Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sterkte Simba, gecondoleerd.

Caro met ogen wel oppassen hoor. Misschien toch even langs de huisartsenpost om te kijken of er niets beschadigd is?

Geplaatst

Simba, gecondoleerd met je schoonmoeder. Fijn dat het rustig is gebeurd (als je van fijn kan spreken in zo'n situatie). Hoe gaat het met je man? Wat ontzettend jammer dat jullie kleintje zijn oma niet zal leren kennen en omgekeerd ook. Sterkte!

Geplaatst

Hoi dames

Simba, ik lees net je berichtje dat je schoonmoeder overleden is, jeetje, gecondoleerd, ik wens jou en je man heel veel sterkte!! ook met alled regelen, erg heftig!

Esther, wat vervelend als je duidelijk merkt dat ze naar "stoppen" aan het toewerken zijn, maar meid, jullie stoppen pas als het voor jullie klaar is hoor, hoop van harte dat je dadelijk "stopt" vanwege een postitieve test!!!

Ruby, jij ervaart dat dus ook, verdorie, dat is toch niet te geloven!!? zo te lezen heb je heel wat afleiding met de verhuizing en dan nog heel wat extra sporten. Succes, zal een hele rompslomp zijn.

Syl-vie, heel veel succes morge, logisch dat je nerveus bent maar wat je zegt, jullie laten jullie goede wil zien, en is ook nog eens aantoonbaar, veel succes meid!!

Sab, jullie morgen de intake, best spannend maar wellicht onnodig die zenuwen, er is toch geen reden waarom er iets niet door zou gaan?

Caroline, wat vervelend dat het met je bloeddruk zo tobben blijft, wat je zegt, de overige waarden zijn gelukkig goed, zou het ok gewoon van tijdelijk aard kunnen zijn? Het verlies van de man van je vriendin, de spanning rondom de cryo-tp en het zwanger worden?

Wat je oog betreft, misschien toch maar even naar laten kijken hoor, zo kwetsbaar je ogen.

Ik vind het rot om te zeggen maar ergens was het nog wachten op wat er zou komen gaan....tot nu toe is bij iedere tp of punctie toch wel iets geweest he, ziekte, auto die niet wilde meewerken...nee zonder gekheid, houd je oog goed in de gaten!!!

Sandra, fijn dat het wat beter met je gaat en dat vandaag alles goed was, heerlijk dat je weer een echo hebt gehad!!! is je volgende "controle" met de 20 weken echo?

Henne, is het al losgebarsten bij je?

Ursela, ik heb je foto gemist denk ik?

Ivfsh, bij jou is de gezonde spanning ook voelbaar voor vrijdag, ook weer zo´n bijzonder moment. Fijn dat je nog steeds hier bent en je ouders kan steunen, en je oma natuurlijk!!!

Nico, bah wat een berichten dan he, het blijft iedere ker confronterend he? Gelukkig hebben jullie straks flink afleiding met carnaval en daarna de gesprekken bij Geertgen en in DD, ik ben erg benieuwd wat daar uitkomt en ook vooral naar jullie gevoel erbij.

Roestvlek, ik begrijp wel dat je jezelf in bescherming neemt, succes met de laatste zware wachtdagen meid!!

vandaag even nagenoeg niet online geweest, ik heb geprobeerd om lekker uit te slapen maar ik had al het vermoeden dat het bal was beneden, ik hoorde onze hond door het huis galopperen.....toen ik eenmaal beneden was zag ik dat hij een muziekmobieltje in de vorm van een schaap weg gepakt had van het dressoir en daar lag ie heerlijk mee in de tuin!....gelukkig alleen wat vies en niet kapot, schaap gewassen en doet het nog prima. Zo apart, dat doet die van ons echt nooit en hij blijft maar tot dit ding aangetrokken worden......ik moet nu aan een oude reclame denken.. "dat doet is anders nooit...."

Verder even naar de winkel geweest en ja hoor...de belastingaangifte ingevuld. zucht.....ik begreep er niets van, we moesten bijna 10,000 bijbetalen ! en met de het opvoeren van de aftrekbare ziektekosten was het drempelbedrag net groter dan de kosten die ik opgevoerd had...nogmaal alles nagekeken..ik had het salaris van mijn man 2x opgevoerd...was begonnen met mijn gegevens en daar ook zijn gegevens bij vermeld....en dan ben ik nog wel donker van mezelf..... Maar goed alles is weer in orde! en we krijgen wat terug, kan ook niet anders met 2 icsi´s en alles wat erbij kwam.

Geplaatst

Och Simba, dat is dan toch nog wel snel gegaan...sterkte en pas goed op jezelf.

Henne, wat een doos van een verpleegkundige zeg. 'Ik hoop dat je niet terugbelt', werkelijk waar.....de stupiditeit.

Het wordt nu trouwens wel weer heel spannend he?

Ik ben in een ongelofelijk Atiatische eetbui, de laatste tijd. Heb alleen maar zin in noedels, rijst, vis, roerbakgroenten etc. Net is mijn vriend voor me naar de Thai geweest en heb ik HEERLIJKE noedels met tofu en groenten gegeten, voorafgegaan door een werkelijk subliem thais loempiaatje. Nu aan het uitbuiken op de bank.

Liefs, Laika

Geplaatst

Caroline, balen zeg dat je bloeddruk nog te hoog is. Ik had het jaren geleden ook, en moest helaas wel medicijnen slikken, dan wel een lage dosis, maar toch. Omdat ik 4 jaar geleden stopte met de pil wilde ik ook van die rommel af. Ondertussen was ik al ruim 15 kilo afgevallen en veel minder stres. Dus onder strenge controle van de HA ben ik gestopt met de medicijnen, en gelukkig gaat dat nog steeds goed. (komt niet allen van die pure chocolade hoor ;-)) Ik hoop voor je dat je niet aan de medicijnen moet, en dat het zal gaan dalen.

Simba, gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Veel sterkte de komende tijd.

Babeth, ik moest ook gelijk aan die reclame denken “”dat doet ie anders nooit!!!”” hahaha

Henne, ik zou er niet vrolijk van worden als ik zo’n verpleegkundige aan de tel zou krijgen. Knap van je dat je de humor er van in ziet. Maar ga je morgen bellen? ;-)

Geplaatst

Ongesteld als een gieter hoor, dus morgen idd bellen. Ach, ik ken ze in Voorburg als heel meelevend en grondig. En op zich is het natuurlijk logisch: eerst echt ongesteld zijn en dan pas aanmelden. En als je eht artikel in de krant van gister las, dan blijken ook veel stellen alsnog spontaan zwanger te worden. Zij kan uit haar hoofd niet weten dat dit bij ons nagenoeg onmogelijk is. Dus dan lach ik er maar op.

Trouwens een tragisch dieptepunt voor de statistieken. Ik heb uiteindelijk gegeten:.......brood met knakworstjes.... :-S Erg he. Had opeens helemaal geen puf meer om te koken. Nu dus ook maar snel naar bed.

Babeth volgens mij kun je het topic 'vrolijke zwangerschapsblunders' wel nieuw leven in gaan blazen. Hoor de laatste week erg leuke dingen van jouw kant haha!!!

Truste allemaal.

Geplaatst

Even snel vanuit Parijs: simba gecondoleerd. Succes met al het geregel.

Hier: mega ongesteld ( fijn, 5 uur in de auto), leuke avond gehad, gelopen dood Parijs , uiteindelijk gegeten op montmartre ( voor de statistieken: escargots, magret de canard, heel ve chocolade) en te veel gedronken. HEERLIJK!! Nu lekker slapen.

Dag!!

Geplaatst

Henne wat een geit die verpleegkundige.

Fran en weer die eend he maar dan niet uit blik, lekker toch zwerven door Parijs, wil ook wel ergens zwerven....

Laika aan toe geven, dat zijn de voordelen van zwanger zijn meid.

Morgen Judgement day om 10.05 begint het, denk aan mij.....:toppie:

Geplaatst

Owwww Fren, je hebt zo te lezen ook heel wat calorieen verbrand met het trap op lopen naar mont martre, geweldig dat je daar zit!!! Die menstruatie is Dan effe minder .....

Henne , misschien wel doen ja haha , ik voel me soms zo'n mutsefluts...

Jij gaat je morgen dus echt weer aanmelden ohhh wat spannend weer. Over ongeveer 2.5 week de tp!

Geplaatst

Ff snel, lig al in bed

Simba, gecondoleerd en veel sterkte

Sylvie, sterkte en succes morgen

Truste allemaal

Dikke X

Geplaatst

Hee meiden, ik zit weer in de trein, nu naar mijn lief :-). Net heerlijk gegeten en wijntjes gedronken met hele goede vriendin en vriend.

Even snelle reactie:

Simba: gecondoleerd: heel verdrietig...

Sylvie: ik duim heel hard voor je! Als het goed gaat drinken we massaal op deze goede stap!

Veel liefs en slaap lekker allemaal!

Ivfsh

Geplaatst

Zo...drie pagina's terug gelezen...Ik ga in etappes reageren vanavond!

Rubster druk aan het inpakken op het werk...Denk je wel aan jezelf? Hoe is het verder met je?

Ursela...wat een prachtige foto! bijzonder hoor om dit te mogen zien.

Wat betreft jouw geluk...het winnen van de loterij...ik kan me denk ik wel een klein beetje voorstellen dat het pijn doet, je bent iemand die een ander veel gunt en altijd meeleeft. Ik wil alleen maar zeggen dat die woorden van troost zoveel waard zijn! En er is vandaag genoeg gezegd over het ervaren van verdriet, jij hebt ook genoeg op je bordje liggen momenteel!

Caroline...hoge bloeddruk, last van je oog...meid wanneer houd het op? Wat me altijd zo opvalt is dat je eigenlijk negen van de tien keer zo positief blijft met een vleugje zelfspot...hoe doe je dat toch?

Roestvlek...nog een paar dagen. Veel spanning lees ik bij jullie...voor iedereen zo herkenbaar. Hoe voel je je nu? Heb je er uberhaupt een positief/negatief gevoel bij? De duimen draaien hier voor jullie hoor!

Ivfsh...fijne dag achter de rug en genoten van goed gezelschap zo te lezen! En nu onderweg naar je mannetje! Heerlijk zo'n dagje tussendoor of niet? Ik begrijp dat het stabiel slecht is met je oma?

Sandra fijn dat je je vandaag iets beter voelt en het allerbelangrijkste...alle controle's goed! Super zeg!

Geplaatst

Ja Esther, zo ben ik nou eenmaal. We hebben al zo veel voor de kiezen gehad de afgelopen twee jaar maar ik ben een positief ingesteld mens en geloof altijd dat er betere tijden gaan komen. Jammer alleen dat het zo lang duurt... Wat helpt is dat ik ook een man met droge humor heb, we kunnen vaak om dingen lachen en dingen relativeren... Maar ik ben het wel een beetje zat nu hoor! Ik wil gewoon mijn twee cryo's terug vrijdagmiddag en hup zwanger!!!

Mijn oog gaat gelukkig beter, zie weer normaal geloof ik, nog wel een beetje drukkend gevoel, alsof je op een blauwe plek drukt...

Nu lekker mijn bedje in en morgenochtend het EMC bellen of ze mijn cryo's wel echt gaan ontdooien!

Welterusten!

Geplaatst

henne stoer dat je nog kan lachen om zo'n muts! Heel apart zeg, hoe komt ze erop! Jij dus vanaf morgen weer op naar het in de race zijn (hoe krom kan een zin zijn hé, maar je begrijpt wel wat ik bedoel). Oh meid wat zul je stuiteren...spannend! Ik vroeg vanmiddag nog aan C. of je al gebeld/gemaild had...ze had nog niks van je gehoord en ik lees dus vanavond dat het eind van deze dag echt is doorgezet. Zou wat zijn zeg als jij over een week of vier een positieve test in handen hebt...gaaf!!!!

Zoals jij het verwoord hebben wij het ook gezegd vanmiddag tegen onze arts. Ik vind dat je onze situatie niet kunt vergelijken met een ander koppel die vijf behandelingen achter de rug heeft idd. Punt 1 hebben wij geen cryo's, punt 2 kunnen ze bij ons geen embryo's selecteren...we moeten het doen met wat we hebben. Opzich zien ze dit ook wel alleen ik merk echt aan ze dat ze ons gaan adviseren om te gaan stoppen na deze behandeling. Ik wil zelf graag na deze behandeling er nog 1 doen en dan door naar dd. Dit hebben we ook benoemd trouwens hoor...dat we t.z.t. naar dd gaan en daar zijn ze dan weer niet erg blij mee. Inhoudelijk reageerde ze ook niet toen ik aangaf dat we nu bezig zijn met die vitaminesupplementen en dat we overwegen om dat scasa onderzoek te gaan doen. Het is een schat van een arts maar ik vraag me soms wel eens af in hoeverre ze echt geinteresseerd zijn in de nieuwste ontwikkelingen wereldwijd. Wat is nederland wat dat betreft een duf land...overal achteraan hobbelen. Ze wist helemaal niet wat het scasa onderzoek is. Als je een echte vakidioot bent dan ben je toch op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen in je vakgebied?

Maar goed...voor nu deze kans een eerlijke kans geven...hoe moeilijk ik dat ook vind momenteel. Ik kijk er naar uit om over twee weken met gerard even weg te gaan. We spreken elkaar veelste weinig momenteel dat merkten we vandaag ook wel. Beetje meningsverschillen en woordenwisselingen gehad (die overigens wel weer uitgepraat zijn hoor). Het filmen maakte het er niet makkelijker op...net in de auto vijf minuten ervoor zitten kibbelen en vijf minuten erna dus je pokerface opzetten...doe het maar eens...!

Simba...gecondoleerd met het verlies van je schoonmoeder. Je hebt ergens wel geschreven dat jullie wisten dat het einde eraan zat te komen, dat jullie hier naar toe hebben kunnen en mogen leven, maar er zal best een gat zijn gevallen nu in jullie leven. Sterkte hiermee, ook voor je partner.

Geplaatst

ZO...derde en laatste berichtje voor vandaag...gerard zit achter me te zuchten en steunen of ik mee kom naar bed...

Babeth...ik snap wel hoe je het bedoeld hoor...we zullen doorgaan totdat het voor ons klaar is...is het niet hier dan elders....! Maar ik vermoed dat dit niet nog jaren gaat duren...!

Henne...knakworstjes...yekkie...dat lus ik echt niet! Vind jij het lekker?

Wij hebben wederom verse pasta met verse vier kazensaus, zalm, cherrytomaatjes, rucola, champignons en pijnboompitjes gegeten. HeerlijK!

Maar kan denk ik niet tippen aan jouw warme maaltijd Fran! Geniet in de stad van de liefde!

Sylvie we denken aan je morgen hoor! Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen!

Caroline...toch is dat een gave als je van jezelf zo positief ingesteld bent! Fijn hoor! En die cryo's die ga je terug krijgen vrijdag...!!!

Nou ik ga maffen, vannacht was ik om vijf uur wakker en heb daarna niet meer geslapen. Niks voor mij! Ik lag te piekeren over dat gesprek van vandaag, over het filmen, over van alles en nog wat en ik heb vandaag afgesproken dat ik vannacht gewoon ga slapen!

Trusten meiden!

Geplaatst

Welterusten Esther.

Caroline goede positieve houding van je. Je bent samen met Henne, Esther en Ivfsh zw. Meer zijn er toch niet in de race?

Wij hebben net nog een knallende ruzie gehad, niet echt de beste timing, beide boos naar bed gegaan. Zit hij voor morgen alles door te spreken met iemand die niet eens bij het gesprek zit. Gezegd dat hij hem maar moet meenemen. Zou om 20.30 thuis zijn en komt 3 uur later binnen.....zit wel tegen ongi aan en al snel geïrriteerd. Morgen mijn gezicht maar glad strijken voor de rechter.

Geplaatst

Simba gecondoleerd en veel sterkte, ook voor je man en verdere fam.

Sylvie, ook hier zal ik duimen voor jullie. Balen van die ruzie weer. Hopelijk is het daarmee klaar na morgen. Dat het allemaal maar positief mag verlopen!!!!

Henne ben benieuwd wie je morgen aan de tel krijgt, wie weet dezelfde en kan je zeggen. tja jammer dat ik bel.

esther ik hoop dat je lekker geslapen hebt vanacht??

Babeth idd de volgende controle is bij de 20 weken echo, dus nu lekker ruim 4 weekjes "rust", vind het heerlijk dat betekend dat het goed gaat en de gyn was heel tevreden dus daar vertrouw ik dan maar op. Kan nu ook steeds meer genieten, als ik het zo kan noemen.

Hier weer een slechte nacht helaas. gistermiddag een dutje gedaan en ben daarna opgestaan en kon amper fatsoenlijk lopen. Leuk hoor bekken"probleempjes" zoals de gyn het noemde. Voorheen was het over na een paar uur slapen maar nu weer beneden met pijn. We hoppen van het ene kwaaltje in het andere. Zal de fysio maar bellen voor bewegings advies dit is echt niet fijn meer.

Geplaatst

Simba...gecondoleerd met je schoonmoeder..heel veel sterkte voor jou en je familie de komende dagen!

liefs

nico

Geplaatst

Henne...wat een bak van die assistente....blij dat het toch heeft doorgezet en vandaag dus bellen...op naar een mooie cryo tp en een nog mooiere zw. test!!!

Caro....gelukkig dat het weer ietsje beter gaat met je oog...toch even in de gaten houden!!!

San...fijn dat de echo in orde was...

ivfsh...heb je lekker geslapen met je mannetje??? nog een dagje en dan is het zover!!! succes!!

Syl...ik denk aan je vandaag en zal een kaarsje voor je/jullie laten branden...heb je het nog uitgesproken de ruzie???

Es...hoop dat je ook geslapen hebt...het is allemaal niet niks...dus je wilt na deze behandeling nog een keer doen en dan door naar DD? of na deze behandeling door naar DD? hoop dat het uiteindelijk niet nodig zal zijn en dat je met deze behandeling zwanger raakt!!!

en dan met het filmen erbij....moeilijk lijkt me dat om toch 'een ander gezicht' op te zetten voor de camera, terwijl je je zo rot voelt...

wij hebben gisteren weer een intiem knuffelmoment gehad...

Fran...lekker door Parijs aan het struinen...ben ik geloof ik 20 jaar geleden ook geweest (jeetje...wat klink ik oud..., 20 jaar geleden pfffff)...toen woonde mijn broer daar en hebben toen geloof ik in een paar dagen ook alles gezien wat er te zien viel...pijn aan mijn voeten, dat kan ik je wel zeggen ...weet ook nog dat ik toen snot- en snotverkouden was, dus van het heerlijke eten heb ik helaas niets geproefd...snik snik...

ik ben er weer klaar voor....wil ook weer verder...dus ik ga vanmiddag bellen met Geertgen om een afspraak te maken...spannend......

Roestvlek...nog eventjes...hoe voel je je zo? positief, goed gevoel erover? durf je eerder te testen???

liefs,

Nico

Geplaatst

Caroline straks bellen voor de ontdooiing, spannend!!! En vanmiddag je emmy('s) terugkrijgen en dan begint weer het ellendige wachten.

Hoe is het nu met je oog??

Syl nogmaals toy toy toy vandaag......

Nico lekker geknuffeld, dat is altijd fijn heb je vast ook lekker geslapen.

Esther thuis de lucht weer wat geklaart??? Wat een ellendige toestanden. Woorden voor en na de opnames, zo'n achtbaan is het. Dit keer moet het gewoon lukken...

roestvlek ben het ff kwijt is het bijna DE testdag?? spannend!!!!!!!

Net maar een afspraak bij de fysio gemaakt voor de bekkenpijn. dinsdag mag ik komen joepie!!!!!

Geplaatst

Sandra ik was er vannacht niet bij op het forum gelukkig geslapen.

Heb jij daarna nog kunnen slapen? Gelukkig kun je snel bij de fyio terecht en het wordt tijd dat je eens kan genieten.

Heb je nog last van bloed of valt dat mee?

Nico wij vechten jullie knuffelen, haha wat een verschil. Alles is weer oke hoor.

Esther hopelijk een goede nachtrust achter de rug. Toch vindt ik dat artsen te snel roepen dat het "over" is, ben het daar echt niet mee eens.

Ik dacht dat Caroline ging bellen of ze de cryo's niet zouden vergeten te ontdooien voor morgen?

Caroline veel succes vanmiddag mocht je vandaag de tp hebben.

Ivfsh lekker bij je mannetje geslpaen of zit je nog in de trein.....

Ga eens een boterham eten met een blikje Dr. Pepper erbij, lekker zoet.

Geplaatst

Hee meiden!

Sylvie: spannende dag vandaag: toitoitoi. Geef je maantje maar even een stevige knuffel, kun je zelf vast ook goed gebruiken!

Ik heb inderdaad weer heerlijk naast mijn lief geslapen, dus nee, niet meer in de trein, haha.

Esther lekker geslapen?

Dat hoeven we Nico niet te vragen: zij moet hoe dan ook lekker geslapen hebben :-)

Sandra balen van je bekken! Snel mee baar de fysio: niet te lang mee rondlopen!

Ik duik hier eens de sportzaal in, eens even aan mijn lijf werken! Gek hoor, heb nu even geen baan natuurlijk eb heb echt tijd te over!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden