Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sandra het is morgen pas hoor, Sylvie heeft gelijk! Is ook wel verwarrend voor zwangere blondjes, dat snap ik... :-)

Ik heb inderdaad net gebeld naar het EMC lab en ze zijn op dit moment bezig met het ontdooien! Krijg er helemaal de kriebels van... Morgenochtend om kwart voor 10 bellen of er een TP is en hoe laat.

Nu naar het zwembad om de dag goed te beginnen. Mijn oog kijkt weer normaal gelukkig, maar nog een beetje gevoelig. Was echt raar, nog nooit zoiets meegemaakt...

Fijne dag maar ik kom hier vast nog wel terug straks...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hoi meiden,

even een egoberichtje van mij.

Net naar de fysio geweest en ik heb hogstwaarschijnlijk mijn bovenbeenspier gescheurd, oeps...

Mijn rechterbeen is 1,5 cm dikker van onderen en op mijn bovenbeen 3cm!!!! dunner qua spiermassa.

Vanaf nu dus elke dag oefeningen doen en 1x per week extra naar de fysio, dus ik ga ipv 3x trainen nu nog maar 2x trainen anders wordt het een beetje too much!

Straks de intake en ik ben zooo ontzettend nerveus, misschien ook omdat mijn cyclus zo raar doet. Zaterdag had ik een positieve ovutest en vanaf maandag temp flink hoger, dus misschien toch op de verkeerde dagen laten prikken??!!

Ga nu aan de teunisbloem om mijn hormooncyclus op orde te krijgen, eens kijken of dat wat gaat doen.

Nou, ik ga zo naar de appiehappie en daarna komt opa onze hummel ophalen zodat wij samen naar het zh kunnen, hè gezellig een uitje samen ;-)

iedereeen sterkte vandaag, veel geluk en succes met alles, ik hou t f algemeen :-)

tot vanavond meiden!

Geplaatst

Sylvie, veel succes vandaag. Vind het zo sneu om te lezen dat je alweer ruzie hebt gehad. Zo'n financiele-toeokomst onzekerheid legt een grote druk op jullie relatie. Probeer ertegen te vechten, wat jullie samen hebben is zo veel waard!!! Ik hoop op een goede afloop. Wordt er meteen al uitspraak gedaan vandaag?

Geplaatst

Sylvie onwijs veel sterkte. Je zult al wel weg zijn en dit achteraf pas lezen, maar ik denk aan jullie de komende uren!

Sab meis, een gescheurde spier....da's niet zo mooi. En dan ook nog een rare cyclus. Het ergste wat kan gebeuren is dat je nog een maand moet tempen en prikken. Dat zou wel heel erg balen zijn. Misschien mag je nog net vandaag prikken? Is dan de 4e dag van temp verhoging ipv de 3e toch? Ik zou snel even bellen want volgens mij is die prikpost maar tot 12 uur open. Of was dat alleen in de kerstvakantie? Beter nu een uur eerder naar het ziekenhuis dan een maand langer wachten....

Esther wat vervelend van het kibbelen. Wel herkenbaar. Wat me opvalt is dat je zegt ook nog een zevende poging in Utrecht te overwegen? Of lees ik dat verkeerd? Als dat zo is wil ik jou en Gerard wel even streng toespreken hoor: niet doen ;-) Klinkt zo bot, maar je betaalt een hoop geld voor een behandeling die tot nu toe niet succesvol is geweest en die ze ook niet willen wijzigen. Ik gebruikte in een ander topic al het voorbeeld van de taart/cake. Als je drie keer hetlzefde recept gebruikt en het is telkens niet te vreten, dan moet er iets anders. Of de ingredienten aanpassen, of de oven heter of koeler, of langer of korter in de oven.... Kortom: een andere bakker/recept zoeken. Dan duurt het misschien wel even langer voor je weer taart hebt, maar liever geen taart dan mislukte taart toch?

Lieve meiden, ik moet weg. Acu. Straks in de auto bellen om aan te melden. En dan thuis ff snel een stukje opnemen om te vertellen dat ik dat gedaan heb. Ja, daar moet je dan ook nog aan denken haha. Es, kreeg idd een mailtje van C. dat ze van jou gehoord had dat ik weer begonnen was hihi. Echt grappig, zo via via kennen we elkaar al best goed.

Het zonnetje schijnt, maak er een mooie dag van meiden! Sab, groeten aan dr. Jansen ;-p

Geplaatst

Hee meiden,

Henne aanmelden: mooi! Dan ben je ook echt weer inde race!

Sab: wat balen! Is dat nog een gevolg van die val? Sspannend ook straks in het ziekenhuis: ik duim!

Ondertussen natuurlijk ook aan het duimen voor sylvie!

Geplaatst

meiden...even snel...heb net gebeld met Geertgen en woensdag 30 maart op 15.30 uur kunnen we terecht voor een intakegesprek bij dr. Cuypers...iemand met haar bekend??...waaaaaahhhh...de zenuwen gieren door mijn lijf...vind het reuze spannend weer...alsof ik alweer in de race ben...hahahahaha...

syl...heel veel succes dadelijk...hoop op goed nieuws!!

Caroline...spannend...hoop dat het ontdooien goed gaat en dat je morgen de tp hebt!!!!

henne...ook jij weer aanmelden...mooi...en tussendoor nog even filmen...hihihi...

er gebeurt opeens weer heel veel bij de meesten van ons...

Sab...oei...een gescheurde spier...dat lijkt me pijnlijk...komt dat nog door die knieblessure die je een tijdje terug hebt gehad??? sterkte...hoop dat het gauw heelt!

liefs,

Nico

Geplaatst

Hee Nico!

Heel mooi! Wat betreft je dossier: ik wilde ook een kopie van mijn dossier om mee te nemen naar Ierland en daar hebben ze inderdaad een formulier voor. Dan wordt alles gekopieerd. Duurt wel even, dus wrs goed om even achteraan te zitten zodat je alles hebt voor 30 maart.

Fijn dat je op gesprek kunt bij het geertgen!

Fijne dag!

Geplaatst

Sylvie als je dit nog leest: succes vandaag! En Sab, balen zeg, van die spier, maar je schrijft 'waarschijnlijk'? Moeten ze dan geen foto maken ofzo? Succes bij de intake!

Nico er is een topic over Geertgen he, ik geloof dat dr. Cuypers favoriet is bij de meesten! Mag je lekker naar het Brabantse land... Fijn dat er weer iets vast ligt!

Ga maar eens aan het werk en moet ook nog een hotel boeken voor het weekendje! Zo druk geweest met dokteren dat het nu erg lastminute is geworden...

Geplaatst

Simba, gecondoleerd! Heel veel sterkte voor je partner & jou in deze moeilijke tijd.

Henne, fingers crossed dat je mee mag doen deze maand! Is toch altijd wel extra spannend met Voorburg dat je nog niet weet of je die maand mee mag doen wanneer je ongesteld wordt. Ik hoop het zo voor je.

Esther, spannend, je gaat ook bijna weer beginnen en zoals Henne ook al aanmerkte, wil je werkelijk ook nog een 7e poging met hetzelfde zh doen? Ik zou toch even kijken of een ander niet meer voor je kan betekenen. Maar hopelijk is het allemaal niet nodig :-) en zit je straks met een prachtig kerstkindje in de armen!

Nico74, ook wordt het voor jou weer spannend! Veel succes met het intakegesprek en hopelijk een nieuw je!

Sylvie, jullie ook veel sterkte vandaag! We denken vandaag aan je.

Sab, ook veel suc6 vandaag bij Dr. Jansen!

Zelf zit ik in de welbekende rollercoaster, vreselijk, ik wil gewoon geen teleurstellingen meer... baaaahh... maar anders ook is de test positief, zijn we er nog lang niet... tot nu toe helaas al 2x een vroege miskraam gehad... maar goed ergens moeten we natuurijk eerst "de begin" halen...Ach je leest het, de positiviteit is ver te zoeken... sorry, meiden, maar soms ben ik gewoon zo klaar met alles... Heb het ook zo moeilijk mee dat wanneer ik mijn zus via skype in Duitsland spreek/zie en even naar mijn nichtje van 3 en mijn pasgeboren neefje mag kijken van 1 maand oud... trouwens prachtig mooie kinderen en ik gun het haar zo.. maar tegelijk doet het ook zo vreselijk pijn wanneer weer dan weer eens de gedachte naar boven komt dat we zelf misschien nooit zo een mooi hummeltje van ons in de armen mogen houden. IK moet me vermannen en de negatieve gedachtes verbannen, anders hou je het niet vol of zijn het weer de nare streken van de hormonen?!?!?

Gaan de testdag afwachten, dus D-day is zondag als we het halen... Nog 3 dagen te gaan...

Geplaatst

Syl, i keep my fingers crost voor jullie. Werkt wel onhandig maar toch.

Sab, scheur in je spier. Klinkt niet lekker.

Nico, spannend 30 maart is al over 4 weken.

Caroline, snel een hotelletje, succes.

Esther, wat henne zegt is wel waar. Een goede vergelijking met de bakker.

Henne, succes met aanmelden en weer lekker in de erace.

Simba, sterkte met het verdriet.

Aan de ene kant zou ik willen zeggen, ja dat wil ik ook in de race zijn. De andere kant heb ik zoiets na de verhuizing is het mooiste. Nog geen menstruatie te zien en te voelen. Pijn in mijn rug en armen en benen van het sjouwen.

Dit keer op de weegschaal gestaan en er was maar 2 ons af. Ik zit nu op 3,3 in 5 weken. We gaan weer volop ons best doen. Vrijdagnacht richting london. Heb er zin in.

Sterkte voor iederee

Geplaatst

goedemorgen meiden

Syl, ik heb hier om 10,00 uur een extra kaarsje voor je opgestoken!!!! meid wat een ellendige situatie en dan dat geruzie erbij, dat vreet energie, ik hoop echt dat het vandaag goed zal verlopen, dat halt welicht ook wat spanningen weg. Heel veel succes!

Sab, bij jou duidelijkheid met je been, klinkt erg pijnlijk!! een goed herstel gewenst en veel succes bij de arts, ik ben erg benieuwd!

Henne, heb je diezelfde verpleegkundige toevallig aan de lijn gehad bij het aanmelden? fijn dat je het niet zwaar op nam, ik moets wel lachen hoe je het verwoord had.

Nico, wehoeee jij gaat ook weer bellen, wat fijn meid! de afspraken kunnen maar vast staan nietwaar zeker wat betreft de wachttijd(en).

Sandra, die bekkenklachten zijn inderdaad erg lastig. Ik let op met in en uit de auto stappen: bij instappen met je rug naar de stoel staan, gaan zitten, benen bij elkaar houden en dan met je benen tegen elkaar geklemd de auto indraaien. Met uitstappen net andersom ( ;-)

Verder de trap zijwaarts oplopen trede voor trede en ik slaap met een kussen tussen mijn bovenbenen, ook met draaien opletten om de benen tegenelkaar te houden en ook met in -en uit bed stappen.Ik moet zeggen dat het in het begin erg wennen was maar ik merk wel dat ik minder pijn heb.

Esther, het klopt hoor dat men in NL erg conservatief is wat betreft nieuwe ontwikkelingen op het gebied van vruchtbaarheidsbehandelingen. Gelukkig stond onze arts in het CZE er direct voor open toen we lieten weten voor een gesprek naar Brussel te gaan, ik legde haar uit dat zij wel de Tese en Icis op dezelfde dag zouden doen, wat in onze ogen alleen maar de kwaiteit ten goede zou komen.Ze reageerde meteen dat wist ik niet maar als ik in jullie schoenen stond zou ik dezelfde weg bewandelen. Dat was fijn die steun, ik kon ook gewoon de tussentijdse echo´s en bloedafnamens hier laten doen.

Het MMC in Veldhoven doet ook niet moeilijk, zij krijgen steeds meer mensen die in het buitenland een behandeling ondergaan en lokaal de echo´s.

Ik haak even in op de reactie van Henne, ik ben het eigenlijk wel met haar eens en de vergelijking van het recept vind ik zo ongelofelijk treffend! even los van de kosten, ik denk dat de mentale belasting ook zo zwaar gaat wegen......

Erg fijn dat je mogelijk even met Gerard er tussenuit gaat, echte qualitytime!!

Caroline, gelukkig gaat het met je oog weer beter, klonk zo akelig! gelukkig is de tp bekend nu, en morgen nieuws, owww ik vond het zo killing om dat telefoontje af te wachten....veel succes!!!

Geplaatst

Roestvlek,

Nog drie dagen wachten... Of zoals mijn nichtje die vandaag vijf is geworden zou zeggen: nog drie nachtjes slapen :-). Wij duimen hier massaal!

Kan me je gevoel van onzekerheid voorstellen mbt je vroege miskramen. Probeer stap voor stap te gaan. Als je een positieve test in houden hebt ben je een hele grote stap verder!!! Daarna kleine stapjes vooruit! Ik hoop echt dat jij het stokje van laika overneemt! Het is moeilijk positief te blijven, ik heb makkelijk praten met mijn peptalk nu ik zelf nog niet in de ww zit :-). Maar wellicht helpt het om het stap voor stap te zien: je hebt alweer bela grijke stappen achter de rug, er zit immer een mooie embryo in je buik! Probeer te ontspannen en afleiding te zoeken. Nog drie nachtjes slapen :-)

Geplaatst

Roestvlek...de welbekende helse wachtweken...altijd hel en voor jullie dan ook nog de eerste paar weken daarna...maar het gaat deze keer gewoon goed komen...moeilijk om die negatieve gedachten uit te sluiten, probeer er anders een positieve draai aan te geven...jullie hebben een bevruchting gehad, je heb nu al bij de wachtweken doorlopen, alles nog steeds goed...en visualiseer dat je emmies veilig geborgen zitten in je bms en daar nog wel eventjes blijven zitten...sterkte meissie!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Roestvlek, het is een moeilijk periode deze wachtweken en als je de positieve test hebt dan zijn voor jullie die eerste 6-7 weken ook weer extra spannend denk ik, het is inderdaad stap voor stap en zonder de eerste stap kom je sowieso niet verder. Maar ja, makkelijk praten.....Wellicht heb je het zelf al in de gaten maar je zit vandaag op dag 14 na de punctie!!!! dat is al zo ontzettend goed zonder bloedverlies!!! ow meid kom op, dat is erg positief nieuws!!!

Rubster, jullie gaan lekker even naar Londen? dan zou het wel erg fijn zijn als de menstruatie wegblijft.......!! veel plezier alvast

IVFsh, jij hebt toch ook morgen de tp? hoelaat wordt jij gebeld ?

Geplaatst

Jeetje meiden, hoe krijgen jullie het voor elkaar om zoveel te schrijven en ook nog tijd te hebben om te werken ;-).

Eindelijk weer eens bijgelezen.

Syl-vie, heel veel succes op dit moment. Hoop dat je later vandaag kunt melden dat de uitkomst goed is.

Roestvlek, nog 3 dagen. Zo spannend altijd aan het eind. Ga je echt tot zondag wachten of ga je er eerder een testje tegenaan gooien?

Sab, klinkt pijnlijk. Gaan ze de diagnose nog bevestigen? Of gewoon op basis van vermoeden behandelen?

Ben het verder even kwijt. Sorry voor wie ik vergeten ben.

Ik voel me in ieder geval weer wat beter dan vorige week. Zat er echt weer even doorheen. Verhalen hier over verdriet verwerken zijn dus ook heel herkenbaar. Afgelopen jaar in mijn leventje ook veel gebeurd en merk dat ik daar nu nog wat dingen van aan het verwerken ben. Voor de slechte slapers onder ons: voor mij werken voetreflextherapie en acupunctuur erg goed.

Ursela, wat leuk nu een jongen! Hoop dat ik ooit de keus kan gaan maken om te kunnen kiezen om wel/niet te weten wat het wordt. Ik wil het dan denk ik heel graag wel weten (ben erg nieuwsgierig van aard en bovendien lijkt het me ook gewoon heel praktisch en leuk om te weten).

Henne, bijna weer starten. Dat gaat dan opeens weer snel. Lijkt me lastig om dan ook steeds een update te moeten geven voor de camera.

Esther, wat rot van die evaluatie. Ik snap dat ze mensen ook een beetje tegen zichzelf willen beschermen, maar persoonlijk vind ik dat ze hun advies moeten baseren op alle feiten. Heb altijd het gevoel dat er vooral aan het protocol vastgehouden wordt. Hopelijk heb je straks gewoon geen evaluaties meer nodig ;-).

Geplaatst

Nico, 30 maart, dat schiet lekker op!!! en een gesprek met dr. Cuypers, ik ken haar!! heb met haar te maken gehad in het allerbegin van onze behandeling, zij is erg prettig en een mensen-mens zeg maar. Zij stond er ook volledig achter dat we ons op Brussel gingen orienteren. Ze is zeer bekwaam en luistert ook echt naar de patient, ik weet dat velen het erg vonden toen ze het CZE verliet voor Geertgen.Heb je ook nog met DD gebeld? daar is de wachttijd langer ben ik bang.

Voor zover ik weet gaat (of is) ook een arts uit DD voor Geertgen gaan werken, dr. Unterhorst, (nerderlandstalig): Ik sprak hem telefonisch een dag na de bevruchtingen, hij wist erg veel over de zaadkwaliteit te vertellen en nam ook alle tijd, dat was heel erg prettig moet ik zeggen.

Geplaatst

Hi babeth,

Ik ben aan het proberen positief te denken dus ga ervan uit dat ik niet gebeld wordt. Azm belt nl alleen als er niet teruggeplaatst kan worden :-)

Ik ga morgen braaf om half vier met volle blaas naar het Azm!

Geplaatst

Bedankt, meiden voor de bemoedigende woorden! Het doet zo ontzettend goed, het blijft gewoon een feit dat jullie het beste weten hoe we ons hieronder voelen. Ik zal proberen stoppen met huilen want dat is ook iets wat ik de hele dag zou kunnen doen, lekker bevorderlijk weet ik maar kan het helaas ook niet terughouden. We wachten tot zondag met de test.

Caroline, veel suc6 morgen! Dat je een prachtige mooi embryo tp krijgt!

IVFSH, wanneer hoor jij hoe laat je tp is? Veel suc6!

Geplaatst

Ik ben er weer, we moeten voor 15 april betalen anders is het over en uit!

Op zich goed nieuws want er weer uitstel, ga even bijlezen kom zo terug.

Geplaatst

waaah...ivfsh...ik hoop ook zo dat je niet gebeld wordt!!!! altijd weer leuk met een volle blaas naar maastricht...hoop dat het verkeer niet tegenzit bij de geusselt...of hoeven jullie daar niet langs (heb je sluiproute???)...

Babeth...bij DD heb ik via het formulier aangegeven dat we teruggebeld willen worden...heb nog niets gehoord...we wachten rustig af...doen we al zo lang, dan kan dit ook nog wel erbij...hahahaha...als we in april/mei terecht kunnen is dat ook prima...

Syl...zie dat je online bent...hoop dat het allemaal goed is gegaan...duimen hebben flink gedraaid en het kaarsje is nog aan het branden...

Kaartje...ik lees stiekem onder het werk bij...anders is het niet te doen...hahahahaha...fijn om te lezen dat je je weer ietsje beter voelt...

liefs,

Nico

Geplaatst

Syl...dus op zich wel goed nieuws :clap2:....moeten jullie dan een groot bedrag betalen???ik dacht dat jullie betaald moesten worden??? of ben ik dan nu helemaal in de bonen???

liefs,

Nico

Geplaatst

Nou he he wat een energie vreter.

Tot 15 april zullen we er hard aan moeten trekken. Vindt alleen die datum best balen want als het niet lukt moeten we binnen 2 wk eruit zijn.

Dan is natuurlijk onze lunch en die week daarna ben ik jarig en zijn we 2 jaar getrouwd maar het is niet anders komt mamma eindelijk weer eens langs.

Ik hoop echt dat we alles voor elkaar gaan krijgen.

Als het niet lukt en we zouden een doorstart willen maken is het toch allemaal best moeilijk vooral ook prive. Kun je blijven wonen waar je nu zit, ga je de schuldsanering in maar daar denken we nu nog niet aan, proberen we tenminste.

Dat brengt ons bij het volgende dat we misschien toch nu gaan opstarten met de ivf. Omdat het nu even rustig is, tenminste niet echt rustig maar we hebben overzicht en na 15 april weet je niet wat er gaat gebeuren.

Ga iig mijn recept dadelijk inleveren.

Wat is wijsheid???

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden