Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geloof dat ik al meer dan een uur aan het bijlezen ben... Wat is er hier vandaag weer veel gebeurd. En helaas niet alleen fijne dingen. Voor ieder die dat nodig heeft een hele dikke knuffel!

Sylvie, heb veel aan je gedacht vandaag. Hoe gaat het nu met je?

Henne, denk ook steeds aan jou. Ga alsjeblieft naar je huisarts! Wil je niet ongerust maken maar je klinkt idd of je op het randje staat. Heel begrijpelijk na wat je allemaal hebt meegemaakt. Kies nu alsjeblieft voor jezelf!

Esther, mijn gedachten zijn ook bij jou. Begrijp je gevoel zo goed. Als het hielp, zou ik een follikeldansje voor je doen. Geen idee hoe zoiets werkt maar misschien kan Nico me wel helpen?

Nico, voor mij persoonlijk brengen je bongi's en banga's altijd een lach op mijn gezicht. Vooral blijven doen dus.

Laika, dank je wel! Slijmbeursontsteking is erg pijnlijk. Heb gister en vandaag maar veel rust met die arm gehouden en hoog gehouden wanneer dat kon. Ontstekingsremmer was fijn geweest maar het zwanger zijn, vind ik toch echt vele malen fijner... Hoe gaat het met jou?

Oei, lees net dat je geen goede dag achter de rug hebt. Denk aan je en geniet maar lekker van je Italiaanse ijs. Daarna lekker onder de wol is deze dag tenminste voorbij.

Sandra, bij mijn vorige zwangerschap droomde ik ook van die enge dingen. Die dromen lijken dan levensecht he?

Maarre, ben jij weer niet veel te veel hooi op je vork aan het nemen met al die wasjes e.d.

Ruby, hoe is het nu met jou? Denk aan je hoor!

Misschien nog een tip wat betreft je badkamer. Wij waren ook echt toe aan een andere badkamer. Lekkage en loszittende tegels. Helaas was de badkamer nog niet gepland want we hebben ook een hoop andere dingen aan moeten pakken. We zijn langs diverse badkamerzaken geweest en idd bijna flauw gevallen van de prijzen. Omdat het toch echt niet langer kon wachten, zijn we naar de bouwmarkt bij ons op het dorp gegaan en bleek dat zij ook alles voor ons konden verzorgen.Het enige verschil is dat je niet zo'n mooie tekening krijgt. Je moet dus zelf het plaatje voor je zien. Binnen een paar weken beginnen ze bij ons. De badkamer die we nu hebben uitgekozen vinden we mooier dan degene in de speciaalzaken en we zijn de helft van de prijs kwijt.

Ursela, jij hebt het ook niet makkelijk op het moment. Wil je heel veel sterkte toewensen voor jezelf en beterschap voor je dochtertje. Hopelijk mag ze snel weer opknappen!

Babeth, jij gelukkig weer een beetje gerustgesteld vandaag. Moet een goed gevoel zijn om steeds een stapje verder te komen. Ook echt rustig aan doen he!

Eef, heel veel wijsheid toegewenst. Moeilijk om over zoiets te beslissen. Fijn dat je er wel goed met je man over kan praten. Geen overhaaste beslissingen nemen en luisteren naar je gevoel.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sylvie, wat een klote nieuws van de vader van Jeroen. Gatver. Hoop dat het een beetje met jullie gaat. Alles komt tegelijk, bah!

Geplaatst

Wat een dag wat een dag weer meiden pfffff.....

Henne heb je verhaal nog eens gelezen en bel de huisarts. Misschien is het stress, mislukte cryopogkngen, werk en deadlines, wispelturige bazen maar dan weet je misschien iets meer. Het klinkt zo extreem hoe jij je voelt.

Eef moeilijke beslissingen toch allemaal. Ook al stoppen jullie moet je denk ik toch afkicken van bepaalde gedachtes, echo planningen, geld, levensstijl dat zit er in gesleten. Probeer in het nu te leven en baseer jullie beslissing op de uitslagen en gevoel. Blijft moeilijk hoor!

Laika ik heb met je te doen en ik zag het al helemaal voor me, jij die je bol stoot, snikkend naar huis loopt waar vervolgens de bom barst. Heb je wel genoten van je ijsje?

Zara jij leeft naar maandag toe, de eerste echo. Blijf vertrouwen hebben.

Jeroen zit nog te werken ik hield het niet meer vol en moest echt naar huis. Zo moe dat ik een beetje misselijk was. Hoop vannacht wel te slapen.

Verder heb ik alleen maar zin in seks, wordt er knetter van, mijn god wat heb ik een beurt nodig....Jeroen heeft geen puf, ach kan het wel begrijpen. Volgens mij leef ik in de Twilight zone momenteel.

Voor iedereen een dikke knuffel :-)

Geplaatst

Hee lieve meiden,

Heftige emoties de laatste dagen. Ik weet zeker dat iedereen er weer bovenop krabbelt, maar dat maakt het op dit moment niet makkelijker. Het doorstaan van alle behandelingen is 1 ding, maar de enorme invloed op de rest van ons leven is wat het vaak zo moeilijk maakt. Je leven op dit moment is lastig: alles lijkt in het teken van behandelingen te staan: denken aan gezondenheid, plannen zieke huisbezoeken in combinatie met werk, überhaupt eens een vakantie kunnen plannen, financiële gevolgen, omgaan met omgeving die wel kinderen krijgen, soms zelfs gevolgen voor je relatie.

Het is echt niet niks allemaal. Meestal doen we het allemaal heel goed, maar nu is het vor een deel van ons erg moeilijk. Wil jullie nog even een hart onder de riem steken!

heb aan jullie gedacht vanavond, ga nu lekker slapen!

Geplaatst

Super lieve woorden Ivfsh.

Er hangt idd een zwaarmoedig sfeertje.

Ik heb ga proberen er een andere draai aan te geven want ik heb heerlijk geslapen :-) ik hoop dat iedereen een beetje uitgerust opstaat en Henne dat jou hoofdpijn weg is.

Lig nog even mijn planning vanuit bed te maken.

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal. Heeft iedereen een beetje geslapen?

Ik niet zo geweldig. Voel mijn borsten wat minder dus zit weer helemaal in de stress.

Gelukkig schijnt wel de zon hier dan ziet alles er weer wat vrolijker uit.

Henne, ga je vandaag naar de huisarts?

Sylvie, misschien heb je die seks wel nodig als uitlaatklep?

Esther, succes vandaag.

Doe het even uit mijn hoofd dus hoop dat ik niemand vergeet.

Geplaatst

Syl ik heb het niet slapen stokje weer van je overgenomen. Mijn slapeloze nacht was alles behalve lekker. Heb nu overal spierpijn, maar trekt nu ineens weg nu ik lees dat jij weer eens heerlijk geslapen hebt!!!

Idd veel emoties hier de laatste tijd. Betekend ook dat we elkaar vertrouwen. We helpen elkaar er weer bovenop!!!!!! Dikke knuffel voor iedereen die het kan gebruiken.....

Geplaatst

Goede morgen.... Ik lig even vanuit bed bij te lezen en zal straks reageren .

Esther succes vandaag, op naar 2 mooie embryo's meid!!! En die een mooi plekje gaan vinden.

Syl een beetje geslapen vannacht????

Liefs Babeth

Geplaatst

Henne verstandig. Hou je goed.

Esther hoe kan ik jou nou vergeten!!!!!! Heel veel succes en zoals Babeth zegt op naar 2 mooie emmy's!!

Geplaatst

IVFSH, lief van je. En zoals je het beschrijft, is zo herkenbaar voor iedereen.

Henne, verstandig dat je straks naar de ha gaat. Fijn dat je ook snel terecht kan.

Geplaatst

Henne meid heb het zo met je te doen. Succes bij de ha.

Ivfsh je omschrijft het precies zoals ik het gisteren probeerde uit te leggen aan mijn zusje maar de juiste woorden niet kon vinden.

Sylvie fijn lekker geslapen.

Sandra jij snertnacht gehad.vandaag rustig aan doen!

Zit in de auto onderweg naar utrecht. Hoe was het ook alweer punctie met volle of lege blaas? Zesde x maar ik weet het niet meer!

Geplaatst

Goeiemorgen meiden! Balen van het slechte slapen, is toch ook wel een thema hier naast sex, eten, huisdieren en oh ja, de behandelingen...

Heb net de uitnodiging maar eens uitgeprint (de meeste namen weet ik nou wel maar er is een paar dat ik moeilijk kan onthouden, stom zeg) en ik zat me af te vragen of we verplaatsen naar buiten en dus een ander andres? Zag net bij het weerbericht dat het 17 graden wordt zaterdag maar misschien nog iets te vroeg om te beslissen?

Esther succes zometeen! En de rest fijne dag, de zon schijnt in ieder geval, dat scheelt altijd vind ik.

Geplaatst

goeiemorgen dames...

Henne...meissie toch...wat vind ik het rot om te lezen hoe je je voelt op dit moment...heel verstandig en goed dat je dadelijk om 10 uur bij de ha terecht kunt!!! is toch een stap al die je genomen hebt om je beter te gaan voelen...is het niet misschien een optie om vanuit thuis te werken voor halve dagen? Ik heb dat ook een tijdje gedaan, toen na onze 3e ivf...je bent wel aan het werk, maar je zit toch thuis, waar je d rust om je heen hebt...dus een paar uur op het werk, waar je de dingen afhandelt die je alleen daar kunt doen en dan thuis verder werken aan zaken die niet per se op je werk hoeven te gebeuren...je gezondheid is je alles. Jammer dat je baas een beetje wispelturig is, dan wel heel meelevend, dan weer niet...een hele dikke knuffel voor jou en J.:hugs2:. Ik hoop dat de ha je kan helpen!!! let op jezelf ajb....tis dat ik er zaterdag niet bij ben, anders had ik een korte yogasessie met jullie gedaan, zodat jullie allemaal heel zen naar huis gingen (sommigen misschien ook een beetje onder invloed van alcohol...hihihi)...neee...niets inspannend...maar lekker relaxed!!!

Esther....heel veel succes vandaag met de punctie!!! Ik duim en hoop dat er minstens twee eicellen gevonden worden, en van de gevonden eicellen dan twee bevrucht!!! gelukkig dat de punctie tot nu toe is meegevallen! zal vandaag ook zo zijn...en goed dat je zelf al je eigen receptje neemt vóór de punctie...hihihi...en dan na de punctie...lekker uitrusten en bijkomen!!!

Babeth...fijn dat de controle goed was...alleen een beetje jammer dat de baarmoederhals (heb ik het goed?) niet goed ligt...kan dit nog zelf veranderen???

Eef...meisje...wat je schrijft, grijpt me...zoals je het omschrijft met wel of niet verder gaan, dat heb ik dus ook de laatste tijd gehad...ook voor jou en je man/vriend een hele dikke knuffel en sterkte bij het maken van deze moeilijke beslissing :hugs2:...ik hoop en duim dat, als jullie inderdaad beslissen om nog een behandeling te doen, dat dit het gewenste resultaat zal brengen waar we allemaal zo naar verlangen!!!

laika...ik zie het helemaal voor me....en het doet mij zelfs pijn...ik zie je ook inderdaad lopen, al snikkend, naar huis en dan in je armen van je vriend helemaal los.....ik hoop dat het ijsje je wel gesmaakt heeft!!!

Syl...hihihi...jij nu heel veel zin in sex...ik juist niet meer...hahahaha...arme J....hahahaha...

Wel heel lief van hem dat hij je wilt ontzien en de ellende/stress wilt besparen van vrijdag...veel sterkte...hoop dat vrijdag de laatste dag van jullie werkstress zal zijn en op naar een mooie zonnige toekomst!

Ursula...hoe was het bij de arts gegaan??? ben je zelf ook besmet met de 5e ziekte? Hoop dat het weer ietsje beter gaat met Merel...wanneer zouden jullie precies vertrekken naar Nederland? Zou jammer zijn als het niet door zou gaan, maar ja...weer die gezondheid...die gaat toch wel voor...al zijn de leuke dingen natuurlijk ook heel erg fijn en bevorderlijk voor een goeie gezondheid!

ivfsh...hoe gaat ie zo zonder je hubbie???hangen jullie 's avonds aan de tel???

gisteren meetmoment gehad...ahumm...ben weer bijgekomen, ondanks al mijn geshake en gesport...moet dus nu een week alles gaan bijhouden wat ik eet, maar dan ook echt alles....zelfs een koekje of een klein stukje chocola of een cracker...echt alles...hopelijk komen we er zo achter waarom het nu helemaal stil ligt...ik denk dat ik het wel weet...sinds de 3e ivf heb ik de knop niet meer terug kunnen draaien naar de afvalstand....mede ook omdat ik weer wil leven en niet teveel met ivf (en afvallen) wil bezig zijn...en ons kookgedrag is ook niet echt je van het...de laatste tijd heel erg van de gemakkelijke...ach...geen zin om te koken??? dan halen we wel een frietje of chinees of zo...tja...en dat zet natuurlijk ook aan...oja...en volgens mij ook de blikjes die ik weer vaker drink...niet iedere dag, maar met name in het weekend, op zaterdag, drink ik er toch wel zo'n 2-4 op een dag...oeps...en dat zijn de suikerbommen...hahahaha...

voor het lijstje: shoarma en rijst

vanavond: in elk geval slavinken...denk met aardappelen, rode kool en sla...

ga ook geloof ik maar weer eens van te voren opschrijven wat we gaan eten per dag...altijd maar bedenken, welk vlees leggen we vandaag uit...pfff....

verder niet veel te melden...

allemaal een hele fijn dag en ik meld me nog!

liefs,

Nico

Geplaatst

Es....punctie met een lege blaas inderdaad en de tp met een volle blaas...ik moest altijd nog even naar de wc gaan voordat ik de punctiekamer werd opgereden...hihi...vond het in de rolstoel zitten en naar de wc gereden worden de tweede keer toch wel een stukje fijner dan toen ik de eerste keer zelf over de gang aan het zwalken was, helemaal onder de verdoving...hahahaha....de 3e keer heb ik samen met mijn vriend al giechelend over de gang gelopen (ik was dus aan het giechelen, hij keek om zich heen, zo van...doe effe normaal...hahahahahahaahahaha)...succes meid!!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Lieve meiden wat betreft zaterdag en het mooie weer, vindt het verschrikkelijk om te zeggen want het was zo goed geregeld.....

De buitenlocatie is in de tuin van mijn schoonouders maar dat is ook de aansluitende tuin van de kerk en gemeentekamer waar dus zaterdag de begrafenis is en daarna de koffietafel.

Kok kan dus niet de keuken gebruiken.

Door alle toestanden met mijn schoonvader kan ik nu niet terugvallen op mijn schoonmoeder want die zou de buitenlocatie in orde maken.

Om een lang verhaal kort te maken is het restaurant nu de beste optie met hopelijk wel het toetje in de tuin als het zonnetje schijnt, dan is daar de rust wedergekeerd en hoeven er geen tafels gedekt te worden, minder werk.

Vindt het heel vervelend :-(

Geplaatst

Henne heel goed en ben heel benieuwd.

Sandra niet dat stokje overpakken en Zara ook niet.

Ben wel blij dat ik geslapen heb, je voelt je dan toch beter.

Zara wat erg die onzekerheid, denk je dat de ww erg zijn.....

Toch had ik dit ook, ik zat constant te voelen aan mijn borsten dat ik ze dus niet meer voelde, hang in there!

Rest ben ik even kwijt.....

ooh ja Caroline ik heb de naamplaatjes. Zal bij de mannen erbij zetten bij welke vrouw ze horen, en dan stiekum verwisselen, haha.....

Geplaatst

He meiden,

Ben vanmorgen bij de ha geweest. Naproxen en een maagbeschermer alvast gehaald. De rode vloed zit er aan te komen. Heb daar zitten huilen en hij heeft gezegd dat als ik rust nodig heb die moet pakken. Ga kijken of ik vanmiddag eerder weg kan. Maar er zit ook een fysieke klus beneden in het archief. Waarschijnlijk ga ik daar mee aan de slag. Vanavond nog even een korte bijeenkomst met onze verhuurder van de muziek. En dan lekker op de bank met een boek.

Sylvie, doe alles lekker in het restaurant. Het is al zwaar genoeg voor je schoonfamilie.

succes Esther bij de punctie en die is met een lege blaas. TP is met een gevulde blaas. Hoeft niet helemaal vol te zijn. Het is wel makkelijker kijken op het scherm voor de arts.

Geplaatst

Geeft helemaal niks Sylvie! Dat wist ik natuurlijk niet, maar binnen is ook prima! Ik vroeg het me alleen af omdat ik op de uitnodiging de andere lokatie zag. Niks aan te doen, iedereen snapt dat het nu niet kan.

Jij kan inderdaad een mooie stunt uithalen met die mannen! Alleen jammer dat we die van Henne, Esther en Sandra al kennen, beperkt de mogelijkheden een beetje...

Oh ja, we moesten aan jou doorgeven of we kwamen en met of zonder man: is wel duidelijk dat ik kom he en zonder man, die moet er echt niet aan denken! Al die ... zal niet zeggen hoe hij het omschreef haha!

Geplaatst

hoi dames

Syl, ik las dat je lekker geslapen hebt....hihi moest denken aan dat je schreef dat je zin had in en beurt...haf Jeroen toch de puf??? die ontladig heeft hem ook vast goed gedaan niet?? op naar vrijdag, ik denk aan jullie!

Oww Caroline, zaterdag 17 graden?? top!

Wat betreft de buitenlocatie, geen punt hoor!!! het is hoe dan ook goed geregeld allemaal!!!!!

Henne, heel goed dat je een afspraak gemaakt hebt!!

Eef, wat heb jij ook alles ontzettend mooi verwoord, ik hoop dat jullie na de 21ste een goed besluit kunnen nemen, hoe lastig of moeilijk ook.

bijna 10 uur, Henne bij de h.a. en Esther voor de punctie, ow meiden hoe is alles toch op de een of andere manier verweven met elkaar.

Deze week is/was heftig wat emoties en onzekerheden betreft, ik hoop echt van harte dat het nu alleen maar beter zal gaan!!!

Nico, wat je schrijft over het afvallen, zou het misschien niet juist momenteel beter werken als probeert er je niet mee bezig te houden maar wel gezonde voeding te nemen en verder te sporten?

ik wil zeggen, het moet ook geen obsessie worden en wie weet heb je juist wel meer zin in die "slechte" dingen om de eenzijdigheid van de shakes to compenseren???

Vind het sowieso al erg knap om in deze emotionele molen ook nog te lijnen!! gezond eten en sporten is dan toch al helemaal top?

Rubster, jullie gaan met de badkamer beginnen, mooi project! 3 weken voordat ik beviel van onze jongens hadden we ook besloten om de badkamer nog volledig te vernieuwen, een dag voor de geboorte was de aannemer bij ons met de loodgieter. ]we hadden nog niets besteld en hoe raar het misschien ook mag klinken, wij hebben na de crematie de knoop doorgehakt om het alsnog door te zetten. Ik voelde me daar toen heel erg schuldig over maar mij heeft het geholpen om een beetje alles op een rijtje te krijgen, om te moeten praten over onnozele onbelangrijke zaken. Ik vond het erg vreemd om te ervaren maar het heeft op de een of andere manier een "goede" bijdrage geleverd.

Zelf hadden we geen zin om "gezellig" om de tafel te gaan zitten bij een sanitairzaak, deed het liefst alles anoniem en we hebben het sanitair via internet bekeken, net als de kranen. Wel naar zo´n grote zaak gegaan om daar de producten in het echt te zien.

Je kunt eens kijken bij www.grohekranenshop.nl en www.sanidirect.nl

het scheelt iig al veel in de kosten en ja, als je veel zelf kunt doen helemaal....

liefs

Babeth

Geplaatst

Goedemorgen,

Esther heel veel sterkte en succes vandaag!

Henne je bent nu vast al bij de HA geweest...verpicht rustig aan doen zeker?

Caroline..jij kan de uitnodiging nog uitprinten ik kan hem nergens meer vinden (moet nodig mijn mailbox uitmesten) tussen 11 en half twaalf was het toch?

Sylvie, maak je niet te druk heey meid, wat net kan, kan niet dat we het gezellig hebben daar gaat het om!

Nico aan de lijn lees ik....jij hebt toch een verschrikkelijk sportlijf...dus spieren die zijn zwaarder dan vet, dan is het BMI verhaal toch niet op jouw van toepassing of snap ik het niet, het is vooral belangrijk dat je velletje lekker zit hoor meid

Sandra heb gisteren niet naar je geluisterd maar de schop onder mijn achterste heeft effect gehad..ramen zijn gedaan voor achter binnen en buiten en de woonkamer gestoft/zuigt/en gedweild..straks even naar de stad leuke broek gezien bij de H&M bestellen gaat nog 6 weken duren en dan kan mijn geduld niet aan ;-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden