Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Nico,

Dank je wel... wat lief! Wordt er bijna emo van, dat je zo blij voor me bent. Ik realiseer me ook hoe waardevol het is wat wij hier met elkaar hebben. In voor en tegenspoed.

En Nico, spannende stappen voor jullie ook. Ik ben heel benieuwd! Jij klinkt in ieder geval ook positief, heel fijn om te lezen. Lekker fit bezig zijn doet zoveel goed he? Ik ook meer aan het sporten en dat maak je zoveel sterker!

xxxxx

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Caro en IVFSH ik duim voor jullie vandaag! En Miki voor jou de komende twee weken ;-) En voor Roestvlek de komende dagen.... Nou ja, ik duim dus gewoon voor iedereen :-)

Hier beetje soort van gat. Wel weer in de race, maar gebeurt natuurlijk de komende twee weken helemaal niks haha. Beetje raar. Gewoon aan het werk dus maar en proberen beetje fit en ontspannen te worden/blijven. Gisteren bijna in slaap gevallen bij sessie van Zita West. Tot ze in m'n oor brulde 'this session now comes to an end'....was gelijk weer klaarwakker met een hartslag van tegen de 200 hihi.

Vruchtbare dag allemaal!

Geplaatst

ivfsh...spannend.....ik duim met je mee en hoop ook op een goeie ontdooiing...lekkere gewandeld in A'dam??? op weg naar jullie koters dan vanmiddag!! succes!!! Hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen!!!

Caro...heb je ook een beetje kunnen slapen???

liefs

nico

Geplaatst

hahahaha...Henne...dat had ik ook iedere keer....ws je net helemaal in trance en helemaal kalm...komt opeens haar stem weer voorbij...ik schrok me ook altijd lam en had een hartslag van boven 200...hahahaha...leuke kalmeersessie...:laughing4:

Enne...dat dipje is wel begrijpelijk....je bent in de race en er gebeurt eigenlijk niet veel...probeer gewoon zo goed mogelijk je voor te bereiden, maar dat zal wel lukken, als ik dat zo lees...die twee weken zijn zo voorbij, echt waar!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Meiden ik heb prima geslapen maar ben nu wel zenuwachtig aan het worden. Net mijn dochters haar ingesmeerd met roze gel (yak!) in haar prinsessenjurk naar school voor carnaval. Dan besef je weer hoeveel geluk we hebben met haar...

Over een klein uurtje moet ik bellen of het doorgaat! Brrr... ga zo maar eens douchen en dan meld ik me later weer, hopelijk met goed nieuws!!

Geplaatst

Tjonge jonge meiden, wat wordt hier actief geschreven.... Heb je ander halve dag geen tijd om te lezen ben je gelijk 8 pagina's (als het er niet meer zijn) achter..

Ivfsh heel veel succes vandaag in Maastricht, neem 2 super emmies mee naar Ierland. Als er ergens een omgeving is waar deze heel mooi kunnen opgroeien dan is het daar wel!

Ook voor Caroline heel veel succes. Duim hard met je mee!

Roestvlek succes met testen van het weekend, op naar een dikke streep of tekst 3-4 weken zwanger.

Laika, probeer positief te blijven hoe moeilijk het ook is en ga uit van kleine stapjes. Ook ik kan dit nu makkelijk zeggen, maar ben helaas ook gepokt en gemazeld na mijn missed abortion. Wel ik ben ervan overtuigd dat zolang je zelf positief bent er positiviteit naar je toe komt.

Syl-vie rustig aan de komende tijd en heel veel succes om "op tijd" over een belangrijke hindernis te komen.

Henne ook jij weer in de race, zullen we afspreken dat dit keer een Uitgerekend in blijft staan en we niet van die bank afdonderen? Ook hier toch wel moeite om met die thread mee te lezen, al gun ik het de dames daar ontzettend!

Rubster heel veel plezier in Londen! Dat je ongi mag starten als je weer terug op NL bodem bent.

Guusje hoe gaat het met wachten?

Sab wat een vrolijk bericht!

EDR respect voor jullie keuze in behandelwijze! En wordt niet negatief van zo'n ziekenhuis, als jullie een 8e poging willen doen (al hoop ik heel hard dat het bij 7 al gelukt is!) dan is dat jullie goed recht.

Voor de zwangere dames onder ons, laat je door jullie partners goed verwennen!

Voor de overige meiden sorry, maar mijn geheugen laat mij hier in de steek en ik kan het helaas niet teruglezen zonder mijn berichtje te verliezen.

Hier in ieder geval gisteren een belangrijke keuze gemaakt op mijn werk. Ik heb mij teruggetrokken als projectleider van een project wat zo veel stress en frustratie oplevert, wat ik op dit moment absoluut niet wens te hebben. Mijn baas vond het verstandig dat ik dit zelf aangaf, hij gaat nu op zoek naar een ander. Dit project loopt al 3 jaar met zeer veel moeilijkheden en nog steeds geen zicht op verbetering dat ik nu mijn grens getrokken heb. Zou ik niet in dit traject zitten, lees endo, ICSI, miskraam, endo en weer in de race dan kan ik dit prima aan. Maar nu niet. Dus vanaf vandaag lekker ruim een week vakantie, hopelijk maandag goed nieuws wat betreft de controle echo en dan misschien een tp... Ik teken ervoor en wel onder mijn condities!

Geplaatst

Hee Dublin,

Long time no See! Respect dat je dit hebt aangegeven aan je baas: heel goed dat je nu voor jezelf kiest. Het zal niet makkelijk zijn, maar ook opluchting geven. Opluchting was in elk geval wat im voelde toen ik stopte met mijn werk in China. Hele leuke baan, maar ook constant drukte en problemen. Na miskraam twee was ik daar even helemaal klaar mee.

Bijna lekker werkend en dan maandag hopelijk een hele goede afspraak!!

Geplaatst

Dublin, wat goed van je. Ja, al onze kinderwensen zorgen er toch wel voor dat je altijd alles kunt geven op je werk, heel verstandig dat je deze beslissing hebt genomen en fijn dat je nu een weekje vrij bent. Op naar de volgende tp!

Caroline...spannend!

Nico, wat een lieve reactie, dank je wel wel. Geldt natuurlijk ook voor de anderen, zo fijn dat jullie me geen muts vinden! Ik ga proberen weer positief te zijn! Moeders voor Moeders is net langsgeweest (dat vind ik eigenlijk toch wel een soort van verplichting) en gelukkig was haar test ook weer mooi positief. Vanaf dinsdag worden de flessen bezorgd. Helaas woon ik op een etage en moeten de flessen dus wel open en bloot voor de deur worden gezet. Ik wilde ze graag zelf naar een verzamelpunt brengen maar die hebben ze niet in Amsterdam (ongelofelijk toch?). Nou ja, het is niet anders.

Nou, ik ga koffie drinken met een vriendin die met zwangerschapsverlof is, en vanmiddag nog een half dagje werken. Daarna lekker weekend!

Liefs, Laika

Geplaatst

Caro en Ivfsh heel veel succes vandaag.

Caroline ik zie het al helemaal voor me, jullie kleine meid helemlaa blij in haar prinssenjurkje, bijzonder.

Ik duim voor jullie beide!

Nico wel grappig ik heb dat dus ook bij andere, hoe komen ze er op op en waarom denk ik daar niet aan. We hebben allemaal onze beleving maar we leren veel van elkaar en dat vindt ik erg fijn.

Dublin wat een verstandige beslissing om voor jezelf te kiezen, zal niet makkelijk zijn geweest maar fijn dat je wg je daarin steunt.

Sandra hoe gaat het met de laatste puntjes op de i voor jullie bruiloft? Ben nu al heel nieuwsgierig hoe jullie eruit zien.

Henne ja je bent in de race maar behalve dan broeden kun je niets doen dan afwachten maar dat is ook niet erg. Je lichaam weet nu hoe het moet. Relaxen met Zita West zonder die hartkloppingen dan.

Miki pas op dag 25, nou nou maar wel meteen gebruik van gemaakt. Toch een beetje in de race. Je bent een bezig bijtje op Linkedin zeg, doe er weinig mee momenteel maar toen ik deze week inlogde zag ik telkens jou hoofd bij de updates staan.

Bevalt het wel je nieuwe baan, je kan er iig veel energie in kwijt.

Hier heerlijk geslapen, net van mijn schoonmoeder rumbonen gekregen en die zijn al bijna op (schaam). Mhmm voel me een beetje teut, nee grapje dat kan niet, hoop ik. Dadelijk 1 afsrpaak en dat staat wel raar.

Lange tijd geleden dat ik me zo relaxed heb gevoeld, Jeroen ook.

Lekker voor de komende dagen mijn boodschappen lijst gemaakt:

Vrijdag spaghetti carbonara

zaterdag stoofvlees met aardappelgratin en snijbonen

zondag gefrituurde kip met sla en stokbrood

hebben jullie meteen wat tips.....

Geplaatst

Hallo meiden,

Ivfsh en Caroline ,heel veel succes met de tp vandaag, wat een bijzondere dag weer!

Dublin wat heb je een Goed besluit genomen zeg en wat fijndat je baas ook achter hè staat. Nu lekker een weekje rust eb dan de tp, super !!

Henne voor je gevoel gebeurt er niets maar eigenlijk ben je je aan het voorbereiden toch? Goed voor jezelf zorgen, aan je goede voornemens houden en voor je het weet heb jij ook de tp!!

Miki wat heerlijk dat je zo Goed in je vel zit zeg!! Dat is echt heel wat waard en komende weken zijn dan toch wel erg spannend! Zou toch mooi zijn als de suprefact voor jullie de oplossing is, heel veel succes. En mocht je nu in je enthousiasme van je werk vergeten te testen...ik herinner je er wel aan ;-)))

Nico, wat heerlijk om op de vroege morgen liggend in bed ( ja schandalig) jouw energieke berichtjes te lezen. Ik vind het erg fijn dat je weer vrolijk klinkt en meid onderschat je eigen (veer)kracht niet, jeetje!!nog succes met het maken van je rugzak en alvast een fijne carnaval, je gaat vanavond al helemaal los neem ik aan????alaaaaaaaf

Geplaatst

Babeth jij ligt nog lekker in bed, groot gelijk.

Bevalt de iphone, volgens mij wel...

Gaan er verder nog mensen carnaval vieren, ik als Brabander niet, hier in rotterdam snappen ze dat niet.

Geplaatst

Meiden ik heb slecht nieuws: geen TP vanmiddag. Beide cryo's hebben het niet overleefd. Ik had het echt niet verwacht, ben helemaal in shock... Ik heb net naar het lab gebeld omdat ik er wat meer van wilde weten en ze vertelde me het volgende.

Ze hebben het protocol iets aangepast, zijn soepeler geworden waardoor ze eerder invriezen. Het waren wel morula's maar ze waren bij invriezen al niet perfect. Gisteren waren ze al teruggevallen naar 1 cel en 4 cellen met fragmentatie en vanmorgen was dat nog steeds zo. Ik weet het even niet meer. Zei net tegen mijn vriend, we hebben in ieder geval iets om over te praten tijdens ons weekendje...

Leef je er zo naartoe, dacht echt na alle ellende weer wat positiefs in mijn leven, krijg je dit. Kut. (Sorry)

Geplaatst

Jeetje Caroline,

Wat vreselijk rot.... Dat verwacht je echt niet zeg.... Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen... Je hebt er zo naartoe geleefd, je hebt heftige weken achter de rug en nu deze vreselijke domper... Je weet dat het mogelijk is dat ze niet goed ontdooien, maar toch: je wil natuurlijk uitgaan van het positieve, zeker als je er twee hebt.

Fijn dat je het weekend samen met je vriend door kunt brengen, jullie zullen dat even nodig hebben.

Veel liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Oh caroline wat erg! Weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Jullie hebben hier zo naar toe geleefd. En dan nu dit. Meid wat een teleurstelling.

Geplaatst

Dublin....wat goed van je dat je deze beslissing hebt genomen en heel fijn dat je baas dit ook zo goed oppakt en met je meedenkt!! brengt toch wat meer rust in de tent...heel erg fijn...

Syl...lijkt mij dat de genomen beslissing jullie nu toch al wat rust heeft gebracht...vind het echt heel fijn om te lezen dat je je zo relaxed voelt en Jeroen (:spoton:) ook...

klinkt lekker wat je allemaal gaat maken voor het eten...mmm...enne die rumbonen...lekker toch??? :laughing4:

Rubster veel plezier in London dit weekend...

caro...wat lees ik nu??? wat erg zeg...weet effe niet wat ik moet zeggen...:icon_silent:...een hele lieve dikke knuffel voor jou en je vriend...:knuf::knuf:...jeetje...ben er even helemaal ondersteboven van...sterkte meid...weet dat we er voor je zijn...

Babeth...nog in je bedje??? ben nu alweer 5 uur wakker...pfff...moet nog 4.5 uur werken en dan kan ik naar huis...jiehaa...

liefs,

Nico

Geplaatst

Potverdorie Caroline, wie had dat verwacht?? Julllie zeker niet. Heel veel sterkte en fijn dat je samen met je vriend er even uit bent. Samen balen, boos zijn en praten.

Hier zijn gewoon geen woorden voor

Geplaatst

Jeeesus Caroline wat een %@#%@$^zooi zeg! Ben er stil van, dit had ik zo niet verwacht....Heel veel sterkte meisje en praat er goed voer tijdens jullie daagjes samen weg, die kunnen jullie nu exxtra goed gebruiken.

liefs Sab en dikke knuffel!

Geplaatst

Dank jullie wel meiden. Heb net even gehuild maar was snel weer over, heel gek? Zal nog wel komen.

Mijn vriend stelde net voor om ipv weekend samen (had nog steeds niet geboekt), met z'n drieen naar het huisje van mijn ouders in de Ardennen te gaan. Soort van: dan heb je je kind bij je omdat het andere kind (voorlopig) niet komt. Heb ik eigenlijk wel zin in. We gaan even overleggen.

Heb hem wel alvast gevraagd hoe hij er nu in staat. Hij zei het blijft hetzelfde: ik ben eigenlijk blij met wat we nu hebben en heb de drive niet zo voor nog een kind, maar ik ben er niet tegen als jij het graag wil. Ik was een beetje bang dat hij er nu klaar mee was, maar dat valt mee. Moeten toch een tijdje wachten tot het lab weer open is en ik kan nu ook geen beslissing nemen. Wat een ellende, ik vind mezelf heel zielig nu...

Geplaatst

owwwwwwww lieve Caroline

Verdomme wat een ellendig bericht!!! logisch dat je dit niet zag aankomen, zeker niet met 2 cryootjes. Wat een ontzettende tegenslag, je keek er zo naar uit!!!!

Verdorie, ik heb er helemaal een naar gevoel van. Ik vind het erg voor jullie!

ik kan je alleen maar sterkte wensen en ik hoop dat dit weekendje samen weg erg veel goed doet, sterkte!!

liefs

Babeth

Geplaatst

ik was mijn berchtje aan het typen toen jij het plaatste over de Ardennen, wel lief van hem. Je hoeft nu nog niet te beslissen maar erg goed om te horen dat hij ook open staat voor een nieuwe poging ook al is het wat hem betreft prima zo met een mooie prinsessendochter....

waar je ook naar toe gaat en of je meisje wel of niet meegaat, ik wens je veel sterkte en fijne dagen met elkaar

liefs

Babeth

Geplaatst

Jeetje Caroline, wat een shock! He bah. Je was zeker toe aan iets positiefs. Niet tof zeg. Dit weekend maar extra lief voor elkaar en jezelf zijn. Knuf

Geplaatst

Ik had het er net over met mijn vriend: wat balen toch dat je niet alles van tevoren weet. Als ik dit een paar jaar geleden geweten had, hadden we allebei best een kindje willen adopteren. Maar ja, nu zijn we te oud... Dit geldt misschien ook wel voor een paar anderen van jullie. Zucht, wat is het toch moeilijk.

En ik ben zondag jarig, had me mijn verjaardag heel anders voorgesteld, boehoe!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden