Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik hou jullie niet langer in spanning.

Het is helaas niet gelukt en we voelen ons enorm K..!!!!

Volgende week dinsdag een gesprek met de arts.

We komen overigens gewoon lekker wel hoor zaterdag. Daar heb ik echt wel zin in!!!!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Opel is vrij stug, daar heb je gelijk in. Maar ja wij hebben ook een sportonderstel en sportknop waardoor het nog stugger wordt en sneller op het gas, stuur en rem reageerd.

Idd grappig om een stel dames te zien discusiëren over auto's hihi.

RUBY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ruby wat klote meid. Weet verder niets te zeggen dan k*t.

Wel fijn te horen dat jullie zin hebben in zaterdag, zal Jeroen vragen een extra looping te maken voor A. ;-)

Sterkte meid.

Geplaatst

Ruby we waren gelijk aan het tikken.

Wat K*T idd. Geen woorden voor. Sterkte samen en tot zaterdag... Wat is het toch oneerlijk

Geplaatst

Hè, shit ruby.... Wat balen.... Was zo ontzettend aan het hopen voor je!!! Sterkte meid, goed bij elkaar uithuilen en de tijd nemen.

Wat is het toch weer eens oneerlijk!

Geplaatst

Ruby wat klote voor jullie, sterkte en goed dat je toch komt zaterdag!

Esther, ook balen, ik weet hoe moeilijk dat is, mijn TP's zijn ook nooit wanneer ik ze wil. Maar ik moet ook om 2 uur weg hoor, dus als je kans ziet? je hoort er wel bij, bent 1 van de die hards!! Succes met wat je ook beslist. En alvast met punctie en TP natuurlijk!

Geplaatst

Ooh lieve ruby, wat een klote bericht!!! Tuurlijk zijn jullie er kapot van, ik vind het zo erg!!!

Gelukkig snel een gesprek maar dit is zwaar K!!!

Sterkte lieverd!!!!fijn dat jullie zaterdag wel komen

Geplaatst

he sjips zeg Ruby...wat een k*t nieuws...kan het niet anders zeggen....heel veel sterkte en goed dat je zaterdag toch komt!!!

ivfsh...succes met de autojacht...wij hebben een hyundai i10...klein maar fijn....

mijn broer, die in Engeland woont heeft geloof ik VW touaran of zoiets...

net zelfgemaakte frietjes, rode kool met appel en gemarineerde kipfilet...mmm...

nu ga ik verder met mijn sudoku puzzelspel...dadelijk ook effe douchen en dan strakjes weer banga...

liefs,

nico

Geplaatst

Chinees besteld en echt zo slecht heb ik nog nooit Chinees gegeten. Daar bestel ik nooit meer.

Nico klinkt erg lekker.

Veel plezier met banga!

Geplaatst

Oh nee Ruby!! Ik had zulke goede hoop... Tuurlijk zijn jullie helemaal stuk. Zorg goed voor elkaar, volgende week krijg je een echte, nu sjechts een digitale knuffel!!

Geplaatst

Hey...

Vanmiddag errug verbrand in de zon...au...maar wel lekker hoor, de eerste keer dit jaar een middagje in de zon gezeten! Kom maar op met die zomer!

Ik ga even in etappes reageren...

Wat betreft de groei van mijn follikels...ik vind het minimaal hoor! Ik had er nu drie van 17 en de rest was 16 of 15. Ik baal gewoon dat ze ze niet een dag langer door laten groeien. Ik heb het vanmorgen heel expliciet aangegeven en volgens de arts hing het af van de planning maar zouden ze proberen er rekening mee te houden. Blijkbaar kon het plantechnisch dus niet. Maar nu ben ik me wel een beetje druk aan het maken of ze nu wel rond de 20 zijn woensdag...ze zijn deze behandeling elke keer maar 1 mm gegroeid in twee dagen...straks zijn mijn eieren niet gaar!!!

Vanmiddag echt zitten sacherijnen in mijn uppie...ik weet het wel, waar gaaaat dit over...maar ik baal gewoon de laatste paar dagen. Voor mijn gevoel gaat het gewoon niet lekker deze behandeling (of ik ben gewoon verwend met t.n.t. behandelingen die volgens met boekje gingen uitgezonder het feit dat ik niet zwanger raak) en ik heb het idee dat ik momenteel alles opzij moet zetten hiervoor. Natuurlijk wil ik dat ook wel maar soms is het gewoon frustreren! Een ander gaat een avondje banga'en (om in nico's termen te spreken) en ik kan, naast het feit dat je je zelf volspuit met hormonen, punctie, tp, zhbezoekjes, autoritjes etc, mijn hele agenda continu opzij gooien! En ik ben gewoon moe...

Nou...dat was mijn klaagzang voor vandaag!

En ja...ALS ik zwanger raak dan ben hoor je mij hier noooooiiiiitttttt meer over...beloofd! Maar dat moet eerst nog gaan gebeuren!

Wat betreft die ziektedagen sandra...ik had me vandaag en morgen alvast i.o. ziekgemeld voor de punctie en die is dus niet geweest. Het feit dat ik een halve dag kwijt ben aan een follikelmeting telt voor haar minder zwaar...dus geen ziekteverlof! Vandaag en morgen moet ik dus gewoon terugwerken! Ik ga me er maar niet meer druk over maken...het zij zo.

Wat betreft auto's...wij rijden volvo...burgelijke auto maar rijd o zo heerlijk...

Rubster meid wat een rotdag voor jou! Huil, schreeuw, tier, doe waar je je goed bij voelt! Je hebt er gewoon recht op vandaag! Sterkte meis!

Geplaatst

Nico veel plezier vanavond!

Wij pasta met courgette, paprika, aubergine en gemengde sla met pijnboompitjes en honingmosterddressing vanavond.

Net de hele kamer (hele...zo groot is hij niet maar het gaat om het idee) met nieuwe hele dure dweilen gedaan...fijn hoor! lekker schoon!

Over zaterdag...wat zouden jullie doen? Rotterdam is voor ons een dikke 1,5 uur rijden. We zouden dan rond half 10 moeten gaan rijden ongeveer en om uiterlijk twee uur denk ik weer weg. Ligt eraan hoelaat we de terugplaatsing hebben. We mogen vast wel als laatste maar als er maar een paar een tp hebben dan wordt het vroeger...

zouden jullie gaan? Ik had er zo'n zin in om jullie allemaal te gaan zien, leek me zo gezellig maar is het die rit waard?

Geplaatst

Hee esther,

Je moet kijken wat jouw gevoel zegt!

Ik zou zelf wel gaan, omdat ik het gezellig zou

Vinden en het me leuke afleiding geeft. Maar voor hetzelfde geld levert het je stress op en dan moet je het zeker niet doen. Wij willen je allemaal heel graag zien, dus als je niet kunt komen dan organiseren we gewoon nog een keer een lunch!

Doen waar jij je goed bij voelt en waar jij je relaxt bij voelt!

Geplaatst

Hoi meiden

Esther wat betreft wel of niet komen ik sluit me bij ivfsh aan!

Wat je follikels betreft, bij mij werd ook de punctie ingepland toen ze 15 à 16 mm waren!!!! Ik dacht vergist die arts zich niet maar hij was heel stellig, en na, wie ben ik dan....wie weet zijn al deze troubles wel een voorbode op een heel mooi eindresultaat...

Zet 'm op meid !!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Meiden,

Wij zijn lekker uit eten geweest. Nu weer thuis. Carpacio en sate gegeten en 2 bolletjes ijs met slagroom als toetje. Ben echt helemaal kapot. Zaterdag komen we wel hoor. Het is ook afleiding. Vanmiddag wat informatie gehaald voor een nieuwe badkamer. De loodgieter zou vandaag komen, maar die kwam dus niet opdagen. WE zitten al 2 jaar met een lekkage die opgelost moet worden. Hij zou dan volgnde week dinsddag komen, maar dan gaan wij naar de arts in het VU. Ben wel benieuwd met wat voor een opties ze komen. Maar dan denk ik er pas weer aan na de zomervakantie ofzo...

Fijne avond en bedankt voor de lieve reacties. Jullie zijn allemaal schatten.

Geplaatst

Esther als jij zaterdagochtend toch wil komen dan moet je dat doen. Kijk hoe jij je voelt op dat moment! Ik begrijp je angst met eieren die niet gaar zijn :-)

Volvo hele goede auto's.

Geplaatst

Wat een productief weekeinde is dit geweest als ik zo teruglees. In allerlei opzichten (he Nico?)

Sylvie, wat krijg jij allemaal te verduren. Ik vind het niet gek dat je niet slaapt en lichamelijke klachten hebt. Als jij denkt dat je vrijdag niet mee moet gaan, begrijpt Jeroen dat vast en de rechter en tegenpartij moeten toch ook begrijpen voor hoeveel spanning dit zorgt? Pas maar eerst goed op jezelf!

Ivfsh, fijn dat je een goede echo hebt gehad! Reis je steeds heen en weer tussen Ierland en Nederland?

Overigens heb ik 3 Ford Focussen gereden en ik was er erg tevreden over! Zeker een aanrader.

Sandra, gelukkig voel jij je wat beter. Maar vandaag gelijk al weer te veel gedaan??? Pas goed op jezelf en je schat die je bij je draagt.

Dublin, goed dat je een middagje vrij hebt genomen. Nog maar niet gelijk volle bak aan de slag. Hoop voor je dat het snel donderdag is en dat je dan weer een mooie echo mag hebben.

Esther, kan me voorstellen dat je chagrijnig wordt! Wat wordt jij heen en weer geslingerd zeg.

Wil je heel veel succes en sterkte wensen!

Ruby, zo ontzettend oneerlijk! Had eerst met liefde het stokje aan Henne door willen geven. Helaas is dat niet gelukt. Nu kan het ook al niet door naar jou.

Wil je ontzettend veel sterkte wensen en een dikke knuffel. Neem alsjeblieft je tijd om dit een plekje te geven.

Gisteravond niet meer op het forum geweest. Sorry! Heel veel pijn in mijn elleboog. Kon/kan er echt helemaal niks meer mee. Steeds wakker van de pijn. Vanmorgen naar de huisarts. Overbelast en slijmbeursontsteking. Normaal krijg je daar pijnstillers of een injectie voor maar mag nu alleen paracetamols.

Geplaatst

Getver zara wat een rot bericht! Moet je nu rust nemen? beterschap !!!

Ruby wat fijn dat jullie lekker uit eten zijn gegaan, nu wachten op de loodgieter waardeloos als ie niet komt opdagen zeg.

Gelukkig snel een gesprek met de arts maar eerst een leuke lunch!!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Meiden ik kom het toch even vertellen.

Buiten het feit dat wij nu zaterdag een begrafenis hebben hebben wij net te horen gekregen dat de vader van Jeroen leukemie heeft.

Bij mij gaat er even een lichtje uit en weet het echt even niet meer.

Geplaatst

Ben de afgelopen dagen een beetje veel met mezelf bezig geweest realiseer ik me...shame on me!

Sylvie ik begrijp dus goed dat vrijdag voor jullie wederom een hele spannende dag gaat worden? Heb je al met jeroen besproken of je meegaat of niet? Waar ben je bang voor...dat je uit je stekker gaat of heel erg emotioneel word of het gewoon echt niet gaat trekken en in klapt? Heftig om hierin de juiste beslissing te nemen!

Zara...ai...slijmbeursontsteking kan errug zeer doen! Wat balen dat je nu niks mag zeg! Sterkte!

Ruby fijn als je zo saampjes even er uit kunt en wat dingen kunt gaan bespreken en verdrietig kunt zijn samen! Wat is het heftig hé om door die emoties van verdriet, boosheid, wanhoop en noem maar op door te moeten nadat je weet dat je behandeling mislukt is! Sterkte hoor!

Dublin ben je erg zenuwachtig voor je echo van deze week? Hoe voel je je verder? Nog last van lichamelijke ongemakken?

Ivfsh gezellig dat je erbij bent zaterdag trouwens! Komt wel goed uit zo of niet? Is je wederhelft nu alleen in ierland? Niks aan lijkt me of weer zolang weg te zijn bij elkaar...ik vond een weekend in februari al een drama:)! Maar goed ik ben dan ook niks gewend hé!

Wanneer kunnen jullie in jullie huis? Zag er erg leuk uit trouwens! Kun je echt wel jullie stekje van gaan maken lijkt me!

Fran die zit in londen geloof ik hé? Hoop dat ze het fijn heeft daar!

Henne hoe is het met jou? En miki...kom je zaterdag nog?

Oi...ben echt zo enorm verbrand vanmiddag! Het was mijn eerste zon en ik had geen zonnebrand in huis dus direct drie uur volop erin...in combinatie met het windje wat er stond...geen goed idee! Sta een beetje in brand!

Geplaatst

Oh sylvie wat erg! Horen jullie dat nu net?

Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! De vader van Jeroen leukemie...komt dit nu uit onderzoeken die gedaan zijn? Wisten jullie wel dat er wat speelde of komt dit uit delucht vallen?

En van wie hebben jullie zaterdag een begrafenis?

Geplaatst

Getverdemme Syl!! Gecondoleerd en wat een bericht zeg van Jeroen zijn vader. Pff wat kan een mens hebben???? Blijft jullie nou niks bespaard???

Sterkte samen....

Geplaatst

Esther dat komt idd uit de lucht vallen, hij bleef maar moe dus naar de huisarts, donderdag hoorde we wel dat zijn bloed niet goed was maar dit niet gedacht.

Begrafenis is van een oude dame een familievriendin die ook altijd op de hondjes letten. Dat red ik wel met de lunch, ze wordt namelijk begraven in de kerk waar mijn schoonouders bij wonen. 50 mrt van het restaurant.

Morgen gaan ze naar de arts en dan horen ze meer.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden