Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou ik weet niet wat het is maar de berichtjes komen niet echt goed door....

Spaatje, je bent zo goed bezig geweest dat je wel een nieuwe broek verdiend hebt haha, en 6 weken wachten lijkt me ook niets.....Ik las dat je gesprek bij MCK weer zo tegenviel, gaan jullie nu inderdaad een gesprek aan bij Geertgen?

groetjes

Babeth

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Punctie gong prima. Nu onderweg naar zusje. Vanavond verjaardag zus. Gerard late dienst. Vier eicellen dus is prima. Zaterdag tp. Als we mazzel hebben om half 12 maar ze gaf aan dat tp smorgens zelden voorkomt. Ze verwachten weinig tp zaterdag. Ik was enige die punctie had vandaag. Als ik hem smiddags heb dan zal het rond half 2 zijn. Dan heeft het geen zin om te komen zaterdag. Ik hoor dit zaterdag pas tussen tien en elf. Balen hé. Voor Jou we lastig sylvie?

Geplaatst

Esther, fijn dat het weer achter de rug is! als ze verder toch geen puncties of tp´s hebben dan kunnen ze je maar zo vroeg mogelijk laten komen, des te eerder zijn zijn ook weer vrij ;-)))

ik hoop dat je de tp om 12,00 uur hebt!!! veel plezier vanavond op de verjaardag

Ruby ik las dat jij ook bij de h.a. bent geweest, pas goed op jezelf meid!!!

Geplaatst

Esther gelukkig alles goed gegaan. Zou idd mooi zijn om de tp in de ochtend te doen. Snap niet waarom dat allemaal zo moeilijk gaat. Zoals Babeth zegt zijn zij lekker vrij daarna!

Voor mij is het niet lastig, hou ons op de hoogte en met eten is allemaal geen probleem als je wel komt.

Gefeliciteerd met je zus en fijne dag nog.

Geplaatst (aangepast)

Esther...fijn dat de punctie prima ging!!! hopelijk is de tp op een tijdstip dat het voor jou en hun goed uitkomt...wie weet kun je daarna nog even naar de meeting komen?

Veel plezier bij je zus en gefeliciteerd met haar verjaardag!!!

Spaatje...moest jij gisteren niet eigenlijk ook leren??? hihihi...

wat betreft mijn bmi...bij het AZM was dit idd een heikel punt...vandaar dat ik toen ook begonnen was met (weer) af te vallen, want door een kapotte weegschaal dacht ik dat ik nog goed bezig was en op gewicht zat, maar in werkelijkheid was ik dus 14 kilo zwaarder......door mijn spiermassa zal mijn bmi altijd hoger zijn dan normaal...dr. C. bij Geertgen had hier tenminste wel begrip voor...ze kon zich er ook wel iets bij voorstellen...gelukkig...maar ik geloof ook dat Geertgen niet heel erg moeilijk zal doen over het gewicht/bmi...maar voor mezelf wil ik toch ook liever wat kilootjes kwijt...moet gewoon weer even de drive vinden om er weer volledig voor te gaan...denk dat ik toch nog niet alles voldoende verwerkt heb wat er gebeurd is...ben toch nog regelmatig emotioneel en kan dan rustig wel een potje janken...

Lees dat jullie waarschijnlijk naar Geertgen willen gaan...wat mijn ervaring is, n.a.v. ons gesprek is dat het heel fijn daar is...voelde me direct op mijn gemak...hoop dat het voor jullie ook zo gaat aanvoelen! alleen lastig dat jullie dossier niet compleet is...mag hopen dat het wel compleet is als jullie bij Geertgen een afspraak hebben!

Syl...wat betreft de lunch...het is prima geregeld zo...wat Spaatje al aangaf, als het maar gezellig is, dat is belangrijk...ik kan me niet voorstellen dat een van de meiden hier er een probleem van gaat maken dat het in het restaurant is...dat loopt wel los meissie...

wel heel erg fijn trouwens dat je vannacht goed geslapen hebt...voel je je idd meteen een heel ander mens...hou dat vast en wie weet slaap je nu wel vaker beter en langer door!

Henne...hoe is het bij de ha gegaan? hoop dat hij/zij je een beetje heeft kunnen helpen of tips heeft kunnen geven waardoor jij weer wat rust kan vinden!

Ruby....waarom had jij maagtabletten nodig??? hoop dat je bongi gauw doorzet zodat jullie verder kunnen...

Babeth...op zich vind het niet erg om de shakes te nemen...hiermee krijg ik toch alles binnen wat ik nodig heb...ik had dit na de 2e ivf ook...toen schreeuwde mijn lichaam werkelijk om de energy drink blikjes...en die dronk ik dan ook gretig tot wel 4 blikjes per dag...natuurlijk in en in slecht...ik weet het...en opeens ws die drang weer verdwenen...maar nu steekt ie toch weer af en toe de kop op...

moet er eigenlijk ook niet zo zwaar aan tillen en het maar gewoon zijn beloop laten gaan...ook voor mij komt het wel weer allemaal goed...

liefs,

Nico

aangepast door Tool
had twee keer punctie geschreven, bedoel 2e keer natuurlijk tp
Geplaatst

hehe, ben ik ook weer even. heb de ruim 10 pagina's even globaal gescant, maar heb wel gezien dat er weer heel wat gebeurd is de afgelopen dagen! Gelukkig zitten mijn buitenlandse reisjes er nu op, want heb een soort 2e dagtaak aan het forum, hahaha.

Esther, punctie zit er gelukkig op, toch 4 eicellen, ondanks je zorgen over de voorgang. Valt mee, toch? En ik hoop dat je er zaterdag niet bij bent, want dat houdt in dat je een tp hebt, en dat is vele malen belangrijker dan een lunch, hoe gezellig ook.

Henne, meisje, ik schrik van je bericht. Je zit er diep doorheen volgens mij. Ik hoop echt dat de huisarts je kan helpen, want zo kan het niet verder. Je moet echt aan jezelf denken. En nog iets: tot 11 uur 's avonds op je werk zitten kan een keertje voorkomen, maar ik begrijp dat het op jouw werk schering en inslag is, en dat is dus niet normaal!! Denk aan jezelf...

Syl, hoeveel slecht nieuws moeten jullie nog te horen krijgen? Jemig zeg! Het houdt werkelijk niet op!! Wbt zaterdag; lekker laten zopals het is, je hebt het top geregeld, dan maar geen lunch in de tuin.

Alle andere meiden, ik zit op mn werk, dus heb ff de highlights eruit gepikt, maar dat wil niet zeggen dat ik niet aan jullie denk!!!

Mn beurs was echt super, heel inspirerend en heel veel leuke, en vooral heel spannende projecten waar oik nog niks over kan zeggen, maar zit hier te stuiteren op mn stoel. Joepie!!

Kus en dikke knuffel!

Fran

Geplaatst

Ik heb naproxen gekregen voor de bongipijn en ik had afgelopen zondag zo'n last van mijn maag, dus de arts heeft ze voor de zekerheid op het recept gezet.

Verder dinsdag een gesprek met 1 van de artsen en wil in ieder geval voorlopig geen ivf meer., maar wel weer eventueel starten mete clomid en monitoren.

Ben gewoon even helemaal klaar met ivf. Nu zat er ook 10 maanden tussen.

Geplaatst

Hi meiden, blijk doodgewoon een holteontsteking te hebben, pffff. Ook wel spanningshoofdpijn, dus de combinatie zorgt gewoon voor een heel zeer hoofd. Heb nu een speciale neusspray en moet (blijven) stomen. Als het vrijdag niet beter gaat even terug om te kijken of we antibiotica doen. Schijnt bij holteontstekingen minder goed te werken en zeker gezien het ivf traject wilde hij het liever niet. Had eerst een co, die overigens best wel goed was. In ieder geval vond hij dat je een wek na een mislukte tp helemaal nog niet topfit en vrolijk hoeft te zijn, ahem... (ik zei dat het na een week toch wel over moest zijn als het daarvan kwam). Daarna kwam m'n eigen huisarts nog even kijken. Toen hij vroeg 'hoe gaat het?' was ik alweer bijna in tranen, was duidelijk een 'janken-bij-de-huisarts-ochtend' hier ;-) Maar goed, even over de ivf gehad, of we wel of niet doorgaan enzo. En ook dat het energie vreet en je hele leven beinvloedt. Hij heeft me even aangehoord en dat op zich hielp al. Het meest opgelucht ben ik dat het 'gewoon' m'n holtes zijn en niet de chronische vermoeidheid. Oke, ik ben wel moe, maar dat gevoel van niet na kunnen denken is echt nog een stap verder 'down the hill' en daar ben ik altijd heel bang voor. Denk dat mijn angst om weer echt chronisch vermoeid te worden nog groter is dan die om geen kinderen te krijgen. Erg 'blij' dus dat dit niet daardoor lijkt te komen. En ook prettig richting m'n werkgever dat het iets normaals is en (nog) geen burned out oid.

Nog even op m'n werk geweest voor een klusje dat echt vandaag moest. Nu weer thuis, moet nog wel even wat lezen, maar dat gaat wel lukken. Morgen werk ik niet en vrijdag gaat het dan hoop ik al wat beter. Ga nu die neusspray maar eens proberen, volgens meisje bij de apotheek is het wel even 'schrikken' hihi. Ben benieuwd.

Van alles dat is blijven hangen: badkamer/sanitair idd online kopen! Scheelt je zo de helft van het geld. Wij hebben gekocht via ebad of badkamermarkt. Via die sites kun je ook een afspraak maken in een showroom van Plieger, maar je krijgt dan wel een offerte met online prijzen. Is wel fijn want met alle verschillende modellen etc. is het voor jezelf best moeilijk om de juiste maat etc. uit te zoeken. En idd gewoon een doodnormale aannemer kan ook al schelen, die hoeft geen showroom te bekostigen en krijgt zelf ook inkoopkorting. Leuke afleiding. Na elke mislukte ivf krijg ik verhuisneigingen, erg he :-0

Geplaatst

Henne, die verhuisneigingen zijn er nu ook hoor. We hebben op de gallerij 2 kleintjes die nu bijna een jaar zijn. Maar vanmorgen met de 2-ling in de wachtkamer was even de druppel. Ben zelf ook ontzettend verkouden en moe.

Heeft ook allemaal te maken met emoties. Ja en een ivf behandeling hakt er nu eenmaal in. We willen pas na de zomer weer beginnen. We kijken nog wel.

Wat betreft de badkamer, ben al aan het snuffelen op marktplaats e.d. komt wel goed., maar blijft duur....

Geplaatst

Badkamer is een van de duurste dingen, met het werk erbij haast nog duurder dan een keuken. Wij bespaarden via e-bad.nl de helft (!) op het sanitair en de tegels. Ze hebben daar ook vaak sets: een toilet met alle benodigheden, een wastafelmeubel met kranen etc. Dan is het misschien net iets anders dan je los had uitgekozen, maar wel een stuk goedkoper. Marktplaats vind ik altijd het nadeel dat je het halve land weer zelf af moet rijden om alles bij elkaar te krijgen. Doe meestal alleen dingen die per post kunnen.

Om kinderen in de wijk ga ik niet weg. We wonen in een Vinex, dus daar ben ik langzaamaan wel aan gewend. Maar als het definitief niet lukt, dan wil ik denk ik wel een ander type huis. We wonen nu echt berekend op een gezin, als dat er toch niet komt, dan wil ik ook wel iets dat minder praktisch en standaard is. Of op een wat minder kindvriendelijke locatie ofzo. Hier in de wijk staat een twee-onder-een-kapper te koop, kwijl.... zes ton, zit er ff niet in haha! En ik weiger nog steeds om van de lege babykamer een hobbykamer ofzo te maken dus ik moet me maar even ergens anders op uitleven.

Geplaatst

Henne wat "fijn" dat het gewoon iets normaals is. Kan me je angst voor je chronische vermoeidheid wel voorstellen. Gelukkig heeft het daar niet mee te maken. En ook niet onbelangrijk dat de ha gewoon even geluisterd heeft, lucht op he?

Ruby wat zwaar om dat allemaal op je gallerij te zien, zou dan ook willen verhuizen. Maar goed dat je afleiding hebt, helpt meestal goed om weer verder te kunnen. Zo kun je stukje voor stukje je verdriet verwerken. Leef je helemaal uit.

Nico balen zeg dat je weer aangekomen bent. Maar ik weet zeker dat je je knop weer kunt omzetten!! Doe je best go go go nico!!!

Syl we doen het gewoon in het restaurant. Je schoonouders hebben het al zwaar genoeg!!

Fran mooi dat je het goed hebt gehad in de UK en leuke dingen je kant op gekomen zijn. geniet er maar lekker van!!

Hier te veel gelunched, maag zit knel hihi. en na een beker koude melk doet het gewoon zeer.... Denk dat ik mijn porties maar eens beter moet gaan verdelen.

Geplaatst

hoiiiiiiii, nou ik voel me helemaal een vreemde eend in de bijt en dat met zaterdag in het vooruitzicht, grrrrrr. Ik leef nog, maar daar is alles meegezegd ;-)

Henne, ik lees veel over jou, ik hoop dat het snel beter met je gaat!

Voor de rest, bijgelezen heb ik nauwelijks, dus kan er weinig op zeggen. Zaterdag maar even bijkletsen :-)

Als er nog iemand mee wil rijden zaterdag, laat maar weten, ik vertrek vanaf Den Haag/Delft/Nootdorp, ongeveer ;-)

Ik ga snel weer verder hier, toedels.

Liefs Sab xx

Geplaatst

Spaatje vanaf half 12...

Fijn Esther, 4 eitjes! Hoop dat je erbij kunt zijn maar TP gaat voor alles! Succes en we horen het wel.

Geplaatst

Henne fijn dat je weet wat het is en dat het lichamelijk is, ik bedoel san Burns-out.

Even nog rustig aan.

Ruby ik hoop dat de medicijnen werken vooral hè masgbeschermer.

Geplaatst

Syl-vie, ben nog niet begonnen met de pijnstillers hoor!!! Pas als de bongi doorzet.

Heeft iemand ervaringen in het VU met dr. Field of iets dergelijks???

Daar hebben we dinsdag een gesprek mee.

Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen. Vooral omdat men al heeft gezegd dat ze geen laatste behandeling willen doen.

Geplaatst

Hoi dames

straks een beicht via de Iphone geprobeerd te plaatsen was ik weer uitgelogd grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Henne, goed om te lezen dat je klachten door een ontsteking van holte komen, knap lastig en pijnijk wellicht maar gelukkig niet nog meer last van je chornische vermoeidheid en /of een naderende burnout....

Ik hoop echt dat de neusspray zal aanslaan en wat ben je toch een bikkel dat je nog even bent gaan werken!! Was blij om je berichtje te lezen, je klonk alweer zo veel krachtiger! En fijn zeg dat je huisarst en de co zo begripvol waren.

Nico, Geertgen doet inderdaad niet moeilijk over je BMI, en voor jouw scheelt het dan misschien alweer als je me die energydrank stopt haha ik snap nu waarom jij zo kan rondstuiteren hihi.

De baarmoederhals ligt bij mij wel goed, maar de placenta ligt ongunstig: erg dichtbij de baarmoedermond. De kans bestaat gelukkig nog wel dat ie met de verder groei vand e baarmoeder nog een andere kant optrekt maar daar is tot op heden (sinds week 13) geen verandering in gekomen, wachten wel af. Het is een dingetje erbij zeg maar, in het ongunstigste geval wordt het een keizersnede maar goed daar maak ik me echt niet druk om.

De baarmoederhals was gisteren wel wat korter tov. de vorige keer, dat vind ik echt doodeng, ik heb voor mijn eigen gerutstelling morgennamiddag nog even en tel. consult met de gyn. Misschien volgende week een extra meting en nu echt zoveel mogelijk plat liggen!

Ruby, hoop dat jouw pijnklachten ook snel af zullen nemen en je neemt voorlopig rust begrijp ik, knap hoor! maar inderdaad doen waar je je het beste bij voelt. Het gebruik van Clomid is voor een eisprong en ook het monitoren?

Ursela, mocht je dit nog lezen, hoe gaat het bij jullie? is jouw uitslag inmiddels binnen en gaat het met kleine Merel al wat beter?

Fren, welkom terug! er is idd vee geschreven he! nu niet meer vertrekken....eerst jullie lang uitgestelde poging.....

Geplaatst

zo, ik ben weer bij geloof ik.. heb tussendoor wel gelezen maar niet gereageerd.. mensjes wat is er een hoop gebeurd.. te veel om op iedereen in te gaan... maar voor iedereen een hele dikke knuffel!!! Wie hem wil hebben, mag hem zaterdag bij me komen halen....

Ik weet wel dat ik af en toe de laatste dagen hier met de tranen in mijn ogen heb zitten lezen...... Hou moed allemaal!!!!

Vandaag weer mijn vrije dag.... maar ik doe toch iets verkeerd... ik ren me rot op zo'n dag.....

Nu even uitgeteld op de bank... maar eigenlijk...... wil ik nog even de plee's schoonmaken.....

Geplaatst
Syl-vie, ben nog niet begonnen met de pijnstillers hoor!!! Pas als de bongi doorzet.

Heeft iemand ervaringen in het VU met dr. Field of iets dergelijks???

Daar hebben we dinsdag een gesprek mee.

Ben wel benieuwd wat ze gaan zeggen. Vooral omdat men al heeft gezegd dat ze geen laatste behandeling willen doen.

Dr Field, das een 'nieuwe' volgens mij. Ik heb haar 1 keer gezien en vond haar wel een aardige vrouw. Maar ik heb met haar geen lastige gesprekken hoeven voeren dus ik weet niet hoe ze dan is....

Esther, mooi, vier eitjes. Nu weer hopen op twee mooie bevruchtingen.

Henne, redelijk goed nieuws dus. In ieder geval geen burn-out en hopelijk voel je je snel weer wat beter!

Babeth, kan me goed voorstellen dat het doodeng is allemaal, hou je rustig en hopelijk valt het allemaal mee met de volgende meting, sterkte!

Geplaatst

ja ja Simba het komt vast van alles in 1 dag willen proppen en dan vast ook nog even tijd voor jezelf vrij willen maken tussen de bedrijven door zeker??

Volgens mij zijn wij hier allemaal hetzelfde, het is hollen of stilstaan hihi.

Babeth het verkorten van je baarmoederhals is dat te voorkomen door rust??? Zal ik je even aan de bank vastspijkeren met een boek, afstandbediening van de tv en kan drinken en wat te eten???? ;))

voor de boeken: puree, rode kool met appel, worst. (gister hebben we toch stiekum frietjes gebakken met salade en een frikandel ssstt niet doorvertellen hoor..)

Geplaatst

Nico, op de foto zie jij er toch helemaal niet dik uit? En met zoveel sporten moet je wel een goddelijk lijf hebben. Maar lastig he die eeuwige strijd tegen je gewicht en die hormonen helpen er ook niet erg aan mee.

Ruby, goed naar je huisarts luisteren. Met spontaan huilen bij de huisarts begon het bij mij ook. Neem idd maar even tijd als dat kan en als je denkt dat het helpt. Heel veel sterkte!

Esther, hoe is je punctie gegaan en hoor je morgen het bevruchtingsresultaat. Ga duimen voor je hoor!

Fren, ben benieuwd naar je beurs hoor. Kom maar op met al die nieuwe titels.

Henne, fijn dat jij enigzins gerustgesteld bent en dat het niet is wat je vreesde. Hoop wel dat je goed rust blijft nemen en op tijd op de rem gaat staan. Sterkte meis!

Ursela, hoe gaat het vandaag met jou en Merel?

Hier is het helaas nog niet veel beter. Voel me echt misselijk van angst. Krijg bijna geen eten of drinken binnen. Probeer positief te denken maar de vorige keer begon het misgaan ook met minder gevoel in mijn borsten dus ik ga nu gelijk weer die link leggen. Vindt deze wachtweken echt erger dan de eerste twee en die waren ook al niet makkelijk. Nou ja...

Geplaatst

Ohhh zara wat rot dat je zo angstig bent! Dat is slopend!!

Ik kan je ongerustheid helaas niet wegnemen , alleen dat mijn borsten ook al met een week of 9 al niet meer zo gevoelig waren. Kun je anders vrijdag niet terrecht? Sterkte meid!

Liefs Babeth

Geplaatst

nou, hehe. Brief is binnen. Recepten nog even speedy speedy naar de apotheek gebracht. 27e start met deca (dan zit ik uiteraard in het theater, dus hoe laat ik daty ga doen wordt nog ff puzzelen). 10-5 start puregon en fractiepirine en 19-5 eerste fm. Klinkt allemaal nog zooooo ver weg...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden