vakantie vast!

Sab hoe is het met je knie?

En Sen waar zit jij nu, je was toch ook bezig met stimuleren?

Ik hou het niet meer bijijijijij!!!! :-D

Dus maar gewoon veel succes en liefs voor iedereen die ik vergeten ben,

Klaar

Geplaatst

Gefeliciteerd Sandra wat een goed nieuws, ben meteen helemaal vrolijk. Oooh wat leuk en wat fijn dat alles goed is met ukkie. Wat een mooie vooruitzichten. Het is jullie gegund, echt zo blij voor jullie.

Allemaal bedankt voor de lieve berichten. Het gaat via advocaten en een curator. Ga morgen even goed bijlezen.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Klaartje dat gevoel van heftig dat alles vastgelegd wordt had ik vrijdag na de tp...ineens realiseerde ik me dat het allemaal wel echt echie is zeg maar...volgend jaar gaat iedereen dit kunnen zien, ons hele leventje van nu. Wel leuk dat je al aardig wat filmmomenten hebt. Creatieve tante hé die C! Ik vind het nog wel moeilijk hoor om goede filmmomenten op te zoeken, zou wel iets willen met mijn neefjes en nichtjes maar ik weet zeker dat het gros van mijn zussen daar niets van moet hebben. Verder wilde ze me wel graag filmen op het werk maar dat zie ik echt, echt niet zitten! Tijdens een normale werkdag heb ik daar echt geen tijd voor, dan is het eigenlijk altijd rennen en vliegen dus dat gaat niet werken. Plus dat ik het erg belastend vind voor collegae en de afdeling. Ook nog een gedoe omdat het niet zomaar mag in het zh, er moet dan van alles geregeld worden...kortom wij moeten nog eens flink gaan brainstormen! Of ik moet natuurlijk zwanger worden, dan is het niet zo moeilijk :)

Maar ik vind het wel fijn om te lezen dat je zoveel opgewekter bent dan even geleden...ook al zullen er echt elke dag hele moeilijke momenten zijn. Wat is een mens veerkrachtig hé? Wonderlijk vind ik dat! En ja...die boosheid is zo te begrijpen! Wel fijn dat je zoveel meer vertrouewn hebt voor de toekomst!

Ik weet dat je weleens eerder tegen me hebt gezegd dat mezelf indekken voor verdriet weinig zin heeft. Dat maakte toen veel indruk op me (weet niet meer hoe je het precies formuleerde) maar ik kan het gewoon niet! Zoals vandaag probeer ik er gewoon niet aan te denken! Lastig hoor!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden