Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Esther: heel mooi hier!

We zitten nu 'op het plattelan', in een hotel vlakbij het werk van ar. Als ik naar buiten kijk zie ik groene heuvels en de toren van een kasteel, haha, echt waar! We gaan wel op zoek naar een huis in de stad, we zitten liever in de levendigheid met wat kroegjes in de buurt enzo.

Als je op vakantie gaat naar Ierland, kan ik je over een tijdje vast tips geven :-). Jij veel plezier met je weekend weg!!! Ga er lekker van genieten!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Super hoor! Het lijkt me zo'n liefelijk, groen land...hou van kastelen!

We hebben nog geen plannen voor deze zomer.....

We gaan pas volgend weekend weg hoor!

Geplaatst

Caroline, ik kan me goed voorstellen dat je er nog niet klaar mee bent, en fijn dat je vriend daar in mee gaat. Oh zo belangrijk. Ik zeg soms wel eens ""je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan"".

Het blijft lastig, maar volg je/jullie gevoel.

Geplaatst

Zie er wel weer tegen op... we moeten weer opnieuw bloed laten prikken, dat is weer verlopen (voor de tweede keer, kun je nagaan...) medicijnen bij elkaar sprokkelen, uitzoeken wanneer het kan... Tegen het spuiten zelf zie ik niet zo op, daar heb ik nooit last van.

Esther ik weet het niet, heb net al even zitten rekenen, verwacht nu binnen een paar dagen menstruatie (hoofdpijn is er al vandaag), over een maand is net te vroeg denk ik voor het lab? Ze doen op tweede Paasdag weer hun eerste punctie zei ze, dat is eind april? En begin mei gaan we naar Frankrijk (meivakantie), dus zou het weer juni worden? Voor de derde keer in juni, pfff... zou eigenlijk graag eens een andere maand proberen. Het stomme is, dat ik 8 jaar geleden in juni zwanger ben geraakt van mijn dochter, maar daarna heeft die maand ons geen geluk meer gebracht...

Ik weet het dus nog niet, zullen toch ook weer een gesprek in het zh moeten hebben... Maar ze had toen gezegd dat ze in principe achter 6 pogingen staan, dus dat zou geen problemen moeten opleveren? Alleen ga ik eigenlijk liever alleen, ben een beetje bang dat mijn vriend daar zit en zegt: van mij hoeft het eigenlijk niet hoor! Maar wel zo praktisch omdat hij toch ook weer bloed moet laten prikken. Hij zei wel als ik niet mag zeggen wat ik wil, ga ik niet mee... Zucht, ik wilde dat hij het net zo graag wou als ik, maar ja, dat is nooit zo geweest. Op zich mooi voor hem dat hij zo ook gelukkig is met z'n drieen...

Zo, heel verhaal weer, nu ga ik weer naar beneden, was even de was aan het afmaken, maar bezoek zit er nog.

Geplaatst

Ooow esther, Ik dacht dat jullie nu al gingen ;-)))

IVFsh ik deed de eerste test 10 dagen na mijn eisprong officiële datum was dag 17. Op dag 10 was de test neg. En op dag 12 pos. Helaas een vroege mk toen.

Succes met de laatste wachtweek, spannend hoor!!

Jeetje Japan ja, mijn neef woont met zijn vrouw en zoon dichtbij Tokyo, ik heb hem al gemaild en hoop snel iets te horen van hem!!

Syl ik 5000 berichten??? Nee is vast iemand onder mijn naam bezig geweest. Haha

Geplaatst

Ja, Japan is vreselijk zeg.... Ik zie het net pas op het nieuws... Ongelooflijk.

Ik denk dat ik maar pribeer te wachten tot 14 dagen. Eens kijken of me dat lukt.

Caroline: ben je bang dat het ziekenhuis de behandeling niet wil doen als je vriend aangeeft dat het voor hem niet hoeft? Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Ik denk dat ze vaak de situatie meemaken dat 1 van de 2 liever wil dan de ander. Je vriend steunt je wel in de beslissing tenslotte!

Geplaatst

Zo ben ik weer. '

Veel te lang gewerkt en voel dat ook goed aan mijn schaambot. Pfff wat een klote gevoel is dat zeg. Maar nu weer lekker thuis. Even gefietst en vanavond gaan we shouarma met broodje en sla eten met knoflooksaus hmmm lekker heb nu al trek hihi.

Rubster sterkte met je slijmbeursontsteking. Lijkt me erg pijnlijk, ik ben nu net van mijn 2e tennisarm af. Erg vervelend, beterschap.

Caro jullie gaat toch weer verder!!!!! Je man staat er niet negatief tegenover dus dat is positief!!!

Syl lekker goed uitrusten hoor. Hersenschudding niet onderschatten. Probeer nu al je rust te pakken je had heel wat in te halen!!!!

Ivfsh al weer een weekje onderweg. Je lijf maakt je zo onzeker he? Nog even doorbijten.

Geplaatst

Ben ik weer ff, ren me rot vandaag! Met de monteur voor de afwasmachine gehad. Lekkage dus. Lang verhaal en een waterballet verder, maar hij Jan gemaakt worden voor het fijne bedrag van 250 eurootjes. Zucht. Is dat we nu een miele hebben en dit kennelijk een topmodel is/was, anders zou ik een nieuwe kopen. Hoewel je dan ook minstens 600 euro verder bent. Kortom, meneer heeft de defecte pomp er onderuit gesloopt en komt hem volgende week weer maken. Nog een week afwassen dus.

Nu in de team op weg naar hypotheek meneer voor offertes. Dit weekend 2 verjaardagen en zondag al om half 10 (!!!) hockey. Ik geloof dat ik na dit weekend aan weekend toe ben...

Ik reageer vanavond even op de rest, maar geloof dat we wel een goede week/dag hebben, toch? Syl, hoe voel je je?

By the way

Geplaatst

Huh, wat zegt u Fran???

Ik krijg ook een druk weekend: vanavond komt mijn zus, blijft tot zondag, zondag vieren we de verjaardag van mijn dochter met de opa's en oma's en maandag is ze echt jarig, weer bezoek en trakteren op school natuurlijk. Net me rot gezocht voor een leuke traktatie, ze willen altijd iets van snoep doen maar ik wil het niet te gek maken. Heb nu kleine haasjes en kipjes van chocola en bij de Action mini schoolbordjes met magneet, waarop ik kan schrijven: Hoera, 7 jaar! Nu nog bedenken hoe ik die 2 aan elkaar ga maken en 21 bordjes schrijven, zucht...als zij het maar leuk vindt he!

Geplaatst

Hahaha, Fran bedoeld Wie Is De Mol

Wat ik overigens ook niet meer echt snap. Zo leuk maar lastig spel, kan niet wachten tot volgende week

Geplaatst

Oh ja, duh... ik volg het niet, maar het is erg populair hier geloof ik? Had ik wel kunnen bedenken, maar ik dacht in de trant van menstruatie ofzo? Haha, kwam er echt niet uit!

Geplaatst

Idd Guusje, wie is de mol. Is by far mijn favorite programma!

Net bij hypotheek meneer geweest. Heeft goeie deal gemaakt, kost ons alleen wel 1500 euro. Lekker dagje dus, zit te wachten op de 3e kostenpost, 3x is scheepsrecht en 2000 euro een mooi rond bedrag. Weet alleen bij god niet waar ik het vandaan ga halen. Net al ruzie met vin aan de tel, heb nogal een paniekmoment.

Geplaatst

Gaat dus in totaal om 1750 euro, maar toch. Hij wil een lening afsluiten (zijn oplossing voor alle financiële tegenslag) ik vertik dat. Maar goed, zo naar eens kijken wat ik nog op m'n spaarrekening heb staan.

Geplaatst

Wij hebben over enthousiast weer een camping in Zeeland geboekt en niet bij stil gestaan dat er vooraf betaald moet worden. Schoonmamma bellen om voor te schieten moet namelijk voor 15 maart, zucht.

Kijk wie is de mol niet, ben momenteel van tv waarbij ik zelf niet hoeft te denken.

Caroline de traktatie klinkt iig leuk hoor. Maak je ook iets voor ons op 16 april, hihi?

Fran och gaat wel hoor, ben weer een nieuwe fase in, beweeg wel wat soepeler maar kan niet meer liggen, zitten of staan alles doet nu pijn.

Geplaatst

Fran wel makkelijk die lening maar het moet ook weer terug met rente.

Trouwens zwaar teleurgesteld in de Staatsloterij.....puh

Geplaatst

Ja, misschien wel, maar is een uiterste, uiterste redmiddel. Maar goed, vin ennik hebben nauwelijks ruzie, maar als we het hebben, 3x raden wat het onderwerp is...

Fijn dat je weer wat mobieler bent.

Geplaatst

Ik win ook meestal bij spelletjes....

Ooh ja er komt iets vaag naar boven.

Denk dat ik dadelijk maar eens probeer in bad te gaan met mijn verwenpakket aks mijn prive verpleger thuis is. Vind ook dat ik eindelijk weer eens een borrel verdient heb.

Geplaatst

Nou, wij hadden prijs hoor !!!! Welliefst 7,50 ja ja

Daar moet op gedronken worden hahaha

Geplaatst

HOi Meiden,

Heb even twee pagina's bijgelezen...loop weer eens mateloos achter ;-( ben er zoo slecht in soms, de ene keer lees ik de hele dag door dan weer dagen niet.

Drukke week gehad en nog één voor de boeg e ook nog aan het kwakkelen...begonnen met blaasopntsteking..heb ws één of andere allergie ...krasjes kwam niets uit (gelukkig NR 6 niet was voor katten) dus even heen en weer voor bloedprikken en dan nog even snel wasje ditje datje...poes laten helpen arm beestje is nu weer een beetje de oude.

Mja zijn ergere dingen toch?

Lees iets over saté lekker!! Ajam hoop ik ;-) ben ook niet vegetarisch, vanavond boerenkool....morgen wraps denk ik,of kip paella (van KIPPIE)

Syl lekker in band met zenn vanavond! geniet er van

Fren wat een ellende zeg...het vliegt er soms idd met bakken uit.

Geplaatst

Spaatje heb je blaasontsteking, pijnlijk likt mij.

Idd dan wel kipsate ivm de zwangere dames. Zal kok eens bellen want denk niet dat ik het ga redden om te bezoeken.

Dames ik zie dat mijn bad pakket een douche pakket is, sorry verkeerd gekeken maar dan ga ik het nu uitproberen. Alleen de douchefoam dan want svrubben gaat een beetje moeilijk. Jeroen is kater dus daar wacht ik niet op. Wel de kaarsjes aangestoken.

Kayla vindt mij al weer wat aardiger gelukkig, zie net dat de hele huiskamer deur ontwricht is, daar ben ik met mijn benen tegenaan gekomen dus die hangt scheef, hmhh, is een branddeur dus dat is behoorlijk hard gegaan.

Kom straks terug met een douche verslag.

Geplaatst

Syl ik hoop dat je genoten hebt onder de douche:))))

Die borrel met die medicijnen die je slikt wil ik je toch echt afraden. De combi alcohol en je lekkere snoepjes kun je beter niet samen maken. Misschien gelijk een goed moment om af te kicken hihi. Oh nee jij hebt niet aan de carnaval geweest toch?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden