Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

sylvie het is inderdaad geweldig dat het gelukt is, maar meteen schiet het dan door me heen, hadden ze het toch niet moetn proberen bij Lars?!! En ja, dan voel ik wer die onmacht en pijn van dat moment op de verloskamer Pffffffff jeetje wat dubbel allemaal

Mijn man is inmiddels thuis en hoorde het bericht op de radio, was er al huiverig voor dat ik het inmiddels ook vernomen had...hij weet gelukkig de bole wel altijd in het juiste perspectief te zien, dit was een meisje ( zijn sterker) , ze woog 25% meer als Lars, het hele verhaal is niet bekend: wie weet wel longrijping gehad..... Ja dat klopt allemaal mar toch.

Meer meiden zullen zich nu wellicht hetzelfde afvragen, ook meiden die bij en iets langere termijn alsnog hun meisjes verloren hebben.... het blijft zo zinloos en wreed!!!

Poeh probeer maar even te kankeren, schrijven scheelt al weer iets

maar geweldig dat dit betreffende meisje het gered heeft, ieder kindje dat het redt is er weer eentje

Liefs Babeth

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth, moest ook direct aan Lars en Nick denken. Kan me voorstellen dat dit soort berichten er in hakken. Aan de andere kant geeft het misschien ook weer net dag beetje extra vertrouwen in deze zwangerschap en de goede afloop daarvan.

Eef, fijn dat het zh met je meedenkt. Ik herken het gereken heel erg, zat in dezelfde situatie in feb. Aks ik aangemeld had op 3 maart, had ik de spuiten mee moeten nemen naaf amerika. Wij hebben toen besloten inderdaad een maand te wachten. De stress helpt niet mee namelijk en wat is nou 1 maand?? Zeker als jullie dan helemaal ontspannen zijn na de vakantie kan het alleen maar helpen denk ik. Succes met beslissen.

Niko, alles is al gezegd, dikke knuffel voor jou!

Heb een heerlijk dagje: vanmorgen met m'n moeder gegolfd op een prachtige baan midden tussen alle bloeiende bollenvelden. Super uitzicht. Wel weer gemerkt hoe vijandig en asociaal mensen kunnen zijn...

We liepen naar de afslagplek van hole 6 tien daar ook 4 senioren van hun fiets stapten om uitgebreid te gaan picknicken. Mijn moeder gaf aan op zeer vriendelijke toon dag ze op prive terrein waren en het niet de bedoeling was dat ze daar gingen zitten omdat dat bankje voor wachtende golfers was. Gaan die mensen toch te keer! Wie wij wel niet dachten dat we waren om hen te verbieden daar te gaan zitten. Pff. We hebben de baan geslagen dn vervolgens het voorval aan baan officials gemeld. Rare mensen!

Nu lekker op m'n strecher ol dakterras. Wat is het toch heerlijk!!!

Geplaatst

Hoi meiden, het gaat hier enigszins weer. Fren het klopt van een kant wel wat je zegt maar het gaat ook om het beleid van het ziekenhuis, ons zh is al een van de weinigen die met 24 weken babietjes gaat behandelen, er zijn er waar de grens 25weken zijn....

Goh wat reageerden die lui vreemd? Zoiets verwacht je natuurlijk helemaal niet. Ik dacht overigens dat golfterreinen altijd afgesloten waren, uit hebben jullie verder lekker gegolfd, leuk om het samen met je moeder te doen!

Eef fijn dat je een echo krijgt en een gesprek om alles goed door te spreken, klinkt in mijn oren erg flexibel

Wat dwarrelt er eigenlijk allemaal in de lucht?? Mijn schoonmoeder heeft hier dinsdag gepoetst en nu lag er me toch een rare stoffige waas op de tafels, tv en kasten!? Gewoon groenig van kleur... Stuifmeel, zand?

Geplaatst

Ik dacht ik moet vast een hoop bijlezen maar valt mee... Iedereen aan de bbq natuurlijk of lekker buiten? Wij zijn net terug van onverwacht avondje tapas bij de Mexicaan, uitgenodigd door een vriend, zijn ouders en dochter waren er ook bij, heerlijk op het terras gezeten, tot ik ineens zag dat het al over negenen was en vond dat mijn dochter toch maar eens naar bed moest... Lekker alvast voorgeproefd van de garnalen, benieuwd of ik ze zelf morgen op de bbq ook zo lekker krijg!

Babeth, het is zo droog, dat er van alles gaat stuiven! Het was mij ook opgevallen ik ben zo blij dat wij geen hooikoorts hebben, arme jullie die dat wel hebben nu... de keerzijde van het mooie weer!

Geplaatst

Babeth dat is stuifmeel echt verschrikkelijk.

Voel me een beetje klote door het bericht hier te plaatsen maar je had het toch wel gehoord. Het geeft ook een beetje hoop hoop ik. Tot op een zekere hoogte kan ik mij voorstellen hoe het voelt maar dat is minimaal met wat jullie hebben meegemaakt.

Caroline een onverwacht leuk avondje is super.

Fren wij zijn nu twee keer wezen golfen met onze bank, verschrikkelijk. De 2de keer bezig net IVF en dat gaat niet goed met golfballen.....

Stomme mensen zijn er toch.

Simba hoe is jullie dag verlopen met het uitstrooien van de as van schoonmoeder. Rare dag waarschijnlijk.

Hier echt iets bizars meegemaakt, een probleempje zeg maar dat ik morgen even moet rechtzetten. Durf het niet te vertellen omdat we toch uit de anonimiteit zijn, schaam schaam.....!

Misschien tot straks anders welterusten.

Geplaatst

Tja, kan niet anders zeggen dan dat ik het hier volledig met Caroline eens ben.....haha, hoe kan ik nu relaxt gaan slapen na zo'n cliffhanger te hebben gelezen, Sylvie?

Geplaatst

Ach wat maakt het ook uit.....

Gezellig bij schoonmoeder in de tuin zitten eten, J. en ik blijven alleen over, wat drinken op. Ikke eisprong en ontspannen dus wij duiken heel spontaan het schuurtje in, jullie snappen hem :-) Ik rokje aan kom thuis geen onderbroek meer aan, ligt ergens in tuin van schoonmoeder, snap het nog niet, zelfs de hond nog uitgelaten, morgen maar even opsporen in de tuin.....nu maar hopen dat schoonmoeder niet eerder is......

Geplaatst

Hahahaha,.....erg grappig, zie het wel een beetje voor me, dat moment dat je ontdekt dat je zeg maar iets mist. Leuke poetsdoek voor je schoonmoeder morgen.....

Geplaatst

Dat meen je niet! Ik lach me rot! Geweldig toch dat jullie nog zulke spontane sex hebben? Al is het misschien een beetje minder spontaan door "ikke eisprong" maar toch, lang geleden dat wij ergens anders beland zijn dan in bed... Hahaha ben heel benieuwd wie 'm 't eerst vindt! Hou ons op de hoogte he!

Topverhaal voor later trouwens als je nu zwanger wordt...

Geplaatst

Hahaha Syl, zie het helemaal voor me. Goed verhaal hoor!

Dat stuifmeel is verschrikkelijk! Mijn auto was letterlijk geel vanmorgen door did troep. Mn verkoudheid is wel over, maar klink nog net zo nasaal en snotter nog net zo veel door de hooikoorts. Heb het nog nooit zo erg gehad.

Wbt het golf, had dit ook nog nooit meegemaakt. Meestal is t heel beschaafd ;-) ik smokkel: ik geen geen gvb, maar doordat ik al 25 jaar hockey merkt niemand dat. Leen altijd pasje v n m'n tante. Ga meestal met m'n moeder, maar soms ook met een hockeyvriendin. Leuke vind ik dat je bezig bent en lekker buiten. Heb ook echt kleur gekregen.

Morgenavond eten bij mams en morgenochtend traditioneel paasontbijt samen, misschien zelfs wel op t terras!

Slaap lekker

Geplaatst

Hoi meiden

Lieve syl voel je niet bezwaard, ik had het bericht inderdaad gelezen hoor , mijn man hoorde het al in de auto.

Oww wat moest ik lacgen om jullie avontuurtje in de schuur, geweldig!!! Mocht ze 'm toch vinden dan denkt ze misschien dat ie bij de buren van de waslijn gewaaid is ...;-)) wat een bak zeg hahaha

Ik heb gelukkig ook geen hooikoorts maar wat een vieze zooi.

Succes morgen met eitjes rapen en ben benieuwd wat jij nog gaat oprapen Syl-vie ;-))

Geplaatst

Hihi Syl dat is weer eens wat anders dan eieren zoeken ;-)

Ben ik nu als eerste hier? Notabene om zeven uur wakker, op zondag?! Wie verzint het :-S

UPDATE: zie net dat dit mijn 3.000ste bericht is! Nou ja zeg, heb ik niks beters te doen hihi....

Geplaatst

zo zo jullie hebben het niet rustig gehouden hier.

Nico hele dikke knuffel voor jou meis........ Sterkte

Babeth zulke verhalen hakken er bij jullie dubbel in. Hadden ze niet....... dat zal altijd door jullie hoofd blijven spoken. Sterkte en ook een dikke knuffel voor jullie. Fijn dat je nu een i-pad hebt!!! Dan maar geen witte.....

Eef wat fijn dat het ziekenhuis zo meedenkt. Is toch ook een geruststelling. Hopelijk kunnen jullie tot een goede beslissing komen. Kan me voorstellen dat je teleurgesteld zou zijn als het "beter" is om het 4 weekjes uit te stellen, maar het gaat er natuurlijk wel om dat je zo ontspannen mogelijk aan de poging begint. Dit zal al een hele zware beladen poging zijn. Hou je goed en doe wat goed voelt...

Henne wat heb jij toch een apart gesprek gehad, wel een mooi begin van je dagen vrij. En ja jij bent als eerste vandaag met posten.

Iedereen aan de bbq van het weekend??? Wij hebben gisteren gewoon frietjes gebakken met een frikandel en verse appelmoes gemaakt. Mijn ouders en vrienden waren er en de jongens van hun. Ze hebben nu een eigen kleine tuinstoeltjes, zo snoepig...... Heerlijk kindermenuutje. Gisteravond gezellig met vrienden P zijn verjaardag gevierd en vandaag voor de fam. Het is mooi weer dus weer lekker buiten zitten en met eten lekker makkelijk chinees halen!!! Hadden geen zin om zelf wat te maken.

Morgen weten we nog niet wat we gaan doen. We zullen het wel zien.

Geplaatst

Oja Syl vind dat met het slipje wel heel grappig!!!!! Idd mooie poestdoek voor je schoonmoeder hihi. Vind het ook echt wat voor jullie moet ik zeggen...

Geplaatst

Meiden ik heb van het vroege wakker worden gebruik gemaakt en iedereen (als het goed is) een uitnodiging gestuurd via datumprikker.nl Je kunt hier voor alle zaterdagen in september en oktober aangeven of je wel of niet kunt en dan zien we vanzelf wat de beste dag is.

Ook net even gekeken naar Miss Saigon, dat start dus ook in september.... misschien is het te combineren, of kunnen we straks uit de datumprikken twee dagen halen. Maar even kijken. Denk wel dat we voor een grote groep naar Miss Saigon redelijk bijtijds moeten reserveren, zeker als het een zaterdag zou worden (van mij mag het ook een donderdag of vrijdag zijn....) Anders daar even een nieuwe prikker voor aanmaken?? Hoor het wel.

Let op: als je zelf nog geen registratie hebt bij datumprikker.nl, krijg je een wachtwoord in de uitnodigingsmail. Het is slim het wachtwoord of meteen te wijzigen, of op te slaan. Je kunt dan namelijk altijd later nog je data wijzigen en natuurlijk inloggen om te kijken hoe het ervoor staat....

Zo dan kruip ik nu denk ik nog maar even lekker naast m'n mannetje, wie weet slaap ik nog wat. Lijkt wel of ik Pasen en Hemelvaart door elkaar heb gehaald....kan zo gaan dauwtrappen!

Geplaatst

Jeroen heeft al onderbroeken geraapt deze ochtend dus crisis afgewend.....

Henne ik was ook al rond zevenen wakker, slaap eigenlijk nooit lang door maar frustrerend is het wel. Misschien ben je goed uitgerust.

Fran wij hadden bij het eerste tournooi gewonnen en kregen korting op ons gvb maar nooit gehaald. Het lijkt idd wel wat op hockey maar dan soms wat verder slaan. Het leuke van het hele tournooi is dat ze met een golfkarretje met Schrobbelaar rondrijden :-)

Vandaag 2 jaar getrouwd, tijd vliegt, vanavond een 6 gangen menu maar weet niet of dit nu verstandig is met dit weer zoveel eten. Weet wel dat ik wat minder drink wie weet waar anders mijn onderbroek weer belandt.....

Geplaatst

Gefeliciteerd Syl en Jeroen! Gewoon lekker rustig eten en idd niet te veel drinken ;-) En joh, gewoon geen onderbroek aantrekken....simpel...

Geplaatst

Ja dat ben ik sochtends vroeg meestal, haha. Ik word ook vaak wakker met hopen goede ideeen in m'n hoofd, die ik direct op moet schrijven anders ben ik ze een paar uur later kwijt. Vaak wil ik als ik wakker word ook van alles doen, heb ik hopen energie en zin en twee/drie uur later ben ik moe en kan het allemaal de lucht in vliegen. Da's de lastige combinatie van mijn karakter en de chronische vermoeidheid ;-) En daar ben ik gek genoeg na twintig jaar nog steeds niet aan gewend....

Geplaatst

Nou, inderdaad Henne, je bent behoorlijk scherp vanmorgen!! Dank voor de datjmplanner, gebruiken we ook aktijd om met hockeyteam een afspraak te maken. Voor de meiden die t niet eerder gebruikten, de uitnodiging kan ook in je ongewenste mail/spam zitten. Ervaring leert wel dat iedereen m snel in moet vullen omdat mensen anders de data waarop ze aangaven te kunnen gaan volplannen.

Net zo raar gedroomd: over m'n bevalling, of eigenlijk de ochtend daarna. Namen kiezen, mensen bellen. Voelde zo echt, werd een beetje vertwijfeld wakker.

Syl, fijn dat de crisis voorkomen is, zou toch wat zijn...

Geplaatst

Doseren lijkt mij het magische woord maar makkelijker gezegd dan gedaan. Jij bent een ochtendmens die rond het middaguur opgebrand is. Moeilijk om dat voor te stellen voor een buitenstaander.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden