Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja waaien idd vanacht. Was blij dat ik het raam dicht had gedaan anders waren we uit bed gewaaid hihi

Wat regen is wel goed voor ons pas ingezaaide grasveldje wat nu begint te groeien.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He, jij bent toch geen Brabantse Sandra?

En wij maar meezingen vroeger, wisten wij veel waar het over ging haha!

Mijn dochter vindt nu trouwens die reclame zo leuk met die oma en kleindochter in de auto, dat dat condoom met aardbeiensmaak uit haar tas valt en oma zegt: Ik dacht dat je niet van aardbeien hield? "Deze is leuk!" zegt ze dan. Ze weet natuurlijk helemaal niet waar het over gaat, is wel erg lastig uitleggen nog...

Geplaatst

Nee nee ik ben een Westlandse uit het Zuid Hollandse. Maar wie kent die carnavals knaller niet??

Ja lastig uit te leggen aan je dochter, komt nog wel hihi

Geplaatst

Syl dat zeggen ze idd van die dromen dat het aangeeft waar je bang voor bent en zorgen over hebt...maar ik weet zeker dat het heel gezellig gaat worden, en we weten echt wel dat jij Sylvie bent, ik breng wel een heel groot naamkaartje voor je mee ;-) Hulp nodig bij de het verbaal verjagen van lastige mensen kom graag hoor:evil2: kunnen we meteen even samen een "zieke" medewerker evalueren...ben in de stemming vandaag.

Hier ook vreselijk weer regen en wind bah, wilde ramen zemen vandaag, gaat niet door, zou kunnen gaan leren en daar heb ik geen zin in heb gewoon een schop onder mijn kont nodig!

Nico fijn dat je toch zo positief blijft en een maand vakantie kan jij dat wel?

Ursula beterschap met de kleine meid!

Caroline ook al aan het lunchdromen fijn dat je langer kan blijven gezellig

Over zaterdag ik wordt afgegooid maar wil denk ik met de trein terug, zijn er nog meer die gaan treinen?

Geplaatst

Spaatje bij deze dan een flinke schop onder je achterste!!!!!! Doe er mee wat je wil, maar idd geen ramen zemen dat is zonde van je energie. Als je nu nog even gaat leren dan heb je vanavond en/of morgen daar vrij van!!!!!!

Hier mijn wasjes bijna klaar, laatste gaat zo in de droger!!! Ben wel helemaal naar de kl*te nu maar dat neem ik wel op de koop toe. Ga straks even lekker liggen, sorry voor degene die aan het werk zijn, en daarna even op de koffie bij mijn vriendin. Ben ik ook nog even eruit.

Geplaatst

Nou Spaatje volgens mij ben jij nog meer in de stemming dan ik, wordt er zelf een beetje bang van.

Ga meteen de naamkaartjes klaarzetten.

Ik gooi het even in de catogorie goed nieuws, schoonvader is behandelbaar en de arts schat zijn kansen goed in. Ze gaan nu verdere onderzoeken doen om daarna met een behandelplan te komen. Zal wel een zware tijd worden maar de grognose is dus goed. Ben opgelucht!!!

Geplaatst

Wow sylvie, heel blij om dit nieuws te lezen!!! Fijn dat de prognose goed is. Het zal hoe dan ook pittig worden, maar nu hebben jullie tenminste positieve hoop.

Nu deze week nog de super spannende vrijdag door. Heb je al Besloten of je meegaat?

Geplaatst

Wat betreft de naamkaartjes: als we niet al redelijk wat foto's van elkaar hadden gezien hadden er er een mooi spelletje van kunnen maken: wie is wie. Haha, had me erg leuk geleken :-)

Geplaatst

Hee ursula,

Ppfff, niet fijn allemaal! Hoop dat merel en jij snel opknappen en dat het niet de vijfde ziekte is! Kan me voorstellen dat je ervan baalt, je was deze reis al lang aan het voorbereiden en ik kan me voorstellen dat je heel graag naar je moeder en vriendin wil gaan.

Veel beterschap voor jullie!

Liefs, ivfsh

Hei!

Even snel, ik heb het enorm druk gehad. Werken en werken en helaas is merel ziek geworden. We zouden morgen naar nld reizen maar mijn man wil de reis annuleren. Ik zit nog te twijfelen.

Merel heeft waarschijnlijk de vijfde ziekte. Ze had drie dagen koorts, eerste dag 40,5 en daarna rond de 39. Ze deed alleen kreunen en huilen en wilde niet slapen. Vandaag is de koorts weg maar ze wil niet eten of drinken. Tja, en wat doen we nu? Is ze beter dan kunnen we reizen maar als ze niets wil eten is er blijkbaar nog iets. Ik heb om 1400 een afspraak bij de dokter en daarna gaat de beslissing vallen. Verder ben ik compleet uitgeput. Ik heb me gisteren ziek gemeld en ik denk het vanavond weer te doen want dit typen kost me al moeite. Kan van het te veel hebben gedaan in combi met zwanger zijn en een zieke krijsende merel maar kan ook zijn dat ik ook de vijfde ziekte heb en dat hoop ik niet want dat is erg gevaarlijk voor de zwangerschap. Dus daar vanmiddag ook op laten testen.

Ben te moe om op jullie te reageren. Sorry.

Ik hoop in ieder geval dat het goed gaat met iedereen. Lees binnenkort bij!

Geplaatst

Jeetje, wat een hoop emoties weer hier de laatste dagen.

Ruby, wat enorm balen dat het niet gelukt is. Vond het zo hoopvol klinken allemaal. Gelukkig een projectje om je aandacht op te richten. Wij hebben vorig jaar flink verbouwd in huis. Voor de badkamer hebben we heel veel besteld via internet. Dat scheelt enorm in de kosten.

Sylvie, wat een heftige week is dit voor jullie zeg. Gelukkig is je schoonvader wel te behandelen.

Esther, morgen al weer de punctie. Jammer dat de tp zaterdag is. Zou leuk zijn als jullie toch kunnen komen.

Ursela, beterschap met je dochter en jezelf. Hopelijk valt het allemaal mee en kan jullie tripje toch doorgaan.

Ivfsh, weet jij al hoe iedereen eruit ziet dan? Misschien moet ik toch nog even foto's gaan bestuderen via hyves ;-)

Nog maar 6 dagen, dan is mijn man weer terug. Toch wel erg stil in huis alleen. Niet gezellig.

Geplaatst

ursula...ai...dat is minder...een zieke Merel en jij ook misschien ziek van de 5e ziekte...hoop dat jullie je snel beter voelen...kan begrijpen dat je man de reis wil annuleren...denk dat jullie gezondheid nu even voorgaat!!! Beterschap!!!

Syl...wat een opluchting zeg!!! het zal de komende periode wel zwaar worden voor je schoonvader en ook voor jullie, maar wat fijn dat het behandelbaar is!!!

Weet je idd al of je vrijdag met J. meegaat???

Spaatje...lekker leren in het zonnetje...straks plan...hier is het nu een hele mooie blauwe hemel...wel een harde wind...en aan de horizon komen alweer nieuwe wolken aanzetten...

San...net ook al op hyves gereageerd: je bent goed bezig, maar helaas dus nu dan bekopen met een verplicht relax-uurtje...wel een fijn gevoel dat alles nu weg is...ik hik daar nog steeds tegen aan...als ik 's ochtends opsta, dan ben ik weet ik hoeveel van plan en uiteindelijk komt daar bijna niets van terecht...

dromen...tja...ik heb ook gehoord dat je, als je zwanger bent, hele rare dingen kunt dromen, maar goed...ik ben niet zwanger en ik droom ook de meest vreemde dingen...laatst over een collega gedroomd, bij wie ik in de auto stapte en we reden over een autosnelweg in duitsland...huh??? hoe ik daar aan kom....en we moesten ergens heen, of we kwamen ergens vandaan...en zo'n knappe collega is het nu ook weer niet...mijn vriend stond geloof ik naast de autosnelweg te kijken op het gras...hahahaha...

en heeeeeeel vroeger, toen ik nog klein was en jong, heb ik eens gedroomd dat een paard in een jongen veranderde, en dat gebeurde allemaal op een open plek in het bos...helaas geen wit paard (zwart of bruin) en ook geen prins...maar dat was ook wel weer een beetje een enge droom, want die knul wilde mij volgens mij iets aandoen...nu genoeg daarover...

ga weer verder met werken...

liefs,

Nico

Geplaatst
Wow sylvie, heel blij om dit nieuws te lezen!!! Fijn dat de prognose goed is. Het zal hoe dan ook pittig worden, maar nu hebben jullie tenminste positieve hoop.

Nu deze week nog de super spannende vrijdag door. Heb je al Besloten of je meegaat?

Pfff vrijdag, hij mag niet alleen gaan, weet het nog niet anders moet ik mee als er niemand verder mee kan.

het blijft natuurlijk wel mijn verantwoordelijkheid maar ben zo emo momenteel.....

Geplaatst

Leuk dat iedereen zo aan het dromen is. Ik droom echt bijna nooit of ik onthoud het gewoon niet. Misschien heb ik gewoon niet genoeg fantasie? haha

Geplaatst
laika ik bedoel het niet vervelend hoor van die planning. Ik weet wel dat ik gewoon voor de behandeling moet gaan maar soms heb ik van die dagen dat ik enorm recalcitrant rondloop hier in huis en boos ben op alles en iedereen! het frustreert me soms echt dat alles in het teken staat van de behandelingen.

Maar nogmaals...niet vervelend bedoeld!

Oh Esther, en zo bedoelde ik het weer niet, haha! Ik bedoelde juist dat ik het vervelend vind van je arts dat het alleen maar om de planning gaat! Alsof jouw lichaam zich laat plannen! Joh, je kan hier toch alles schrijven wat je wilt!

Geplaatst

Sylvie, wat fijn dat de ziekte van je schoonvader behandelbaar is! Het zal inderdaad een moelijke tijd worden maar er is hoop en ik kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent!

Geplaatst

Hi kaartje,

Lang niet iedereen hoor, maar wel van Henne en Esther (door de documentaire), sylvie en fren door de profielfoto en Sandra door de trouwfoto's. En dat was het wel geloof ik. Nico nog! Maar zij komt helaas niet... Dus er blijft nog best een groepje over voor wie is wie :-)

Geplaatst

Moeilijk hoor... Wat zegt Jeroen ervan?

En wat betreft emoties: voor de recht aak natuurlijk helemaal niet erg als je emoties laat zien! Je moet vooral kijken of je het zelf wel trekt inderdaad.

Pfff vrijdag, hij mag niet alleen gaan, weet het nog niet anders moet ik mee als er niemand verder mee kan.

het blijft natuurlijk wel mijn verantwoordelijkheid maar ben zo emo momenteel.....

Geplaatst

Laika...prima hoor! Ik begreep het verkeerd denk ik!

Mijn boosheid en frustratie van gisteren is wel een beetje gezakt hoor!

Sylvie wat fijn! Wat ziet alles er dan weer anders uit wat dit betreft!

Wat vrijdag betreft...moeilijk, moeilijk! Wat ivfsh zegt...je moet idd kijken of jij het trekt! En emoties mogen er toch zijn?

Ursela wat rot dat jij er zo doorheen zit en je dochtertje ziek is! Sterkte!

Bij ons regent het elke keer! Tussendoor wel blauwe lucht hoor maar geen buitenzit weer!

Ik ga zo naar mijn zusje...haar man is drie dagen weg en ik zal haar helpen met eten koken en de kinderen in bad doen en op bed leggen. Daarna even bij haar onder de zonnebank en dan op tijd naar bed...op naar morgen!

Geplaatst

Hoe laat mag je morgen Esther?

Hier is het gelukkig droog.

Jeroen probeert mij te ontlasten en begrijpt het als ik niet mee ga. Hangt natuurlijk ook van de situatie af, als wij zwart op wit hebben dat het geld eraan komt zullen ze cht wel geneigd zijn akkoord te gaan. Anders krijgen ze geen cent omdat wij geen verhuizing kunnen bekostigen momenteel.

Donderdag ook een gesprek met de bank maar daar heb ik geen vertrouwen meer in. Wij hebben met iemand te maken die in het weekend volgens mij in de ballenbak speelt bij de Ikea, k*twijf.

Geplaatst

Om tien uur de punctie en daarna moet gerard zijn aandeel inleveren.

Wat frustrerend om met mensen te doen te hebben die zo niet snappen hoe het zit bij jullie of in elk geval niet meewerken!

Lief van Jeroen trouwens!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden